quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:29 schreef EL_REY het volgende:
korfbal = lekkere vrouwen in korte rokjes.
korfbal = stumpers van gozers die in de rust lopen te rukken op bovenstaande dames.
Hier is alles mee gezegd!
slotje!
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
jij bent uhmmm.....
![]()
Ik stel voor dat we hem ergens neerzetten e dan achtereenvolgens een voetballer, een handballer, een korfballer en een basketballer op hem laten schieten.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:29 schreef EL_REY het volgende:
korfbal = lekkere vrouwen in korte rokjes.
korfbal = stumpers van gozers die in de rust lopen te rukken op bovenstaande dames.
Hier is alles mee gezegd!
slotje!
Soort van stenigen jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:33 schreef Teng het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we hem ergens neerzetten e dan achtereenvolgens een voetballer, een handballer, een korfballer en een basketballer op hem laten schieten.![]()
egnie!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat het een imago probleem is naar buiten toe...
Korfbal wordt gezien als een "elite" sport, voor de rijke kneusjes...
Niet voor de kinderen van de lokale boer...
ja joh moet je proberen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:33 schreef Teng het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we hem ergens neerzetten e dan achtereenvolgens een voetballer, een handballer, een korfballer en een basketballer op hem laten schieten.![]()
Bang dat je er last van hebt? Van die jongens die korfballen? Volgens jou zijn het toch maar trieste figuren.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:04 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ja joh moet je proberen!![]()
Aantal goals als maatstaf voor de snelheid van een spel? Gelul.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:43 schreef blablasjit het volgende:
Korfbal is tof en nee ik korfbal niet zelf... als er iets traag gaat is het voetbal... gemiddeld MAX zo'n 5 doelpunten in een wedtrijd... neh geef mijn maar korfbal
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Ík speel niet met 21 andere jongens op een veld, wie is hier nou de homo?
zo komt het bij mij persoonlijk over... bij korfbal vind ik tenminste dat er nig eens wat geberud... voetbal val ik echt bij in slaap terwijl ik mete en korfbal wedstrijd op het puntje van mijn stoel zit bij de hogere klasses!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:39 schreef GF het volgende:
[..]
Aantal goals als maatstaf voor de snelheid van een spel? Gelul.
Das gewoon het verschil in mens. Ik val in slaap bij korfbal, als ik al de moeite doe om te kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:24 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zo komt het bij mij persoonlijk over... bij korfbal vind ik tenminste dat er nig eens wat geberud... voetbal val ik echt bij in slaap terwijl ik mete en korfbal wedstrijd op het puntje van mijn stoel zit bij de hogere klasses!
ik? bang?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:08 schreef Teng het volgende:
[..]
Bang dat je er last van hebt? Van die jongens die korfballen? Volgens jou zijn het toch maar trieste figuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |