Ik ga met nog iig 2 vrienden en misschien nog 2 vrienden erbij maar die moesten even kijken hoe ze daar komen. Heb er wel zin inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:16 schreef arieindepenarie het volgende:
Hello, zijn er hier nog mensen die naar Sziget gaan deze zomer?![]()
Wij gaan met de auto, wordt een dolle boel daarquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:19 schreef 2nosedT het volgende:
wij pakken maandag 19:07 de trein uit amsterdam..
iedereen die met de trein gaat moet dat doen! kan ut nog gezellig wordenanywayz.. kheb er superveel zin in
Als we aankomenquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:12 schreef TheWizz het volgende:
[..]
Wij gaan met de auto, wordt een dolle boel daar
Tja dat weten we pas morgenquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:50 schreef Carn het volgende:
Als we aankomen
vorig jaar waren ze anders een euro ... ik weet niet of de prijs gezakt is .. dan heb je wel een halve literquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:59 schreef webfreak het volgende:
Ik ga dit jaar voor 't eerst.. Ben erg benieuwd!
Volgens een vriend van me is 't een soort Lowlands in tienvoud, maar dan een flink stuk goedkoper (een biertje voor 80 cent, zegt genoeg lijkt me)
Zo staat 't althans op de site. Het is hoe dan ook een flink stuk goedkoper dan hiero. Ook het eten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vorig jaar waren ze anders een euro ... ik weet niet of de prijs gezakt is .. dan heb je wel een halve liter
volgensmij was arany aszok 1 euro per halve liter enquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zo staat 't althans op de site. Het is hoe dan ook een flink stuk goedkoper dan hiero. Ook het eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |