abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20179860
Hebben jullie weleens dat je een zelfde persoon (die je leuk vindt bijvoorbeeld) steeds toevallig tegenkomt in openbare gelegenheden zoals op het station, in de stad en als je toevallig ergens aan het fietsen bent, terwijl die kans eigenlijk heeeel klein is objectief gezien. Dat je precies op het juiste moment uit je trein stapt en die persoon net komt aanlopen, dat je tijdens een bevrijdingsfestival of iets diezelfde persoon weer toevallig tegenkomt na enkele weken en dat je die persoon dus om de bepaalde tijd steeds toevallig tegen lijkt komen? Nu zal het zo zijn, dat als je op die persoon gefixeerd bent je eerder de neiging hebt om te willen denken dat het toch wel erg toevallig is en dat het zo zou moeten zijn ofzo, maar ik vind het toch frappant. Ik ben benieuwd of veel mensen dit weleens hebben?
pi_20179914
Dan zit je eventjes in hetzelfde levensritme....

... ik heb zoiets ook met sommige collega's. Dan zitten we in hetzelfde plasritme. En statistisch gezien van alle minuten op een werkdag is de kans heel klein dat we beiden op dezelfde momenten naar de WC moeten.
Doe eens wild ....
pi_20180047
Ik heb op school een rooster dat soms van week tot week verschilt. En toch lijk ik in de trein telkens dezelfde mensen tegen te komen. Aan de andere kant: mensen van wie ik weet dat ze ook altijd hetzelfde traject bereizen als ik ik, ben ik in de vier jaar dat ik trein nog niet tegengekomen.
pi_20180048
Dat heb ik wel eens gehad ja. Heel apart. Iemand een paar keer kort achter elkaar tegen komen, en daar na nooit meer.
pi_20180151
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:47 schreef _Arual_ het volgende:
[...]
Aan de andere kant: mensen van wie ik weet dat ze ook altijd hetzelfde traject bereizen als ik ik, ben ik in de vier jaar dat ik trein nog niet tegengekomen.
Ze duiken snel weg als ze jou zien?

Ik denk dat de Topicstarter zich er niet zo druk over hoeft te maken...
Doe eens wild ....
pi_20180260
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:52 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ze duiken snel weg als ze jou zien?
Ai, dat was natuurlijk een inkoppertje

En het zou wel eens een heel logische en nuchtere verklaring kunnen zijn...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 15:27:21 #7
35662 Heintje
Gears of War.
pi_20181113
Ik heb ook wel eens gehad dat ik 3.5 jaar nadat ik van de mavo was iemand tegen kwam. (De tweelingzus van het meisje waar ik destijds verlieft op was) En zowaar een week later kom ik haar compleet ergens anders weer tegen. En daarna niet meer gezien.

En de relatie met mijn vriendin is ook zo begonnen. Ik kwam er achter dat ik haar wel eens inhaalde als ik naar school reed. Tot dat ik er achter kwam dat dat op vrijdag eigenlijk altijd zo was. Dus toen ben ik maar een keer wat eerder weggegaan. En wel vreemd was dat ik haar normaal 1 of hooguit 2 keer per week zag fietsen en nadat we een keer naar de film waren geweest zag ik haar ineens 3 dagen achter elkaar.
En uiteindelijk is daar iets moois uitgekomen. (en een berg gezeik maar dat is het nog steeds waard geweest)
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_20181332
Ik wou dat ik het had.. Zijn er hier mensen die er goeie tips voor hebben om er voor te zorgen dat iemand die ik graag wil zien toevallig tegen ga komen, want ik zit er best wel mee...
"Tommy, thats $100.000,- for a GD golf swing..."
"It's a beautiful saterday morning, what else can we do.."
  vrijdag 25 juni 2004 @ 15:37:26 #9
73209 dnzl
Minimalist.
pi_20181385
Zoiets kun je natuurlijk niet beinvloeden, Nizzle
pi_20181433
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 15:35 schreef Nizzle1982 het volgende:
Ik wou dat ik het had.. Zijn er hier mensen die er goeie tips voor hebben om er voor te zorgen dat iemand die ik graag wil zien toevallig tegen ga komen, want ik zit er best wel mee...
Stalken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 25 juni 2004 @ 15:40:04 #11
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_20181453
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 15:35 schreef Nizzle1982 het volgende:
kijk en dát gaat dus niet, het heet niet zomaar 'toeval'
ik ken het wel, heb het met een aantal personen
maar het is ook vaak zo dat je iemand ergens leert kennen en diegene dan ineens overal tegenkomt maar dat komt dan denk ik omdat je erop gaat letten
pi_20181471
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:39 schreef PPWB84 het volgende:
Hebben jullie weleens dat je een zelfde persoon (die je leuk vindt bijvoorbeeld) steeds toevallig tegenkomt in openbare gelegenheden zoals op het station, in de stad en als je toevallig ergens aan het fietsen bent, terwijl die kans eigenlijk heeeel klein is objectief gezien. Dat je precies op het juiste moment uit je trein stapt en die persoon net komt aanlopen, dat je tijdens een bevrijdingsfestival of iets diezelfde persoon weer toevallig tegenkomt na enkele weken en dat je die persoon dus om de bepaalde tijd steeds toevallig tegen lijkt komen? Nu zal het zo zijn, dat als je op die persoon gefixeerd bent je eerder de neiging hebt om te willen denken dat het toch wel erg toevallig is en dat het zo zou moeten zijn ofzo, maar ik vind het toch frappant. Ik ben benieuwd of veel mensen dit weleens hebben?
dat heb ik altijd met kneusjes van school of die ik van vroeger ken ofzo, dat je vervolgens 3 uur langs met die persoon in de trein zit of een heel bevrijdingsfestival zit opgescheept met een nerdje
pi_20181551
Tsjah.. het gaat dus om mijn ex vriendin die ik al 3 jaar niet gezien heb.. Maar ik geloof niet in toeval.. dus moet het voorbestemd zijn..
"Tommy, thats $100.000,- for a GD golf swing..."
"It's a beautiful saterday morning, what else can we do.."
pi_20183475
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 15:43 schreef Nizzle1982 het volgende:
Tsjah.. het gaat dus om mijn ex vriendin die ik al 3 jaar niet gezien heb.. Maar ik geloof niet in toeval.. dus moet het voorbestemd zijn..
Als je zo er over denk.... neuken die hap, het is voorbestemd
Te huur, per minuut of voor een uur.
pi_20183536
Is de TS toevallig een fanatiek bezoeker van TRU?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20183938
Ik had wél laatst iemand waar ik steeds aan moest denken, en hoopte tegen te komen, wat niet gebeurde. En de dag erna, toen ik met m'n hoofd heel ergens anders was, liep ze daar ineens
Dat was wel een verrassende leuke gebeurtenis
pi_20184981
Haha dit heb ik zo vaak, meestal zo'n 3 keer tegenkomen en daarna nooit meer.
Geldt voor bekende en onbekende mensen.
Ik heb daardoor via 'the hard way' geleerd dat ik die mooie dames eens wat sneller aan moet spreken En dat werkt...
  vrijdag 25 juni 2004 @ 17:55:39 #18
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_20185063
Ik heb het omgekeerde, als ik vroeger een jongen leuk vond, dan ging ik altijd naar de plaatsen waar ik hem ooit gezien had....
Werkte voor geen meter...
I can resist everything except temptation.
pi_20186074
schopje richting -->TRU
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:42:58 #20
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20189160
Ach, ik heb dat dus niet.
Mensen die ik tegen wil komen die kom ik niet tegen hoor!
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 20:46:28 #21
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_20189250
ja kleiun beetje wel, bijna elke donderdagochtend kwam ik eerder hetzelfde meisje tegen, soms kwam i kdur in de stad tegen. En laatst vanaf treinstation naar school, ook weer
Drugs are good mkay?
pi_20206403
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is de TS toevallig een fanatiek bezoeker van TRU?
Nee, anders had ik daar wel gepost denk
pi_20206421
Dit topic hoort daar misschien inderdaad meer thuis dan hier, in dat geval is een schopje welkom
pi_20206788
Hehe, de jongen waar ik verliefd op was bleek voor m'n deur te werken, wist ik helemaal niet. Nadat ik het wist liep ik uit puur toeval langs z'n werk op de woensdagavond . Ik geloof trouwens ook niet in toeval, alles gebeurt met een reden enzo .
pi_20206934
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Hehe, de jongen waar ik verliefd op was bleek voor m'n deur te werken, wist ik helemaal niet. Nadat ik het wist liep ik uit puur toeval langs z'n werk op de woensdagavond . Ik geloof trouwens ook niet in toeval, alles gebeurt met een reden enzo .
Das een mooie gedachte, ik hoop alleen dat die reden dan ook duidelijk wordt.:)
pi_20231337
Ja, gek is dat, soms heb je van die periodes dat je bepaalde mensen opeens heel vaak ziet. Ik woon in Utrecht en werk in Het Gooi en tot een half jaar geleden ofzo zat ik iedere ochtend daar in het Gooi met een bepaald persoon - die ook in Utrecht woont en in die plaats werkt - in dezelfde bus. Nou is het natuurlijk niet toevallig dat we altijd in dezelfde bus zaten, maar nadat we elkaar op een gegeven moment maar gingen groeten omdat we elkaar altijd in die bus zagen kwam ik hem óveral tegen. Heel vaak in m'n lunchpauze op straat, in de supermarkt aldaar (op een ongewoon tijdstip, halverwege de middag een keer), maar ook in Utrecht, bij het winkelcentrum waar ik vlakbij woon, en ik liep een keer op een avond in Utrecht, ook op een wat ongebruikelijke plek en wie kwam er opeens langs gefietst, híj weer! We moesten er op een gegeven moment allebei wel om lachen. Maar sinds een half jaar ofzo zit hij niet meer in die bus 's ochtends en sindsdien ben ik hem ook op andere plekken nergens meer tegengekomen.

Ik heb ook weleens gehad dat ik in de stad liep waar mijn ouders wonen en dacht dat ik een meisje zag dat op de lagere school bij mij in de klas gezeten had en dat ik al jaren niet meer gezien had. Toen ze dichterbij kwam bleek ze het niet te zijn en er in de verste verte ook niet op te lijken. Maar vijf minuten kwam ik haar dus wel echt tegen.

En iemand die ik al enkele jaren ken maar waar ik pas sinds een paar maanden ofzo echt veel contact mee heb kwam ik een tijdje terug ook opeens ergens op de fiets tegen, toen dacht ik ook nog, wat toevallig toch dat we elkaar nog nooit eerder zomaar zijn tegengekomen terwijl we elkaar al wel lang kennen, maar dat we elkaar nu we contact met elkaar hebben opeens spontaan tegenkomen. Dat zijn inderdaad van die grappige toevalligheidjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door rooierooie op 27-06-2004 18:26:28 ]
  zondag 27 juni 2004 @ 18:45:36 #27
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_20231995
Jij hier
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties