dan ben ik jarigquote:Stemmen, stemmen en nog eens stemmen!!!! Je krijgt van ons 2 weken de tijd. Dat wil zeggen dat de finaleronde eindigt op Vrijdag 9 Juli, om 17.00 u.!!!! De uitslag zal dan direct bekend
Dan heb je een heeeeeeeeele leuke verjaardagquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dan ben ik jarigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel frapant dat je echt juist de liedjes noemt die ik geen van allen erin heb staanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:49 schreef ranja het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.veel van de beste zijn al wegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok ik heb niet meegestemd, ik weet het, maar ik had toch wat anders verwacht.
10 hier uit halen is niet zo moeilijk meer, dan:
- liedjes-
ondanks dat het voor de punten niks uitmaakt heb ik ze toch op mijn volgorde gezet.
Verbaast me niksquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:04 schreef Olmo het volgende:
[..]
Wel frapant dat je echt juist de liedjes noemt die ik geen van allen erin heb staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat viel me gelijk op inderdaad. Happiness is a warm gunquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Verbaast me niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben meer van de rock'n'roll en wat minder van de psychedelica, is bij veel mensen andersomJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ken je de Breeders' versie ook? Die heeft er in elk geval voor gezorgd dat ik ook in the White album geinteresseerd raakte (en niet alleen de pre-1966 beatles)... ook het orgineel is erg goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:09 schreef Olmo het volgende:
Happiness is a warm gunom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.die staat er bij mij ook wel in denk ik.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ken ik niet nee. Is die heel anders dan de albumversie? Vind de afwisseling zo briljant in dat nummerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Ken je de Breeders' versie ook? Die heeft er in elk geval voor gezorgd dat ik ook in the White album geinteresseerd raakte (en niet alleen de pre-1966 beatles)... ook het orgineel is erg goed.
Nou, wel vergelijkbaar met de afwisselingen maar dan gezongen door een dame, Kim Deal en wat fellere gitaren hoewel wel lekker minimalistisch gehouden. Zoek 'm eens op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:16 schreef Olmo het volgende:
[..]
Die ken ik niet nee. Is die heel anders dan de albumversie? Vind de afwisseling zo briljant in dat nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Sonic youth versie is wel leuk. Maar dat zal niet de reden zijn denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:46 schreef Zander het volgende:
Grappig dat "Within You, Without You" nog in de lijst staat, de meeste mensen die ik ken hebben echt een hekel aan dat nummer, hoewel het me zelf wel aanspreekt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop