Wie weet is het wel helemaal niet het geld van Ludo, maar een bak nepgeldquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:14 schreef -Jean- het volgende:
Dat geld is wel erg onlogisch...... versnipperd naar beneden... dat zou betekenen dat er iemand eve heel snel 10 miljoen door de papierversnipperaar doet.
'Hey kijk uit, je staat in de fik'quote:
Ziet er nog steeds eng uit dezequote:
'Loedo, bien jij et?'quote:
Fritsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:35 schreef Frey het volgende:
Vandaag niet zoveel filmpjes
Janine
Janine - vervolg
Frits
Sophia
En nog een leuke. Arnie en Stan nodigen een paar meisjes uit in hun hutje, maar komt een van die meisjes jullie niet erg bekend voor?
Arnie en Stan
Inderdaad, Tanja Yess speelde hier een figurantenrol. Bowien was dus niet haar eerste rol in GTSTquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:49 schreef ZOWIEE het volgende:
He was dat Bowien?
Ik vond het wel spannend eignelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:10 schreef Kimmster het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik dit wel een van de saaiste cliffhangers vond die ik ooit bij GTST gezien heb.
Het enige leuke vond ik Robin met zijn "Dat komt zeker door de worstjes" als hij de brand ziet.
De rest vond ik maar waardeloos,slecht geacteerd en totaal geen opbouw van spanning, zijn de afleveringen voorafgaand aan de cliff toch een stuk spannender geweest.
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend eignelijk.
Gefeliciteerd btw.
Nee vond ik dus niet..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:23 schreef Frey het volgende:
Ik vond het juist de beste clifhanger in de geschiedenis van GTSTEn ook de beste aflevering. Ik zat echt aan de tv gekluisterd. De laatste week heb ik opgenomen, dus ik kom de vakantie wel door, al blijft het moeilijk
![]()
Nee hoor,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je maakt toch een grapje he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |