Absoluut, was erg okéquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Van het toch vaak zure 3voor12 kregen ze een 8... mee eens Lowlands-gangers?
Jazekers, leuke plaat! Ben de laatste tijd nogal weg van The Coral en dus ook hiervanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Goed Goed! Al meer mensen aan The Zutons?
Haal dit even weg uit je OP.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:17 schreef DaisyDuke het volgende:
En weer was daar zo'n bandje dat aan de andere kant van het Kanaal werd overladen met lofuitingenen... De zoveelste redders van de Rock' n Roll zijn dit keer The Zutons die, op het zelfde label als The Coral, een fantastische plaat hebben uitgebracht: "Who killed the Zutons?"
Bij mij zeker hoger.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
The Zutons bivakkeren rond 26 bij mij.
Verklaar je nader. Maak je meerdere lijstjes of vermeld je in je jaarlijst of de desbetreffende band een nieuwkomer (=eerste plaat?) is? De relevantie ervan ontgaat me even.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:18 schreef paella het volgende:
Voor een jaarlijstje lijkt het me wel van toepassing ja...
ja, voor als Anouk aan de andere kant speeltquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:35 schreef peaceman het volgende:
En waarschijnlijk ook te zien op Pinkpop...
Aha - hoe hoe!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:25 schreef methodmich het volgende:
Heb je de Zuton Fever al te pakken belsen?
waar?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef belsen het volgende:Toch nog twee kaartjes weten te bemachtigen!
Als je die meid met die sax nou kunt versieren, heb je een dubbel goede avond.quote:
De Boudisque had er nog een stuk of 10 in voorraad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:55 schreef Elusive het volgende:
[..]
waar?![]()
ik denk dat ik er maar 2 op ebay.nl moet kopen, 25 euro per stuk, valt nog mee eigenlijk![]()
[edit]
gekocht, woei![]()
Zag dit topic gisteren pas en ben 't nu aan het luisteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Goed Goed! Al meer mensen aan The Zutons?
quote:
Bij nader inzien veel te licht. En die nieuwe plaat is nog flauwer. Zonde.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Ben een beetje met jaarlijstjes in de weer, en wat betreft The Zutons geldt; gewogen en net iets te licht bevonden....
Nieuwe plaat heb ik beluisterd en afgekeurd...quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:16 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Bij nader inzien veel te licht. En die nieuwe plaat is nog flauwer. Zonde.
Doe's lief!quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:16 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je smaak is gewoon wat veranderd in de tijd, gebeurd iedereenquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:16 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Sorry pfaf, maar die plaat haalde dat jaar niet eens mijn top-50, als ik het me goed herinner. Een leuke plaat voor het moment, maar helaas flinterdun, waardoor ie zo ongeveer per dag devalueerde.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe's lief!Who killed the... was gewoon top 20 materiaal!
Tsja, je moet het ook niet gaan overdraaien, maar op een dag als vandaag zet ik the Bees en the Zutons zonder moeite op. Heerlijk.quote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh absoluut! Deze snob luistert nu naar de nieuwe Shonen Knife, ook een plaat in de categorie 'flinterdun maar vermakelijk'. Aan het einde van het jaar vallen dit soort plaatjes echter altijd als eerste af. Het zal wel iets met houdbaarheid te maken hebben.
wow, hebben die weer een plaat gemaakt? Dat moet zeker 10 jaar geleden zijn dat ik ze in de Melkweg heb gezien! Cool dat ik dit hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 21:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh absoluut! Deze snob luistert nu naar de nieuwe Shonen Knife, ook een plaat in de categorie 'flinterdun maar vermakelijk'. Aan het einde van het jaar vallen dit soort plaatjes echter altijd als eerste af. Het zal wel iets met houdbaarheid te maken hebben.
Yep, drie Japanse dames die in allesbehalve accentloos Engels zingen over Barbie's en Bizons. Vermakelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Dat zijn toch die Japanners?
Bedoel je de nieuwe Shonen Knife?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:43 schreef paella het volgende:
Is die ook in NL officieel uit? Hoe heet ie?
(en hierna terug naar de Zutons...)
Bij Velvet wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef paella het volgende:
online bij plato, boudisque en bol.com niet gevonden...?
De site van ze gaat niet verder dan eind van de zomer. We wachten af...quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:16 schreef ErikT het volgende:
Deze had ik willen zien dit weekend, maar dat lukte niet ofzo. Jammer wel. Staan ze nog in Nederland dit jaar (beetje lui)?
Het debuut blijft voor mij wel dé plaat, hoewel ik die ook niet heel veel aanzet, eik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:46 schreef Perceptor het volgende:
Heb die nu ook maar weer eens opgezet. Vind 'm toch een stuk beter dan het album wat erna kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |