Ik heb er zelfs een keer een nachmerrie van gekregen. Toen sliep ik wel gewoon door maar het draaiorgel ging in mijn droom allerlei griezelige dingen doen en steeds valser en gemener spelen. Soort Stephen King verhaal
Iemand een tip? OOrdopjes werken iig niet.
quote:Die draaiorgel in de fik steken?
Op donderdag 16 augustus 2001 21:31 schreef RaisinGirl het volgende:
Een draaiorgel op zaterdagochtend 9.30 onder je raam.
Ik baal er nu alweer van,want overmorgen is het zaterdagochtend.Ik heb er zelfs een keer een nachmerrie van gekregen. Toen sliep ik wel gewoon door maar het draaiorgel ging in mijn droom allerlei griezelige dingen doen en steeds valser en gemener spelen. Soort Stephen King verhaal
Maar een goede oplossing weet ik helaas ook niet voor je...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 16-08-2001 21:34]
[Dit bericht is gewijzigd door Kaaswous op 16-08-2001 21:33]
(als je wakker bent: vul de pijpjes met bier).
(in je droom: vervang ai door nk).
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 21:31 schreef RaisinGirl het volgende:Ik heb er zelfs een keer een nachmerrie van gekregen. Toen sliep ik wel gewoon door maar het draaiorgel ging in mijn droom allerlei griezelige dingen doen en steeds valser en gemener spelen. Soort Stephen King verhaal
quote:luchtbuks, hehe lekker op die belletjes schieten!
Op donderdag 16 augustus 2001 23:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Emmer water?
quote:Ik heb d'r hier ook zo eentje
Ik baal er nu alweer van,want overmorgen is het zaterdagochtend.
Nu liep ik er laatst langs en een bordje op het draaiorgel was me nog nooit eerder opgevallen: "te huur". Ik loop sindsdien met het plan rond 'm een dagje te huren en dan per ongeluk een zetje in de gracht te geven
Een persoon doet alsof hij/zij de muziek zeer fraai vindt, en knoopt een praatje aan met de orgeldraaier - eurocent in de aanslag. Zijn er twee orgeldraaiers aanwezig dan dient dit met twee personen uitgevoerd te worden.
De overgebleven 'muziekliefhebber' giet op strategische plaatsen suiker in het draaiorgel. Hierna dient de spiritus toegevoegd te worden. Enjoy the show!
Een bepoefd recept. Werking gegarandeerd!
's nacht om twee uur laat die al fluitend z'n hond uit.
quote:De orgeldraaier dacht vast : "Die kunnen wel een vrolijk wijsje gebruiken nu"
Op zaterdag 31 augustus 2002 23:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet je wat nog erger is: een draaiorgel dat tijdens m'n tentamens elke keer stil voor de deur van school ging staan.
quote:keb precies hetzelfde probleem...
Ik baal er nu alweer van,want overmorgen is het zaterdagochtend.Ik heb er zelfs een keer een nachmerrie van gekregen. Toen sliep ik wel gewoon door maar het draaiorgel ging in mijn droom allerlei griezelige dingen doen en steeds valser en gemener spelen. Soort Stephen King verhaal
quote:Zuip jezelf klem.
Ik kan je vertellen dat alleen gewenning helpt. Ik heb hier zes jaar lang last van gehad en na vier jaar leer je het te negeren.
Nu ben ik al bijna een jaar verhuist en nog wakker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |