Jawel, maar die bewaar ik lekker voor als de filmpjes op zijnquote:Op maandag 28 juni 2004 18:42 schreef ZOWIEE het volgende:
Leuk filmpje weer!
Volgende keer misschien Frits![]()
Heb je trouwens misschien ook bloopers, Frey? Die zijn altijd zo leuk!
Dan kan je in de tussentijd even hier langsgaan: [Ronde 2] GTST Tournament: Miss GTST 2004.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:49 schreef Noa-lynn het volgende:
Duurt wel lang hoor!
Oh op die fiets..quote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vanavond om 20:00
Nep John die deed zich bij Laura voor als John en Bowien kwam daar achter.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef TIM-846 het volgende:
wie was die kerel die bowien ontvoerde in die container ook weer?
Dian kwam er al eerder achter. Ze wist al vanaf het begin dat hij John niet was, maar Jef en de anderen wilden haar niet geloven, ze had tenslotte slechte dingen gedaan.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:03 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nep John die deed zich bij Laura voor als John en Bowien kwam daar achter.
Leukste SHO poster Toernooi:quote:Op maandag 28 juni 2004 15:45 schreef EmmYKuHh het volgende:
hou je mond dikke
En wie wintquote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Leukste SHO poster Toernooi:
Riann - EmmYKuHh (Gewoon puur gebaseerd op het gedrag van beiden in SHO. Dan wint Riann echt met kilometers.)
Riann dus, maar als ze verder het toernooi in gaat dan zal ze uiteindelijk verliezen van kutjesmagneet Dizer. Tja als man moet je zo-iemand wel respecteren, toch? Of zit ik er nou heel erg naast met mijn stereotypische mannelijke kop? Ach ik weet zeker dat Riann Dizer ook boven mij zal kiezen dus waar zit ik eigenlijk mee.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En wie wint![]()
Ben je en beetje verliefd op Dizerquote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Riann dus, maar als ze verder het toernooi in gaat dan zal ze uiteindelijk verliezen van kutjesmagneet Dizer. Tja als man moet je zo-iemand wel respecteren, toch? Of zit ik er nou heel erg naast met mijn stereotypische mannelijke kop? Ach ik weet zeker dat Riann Dizer ook boven mij zal kiezen dus waar zit ik eigenlijk mee.
Oh NU snap ik hem pas. Ja jij komt ook best ver in het toernooi hoor. Alleen verlies je het omdat ik je gewoon niet altijd kan volgen. Ligt aan mij ik weet het, maar zo zit het dus.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En wie wint![]()
Zoals ik al zei, een kutjesmagneet kun je alleen maar respecteren als (echte) man zijnde heeft niets met verliefdheid te maken. Ik zou een homo zijn als ik jaloers zou zijn. Wat een kutje zou ik dan geweest zijn zeg.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ben je en beetje verliefd op Dizer![]()
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor. Je laat het klinken alsof ik een slet benquote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Riann dus, maar als ze verder het toernooi in gaat dan zal ze uiteindelijk verliezen van kutjesmagneet Dizer. Tja als man moet je zo-iemand wel respecteren, toch? Of zit ik er nou heel erg naast met mijn stereotypische mannelijke kop? Ach ik weet zeker dat Riann Dizer ook boven mij zal kiezen dus waar zit ik eigenlijk mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |