Als je het aan wat strengere regels koppelt valt het volgens mij wel mee om bij te houden. Diegene die een bericht post waarin hij een negatieve of positieve feedback doet, moet dan wel verplicht een aantal gegevens noteren in zijn bericht: de url naar de username, de url naar het topic, het aantal positieve/negatieve smileys en eventueel commentaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan overweg met de edit- en deleteknop, maar verder ben ik een absolute no-know op dit gebied. Het lijstje van Gmail is prachtig, maar geloof maar niet dat ik het kan maken en bijhouden.
Als er een medemod (of user!) is die dit wil gaan doen, dan is hij / zij wmb van harte uitgenodigd
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:25 schreef Blik het volgende:
complimenten voor qwertyuiop, gister de PS2 opgehaald en alles prima in orde, en dat voor een prima prijs
Beide even op slot gedaan. Kunnen jullie voortaan even een topicreport doen, of een linkje naar het topic vermelden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:27 schreef Briefcase het volgende:
complimenten voor Mr._T-Rex. Snelle afhandeling, prima product, prima prijs.
Als ik jou daar een plezier mee doe, altijdquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[..]
Beide even op slot gedaan. Kunnen jullie voortaan even een topicreport doen, of een linkje naar het topic vermelden.
Maar het is nu al meer dan weet ik hoeveel weken geleden. Ik heb die kaart nog steeds niet, hij stuurt wat onzin over dat die het druk heeft en hem de volgende dag verstuurt, maar heb nog niks ontvangen..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:23 schreef PeeJie_ het volgende:
Even over Ziecko.. ik heb ook met hem gehandeld en het heeft inderdaad heel erg lang geduurt voordat ik mijn Orange SPV eindelijk had.
Mijn verhaaltje:
Ik begon hier met een topic [GEZ] Telefoon, hij had gereageerd via mail. Ik had het geld ongeveer een halve week daarna gestort en zag hem zo nu en dan op MSN en via e-mail. Hij beloofde steeds die telefoon op te sturen, maar of hij vergat iets.. of hij had geen tijd (hij heeft / had volgens mij ook wel een drukke baan). Uiteindelijk zo'n 3-4 weken daarna hebben we op een station afgesproken en was ik een telefoon rijker (en hij had die 120euro al). Ik vond het ook een beetje lang duren en ik moest ook best wel een beetje zeuren voordat ik eindelijk een keer een afspraak met hem gemaakt had.
En volgens mij is hij geen oplichter maar iemand die niet zo veel zin heeft om het op te sturen
Stuur me een mailtje, dan kijken we evenquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:07 schreef Aliendrone het volgende:
Ok, ik zit nu met opzich best een mega dillema, mijn verhaal:
In het topic "[GEZ] Gameconsoles" vroegen ik en mijn vriendin gameconsoles.
In deze topic reageerde Gamephreek toen dat hij een Nintendo 64 Pikachu uitvoering had met een zooi spellen.
Via mail toen met hem onderhandeld over prijs ed. en rekening info enzo. Ging toen best snel.
5 Juli heb ik het bedrag overgemaakt naar hem.
7 Juli kreeg ik een mailtje terug met het volgende:
hoi,
Ik heb het geld vandaag binnen gekregen en ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat hij vandaag op de post gaat.
groet,
-naam- <- ff privacy voor hem
Dus hij zou zijn best dus doen om het die dag nog op de post te doen.
Sinds de dag van vandaag heb ik nog niets ontvangen. In de tussentijd van dit mailtje van 7 Juli tot de dag van vandaag heb ik nog menig mailtje naar hem gestuurd met de vraag hoe en wat.
Hij is wel actief geweest op FoK in deze laatste week dus online issie gewoon wel.
Ik heb dus al een week helemaal niets van hem gehoord. Ik heb hem ook in mijn msn lijst staan en daar komt hij gewoon online, maar hij reageert dus niet als ik tegen hem praat.
Ik heb hem vandaag WEER een mailtje gestuurd met WEER de vraag waar alles blijft.
Ik zit dus met mn handen in het haar want het gaat hier wel om een aardig bedrag (250 euro).
Kan hier iemand mij helpen met dit probleem?
Zo werkt het niet helemaal. Of eigenlijk: helemaal niet. En mod die gaat bannen bij problemen behoort niet op voorhand tot de opties (een mod kán helemaal niet bannen). Maar goed; indien je wilt dat we ons ermee bemoeien: zoek een mod uit en stuur even een mailtje. Met daarin in elk geval: een link van het topic, jouw usernaam, de datum waarop het geld is overgemaakt en een overzichtje van wat je zelf allemaal al hebt ondernomen.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:43 schreef _Omicron_ het volgende:
[TK] P3 PC 800mhz voor 125 euro
Ik zou de helft overmaken en dan zou hij de zooi versturen. We zijn nu 4 weken verder, heb nog niks en hij reageert ook niet op mijn mail. Zou een Fok! mod even een mailtje kunnen sturen en bij verdere problemen (als ik het dus niet krijg) de user kunnen bannen ? Dank u.
Nou ja, ik zeg ook niet gelijk dat jullie moeten gaan bannen, er stond echter wel in het oplichtings sticky dat dat gebeurd bij oplichting. Dus als ik opgelicht blijk te zijn, dan lijkt me dat een logisch gevolgquote:Op zondag 18 juli 2004 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal. Of eigenlijk: helemaal niet. En mod die gaat bannen bij problemen behoort niet op voorhand tot de opties (een mod kán helemaal niet bannen). Maar goed; indien je wilt dat we ons ermee bemoeien: zoek een mod uit en stuur even een mailtje. Met daarin in elk geval: een link van het topic, jouw usernaam, de datum waarop het geld is overgemaakt en een overzichtje van wat je zelf allemaal al hebt ondernomen.
De keuze is reuze; er zijn drie mods
Ik heb even in een recent topic van hem gepost: [TR] Shuttle/barebone pc tegen mijn pcquote:Op maandag 19 juli 2004 00:14 schreef _Omicron_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook niet gelijk dat jullie moeten gaan bannen, er stond echter wel in het oplichtings sticky dat dat gebeurd bij oplichting. Dus als ik opgelicht blijk te zijn, dan lijkt me dat een logisch gevolg
Dit kun je dus beter even aan ons overlaten. Het gebaar wordt gewaardeerd, maar laat de moderators maar even per mail uitzoeken wat er aan de hand is.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:32 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Ik heb even in een recent topic van hem gepost: [TR] Shuttle/barebone pc tegen mijn pc
Nope... we gaan over tot de tweede rondequote:Op maandag 19 juli 2004 17:01 schreef Aliendrone het volgende:
Hey ElisaB, heb jij al iets gehoord van die Gamephreek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |