Frank & Joyce VS Victor & Merelquote:SHOOT OUT
Wie het eerst reageert bepaalt!!
Kwestie van sneller reageren he (en natuurlijk toevallig online zijn)...quote:Op zondag 11 juli 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
BVO, laat de shootout de volgende keer maar aan mij over ja?![]()
Wat een belabberde keuze.
Ik had die twee dus precies andersomquote:Op zondag 11 juli 2004 15:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Kwestie van sneller reageren he (en natuurlijk toevallig online zijn)...![]()
Ik vond Frank/Joyce wel een goeie keuze, maar zag zelf liever Margot/Maurice doorgaan...
Jah...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:11 schreef soapie het volgende:
Renee & Gina exit--->![]()
Idd dezelfde keuzes, viel mij ook al op! Dus bij deze:quote:Op zondag 18 juli 2004 22:24 schreef Svensational het volgende:
Babette:![]()
Merci bien!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
Leuk gedaan met die foto's Babette!
die hebben met 3-7 verloren van Frank&Ellenquote:waar is Claire-Sid gebleven... had met grote voorsprong moeten winnen........
Precies zoals 't hoort!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 23:44 schreef babette21 het volgende:
die hebben met 3-7 verloren van Frank&Ellen![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:47 schreef MirSus het volgende:
Precies zoals 't hoort!!!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
En nu nog ff stemmen dames!!![]()
Achteraf gezien had je beter niet kunnen stemmen: we hebben maar 1overeenkomstige stem!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:07 schreef MirSus het volgende:
Komt er aan!
als jij jou stem eventjes omzet naar Ellen & Frank, hebben we weer 2 overeenquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Achteraf gezien had je beter niet kunnen stemmen: we hebben maar 1overeenkomstige stem!!![]()
![]()
![]()
Maak jij er dan Sasza&Lotje van??quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:43 schreef MirSus het volgende:
als jij jou stem eventjes omzet naar Ellen & Frank, hebben we weer 2 overeen![]()
Zondag denk ik. Ik vind 'n week altijd wel weer lang genoeg haha!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:59 schreef Dizer het volgende:
Wanneer is de volgende ronde?
Een week is inderdaad lang genoeg!! Maar BVO die wil per ronde 2 weken doen in de GTST tournementsquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zondag denk ik. Ik vind 'n week altijd wel weer lang genoeg haha!!
Er is de afgelopen dagen nog veel gestemd, dus blijkbaar is er behoefte aan.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een week is inderdaad lang genoeg!! Maar BVO die wil per ronde 2 weken doen in de GTST tournements
Maar ze moeten op Isabella stemmenquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Er is de afgelopen dagen nog veel gestemd, dus blijkbaar is er behoefte aan..
DEAL!quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Maak jij er dan Sasza&Lotje van??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondat begint de halve finale!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:01 schreef babette21 het volgende:
Voor wie het wil weten: de tussenstand!!Nog maar ff onze koppels wisselen dan maar Babette?;) Lotje/Sasza & Ellen/Frank beiden achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondat begint de halve finale!!![]()
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
Jammerrrrrquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:29 schreef babette21 het volgende:
Tja als er iemand niet mag valsspelen is 't de topicstarter wel.....
Ach, 't zou toch weinig uitmaken (voor mij dan)... *zucht*
Same for me!!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 11:10 schreef dunn0w het volgende:
Victor & Daphne
Olaf & Babette
Al sla je me dood...quote:Op maandag 26 juli 2004 14:59 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Waarom stemt er bijna niemand op Ravi & Aïsha...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |