Irak is goed bezig!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Irak - Portugal 4-2
Mooie goal was dat.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Appiah maakt de 2-0.
17 goals in 4 wedstrijden.....is het niveau nou zo hoog of zo laag ??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Poule B
Ghana - Italië 2-2
Paraguay - Japan 4-3
Poule D
Costa Rica - Marokko 0-0
Irak - Portugal 4-2
Ik heb 'm gister gezien op Eurosport, wat een wedstrijd. Die vuistslag van Cristiano Ronaldo mag er ook wezen, ben benieuwd of hij daarvoor nog een schorsing o.i.d. kan verwachten. Hoe zit het trouwens met al die Iraakse fans daar? Hoe komen die in Griekenland?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Op Eurosport kun je nu kijken naar de tweede helft Portugal- Irak. Het is nu 2-2, Boa Morte heeft net rood gekregen.
vaak zijn dat rijke iraakse (fans), die wonen uberhaupt niet meer in irak, maar in 1 van de buurlanden waar geen oorlog is(of heel ergens anders).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:48 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister gezien op Eurosport, wat een wedstrijd. Die vuistslag van Cristiano Ronaldo mag er ook wezen, ben benieuwd of hij daarvoor nog een schorsing o.i.d. kan verwachten. Hoe zit het trouwens met al die Iraakse fans daar? Hoe komen die in Griekenland?![]()
Dit zijn niet DE portugese internationals die je op het EK hebt gezien. Dit zijn de portugezen onder de 21. Christiano Ronaldo hoort het dan weer wel bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Apekoek het volgende:
ik snap trouwens zowiezo niet dat irak kan winnen van portugal, is irak nou zo goed of portugal nou zo slecht? ik verwacht het laatste op dit moment. ik snap het echt niet. vooral niet na het euro2004. want irak heeft nooit normale internationals gehad!
dat snap ik ook wel. maar toch, irak is ook onder de 21, dus....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit zijn niet DE portugese internationals die je op het EK hebt gezien. Dit zijn de portugezen onder de 21. Christiano Ronaldo hoort het dan weer wel bij.
Je maakt de gebruikelijke denkfout, dat je veronderstelt dat bij de jeugdelftallen de verhoudingen net zo liggen als bij het Nationale A elftal, en dat is duidelijk niet zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel. maar toch, irak is ook onder de 21, dus....
Ghana is niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Portugal U21 is normaliter niet slecht, maar ik heb de selectie voor deze editie niet gezien.
Maar Ghana - Italië 2-2 is ook zo'n typische jeugduitslag.
Ons begrotingstekort.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:43 schreef arjanisch het volgende:
Wat is precies de reden waarom nl niet meedoet hieraan?
Niet geplaatst.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:43 schreef arjanisch het volgende:
Wat is precies de reden waarom nl niet meedoet hieraan?
quote:Hoe vaak kun je een strafschop nemen?
Een speler van Tunesië kreeg dinsdag in het duel met Servië & Montenegro maar liefst zes keer de kans. In het door Tunesië met 3-2 gewonnen duel kregen de Afrikanen bij een 1-1 stand een strafschop, die door Mohamed Jedidi werd benut. Tenminste, dat dacht hij. De scheidsrechter uit Tahiti was echter een andere mening toegedaan.
De strafschop werd tot drie keer toe afgekeurd omdat de Tunesische spelers opdringerig zouden zijn geweest. De vierde en de vijfde strafschop werden gestopt, maar nu zouden de Serviërs te vroeg zijn ingelopen. De zesde was raak en werd gek genoeg nog goedgekeurd ook. (NOS TT)
Irak.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:16 schreef DIGGER het volgende:
Argentinie toch wel de grote favoriet voor de titel als het zo blijft spelen.
Mocht er al sprake zijn geweest van een transfer naar PSV is daar bij deze defintief een streep door gezetquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:48 schreef Smeich het volgende:
En een hattrick van Tevez....tering zeg die gast speelt zich in de kijker!
*blonde pruik opzetquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:28 schreef DIGGER het volgende:
Morgen dus Argentinie - Italie als halve finale, Argentinie heb nog geen goal tegen gehad en alle 4 de potjes gewonnen, met totaal doelsaldo van 17-0, kortom, de grote favoriet.
Ohhh nooo....hier komt dus een finalist uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:42 schreef DIGGER het volgende:
Irak - Paraguay
De Rai heeft uiteraard Italie live, en Eurosport en de BBC hebben vaak samenvattingen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:37 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat we wat te zien krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |