Ow ja dat was ik nog vergeten derbij te vertellen! Het mag niet TE duur zijn!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:17 schreef dr.dunno het volgende:
tegoedbon voor bungee-jumpen in de grand canyon vanuit een helicopter
tegoedbon voor een gratis kopje koffie en een burger, met uitzicht over de grand canyon, met uitzicht over uit een helicopter bungee-jumpende mensen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:33 schreef Tallz het volgende:
[..]
Ow ja dat was ik nog vergeten derbij te vertellen! Het mag niet TE duur zijn!![]()
huh? gewoon een foto van de kinderen bedoel je?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:56 schreef zwelgjebeest het volgende:
een family foto met jouw broer/zus samen in zwart/wit....
dat heb ik met mijn vriend,zijn broer met vrienden samen gedaan voor het 30 jaar huwelijk van mijn vriend ouders.......
Dat hebben mijn broertje en ik ook gedaan, maar dan in kleur, omdat mijn ouders daar meer van houden. Een mooi massief eiken lijstje erom heen (helemaal in style met de inrichting van mijn ouders) en voila.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:37 schreef Tallz het volgende:
[..]
huh? gewoon een foto van de kinderen bedoel je?
Daar ben ik het toch wel mee eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:40 schreef dr.dunno het volgende:
echt weer zo'n hollandse krent
Ik heb niet echt een budget. Ik wil hun gewoon een leuke dag geven. <Maar dat idee van je vind ik wel leuk ja!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:43 schreef Brennie het volgende:
Ik had voor het 25 jarig huwelijk van mijn ouders een weekend naar Warner Brothers geregeld.
Mijn ouders, broer, mijn vriend en ik hebben er een paar leuke dagen gehad!
Als dat te duur is, misschien een dag naar een leuk park met een etentje..
Tja, das ook niet echt goedkoop
Wat is je budget dan ongeveer?
Haha ook een leuk plan. Maare ik ben geen hollandse krent hoor maar een bungeejump cadeau vanuit een heli boven de grand canyon gaat je dus wel ff heel wat $$$ kosten. Das duurder dan een weekendje warner bros. Ik gun het ze zeker maar zoveel geld heb ik niet eens johquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch wel mee eens.
Djeez, je gaat met hen op reis naar de VS...
Of moet je dat zelf betalen...?![]()
Wees eens creatief zeg.
Toen mijn zus trouwde hebben we een CD gemaakt met hun 'levensloop'. Niet op de saaie standaardmanier maar in de vorm van een sprookje, gelardeerd met fragmenten van liedjes.
Enorm leuk, grappig en hilarisch!
dat snap ik niet helemaal!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:59 schreef Moonah het volgende:
Kijk ook eens hier: 25 Jaar huwelijk!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:59 schreef Moonah het volgende:
Kijk ook eens hier: 25 Jaar huwelijk!
Klikkerdeklik...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:53 schreef Tallz het volgende:
dat snap ik niet helemaal!
Oeps!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:11 schreef Tallz het volgende:
[..]
jaa.. en dan kom ik weer op dit Topic uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |