Dan hadden ze advocaat als coach moeten hebben...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:44 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit wordt ook niet uitgezonden toch?
Jammer dat Nederland niet mee doet ook
Nee, bij de OS van dit jaar worden geen camera's toegelaten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:44 schreef jpzegthallo het volgende:
Dit wordt ook niet uitgezonden toch?
HUH? Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, bij de OS van dit jaar worden geen camera's toegelaten.
Verschillende divisies? En je moet echt niet te min denken over die landen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:39 schreef O-DOG het volgende:
wat een gay toernooi
hoe the fuck kwalificeren Irak & Mali zich wel en Nederland niet
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:42 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
HUH? Waarom niet?![]()
in Irak weten ze niet eens wat gras is johquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:41 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Verschillende divisies? En je moet echt niet te min denken over die landen hoor
En Cavenaghi, speelt die ook mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:21 schreef tha_dark het volgende:
Argentinie:Tevez
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, bij de OS van dit jaar worden geen camera's toegelaten.
Het -21 jarigen team van Brazilie kon zich niet kwalificeren , tot grote frustratie van Kaka, Roberto Carlos en Ronaldo die al aangekondigd hadden mee te willen gaan ...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:11 schreef PyTh het volgende:
Opvallend dat Brazilie niet van de partij is.....
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Doet Danko Lazovic ook mee bij Servië en Montenegro?
Zijn ze bij Feijenoord niet blij mee lijkt me.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:03 schreef DIGGER het volgende:
Song van Feyenoord is ook geselecteerd (als 1 van de 3 dispensatie spelers).
Ik ben dan wel geen DIGGER, en ik weet ook het antwoord niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
DIGGER weet jij of 'kleine Diego' ook bij het Italiaanse team zit?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen DIGGER, en ik weet ook het antwoord niet.
Maar... volgens mij heb ik weleens ergens gelezen dat Kleine Diego niet de voetbalgenen van zijn vader heeft meegekregen.
Hij heeft wel degelijk voetbalgenen, dusquote:Maradona in Italiaanse nationale selectie
25/8/2001 20:28
Maradona in het nationale shirt van Italië. Veel Italianen (vooral Napolitanen) zullen daarvan hebben gedroomd, en binnenkort gaat dat waarschijnlijk gebeuren. Zij het dat niet dé Diego Armando Maradona is opgeroepen voor de Squadra Azurra. In dit geval gaat het om Diego Armando Maradona jr., de buitenechtelijk zoon van de Aregentijnse superster, die is opgeroepen voor een Italiaanse jeugdselectie.
Junior werd veertien jaar geleden geboren als zoon van Maradona en Cristiana Sinagra, in de periode dat de Argentijn voetbalde bij Napoli. De vedette heeft zijn zoon echter nooit willen erkennen, maar werd in 1993 door de rechter veroordeeld in het voorzien in het levensonderhoud van het kind. Diego jr. heeft Diego sr echter nog nooit ontmoet.
De op 20 september verjarende tiener is opgeroepen voor de jeugdselectie van Italië onder-17. Maradona jr. speelt in het jeugdteam van Napoli, de club waar zijn vader twee nationale titels en een UEFA Cup mee veroverde.
'Het is een droom. Het is het mooiste moment uit mijn leven', reageerde de jonge speler op zijn uitverkiezing. Mama Sinagra was net zo blij: 'Mijn zoon is gek op voetbal. Ook op Argentijns voetbal. Hij is een fan van River Plate en Maradona's Boca Juniors. Ik hoop dat Diego sr. even stil wil staan bij deze uitverkiezing voor het Italiaanse jeugdteam.'
Het is natuurlijk ook wel erg moeilijk om zo'n vader te evenaren. Jordi is ook geen Johan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij zit de kleine Diego niet bij het Italiaanse team (volgens mij is de selectie nog niet bekend overigens), want hij is en nogal jong en heeft idd niet de talenten van Pa, hoewel ie wel bij Napoli onder contract staat.
Inderdaad, hij zal er niet voor niets bijzitten. Maar even afwachten of hij het een beetje leuk doet (als hij, gezien z'n leeftijd, uberhaubt aan spelen toekomt)quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel degelijk voetbalgenen, dus
Hij moet nog in het eerste van Napoli terecht komen, dus is de kans groot dat ze voor mensen met meer ervaring kiezen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zal er niet voor niets bijzitten. Maar even afwachten of hij het een beetje leuk doet (als hij, gezien z'n leeftijd, uberhaubt aan spelen toekomt)
Over 4 jaar is hij volgens mij rond 20, 21. Als zijn ontwikkeling goed gaat kan hij er dan bij zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:57 schreef DIGGER het volgende:
Diego jr. is nu sowieso te jong voor de Italiaanse selectie voor de OS, zeker daar het elftal < 21 net Europees kampioen is geworden met o.a. een Gilardino en de Rossi in de gelederen.
Maar wie weet, over een paar jaar, waar hij dan staat, je weet het nooit.
www.fifa.com en dan Olympics kiezen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:01 schreef Cart_man het volgende:
Is er ergens een site te vinden met meer informatie?
Ik wil wat informatie over de spelers vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
www.fifa.com en dan Olympics kiezen!
Tuffuh!quote:Op zondag 4 juli 2004 10:38 schreef Smeich het volgende:
Ik hoorde ook dat Roberto Baggio te zien zal zijn? Ik hoop iig niet opTotti
En Zairesen maar die doen niet meequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:45 schreef gras het volgende:
Nee, die doen aan Ivorianen.
Dat heet DR Congo tong.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Zairesen maar die doen niet mee
quote:Cassano and Buffon go for gold?
Italy are preparing for the 2004 Olympic games and Antonio Cassano, Gianluigi Buffon and Matteo Ferrari could be drafted in.
The senior squad may have flopped at Euro 2004, but Claudio Gentile’s Under-21 side are the reigning European Champions after winning the trophy in May.
That result also qualified them for the Athens Olympics this coming August, giving Gentile the opportunity to bring along three over-age players.
At first the combination of Francesco Totti and Antonio Cassano had been suggested, but it’s claimed new Italy Coach Marcello Lippi would prefer the Roma captain to be at his disposal for the World Cup qualifiers in early September.
Cassano is a predictable choice for the expedition, as he was a part of the Under-21 side before a bitter row with Gentile and his move to the senior squad.
The forward has matured in recent months and is ready to accept this challenge with his former Azzurrini teammates.
Matteo Ferrari is also a recent Under-21 alumni and would reunite with his Parma partner Daniele Bonera in central defence.
The one really weak point in Italy’s Championship-winning campaign was in goal, as Marco Amelia made several mistakes during the tournament. This is why the experience of Gianluigi Buffon could prove decisive in Athens.
Nl onder 21 jaar heeft zich geprobeerd te kwalificeren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:18 schreef Apekoek het volgende:
ik snap het niet, wanneer en waar waren de kwalificatie rondes???en heeft nederland uberhaupt mee gedaan aan een kwalificatie hier voor???
aha! maar dat begrijp ik niet helemaal, want er doen ook oude rotten mee in dit toernooiquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nl onder 21 jaar heeft zich geprobeerd te kwalificeren.
Je mag 3 dispensatiespelers mee nemen. Dat zijn dus 3 oudere spelers.quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
aha! maar dat begrijp ik niet helemaal, want er doen ook oude rotten mee in dit toernooi
quote:Gentile names Olympic party
Milan’s Andrea Pirlo is one of 30 players named in a provisional Italian squad to take part at the Olympic Games.
Under-21 boss Claudio Gentile (pictured) has the option to select three over aged stars and the Rossoneri man is one of five selected at this stage.
He’s joined by Roma ‘keeper Ivan Pelizzoli, defenders Cesare Natali of Atalanta and Parma’s Matteo Ferrari, plus Parma midfielder Simone Barone.
The Azzurrini tactician has until July 21 to finalise a 22-man squad that will take part in the Athens competition.
Provisional squad: Federico Agliardi (Brescia); Marco Amelia (Livorno); Alberto Aquilani (Roma); Simone Barone (Parma); Andrea Barzagli (Chievo); Rolando Bianchi (Cagliari); Daniele Bonera (Parma); Cesare Bovo (Roma); Matteo Brighi (Juventus); Paolo Cannavaro (Parma); Andrea Caracciolo (Brescia); Giorgio Chiellini (Juventus); Daniele De Rossi (Roma); Simone Del Nero (Brescia); Marco Donadel (Parma); Matteo Ferrari (Parma); Damiano Ferronetti (Roma); Andrea Gasbarroni (Palermo); Alberto Gilardino (Parma); Giandomenico Mesto (Reggina); Emiliano Moretti (Parma); Cesare Natali (Atalanta); Angelo Palombo (Sampdoria); Ivan Pelizzoli (Roma); Giampiero Pinzi (Udinese); Andrea Pirlo (Milan); Alessandro Potenza (Parma); Giuseppe Sculli (Chievo); Cristian Zaccardo (Palermo); Carlo Zotti (Roma).
Andrea Pirlo mag je gerust een vedette noemen hoor!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:18 schreef Apekoek het volgende:
geen vedette's dus terug te zien op dit toernooi.
okay dat is waarquote:Op zondag 11 juli 2004 23:25 schreef gras het volgende:
[..]
Andrea Pirlo mag je gerust een vedette noemen hoor!
Er zijn meer sporten die al eerder begonnen dacht ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Wel vaag eigenlijk dat het voetbaltoernooi al op de 11e begint, terwijl de spelen de 13e officieel geopend worden.
Oeh vrouwen voetbalquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:27 schreef DIGGER het volgende:
Duitsland - China is al 2-0 na nog geen half uur en de VS staat met 0-1 voor tegen het gastland (dit alles bij de vrouwen)
En waarom?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:36 schreef CANARIS het volgende:
Voetbal is 1 van die sporten die met onmiddeljke ingang moet worden verwijderd uit het Olympische programma.
Samen met Baseball , Basketball Beach Volleybal en Tennis
Hebben we een OS forumquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:57 schreef tong80 het volgende:
Hier ook al ? In het OS forum ook. Wat een toeval
Kwam ik ook pas laat achter kijk maar eens ziet er goed uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben we een OS forum.
Heb je toch nog je gelijk gekregenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas laat achter kijk maar eens ziet er goed uit.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je toch nog je gelijk gekregen
Lijkt me dat destijds de Oostblok landen het goud wonnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zijn leuk bezig die Argentijnen.
Is lang geleden dat ze goud wonnen bij de OS, in 1972. Ook met voetbal geloof ik.
Je hebt gelijk, toen won Polen. Argentinië heeft het voetballen nooit gewonnen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me dat destijds de Oostblok landen het goud wonnen.
*meldt*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:06 schreef okee6 het volgende:
Is er hier ook maar één voetballer in VBL die zich daarvoor schaamt?
goede redenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Voetbal is zo belangrijk dat ze daar sneller mee beginnen.
Irak is goed bezig!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Irak - Portugal 4-2
Mooie goal was dat.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Appiah maakt de 2-0.
17 goals in 4 wedstrijden.....is het niveau nou zo hoog of zo laag ??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Poule B
Ghana - Italië 2-2
Paraguay - Japan 4-3
Poule D
Costa Rica - Marokko 0-0
Irak - Portugal 4-2
Ik heb 'm gister gezien op Eurosport, wat een wedstrijd. Die vuistslag van Cristiano Ronaldo mag er ook wezen, ben benieuwd of hij daarvoor nog een schorsing o.i.d. kan verwachten. Hoe zit het trouwens met al die Iraakse fans daar? Hoe komen die in Griekenland?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Op Eurosport kun je nu kijken naar de tweede helft Portugal- Irak. Het is nu 2-2, Boa Morte heeft net rood gekregen.
vaak zijn dat rijke iraakse (fans), die wonen uberhaupt niet meer in irak, maar in 1 van de buurlanden waar geen oorlog is(of heel ergens anders).quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:48 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister gezien op Eurosport, wat een wedstrijd. Die vuistslag van Cristiano Ronaldo mag er ook wezen, ben benieuwd of hij daarvoor nog een schorsing o.i.d. kan verwachten. Hoe zit het trouwens met al die Iraakse fans daar? Hoe komen die in Griekenland?![]()
Dit zijn niet DE portugese internationals die je op het EK hebt gezien. Dit zijn de portugezen onder de 21. Christiano Ronaldo hoort het dan weer wel bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Apekoek het volgende:
ik snap trouwens zowiezo niet dat irak kan winnen van portugal, is irak nou zo goed of portugal nou zo slecht? ik verwacht het laatste op dit moment. ik snap het echt niet. vooral niet na het euro2004. want irak heeft nooit normale internationals gehad!
dat snap ik ook wel. maar toch, irak is ook onder de 21, dus....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit zijn niet DE portugese internationals die je op het EK hebt gezien. Dit zijn de portugezen onder de 21. Christiano Ronaldo hoort het dan weer wel bij.
Je maakt de gebruikelijke denkfout, dat je veronderstelt dat bij de jeugdelftallen de verhoudingen net zo liggen als bij het Nationale A elftal, en dat is duidelijk niet zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel. maar toch, irak is ook onder de 21, dus....
Ghana is niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Portugal U21 is normaliter niet slecht, maar ik heb de selectie voor deze editie niet gezien.
Maar Ghana - Italië 2-2 is ook zo'n typische jeugduitslag.
Ons begrotingstekort.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:43 schreef arjanisch het volgende:
Wat is precies de reden waarom nl niet meedoet hieraan?
Niet geplaatst.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:43 schreef arjanisch het volgende:
Wat is precies de reden waarom nl niet meedoet hieraan?
quote:Hoe vaak kun je een strafschop nemen?
Een speler van Tunesië kreeg dinsdag in het duel met Servië & Montenegro maar liefst zes keer de kans. In het door Tunesië met 3-2 gewonnen duel kregen de Afrikanen bij een 1-1 stand een strafschop, die door Mohamed Jedidi werd benut. Tenminste, dat dacht hij. De scheidsrechter uit Tahiti was echter een andere mening toegedaan.
De strafschop werd tot drie keer toe afgekeurd omdat de Tunesische spelers opdringerig zouden zijn geweest. De vierde en de vijfde strafschop werden gestopt, maar nu zouden de Serviërs te vroeg zijn ingelopen. De zesde was raak en werd gek genoeg nog goedgekeurd ook. (NOS TT)
Irak.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:16 schreef DIGGER het volgende:
Argentinie toch wel de grote favoriet voor de titel als het zo blijft spelen.
Mocht er al sprake zijn geweest van een transfer naar PSV is daar bij deze defintief een streep door gezetquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:48 schreef Smeich het volgende:
En een hattrick van Tevez....tering zeg die gast speelt zich in de kijker!
*blonde pruik opzetquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:28 schreef DIGGER het volgende:
Morgen dus Argentinie - Italie als halve finale, Argentinie heb nog geen goal tegen gehad en alle 4 de potjes gewonnen, met totaal doelsaldo van 17-0, kortom, de grote favoriet.
Ohhh nooo....hier komt dus een finalist uitquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:42 schreef DIGGER het volgende:
Irak - Paraguay
De Rai heeft uiteraard Italie live, en Eurosport en de BBC hebben vaak samenvattingen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:37 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat we wat te zien krijgen.
RaiUno? En is t dan wel gewoon voor het normale oog te zien of moeten ze weer lopen kutten met dat scrambelen zoals ze zovaak flikken?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De Rai heeft uiteraard Italie live, en Eurosport en de BBC hebben vaak samenvattingen.
voor de NOS bestaat olympisch voetbal niet (hooguit de finale waarschijnlijk)
doelpunt Tevezquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:50 schreef tong80 het volgende:
1-0 ruststand.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:06 schreef MaxPower het volgende:
Heeft Tevez gescoord?
denk toch echt dat die niet meer te halen is... 6x gescoord nu tijdens dit toernooi ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Toch maar snel halen dan die Tevez
Het is momenteel ook op TVE, weet niet of je dat kan ontvangen....?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:37 schreef Smeich het volgende:
Kheb jammer genoeg geen Rai2....maar het schijnt dat Italie niks klaarspeelt tegen dit elftal van Argentinie. Het hele Italiaanse middenveld schijnt te worden gedomineerd door Mascherano, Gonzales en D'allessandro, waarbij eerstgenoemde Pirlo helemaal schijnt te ownen. Toch schijnt de Mexicaanse scheids erg pro-Arg te zijn. Ook de tactiek van Italie schijnt waardeloos te zijn, met alleen Gila voorin met geen een aanspeelpunt voor een 1-2je.
Tevez heeft trouiwens ook een doelpunt afgekeurd zien worden. Ik ben o zo benieuwd om hem in Europa te zien spelen! Maar oh oh, welke club zal het toch gaan worden, PSV wordt het niet hoor, weet bijna zeker dat het wel een Italiaanse topclub zal gaan worden (Juve bv), al dacht ik en vele anderen dat ook van Cavenaghi.....die nu dus bij Spartak Moskou speelt..
Ik zal de links van de goals wel meteen posten als ik ze binnenheb
Cavenaghi is natuurlijk geen Tevezquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:37 schreef Smeich het volgende:
Tevez heeft trouiwens ook een doelpunt afgekeurd zien worden. Ik ben o zo benieuwd om hem in Europa te zien spelen! Maar oh oh, welke club zal het toch gaan worden, PSV wordt het niet hoor, weet bijna zeker dat het wel een Italiaanse topclub zal gaan worden (Juve bv), al dacht ik en vele anderen dat ook van Cavenaghi.....die nu dus bij Spartak Moskou speelt..
quote:Ik zal de links van de goals wel meteen posten als ik ze binnenheb
Op BBC1, geloof ik... Maar dat waren, volgens mij, alleen maar de slotminuten.... Op TVE werd er wat meer aandacht aan besteed, maar dat is voor jou geen optie (waarschijnlijk een principe-kwestie...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:56 schreef Smeich het volgende:
bbc3 zeker? En TVE..aaaaaaargh! Ik heb het wel maar zo'n baggerkwaliteit is dat...
3-0 iig in de slotminuten.
Leuk voor 'm, al gun ik het Iraakse elftal ook wel 'n medaille....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:27 schreef gras het volgende:
Baretto van NEC stevent dus af op een medaille!
Leuke halve omhaal inderdaad.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:46 schreef DIGGER het volgende:
Een ook de 7e goal van Tevez mocht er zijn (na slap Italiaans verdedigen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |