Uuh weinig mensen kennen me uit SHO hoor.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Dizer het SHO-tournament zou winnen ja.
Hm ik bedoelde het SHO Tournament met enkel de GTST/ONM/SC mensenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuh weinig mensen kennen me uit SHO hoor.
Ik zit grotendeels alleen in de GTST topics en af en toe in ONM en heel af en toe hier en daar...
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind mezelf veel knapper dan Dizer.
Is ook zoquote:Op maandag 28 juni 2004 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Is ook zo.
Tom_Tom- wil dat we op hem stemmenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]:lees als:: Ja dat is waar, en nu
Veel valt er niet over gtst te discussiëren...tenzij we in het verleden gaan kijken...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Gaat nog lekker over gtst
Nee dat bedoelde ik niet, als ik dat bedoelde zou ik hebben gezegd: "Dizer, die gast neukt meer kutjes en natter dan Elvis in zijn hoogtijdagen". Nee heb het ook niet zo op die gasten die alles neuken wat los en vast zit of op hun pad komt. Ben een groot voorstander van de liefde. Er gaat niets boven dat. Maar je kunt een kutjesmagneet zijn en gewoon de regels van de (echte) liefde hanteren he. Zo zie ik het tenminste. Maar een kutjesmagneet heeft wel een grote kans bij de vrouwtjes en dat duidt weer op macht en macht is iets moois. Zo, dit lijkt eigenlijk wel heel erg op een preek he? Ach. Lang leve de echte liefde.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:47 schreef Dizer het volgende:
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor. Je laat het klinken alsof ik een slet ben
Als ik een leuke meid tegenkom en het wordt wat, is het gewoon een vaste relatie. Ik ben niet van die versiertypes voor 1 nachtje
Amen to that! Liefde is iets moois...als je die hebt gevonden. In het echte wereld vind je de liefde niet zo snel...ik heb het in ieder geval ooit gevonden maar heb haar laten gaan. Stom en heb er nog steeds spijt vanquote:Op maandag 28 juni 2004 22:50 schreef Dada het volgende:
Ach. Lang leve de echte liefde.
Dada blijft geweldigquote:Op maandag 28 juni 2004 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet, als ik dat bedoelde zou ik hebben gezegd: "Dizer, die gast neukt meer kutjes en natter dan Elvis in zijn hoogtijdagen". Nee heb het ook niet zo op die gasten die alles neuken wat los en vast zit of op hun pad komt. Ben een groot voorstander van de liefde. Er gaat niets boven dat. Maar je kunt een kutjesmagneet zijn en gewoon de regels van de (echte) liefde hanteren he. Zo zie ik het tenminste. Maar een kutjesmagneet heeft wel een grote kans bij de vrouwtjes en dat duidt weer op macht en macht is iets moois. Zo, dit lijkt eigenlijk wel heel erg op een preek he? Ach. Lang leve de echte liefde.
Ik zou op Dada stemmen om te winnen. Als er één iemand hier is die mij echt gewoon leu kaan het lachen maakt dan is het Dada welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dada blijft geweldig.
Je vergeet jezelfquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:35 schreef Svensational het volgende:
Pfff, ik zou niet weten wie er zou moeten winnen. Van de jonkies BVO, Dunn0w of Dizer. Van de oude garde Tom_Tom-, RedGuy, Riann of karoltje (maar die is hier nooit meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |