Het is inderdaad wel verleidelijk ja..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:45 schreef DenniZ224 het volgende:
probeer hem te lenen als toch niemand hem gebruikt![]()
Maja, misschien ligt de eigenaar al een jaar dood in zijn badkamer.. om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:48 schreef bolivian het volgende:
Je bent gewoon te nieuwsgierig.
Weet niet of dat ook zo is in de VS (zo aan het nummerbord te zien). Maar je zou de politie kunnen bellen, en vertellen dat je het verdacht vind en wat bezorgd bent.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:01 schreef MewBie het volgende:
een auto mag tpch niet langer dan zoveel dagen/weken op dezelfde plek staan
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:06 schreef Fixers het volgende:
[..]
Weet niet of dat ook zo is in de VS (zo aan het nummerbord te zien). Maar je zou de politie kunnen bellen, en vertellen dat je het verdacht vind en wat bezorgd bent.
quote:Dit model dus, maar dan met mooie LM velgen. [niet de auto in kwestie dus
Aangezien jij zo'n mannetje bent wat altijd de kliklijn belt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:42 schreef Spina1 het volgende:
Bij mij in de straat staat een vrij nieuwe Honda Prelude. Het ding staat er, ik schat, al ruim een jaar en de uitlaat is er onderuit geroest en ligt op de grond. Het blijkt dat de auto op naam staat van iemand uit het appartementen complex waar ik woon en is dus niet gestolen ofzo.
Wie laat er nou een nieuwe auto wegrotten zonder er ooit in te rijden? Ok, je kan je rijbewijs kwijt zijn o.i.d. maar dan verkoop je 'm toch?
Zal ik de politie inlichten of ben ik gewoon te nieuwsgierig?
whehehe behoed jij mij ff voor een domme opmerking!quote:Kijk eens onder het plaatje
Een auto staat altijd op iemand zijn naam.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef IceFlame het volgende:
[..]
whehehe behoed jij mij ff voor een domme opmerking!
maar tsjaa... hoe weet je uberhaupt dat die auto bij iemand op zijn naam staat?
Wieldoppenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef V2i het volgende:
Bel de politie.
Nadat je de velgen eraf hebt geschroefd.
.... volgens mij is het niet de auto van het plaatje (subtiel gezegd)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wieldoppen...
Oh..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:49 schreef ludekid het volgende:
zo nieuw is ie niet want de laatste is in 96 gemaakt
maar tis eeuwig zonde om zo`n mooie lude te laten wegrotten
Jah, mn vader was een paar jaar geleden op zoek naar een TR6, stond best een mooie bij mn oma geparkeerd, wel ongeveer 30 bonnen onder de ruitenwisser. Heeft ie navraag gedaan bij een bekende die politieagent is. Volgens hem kon hij die auto beter vergeten en iets anders zoeken omdat die eigenaren "bekenden" waren. Dusja, misschien zou je toch info via politie vragen, normaal geven ze je zoiets niet dus weet niet of je bekenden hebt die agent zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:13 schreef Ultimora het volgende:
in Apeldoorn staat een MG al een tijdje ook keurig weg te rotten. de straten aldaar worden behoorlijk goed schoongemaakt, maar onder die auto ligt zoveel vuil en rotzooi, dat je meteen ziet dat die auto daar al een tijdje stilstaat. verder is het een doodzonde voor die klassieker.
Wat een flauwekul. Al zijn de eigenaren bekend (wat de politie al niet eens mag zeggen tegen een buitenstaander) dan nog hebben ze geen zicht op de staat van de auto.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Jah, mn vader was een paar jaar geleden op zoek naar een TR6, stond best een mooie bij mn oma geparkeerd, wel ongeveer 30 bonnen onder de ruitenwisser. Heeft ie navraag gedaan bij een bekende die politieagent is. Volgens hem kon hij die auto beter vergeten en iets anders zoeken omdat die eigenaren "bekenden" waren. Dusja, misschien zou je toch info via politie vragen, normaal geven ze je zoiets niet dus weet niet of je bekenden hebt die agent zijn?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:22 schreef IceFlame het volgende:
[..]
whehehe behoed jij mij ff voor een domme opmerking!
Lees anders mijn vorige post in dit topic nog eens goed.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:36 schreef MouseOver het volgende:
Politie weet vast wel dat hij er staat. Die surveilleren ook en zoiets zal ze zelf ook wel opvallen.
Ja.. had ik gezien. Ik bedoel meer dat het ze zelf ook wel opgevallen zal zijn dus waarschijnlijk is het kenteken al nagetrokken. Voor de rest breken ze een auto niet zomaar open, in het geval dat je hierboven noemt hebben ze het gedaan omdat er troep uitkwam en niet omdat iemand belde dat het ding er al een tijdje stond.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:12 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Lees anders mijn vorige post in dit topic nog eens goed.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:32 schreef MouseOver het volgende:
Kan natuurlijk zijn dat z'n baasje vastzit maar misschien ook gewoon erg ziek is of dat het een erfeniskwestie is die nog niet goed geregeld is. Als het ding echt gedumpt zou zijn had de politie em allang weggehaald omdat er dan waarschijnlijk ook geen wegenbelasting meer betaald zou worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |