Uit het niets komt ineens het goede antwoordquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:17 schreef SODA het volgende:
Action, Cut, Print.
Hier speelt ook nog een grapjas in die je vast kent in een politie-uniformquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:47 schreef EricusMaximus het volgende:
Boys From Brazil
Gregory Peck
Laurence Oliver
En ook hier speelt een grapjas in die je vast kent met een grote hond.quote:Rosemary's baby:
Mia Farrow
John Cassavetes?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:57 schreef SODA het volgende:
En ook hier speelt een grapjas in die je vast kent met een grote hond.
Maar hij was natuurlijk wel goed. Nog maar ééntje..quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:01 schreef SODA het volgende:
[..]![]()
En je had bv ook nog Nicole Kidman, Matthew Broderick, Bette Midler, Glenn Close, Christopher Walkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:07 schreef California het volgende:
William Baldwin
Tom Berenger
John Cassavetes
Matt Dillon
Mia Farrow
Charles Grodin
Laurence Oliver
Gregory Peck
Sharon Stone
Max von Sydow
...California+1quote:Dus.
Als ik had geweten dat je The Stepford Wives bedoeldequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:10 schreef SODA het volgende:
En je had bv ook nog Nicole Kidman, Matthew Broderick, Bette Midler, Glenn Close, Christopher Walken of Steve Guttenberg kunnen noemen.
quote:...California+1
Alledrie de titels goedquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:21 schreef SODA het volgende:Sweet, simple murdering hero. > Sling blade? >
Widower has gas problem.
Liberty Statue can't swim. > Day after tomorrow? > Quaid
Movie cures its namesake. > Insomnia? > Pacino
Any Given Sunday?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:25 schreef California het volgende:
Alledrie de titels goed,
quote:maar de namen niet.
En dan zoeken we waarschijnlijk ook nog een JT Walsh film.. dat kan nog wel even duren..quote:Denk wat meer in de bijrollen, zowel voor sommige van de genoemde films als de gezochte.
Niet gezien..quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:39 schreef California het volgende:
Tomorrow is echt een kleine rol; hij deelt z'n scenes met Bilbo.
Niet onthouden..quote:Insomnia wil ik idd een vrouw, maar een andere.
Forget him. Er is geen andere film met hem die ik kan hintenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:42 schreef SODA het volgende:
Niet gezien..
Ken je News Radio?quote:Niet onthouden..
Maura Tierney?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:47 schreef California het volgende:
Ken je News Radio?.
Ik vind 'm legitiem, maar helaas. Niet Jim. "Hier en daar" is relatiefquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:49 schreef SODA het volgende:Sweet, simple murdering hero. > Sling blade > Jim Jarmusch? > Blue in the face?
Legitieme gok, dacht ik zo.
Uhuh!quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:49 schreef SODA het volgende:
Maura Tierney?
Dan weet ik alleen nog Dwight Yoakamquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:50 schreef California het volgende:
Ik vind 'm legitiem, maar helaas. Niet Jim. "Hier en daar" is relatief.
Niet waar.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:54 schreef SODA het volgende:
Dan weet ik alleen nog Dwight Yoakam
Die, en Insomnia...quote:Maura Tierney-films.. eh?
Liar Liar
Ohja, Lucas Blackquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:58 schreef California het volgende:
Niet waar.
Of bedoel je gewoon Billy Bob?quote:Nou goed, tijd om van de bijrollen af te stappen.
Zie je?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:01 schreef SODA het volgende:
Ohja, Lucas Black
edit: Ohja John Ritter zat er ook nog in!![]()
quote:Of bedoel je gewoon Billy Bob?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:11 schreef California het volgende:Fat bird sinks ship. > ?
One Wedding, No Funerals. > tsja..
Slow-motion identity crises. > grosse point blank?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:45 schreef California het volgende:Fat bird sinks ship. Films. Met zinkende schepen. Noem er eens een. Wat heeft die widower met Titanic te maken?
Deze dan? Arnie defies biological law. Wat heeft die wedding met Junior te maken?
Slow-motion identity crises. Wie gebruikt er in elke film slo-mo? Oliver Stone?
Andere film met de persoon die ik zoek.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:50 schreef SODA het volgende:
Wat heeft die widower met Titanic te maken?
Andere film met de persoon die ik zoek.quote:Wat heeft die wedding met Junior te maken?
Nope. Slo-mo met in elke hand een pistool.quote:Oliver Stone?
En dan bedoel ik dat hij in de film speelt die ik ga kijken, niet dat ie naast me op de bank zit dus..quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:38 schreef SODA het volgende:
Zo gauw deze vraag juist is beantwoord, ga ik een film kijken met deze kerel:
Héél goed gezien!quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:48 schreef California het volgende:
Marcello Mastroianni, geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |