Sorry pfaf, maar die plaat haalde dat jaar niet eens mijn top-50, als ik het me goed herinner. Een leuke plaat voor het moment, maar helaas flinterdun, waardoor ie zo ongeveer per dag devalueerde.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe's lief!Who killed the... was gewoon top 20 materiaal!
Tsja, je moet het ook niet gaan overdraaien, maar op een dag als vandaag zet ik the Bees en the Zutons zonder moeite op. Heerlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh absoluut! Deze snob luistert nu naar de nieuwe Shonen Knife, ook een plaat in de categorie 'flinterdun maar vermakelijk'. Aan het einde van het jaar vallen dit soort plaatjes echter altijd als eerste af. Het zal wel iets met houdbaarheid te maken hebben.
wow, hebben die weer een plaat gemaakt? Dat moet zeker 10 jaar geleden zijn dat ik ze in de Melkweg heb gezien! Cool dat ik dit hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh absoluut! Deze snob luistert nu naar de nieuwe Shonen Knife, ook een plaat in de categorie 'flinterdun maar vermakelijk'. Aan het einde van het jaar vallen dit soort plaatjes echter altijd als eerste af. Het zal wel iets met houdbaarheid te maken hebben.
Yep, drie Japanse dames die in allesbehalve accentloos Engels zingen over Barbie's en Bizons. Vermakelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Dat zijn toch die Japanners?
Bedoel je de nieuwe Shonen Knife?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:43 schreef paella het volgende:
Is die ook in NL officieel uit? Hoe heet ie?
(en hierna terug naar de Zutons...)
Bij Velvet wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef paella het volgende:
online bij plato, boudisque en bol.com niet gevonden...?
De site van ze gaat niet verder dan eind van de zomer. We wachten af...quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:16 schreef ErikT het volgende:
Deze had ik willen zien dit weekend, maar dat lukte niet ofzo. Jammer wel. Staan ze nog in Nederland dit jaar (beetje lui)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |