EN? EN? kastgeval? verloofd, verliefd (behalve op jou dan), en/of getrouwd?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:40 schreef Jerruh het volgende:
HIJ IS HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom je naar amsterdam?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:48 schreef wizarddragon het volgende:
No shit...?
jij bent ook altijd weer op tijd terug he!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:51 schreef beaverhausen het volgende:
*popcorn pak*
Yup ik ga naar A'dam. Om daar met Guiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:50 schreef xman het volgende:
[..]
Kom je naar amsterdam?
EN WIL IEMAND ME EINDELIJK THE FUCKING VERHAAL VERTELLEN!
LIEF DOEN!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef xman het volgende:
[..]
JIJ VERHAAL NU!![]()
WAT??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:53 schreef error het volgende:
[..]
LIEF DOEN!
EN NIET SCHREEUWEN!
ik heb geen verhaal poepedoepiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef xman het volgende:
[..]
JIJ VERHAAL NU!![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb geen verhaal poepedoepie
The name's Bever... James Beverquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
jij bent ook altijd weer op tijd terug he!![]()
Dacht je nou werkelijk dat Jerruh mij over z'n mails gaat vertellen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:56 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben vanavond helemaal niet in Amsterdam. (of misschien wel als het feestje vanavond niet doorgaat), dus ik kan jou en Guiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup ik ga naar A'dam. Om daar met Gui![]()
te gaan stappen.
ik sta niet in de Privé hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:03 schreef xman het volgende:
[..]
Maar ik ben vanavond helemaal niet in Amsterdam. (of misschien wel als het feestje vanavond niet doorgaat), dus ik kan jou en Guiniet zien vanavond.
* beaverhausen heeft een chronische [homotopic]roddelverhalen tekort!
*gefrustreerd maar de privé leest*
Ah dus je hebt hem via mail gevraagd of hij homo is! En hij antwoordde met ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:57 schreef Jerruh het volgende:
ik heb trouwens nog nooit zo direct iemand gevraagd of ie homo was!
Ieuw nee.. Guillaumequote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:06 schreef Jerruh het volgende:
guido? als in: nathan?
Oh er zullen vast sappige roddels over jou zijn! Zoals over jou en je hunkie minnaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik sta niet in de Privé hoorgeloof ik
Oeh je weet wat ze zeggen..mannen met lange namen hebben lange...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ieuw nee.. Guillaume![]()
Leugens! Het zijn allemaal leugens! Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:09 schreef xman het volgende:
[..]
Oh er zullen vast sappige roddels over jou zijn! Zoals over jou en je hunkie minnaar.
Volgende keer in de [gay]privé: Het wereldschokkende verhaal: The James Bevers lovestory
*red bull drink*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:13 schreef xman het volgende:
*Memo aan mezelf: geen 3e kop koffie meer* Woei!
Insomaniacquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:24 schreef wizarddragon het volgende:
Okay mensen...special request... Help Knut aan een Fok!Crew Tournament! overwinning. Zo te zien gaat Insomaniac winnen. Dat willen we natuurlijk niet, want ze heeft TIETEN![]()
.
Details inside:
Fok!Crew Tournament! Tweede ronde!
Moulin Rouge!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:21 schreef Timmah het volgende:
Hoi
* Naar de stad is geweest.. en Amsterdam ook even heeft meegepikt *
- Kapper
- Gel , Gezichtsdinges
- Films : Mouling Rouge ( Op aanraden van) , Lola Rennt en American Beauty.
Inso is lievquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:28 schreef xman het volgende:
[..]
Insomaniac
De trut sluit altijd al mijn topics. Ik help graag!
... zei hij, terwijl de attraktieve jonge arts verwoede pogingen deed om zijn neus weer op zijn plaats te hangen....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:57 schreef Jerruh het volgende:
ik heb trouwens nog nooit zo direct iemand gevraagd of ie homo was!
Ik bedoelde niet echt een persoon metquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moulin Rouge!
wie is?
hihihiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet echt een persoon met, maar jij hebt er ook aan meegeholpen volgens mij.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:28 schreef xman het volgende:
[..]
Insomaniac
De trut sluit altijd al mijn topics. Ik help graag!
Inso sluit ook al jouw topics?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik ken het probleem
aawww nou ik vind jouw topics best goed
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inso is liev
Je leest ze?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik ken het probleem
aawww nou ik vind jouw topics best goed
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!
!
!
!!!!
*stiekem ook even naarJerruh
zwaait
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!
!
!
!!!!
zwaait
Ga je je stiekum promoten hier...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!
!
!
!!!!
zwaait
nee maar wel heel vaak dezelfde mods, waardoor ik ze automatisch wel kan schieten terwijl ze misschien wel heel aardig zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inso sluit ook al jouw topics?
Hoezo brutaal? Hoezo moet ik weg?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:39 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
De brutaliteit! Weg jij!![]()
Blauw hier, ieuw!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!
!
!
!!!!
zwaait
Neuh, van mij mag Knut gewoon winnen. Maar kwam weer even lurken en zag de post van beavje en daar moest ik ff op reageren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ga je je stiekum promoten hier...?
hihihiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuh, van mij mag Knut gewoon winnen. Maar kwam weer even lurken en zag de post van beavje en daar moest ik ff op reageren..
Haha nee niet bewust, maar de laatste dagen kom ik opeens best een boel topics van jou toevallig tegenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:38 schreef xman het volgende:
[..]
Je leest ze?![]()
* Ook nog even zwaait *quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuh, van mij mag Knut gewoon winnen. Maar kwam weer even lurken en zag de post van beavje en daar moest ik ff op reageren..
Ah... okayquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
gezondheidquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:46 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
Pardon...
Hoi!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Ook nog even zwaait *
Hoi
Oh dankje!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha nee niet bewust, maar de laatste dagen kom ik opeens best een boel topics van jou toevallig tegenMaar schaam je niet hoor
want ze zijn heel leuk en informatief
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:50 schreef xman het volgende:
[..]
Oh dankje!
*trots kijk*
Mwoah..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:09 schreef beaverhausen het volgende:
Tis weer druk hier.
*Waxxebeestje vooruit duw*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:51 schreef Waxxer het volgende:
Waxxer telt voor twee
Vooruit met de geit!
wah betekent DRAGOSTEA DIN TIE?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:57 schreef Andyvie het volgende:
Jerruh: gaan jullie nou ook iets afspreken? Of zijn jullie nog lang niet zover?
** ajuu luistert: O-Zone - Dragostea din tei*
ja, posh ben je wel een beetje he?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:04 schreef beaverhausen het volgende:
Aapje ajuu!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, posh ben je wel een beetje he?![]()
The image of your face and our love under the linden tree,quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij let ook op alles
hihihiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
The image of your face and our love under the linden tree,
They will remind me of your eyes!![]()
ach, kumm!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Naar aanleiding van het liedje wat ik luisterde?
ja, was even bang dat je zonder e bedoelde, wat die muziek haat ik!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:30 schreef Waxxer het volgende:
naar Keane (MET e)
Mja iddquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, was even bang dat je zonder e bedoelde, wat die muziek haat ik!
nee, dan o-zone!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja idd
"let it raaaaiiiinnnn on meeeeWHOEAAHH
raaaiiiiinnnn on meeeeWHOEAHH"
Das dan weer jammer....maar ik ga mijn lijf verkassen naar het pitoreske Tuitjenhorn, tot zondag allemaal!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:30 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach, kumm!
nee, de clip op tv.
arriverdechi!...o nee, ze zijn roemeeens he? en waar ligt tuitjeshoorn?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das dan weer jammer....maar ik ga mijn lijf verkassen naar het pitoreske Tuitjenhorn, tot zondag allemaal!
o-zone?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee, dan o-zone!
![]()
jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
o-zone?Is dat iets boven mijn niveau?
![]()
Tuitjenhorn, boven Alkmaar, onder Schagen, ben er twee jaar geleden nog geweest op een best wel mooie campingquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:37 schreef Waxxer het volgende:
Tuitjenhorn?Dat is toch een Donald Duck plaatsje?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:56 schreef Qecion het volgende:
[..]
Tuitjenhorn, boven Alkmaar, onder Schagen, ben er twee jaar geleden nog geweest op een best wel mooie camping
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:56 schreef Qecion het volgende:
[..]
Tuitjenhorn, boven Alkmaar, onder Schagen, ben er twee jaar geleden nog geweest op een best wel mooie camping
Nee, nooit meer, ik was er een week en het had de hele week keihard geregend, de camping stond helemaal onder water. Dit jaar weer lekker met het vliegtuig weg ! Tot een jaar of vijf wel elk jaar op de camping in Luxemburg gestaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Camping De Tuitjenhorny?
te makkelijk he...
Ik had de naam wel eens horen vallen, maar dat het echt bestaat....
DUS ein-de-lijk een homo in mijn leven (zij het digitaal) die ook een campingverleden heeft!Dit jaar weer?
Ja ik zou ook zeggen, liever in Tuitjenbourgh dan in Tuitjenhornquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:05 schreef Qecion het volgende:
[..]
Nee, nooit meer, het was echt een ramp, ik was er een week en het had de hele week keihard geregend, de camping stond helemaal onder water. Dit jaar weer lekker met het vliegtuig weg ! Tot een jaar of vijf wel elk jaar op de camping in Luxemburg gestaan.
Ik begrijp het en je hebt gans gelijk!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik zou ook zeggen, liever in Tuitjenbourgh dan in TuitjenhornAlthans, qwua vakantie dan he, want ik ken het dorp niet eens, misschien is het wel hartstikke leuk en gezellig!
En met een camping is niks mis, heb ik ook mijn hele jeugdt (tot mijn 15e) gedaan. Het hangt er maar net vanaf welke en wat voor camping en hoe. Ik slaap liever in een caravan dan op een hotelmatras waar voor vier nationaliteiten aan DNA-matariaal in zit als je begrijpt wat ik bedoel. Wij gingen vroeger altijd met Eurocamp, later een paar keer een caravan gehuurd.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Bief, gaan wij een keertje kamperen?? Met het autootje naar de Ardennen samen in een iglotentje en dan kijken hoe jij in badslippers met een marineblauw toilettasje richting douche loopt
Het beddegoed word toch steeds verschoond?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik slaap liever in een caravan dan op een hotelmatras waar voor vier nationaliteiten aan DNA-matariaal in zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Euhm..ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:35 schreef Timmah het volgende:
*knip*
Is haske leukquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm..ja, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef blublub het volgende:
koechiekoechiekoequote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef blublub het volgende:
natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Is haske leuk
Het komt uit D4-princess
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
koechiekoechiekoe
Doe op zijn minst alsof je het leuk vindt..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
natuurlijk.
wat nou weer?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:49 schreef blublub het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Doe op zijn minst alsof je het leuk vindt..
Betterquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het knusse niet Waxjequote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:53 schreef Waxxer het volgende:
Muf tentje??
Hou je niet vanknus
Biefje?
Good actor me isquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Better
doe eens niet zo krassenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:56 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil met iemand in een tentje
Waar en wanneer ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:56 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil met iemand in een tentje
Ja oke, als je gaat liggen winden is het niet knusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie het knusse niet Waxje.
Wie heeft het hier over winden enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja oke, als je gaat liggen winden is het niet knuswie goed voor zichzelf zorgt stinkt ook niet
![]()
Heb je trouwens uberhaupt wel eens eeeeen keertje in je leven gecampeerd en herinner je je dat?
zeg wat doe jij anders dan anders de laatste dagen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
doe eens niet zo krassen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:57 schreef Qecion het volgende:
[..]
Waar en wanneer ?Misschien durf ik het wel weer aan...
jajajaja eerst doen, DAN mag je met zo'n standvastig oordeel komen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over winden enzo
Nee, ik heb nog nooit gecampeerd en proud of it.
Wat doe ik andersquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
zeg wat doe jij anders dan anders de laatste dagen?
In een caravan met Zaanse koekjes...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:01 schreef Timmah het volgende:
Kamperen is soms best leuk ..
Jaaaaahquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In een caravan met Zaanse koekjes...
Take me to the Hilton mênquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jajajaja eerst doen, DAN mag je met zo'n standvastig oordeel komen.
Je geeft op van alles en nog wat afquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat doe ik anders
Al zijn positiviteit gaat op aan JA ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je geeft op van alles en nog wat afniet eens alleen op mij
er zit een arro-sausje over je heen opeens veel vaker
Doe nou eens liehief!!!
Wattisseraandehand of wattissergebeurd??
Ik heb helemaal geen arro-sausje! Ik hou niet eens van sausjes!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je geeft op van alles en nog wat afniet eens alleen op mij
er zit een arro-sausje over je heen opeens veel vaker
Doe nou eens liehief!!!
Wattisseraandehand of wattissergebeurd??
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
Al zijn positiviteit gaat op aan JA ...
Joho joho Vlarpske!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Joho, joho, je krijgt het niet kado...
Hallo
Hoe is 't bief?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Joho joho Vlarpske!
Hahaai!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Joho, joho, je krijgt het niet kado...
Hallo
Jawel.. altijd...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaai!![]()
*pfieuw*
Je bent weer veilig thuisgekomen!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jaaaaah![]()
Goedquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe is 't bief?
Ik wil vanavond naar de kroeg, maar Maarten is er niet!
Goed zoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen arro-sausje! Ik hou niet eens van sausjes!
En ik doe keiliev!
*kusknufkroel*![]()
![]()
Euhm...ja, het kan zijn dat ik wat later ben, maar dat is niet erg, dan ga jij gewoon maar alvastquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goed zo
Over twee weken, 15 uur sta ik op de parkeerplaats bij de kazerne!Gaan we naar het wilde onbekende en dan zal ik je laten zien dat je best leuk kunt kamperen, als je maar op de juiste campings en de juiste plekken staat
![]()
Gelukkig!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel.. altijd...
oohhh joh, ik haal je wel op bij de campus!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm...ja, het kan zijn dat ik wat later ben, maar dat is niet erg, dan ga jij gewoon maar alvast
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat Vrolijke Henkie??
kut euhm... ik bedoel... zak met broodjes? Simply Bread doet ook bezorgen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oohhh joh, ik haal je wel op bij de campus!![]()
Mag jij de tas met broodjes beheren!
Ohw.. in Enschede...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ga jij morgen nog naar Roze Zaterdag en alles?? Of heb je Rotjeknor in de planning??
En tja, vanavond dan toch maar Earl Grey!
Naaaahhh gaan we toch samen? Gaan we daar eerst een hapje eten en dan in een ruk door naar Frankrijk! Lekker opgeladen dankzij de vitamientjes van Simply Bread! Perfectoooo!! Komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kut euhm... ik bedoel... zak met broodjes? Simply Bread doet ook bezorgen hoor
t komt niet door jou, ik ben gewoon een beetje verdrietigquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat nou weer?
Nou doe ik liev en begin je te janken.
*zucht*.
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaaahhh gaan we toch samen? Gaan we daar eerst een hapje eten en dan in een ruk door naar Frankrijk! Lekker opgeladen dankzij de vitamientjes van Simply Bread! Perfectoooo!! Komt helemaal goed!
*knuffel geef*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:24 schreef blublub het volgende:
[..]
t komt niet door jou, ik ben gewoon een beetje verdrietig
liefquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*knuffel geef*
jah en dus? serieus, wat let je?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:37 schreef Vlarp het volgende:
IK WIL ZUIPEN!!
Ik heb niemand om mee naar de kroeg te gaan vanavond.. of ik moet naar de regenboog gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef blublub het volgende:
[..]
jah en dus? serieus, wat let je?
en waarom zou je daar niet heen gaan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb niemand om mee naar de kroeg te gaan vanavond.. of ik moet naar de regenboog gaan
jaaaaaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Omdat ik dan met een taxi (a 50 euro) naar huis moet....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:40 schreef blublub het volgende:
[..]
en waarom zou je daar niet heen gaan?
B:Haus!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:48 schreef beaverhausen het volgende:
Meneer Boaz!
Hey David en de restquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:48 schreef Davidboaz het volgende:
heej waxxie en jonkies. hoi!
ook hoiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:48 schreef Qecion het volgende:
Hoi !
ohwquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik dan met een taxi (a 50 euro) naar huis moet....
wie?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
F is terug!
Fquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:26 schreef blublub het volgende:
[..]
wie?
Heeeyyy daar issie!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:48 schreef Davidboaz het volgende:
heej waxxie en jonkies. hoi!
ohw!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:27 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
F
Zit jij te IRCen?!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:39 schreef Timmah het volgende:
Goh... #onz is nog best melig
Ik vrees het.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit jij te IRCen?!
Missen we iets?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vrees het.
http://irc.tweakers.net/fok/quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Missen we iets?.
ik weet volgens mij niet eens meer hoe ik moet irc-en
ikvinnerniksanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Missen we iets?.
ik weet volgens mij niet eens meer hoe ik moet irc-en
owquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
http://irc.tweakers.net/fok/
En het gaat als vanzelf...
Ik eerst ook...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow.
En ik maar moeilijk doen met mirc enzo
Ajuu, sinds wanneer praat je in blokjes?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:56 schreef ajuu het volgende:
Hello, Hello, It’s me Picasso, I sent you a beep and I’m brave,!
Matineequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
Franz Ferdinand![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leuk ircquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
MatineeTake me Out
ik zit in mijn kubistische periodequote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ajuu, sinds wanneer praat je in blokjes?
Sinds jij binnenkwam is het niveau gedaaldquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja leuk irc.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik zit in mijn kubistische periode![]()
En bedankt!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sinds jij binnenkwam is het niveau gedaald
nee Sisi mênquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
Franz Ferdinand![]()
![]()
![]()
![]()
speak for yourselfquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:06 schreef blublub het volgende:
[..]
nee Sisi mên
ach, die kutnewbie moet optiefenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:06 schreef Waxxer het volgende:
nounounounou geen ruzie hooreven voorzichtig zijn met Ajuu, hij moet hier nog wennen
nee, liever niet anaal, exit onlyquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:06 schreef Waxxer het volgende:
nounounounou geen ruzie hooreven voorzichtig zijn met Ajuu, hij moet hier nog wennen
Zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En bedankt!.
Nee dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
Nou hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee dat zeggen ze allemaal
neheeeeeee, PRINSES SISI!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
speak for yourself![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou hoor![]()
Ik vind Beav haske liev hoor
zo, kroegkeizerin!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:12 schreef blublub het volgende:
[..]
neheeeeeee, PRINSES SISI!!!!
Harry Potterquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:15 schreef Weemz het volgende:
Zo... net terug van Harry Potter 3... *flits* (voor als je hem ook gezien hebt)
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
zo, kroegkeizerin!![]()
jijbentgeweldig!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
*toenk*
floepsiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef ikbengeweldig het volgende:
*toenk*
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Bubbels!
* Herken *quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:22 schreef Weemz het volgende:
hihi, en dan ook nog de kwartier durende aftiteling afkijken om te kijken of er nog iets extra's kwam... NIET DUS
nee, ik ben keimoe mênquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:23 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo kroegtijgerinthuis op de vrijdagavond????
Huisarrest?Ik ga zo de stad in
*ook doe*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Herken *![]()
"Maar blubje, wat heeft u grote ogen!"quote:
*aai*quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik kon jullie niet vinden
Zal ik dan maar niet vragen of je het even voor wil doen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Kan iemand me ff reanimeren?
Ik heb 2 weken geen training gehad omdat ik in Utrecht zat en daarna in Duitsland.
Hebben we in die twee weken maar liefst twee VOLLE nieuwe dansen gehad, die ik dus net kon inhalen,.... en we hebben net nog een derde nieuwe dans gemaakt op een gvd drum 'n bass prodigee achtig ritmeDus drie nieuwe dansen net in 2,5 uur non-stop gehuppel d'rin gestampt (normaal maar 1 uur) ... en over 2 weken is het optreden. Of ik 't dan ff wil kenne...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de film nog moet kijken, kijk dan niet naar de spolier, maar dat spreekt voor zich![]()
Dansje nr 1 heeft veel grondstuken... heel sexy moeten we over de grond kruipen (alle mannen).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet vragen of je het even voor wil doen?.
ik heb echt zulke grote blauwe ogenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"Maar blubje, wat heeft u grote ogen!"
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dansje nr 1 heeft veel grondstuken... heel sexy moeten we over de grond kruipen (alle mannen).
Dansje nr 2 is dus op drum 'n bass. Witte hoe snel?!?!?
Dansje nr 3.... daarin moet ik een meisje anaal neuken en op de grond duwen
TRAUMA
Bruce gaat deze keer voor het snelle sexy shock-effect denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:40 schreef Weemz het volgende:
[..]Wat voor soort dans doe je wel niet
Klinkt... tja hoe klinkt het?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:32 schreef Weemz het volgende:
Ja ik hoop dat daar wel vele leuke extras bij zijn...In het boek doen ze dat ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de film nog moet kijken, kijk dan niet naar de spolier, maar dat spreekt voor zich
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
ik had vorige week een ouderwetse: wat zoek je? ik: me fietssleutel (die was ik die dag echt zoek)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Sommige mensen zijn eng en dom, op gay.nl:
openingszin was: je hebt een leuek dans, heb je gezien op cityswing
Ang3l: ThanxHeb je't gezien dus!
(daarna ging het mis
ken je me nog?
Uh... nee. Moet dat?
ow, je kent richard nog wel toch?
Nee
je hebt met hem gedate zegt ie
Lijkt me stug. Ken geen richard en heb al meer dan 2 jaar een vriend.
en je bent toch op 1 januari jarig?
Nee
Ik vind je wel vreemd doen hoor
Hmm.. is da al lang dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:09 schreef Jerruh het volgende:
maar ja, sinds er nee staat bij relaties, ist een en al ellende.
*LOL* Moet je ook maar lelijke foto's plaatsenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had vorige week een ouderwetse: wat zoek je? ik: me fietssleutel (die was ik die dag echt zoek)
maar ja, sinds er nee staat bij relaties, ist een en al ellende.
sinds bijna twee weken....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. is da al lang dan?
Oh... nah, 'k gok dat het wel beter is zo?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sinds bijna twee weken.....
staan er ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Moet je ook maar lelijke foto's plaatsenHelpt!
lang moeilijk kutverhaalquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh... nah, 'k gok dat het wel beter is zo?
Ik had ze bijna mee naar de wc genomenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
staan er ook.
Oke.. niks voor op fok dusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
lang moeilijk kutverhaal.
is goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. niks voor op fok dus
vertel op msn maar een keer, als je wilt dan
'tis nog maar een paar wekenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:40 schreef Cybart het volgende:
cybart is online
cybart moest toch werken
cybart is alweer thuis
tussen 8 & 11 hebben we 10 mensen binnen gehad
leuk dat EK, waar we het grootscherm hebben hangen is het stampvol
ja hoorde net van mijn bazin dat het vanaf 9 juli druk wordt....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
'tis nog maar een paar weken
Ik ben wel eens blij dat het niet druk is. Ik krijg soms afwas tegen me oren aan gestampt op een zaterdag daar wordt je gestoord vanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja hoorde net van mijn bazin dat het vanaf 9 juli druk wordt....
dus dat is nog even wachten, toch zijn dit soort avonden erg vervelend
ja, maar ik heb vast weer fouten gemaaktquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee jij was vrolijk!
Why?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, maar ik heb vast weer fouten gemaakt.
OMG! is Waxxer een kloon van GE?!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:38 schreef Waxxer het volgende:
oeh! spannend!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:51 schreef Waxxer het volgende:
Neeeeeee joh!!
Ben helemaal mezelfMaar je bent wakker!! Da's een goed teken
Er moet nl nog wat gebeuren
nounounounounouquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
oeh! spannend!
*zenuwachtig heen en weer ren*
sjoe, gelukkigquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:55 schreef Waxxer het volgende:
nounounounounousssshhhh..... zo eng is het niet
alles guttos daaros?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:55 schreef beaverhausen het volgende:jermeneer!
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:08 schreef Jerruh het volgende:
[..].
ja me tooquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*zin heb om voetbal te gaan kijken*
Ik weet nog niet of het thuis wordt, de kroeg hier, of de regenboog...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja me too
vnavond ff made induiken haha!
vast de regenboog, alhoewle: kijken ze daar voetbal?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of het thuis wordt, de kroeg hier, of de regenboog...
Op groot scherm zelfs. Alle wedstrijden van Nederland zijn op groot scherm, de rest kijken ze vaak op de normale televiesie.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vast de regenboog, alhoewle: kijken ze daar voetbal?.
en daar lopen veel oranjegezinde homos rond?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op groot scherm zelfs. Alle wedstrijden van Nederland zijn op groot scherm, de rest kijken ze vaak op de normale televiesie.
Regenboog hangt helemaal vol met oranje versiering enzo..
Mogguh! (ik zie dubbel!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:32 schreef Jerruh het volgende:
mogguh ang345l.
je ziet cijfersquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh! (ik zie dubbel!)
Nee ik zag ook wat voorbij douchen op MSNquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je ziet cijfers![]()
.
im everywherequote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik zag ook wat voorbij douchen op MSN
Het EK vindt bijna iedereen interessant. Verder boeien Feijenoord of PSV me totaal niet...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en daar lopen veel oranjegezinde homos rond?.
amai, homos en voetbal!.
gezellig!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het EK vindt bijna iedereen interessant. Verder boeien Feijenoord of PSV me totaal niet...
Maar in de Regenboog is het feest als de Nederlandse wedstrijden worden uitgezonden
Waar de <piep> ligt leerdam?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gezellig!!!
mark vroeg of ik vanavond naar leerdam kwam, maar ik moet morgen werken!!!!
anders ha dik lekker in oranje kunnen feesten!!!
tussen gorinchem, tiel en utrechtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar de <piep> ligt leerdam?
Ik ga lekker in het oranje feesten vanavond. Misschien ga ik wel gewoon alleen naar de Regenboog...
O ja, da's niet zo'n heel groot gebiedquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tussen gorinchem, tiel en utrecht.
nee!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, da's niet zo'n heel groot gebied
Voor de numansdorpse jongens waarschijnlijk niet neequote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
joy
Och, ik gok dat mijn eerste interieur ook bij de Ikea vandaan komtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de numansdorpse jongens waarschijnlijk niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |