Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef Afunados het volgende:
tvp, vanavond ga ik voor de Grieken!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef Afunados het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef Afunados het volgende:
Thnx, zo'n 40 EURO winst door de Grieken gisterenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:26 schreef Meyer_Lansky het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Spadea heeft in 3 sets gewonnen, Hrbaty heeft helaas verloren, maar toch winst bij die 2 wedstrijden samen. Karlovic heeft ook gewonnen en Henman de 1e set...quote:Op zondag 27 juni 2004 11:49 schreef sander4444 het volgende:
4 EURO Henman - Arazi & Lopez - Karlovic @ 2,12
2 EURO D. Hrbaty - M. Ancic @ 3,50
1,50 EURO R. Schuettler - V. Spadea @ 2,65
Portugal lijkt me lastig hoor...Middenvelders van Portugal zijn van grote klasse ..Deco, Figo, Ronaldo, Rui Costa en Simao..quote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef sander4444 het volgende:
Wat denken jullie van "NL to qualify (for final)" @ 2,10?
Dat niet nee, maar ik heb het idee dat portugal toch minder is. Het is meer een gevoel wellicht.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:05 schreef Afunados het volgende:
Nederland wel dan
Kun je verdomme je bets niet even hier plaatsten voor dat je ze zelf plaatst kunnen wij ook nog rijk wordenquote:Op zondag 27 juni 2004 20:54 schreef Greetings het volgende:
Hehe... jullie wedden niet bij die bookie en de anderen hadden niet zulke mooie hc-odds.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:22 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Kun je verdomme je bets niet even hier plaatsten voor dat je ze zelf plaatst kunnen wij ook nog rijk worden![]()
Nicequote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hehe... jullie wedden niet bij die bookie en de anderen hadden niet zulke mooie hc-odds.
Net ff mijn totaalwinst van dit weekend uitgerekend. En het is: +654,01 euro.![]()
![]()
FUCKquote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hehe... jullie wedden niet bij die bookie en de anderen hadden niet zulke mooie hc-odds.
Net ff mijn totaalwinst van dit weekend uitgerekend. En het is: +654,01 euro.![]()
![]()
Erg weinig ingezet dusquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:06 schreef VinnieJones het volgende:
20 euro winst vandaag..
first goal ronaldo
over 2,5 goals
en portugal to win![]()
Eentje was er goed, dus vijf Euro ofzo verlies. Dat is echter ruim goedgemaakt met de overwinning van Portugal!quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:19 schreef Jopiler het volgende:
Henman en Schalken heb je fout. Federer staat 1-0 en 5-5 en Mayer begint daarna.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:54 schreef Greetings het volgende:
20 euro op Tsjechie gezet @ 1,88
ik had ong 50 euro op tsjechie gezetquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:54 schreef Greetings het volgende:
20 euro op Tsjechie gezet @ 1,88
2 ¤ :quote:Le Tour 2004: Overall Winner
Who will win Tour de France 2004 ?
Geen geld terug bij niet-starters
Armstrong, L 2.10
Ullrich, J 3.30
Hamilton, T 6.50
Mayo, I 7.00
Any Other Rider 7.50
Heras Hernández, R 25.00
Basso, I 30.00
Zubeldia Aguirre, H 35.00
Sevilla Ribera, O 80.00
Menchov, D 80.00
Mancebo Pérez, F 80.00
Sastre, C 80.00
Rasmussen, M 80.00
Leipheimer, L 100.00
Rogers, M 100.00
Gonzalez de Galdeano, I 100.00
McGee, B 100.00
Moreau, C 100.00
Simoni, G 100.00
Botero Etcheverri, S 125.00
Chavanel, Sylvain 125.00
Totschnig, G 150.00
Julich, B 150.00
Michael Möller, C 150.00
Scarponi, M 150.00
Bettini, P 200.00
Dufaux, L 200.00
Rubiera Vigil, J 200.00
Moncoutie, D 200.00
Virenque, R 200.00
González Jiménez, Aitor 200.00
Kirchen, K 200.00
Brochard, L 200.00
Noe, A 200.00
Rous, D 250.00
Hushovd, T 700.00
Petacchi, A 900.00
Ik heb wel al Cooke groene trui @ 9.00. Een van de grote kanshebbers, en odds kan ik dan ook niet laten schieten. Verder ga ik straks even kijken welke long term bets ik nog ga doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:20 schreef Poepoog het volgende:
Verder Tom Boonen Groene trui @ 5.00 en dat Menchoz voor Heras eindigt @ 1.96
Just for plain fun
Ik weet het... Maar het gaat gewoon om het ideequote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:21 schreef Greetings het volgende:
Dat is gewoon geld weggooien joh! Dan kan je beter op een etappewinnaar gokken, dan heb je tenminste nog enige kans om wat te winnen!
Jah toch wel..Was foutje op livescore.com die dachten dat wedstrijd al begonnen was..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:42 schreef azaroth het volgende:
vardar begint toch gewoon om 18:00![]()
Probeer nooit van dit soort fouten te profiteren. Als de bet dan goed is zullen ze hem op zeker cancellen en als ie niet goed is misschien pas als je er lang op doorzeurt. Dus kan je nooit voordeel mee hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:03 schreef VinnieJones het volgende:
Trouwens ik zie dat vardar skopje al begonnen is op livescore..maar op unibet kan je er nog steeds op inzetten ..ze denk dat hij later begint.. daar moet ik van profiteren![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 20:50 schreef Greetings het volgende:
Ik heb 3 euro op Charisteas to score first @ 17.50
welke site doe je dat?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:20 schreef Poepoog het volgende:
Verder Tom Boonen Groene trui @ 5.00 en dat Menchoz voor Heras eindigt @ 1.96
Just for plain fun
Dat is gewoon Standard Luik. En ik denk dat ze net iets beter zijn, maar niet veel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:05 schreef azaroth het volgende:
friendly match:
St.Lüttich - FC Köln 07.07.2004 19:00 2,00 3,10 3,00
kent iemand st luttich? en zijn die beter dan Koln?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:30 schreef Yeahinho het volgende:
Ben er helemaal niet thuis in enzo, maar klinkt allemaal wel interessant!
Op welke site(s) doen jullie die bets precies?
Ik had je al een tijdje terug geadd aan mijn msn lijst maar ik zie je nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mail me ff op marnixdw@hotmail.com, zal ik je eens het een en ander doormailen. Sites schrijven we hier geloof ik niet meer, sinds deze dan grotere kans op een rechtzaak hebben(toto is nogal vervelend)..quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Huh krijg je daar geld voorquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:56 schreef Afunados het volgende:
Iemand hier de Euro 2004 Promotie Score van Unibet al uitgekeerd gekregen?
Zou je die info ook naar mij kunnen mailen, ik vind het ook wel interessant. jvherk@beer.comquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:41 schreef Afunados het volgende:
[..]
Mail me ff op marnixdw@hotmail.com, zal ik je eens het een en ander doormailen. Sites schrijven we hier geloof ik niet meer, sinds deze dan grotere kans op een rechtzaak hebben(toto is nogal vervelend)..
Waar heb je je aangemeld dan??quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb me aangemeld, maar snap er de ballen van...
Unibet, maar dat mocht ik niet al te vaak zeggen geloof ik...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:54 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Waar heb je je aangemeld dan??
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:59 schreef azaroth het volgende:
voor vannacht wat MLB bets:
4 euro op
San Diego Padres - Colorado Rockies 2 2,50![]()
winning: 10,00
5 euro op
Baltimore Orioles - Kansas City Royals 1 1,45![]()
NY Yankees - Tampa Bay Devil R. 1 1,40![]()
Chicago White Sox - Seattle Mariners 1 1,60![]()
winning: 16,24
6 euro op
Minnesota Twins - Detroit Tigers 1 1,55![]()
Toronto Blue Jays - Anaheim Angels 1 1,65![]()
winning: 15,36
quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:58 schreef VinnieJones het volgende:
Ik ben er nog![]()
Double Chance
Costa Rica-Chile 1x 2.00
5 euro op gezet..
Zometeen misschien nog Brazillie spelen..
ok neem wel een combo'tje , met weinig inzet.. ik moet toch wat spelen..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:18 schreef sander4444 het volgende:
Voor vannacht wat MLB-tips (mede op aanraden van BA-forum):
Detroit Tigers - New York Yankees @ 2,35
Atlanta Braves - Montreal Expos @ 1,61
Atlanta Braves (-1,5) - Montreal Expos @ 2,35
Arizona Diamondbacks - Los Angeles Dodgers @ 2,32
Kon alleen nog op Dodgers inzetten, andere was ik al te laat..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:18 schreef sander4444 het volgende:
Voor vannacht wat MLB-tips (mede op aanraden van BA-forum):
Detroit Tigers - New York Yankees @ 2,35
Atlanta Braves - Montreal Expos @ 1,61
Atlanta Braves (-1,5) - Montreal Expos @ 2,35
Arizona Diamondbacks - Los Angeles Dodgers @ 2,32
Jammer dak je post nu pas lees, want ze hebben allemaal gewonnen. Lekkere binnenkomer iig weer voor jouquote:Op maandag 19 juli 2004 12:32 schreef Butra het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Net even 5 euro gezet op Jordanie (+1 1/4), omdat er in 2 dagen Azie Cup al veel verrassingen zijn geweest en een combootje met Ventura en Vassallo, 2 goeie gravelspelers.
Ik had helaas veel op Tigers ingezet..(noem geen bedrag)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 07:49 schreef sander4444 het volgende:
Dodgets hebben gewonnen, maar daar heb ik weinig aan aangezien de TIgers hebben verloren met 3-1.
@VinnieJones: Oakland heeft ook verloren (5-3)
deze is binnen, verder nog een paar euro gewonnen met Argentiniequote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:30 schreef azaroth het volgende:
Williams V. - Harkleroad A. 1 1,05 2-0 corrrect
Dementieva E. - Osterloh L. 1 1,15 2-0 correct
Hantuchova D. - Black C. 1 1,25 2-0 correct
HC Basel - Werder Bremen (1:0) 1 1,40 4-3 correct
5 euro @ 2,11
haha geweldig, Basel stond in de 65e minuut nog met 0-3 achter dus ik had de moed al opgegeven,
kijk ik daarnet op activescores is het nog 3-3 geworden.Basel
Kut die zag ik te laatquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef Greetings het volgende:
Ik heb 10 eurotjes op Pobeda @ 7.00 vanavond.
En wat bedoel je precies met groot ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:33 schreef Poepoog het volgende:
Zet maar even groot in op Brazilie
En op over 2.5 .
http://forum.fok.nl/topic/577906quote:Op donderdag 22 juli 2004 03:13 schreef Poepoog het volgende:
Kut
Dat zeggen we liever niet hier zo in het openbaar.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:00 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Deze vraag is natuurlijk al 100 keer gesteld, maar kan hem ff niet meer vinden:
welke wedkantoren gebruiken jullie?![]()
In theorie heb je wel gelijk. De bookmaker leeft inderdaad van de "domme" en nietswetende gokkers die inzetten zonder informatie over blessures/schorsingen etc. in te winnen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:14 schreef B-200 het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees, kan ik me niet voorstellen dat 1 van jullie na een maand bijna dagelijks wedden op winst staat.
Niet dat ik het jullie misgun, maar jullie zijn kanonnevoer voor de bookmakers.
Regel 1 bij het gokken op sportwedstrijden: Gok nooit op wedstrijden waar je niks vanaf weet. Ik zie bv. dat jullie wedden op amerikaans honkbal. Daar spelen ze 162 wedstrijden per seizoen en dus laten ze wel es een wedstrijd of een serie van wedstrijden lopen. En noem mij es de 2e werper van de Pittsburgh Pirates uit je hoofd, of noem es een ploeg die de komende 2 weken een voordelig schema heeft...en daar gaan jullie dan op wedden???
Hetzelfde bij voetbal, alle competities uit bananenrepublieken komen voorbij, maar ik kan me niet voorstellen dat jullie weten of misschien wel de topscorer van de koploper van Finland de komende 3 weken geblesseerd is. Daar houden bookmakers wel rekening mee en jullie waarschijnlijk niet.
Ik heb zelf redelijk wat ervaring bij bookmakers, en neem van mij aan dat het verdomd moeilijk is om na een maandje gokken op winst te staan. Ook maak je vaak de fout om bij veel verlies of veel winst steeds roekelozer te gaan inzetten, hetzij omdat je een goed gevoel hebt na een paar winstgevende weddenscheppen hetzij dat je na een paar keer verlies je geld zo snel mogelijk wilt terug winnen. En daar pakken de bookmakers de meeste winst.
Een gokje wagen is best, maar doe het dan op wedstrijden waar je verstand van denkt te hebben en hou het leuk met inzetten die bij jou budget passen. Anders ga je na verloop van tijd ongetwijfeld voor de bijl. Ga ok niet op allerlei ingewikkelde combinaties inzetten, zo van: wedstrijd A staat die ploeg voor met de rust, gecombineerd met het aantal doelpunten in wedstrijd B kan ik zoveel winnen. Bij elke extra combinatie die je maakt wordt je verlieskans hoger, al denk je er anders over als je het evt. te winnen bedrag ziet.
Bovendien zijn de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=quotes&v=56">quotes</a> van een bepaalde wedstrijd zo samengesteld dat hoe de uitkomst van de wedstrijd ook is, de bookmaker verdient er bijna altijd aan.
Jullie zullen me wel negatief of een bemoeial vinden, maar stel jezelf ook eens deze vraag: Waar leeft een bookmaker van? Juist, van jou.
post picks please...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:01 schreef VinnieJones het volgende:
Voetbal zuigt, MLB rocks![]()
50/50 kans
Geen gelijkspel
under/over soms erg makkelijk
was begonnen met 20 euro, heb nu 100 euro![]()
Ok zal ik doen..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:21 schreef sander4444 het volgende:
[..]
post picks please...
Alleen Rockies goed..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:10 schreef VinnieJones het volgende:
-Tampa Bay Devil Rays - Toronto Blue Jays 2
Colorado Rockies - Arizona Diamondbacks 1
-San Francisco Giants - St. Louis Cardinals 2
-Atlanta Braves - New York Mets 2
Deze gaan het worden voor vandaag(twijfel nog over NY Mets)
daar zal je ook veel mee verdienen.........quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:21 schreef ronduit84 het volgende:
voor vandaag :
Zvonareva V. v Morigami A. 1
Roddick A. v Mirnyi M. 1
Henman T. v El Aynaoui Y. 1
Grosjean S. v Soderling 1
ik ga efficient te werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:31 schreef Evertje het volgende:
[..]
daar zal je ook veel mee verdienen.........
ik heb henman gelayed in ieder geval.
Je hebt gelijk dat de bookmakers van ons leven, zeker in het begin van mijn(en waarschijnlijk meerdere gokkers) gokavonturen verloor ik meer dan ik won. Maar tegenwoordig ken je de goede tipsites, heb je wat e-mail contacten met mensen over de hele wereld, ben je geregistreerd bij meerdere bookies, en neem je enkel risico's met kleine bedragen..quote:Op zondag 25 juli 2004 21:14 schreef B-200 het volgende:
Als ik dit topic zo doorlees, kan ik me niet voorstellen dat 1 van jullie na een maand bijna dagelijks wedden op winst staat.
Niet dat ik het jullie misgun, maar jullie zijn kanonnevoer voor de bookmakers.
Regel 1 bij het gokken op sportwedstrijden: Gok nooit op wedstrijden waar je niks vanaf weet. Ik zie bv. dat jullie wedden op amerikaans honkbal. Daar spelen ze 162 wedstrijden per seizoen en dus laten ze wel es een wedstrijd of een serie van wedstrijden lopen. En noem mij es de 2e werper van de Pittsburgh Pirates uit je hoofd, of noem es een ploeg die de komende 2 weken een voordelig schema heeft...en daar gaan jullie dan op wedden???
Hetzelfde bij voetbal, alle competities uit bananenrepublieken komen voorbij, maar ik kan me niet voorstellen dat jullie weten of misschien wel de topscorer van de koploper van Finland de komende 3 weken geblesseerd is. Daar houden bookmakers wel rekening mee en jullie waarschijnlijk niet.
Ik heb zelf redelijk wat ervaring bij bookmakers, en neem van mij aan dat het verdomd moeilijk is om na een maandje gokken op winst te staan. Ook maak je vaak de fout om bij veel verlies of veel winst steeds roekelozer te gaan inzetten, hetzij omdat je een goed gevoel hebt na een paar winstgevende weddenscheppen hetzij dat je na een paar keer verlies je geld zo snel mogelijk wilt terug winnen. En daar pakken de bookmakers de meeste winst.
Een gokje wagen is best, maar doe het dan op wedstrijden waar je verstand van denkt te hebben en hou het leuk met inzetten die bij jou budget passen. Anders ga je na verloop van tijd ongetwijfeld voor de bijl. Ga ok niet op allerlei ingewikkelde combinaties inzetten, zo van: wedstrijd A staat die ploeg voor met de rust, gecombineerd met het aantal doelpunten in wedstrijd B kan ik zoveel winnen. Bij elke extra combinatie die je maakt wordt je verlieskans hoger, al denk je er anders over als je het evt. te winnen bedrag ziet.
Bovendien zijn de quotes van een bepaalde wedstrijd zo samengesteld dat hoe de uitkomst van de wedstrijd ook is, de bookmaker verdient er bijna altijd aan.
Jullie zullen me wel negatief of een bemoeial vinden, maar stel jezelf ook eens deze vraag: Waar leeft een bookmaker van? Juist, van jou.
Dank u zeerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:34 schreef Greetings het volgende:
Shakhtar Dontesk, CSKA, Ferencvaros en Wisla gaan zeker winnen. Verder lijkt me ook wel dat Rosenborg en Trabzonspor zullen winnen.
Deze waren iig allemaal goedquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:34 schreef Greetings het volgende:
Shakhtar Dontesk, CSKA, Ferencvaros en Wisla gaan zeker winnen. Verder lijkt me ook wel dat Rosenborg en Trabzonspor zullen winnen.
Erg goede tipsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:34 schreef Greetings het volgende:
Oh, kan. Ik had gelukkig een combo van die vijf anderenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:53 schreef ClioSporT het volgende:
Ferencvaros heeft toch 0-1 verloren ?
Inzet teruggekregenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:03 schreef Greetings het volgende:
Ik heb een leuke livebet genomen. 5 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a> op PSV @ 13.00 in livebetting.
Gaat lekker vandaagquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:31 schreef VinnieJones het volgende:
Wisla Krakow is best lastig hoor. Ik weet niet hoe goed Real Madrid nu is, maar dit zou best wel eens een gelijkspel kunnen worden.
Dit is mijn lijstje voor vandaag![]()
Wisła Krakķw - Real Madrid X2 1.12
Rosenborg - Maccabi Haifa 1X 1.09
Basel - Inter X2 1.30
NK Gorica - Monaco X2 1.18
Leverkusen - Banik Ostrava 1X 1.07
10 euro x 2.00
Dinamo Bucuresti - Manchester United X2 1.18
Red Star Belgrade - PSV Eindhoven 1X 1.28
Shakhtar Donetsk - Club Brugge 1X 1.22
10 euro x 1.84
jah erg kut is dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vuile deportivo.... sterf toch niet eens winnen van Shelbourne
Ierland (als ik me niet vergis)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
jah erg kut is dat.
Gelukkig heb ik deze niet gespeeld, odds waren te laag voor Depor. En trouwens ik ken dat club niet eens, welk land is Shelbourne eigenlijk![]()
Ierland idd, en de quotering samen met die van Madrid was gewoon +2.00 , en dan is het het wel waard. Madrid wint ook gewoon, en die had een véél moeilijkere tegenstander.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
jah erg kut is dat.
Gelukkig heb ik deze niet gespeeld, odds waren te laag voor Depor. En trouwens ik ken dat club niet eens, welk land is Shelbourne eigenlijk![]()
Nou, niet slechtquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:56 schreef Greetings het volgende:
Mijn tips voor vandaag: Legia Warschau, Sigma Olomouc, Dinamo Zagreb, Genclerbirligi, Levski Sofia, Slavia Praag, Aalborg, Hammarby en Metalurg Dontesk.
Yepz, helemaal goed. maar had er maar 1 euro op ingezet @ 8,76. Maar toch altijd weer leuk meegenomenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:15 schreef Greetings het volgende:
Damn... had ik ze maar in een combo genomen....dan waren de odds zo rond de 45 geweest! Maar nu toch ook weer 400 euro exact winst in deze midweek (dinsdag+woensdag+donderdag)!
P.S. Sander; hoeveel mee gewonnen dan? En welke 2 had je weggelaten (ik gok Aalborg en Legia)?
Mag ik je ook toevoegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:35 schreef Greetings het volgende:
Calella: die bets op Luik had je ook wel wat efficienter (waarmee je minder zou verliezen) kunnen plaatsen.
Voeg me maar toe op MSN (gerardarends@hotmail.com), dan zal ik je eens wat tips geven.
Het is een systeem en je weet het hou je aan je systeemquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:01 schreef Calella het volgende:
Een zogenaamd 'blinde' selectie, gewoon met je muis een beetje heen en weer bewegen en klikken met je ogen halfdichtgeknepen, zodat je wel ziet dat je per wedstrijd maar 1 van de 8 mogelijkheden aantikt.
Wat een tactiekquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 04:22 schreef Calella het volgende:
En om die 2 verloren euro's weer terug te winnen:
15-08-2004 14:30:00 Feyenoord - De Graafschap / 1X2 / Feyenoord 1.17
14-08-2004 19:00:00 Fenerbahce - Samsunspor / 1X2 / Fenerbahce 1.25
14-08-2004 16:00:00 Rangers - Livingston / 1X2 / Rangers 1.16
inzet ¤3.00 notering 1.7 pay-out: 5.10 ¤
Zijn zuurverdiende winst in een maand uitgevenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:11 schreef sander4444 het volgende:
Trouwens iemand enig idee wat er met BA aan de hand is? En waar zijn de vaste topic-mensen zoals o.a. Afunados gebleven?
Problemen met de Harddiskquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:11 schreef sander4444 het volgende:
Trouwens iemand enig idee wat er met BA aan de hand is?
Bij mij doet ie het.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:22 schreef VinnieJones het volgende:
BA forum mag wel eens weer gaan werken want ik heb tips voor mlb nodig.![]()
kijk maar es op bettingadvice.com daar staan wel een paar bookiesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:00 schreef Nyluzzz het volgende:
Waar wedden jullie?
maar wat nu als top oss niet wint?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:08 schreef Calella het volgende:
Ik hoop dat ze begrijpt dat ze het dan nu op de 50 meter voor me moet terugverdienen
Heb van tip van BA gegokt op Kratochvil @2.00 en nu 1e set in de tiebreak gewonnen.
Uit de categorie leuke combo's:
1¤ top-oss/volendam/fortuna @16.67
1¤ top-oss/volendam/fortuna/denbosch @50.01
1¤ top-oss/volendam/nec/bolton/brann/feyenoord @124.25
1¤ top-oss/volendam/fortuna/nec/bolton @137.52
1¤ top-oss/volendam/fortuna/denbosch/nec/bolton @412.55
1¤ top-oss/volendam/nec/bolton/brann/feyenoord/fortuna/sheffield @1119.48
1¤ top-oss/vdam/nec/bolton/brann/feyenoord/fortuna/bosch/sheffield @3358.45
1¤ top-oss/volendam/nec/bolton/brann/feyenoord/fortuna/sheffield/az @6716.90
1¤ oss/vdam/nec/bolton/brann/feyenoord/fortuna/bosch/sheffield/az @20150.70
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:22 schreef azaroth het volgende:
[..]
maar wat nu als top oss verliest?![]()
En dat combo'tje is ook goed, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:35 schreef VinnieJones het volgende:
Vandaag gewonnen met:
Manchester United & Chelsea combo
Werder, Bochum en Dortmund.
PS: Heb ook nog 15 Eur op Valencia (2.30)staan. staat nu 1-0 voor![]()
en La Dodgers &NY Mets combo 'tje
Ja, vorige week goed gewonnen en hun spelers zijn in vorm. net zoals ik vertrouwen heb in FC Utrecht (zie bets). maar Villa is ook deels omdat k bijna altijd als ik op ze inzet, ook win. En aangezien het BA-forum ook wel positief over ze was.quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:20 schreef Greetings het volgende:
Heb je zoveel vertrouwen in Aston Villa Sander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |