Pssst, ik vind basketbal ook een sport van niks. Om te doen iig...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:11 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Heb je ook met basketbal, vind korfbal juist 1 van de leukere sporten om te kijken, tenminste nog lekker ouderwets gemengd (dames/heren door elkaar)
Ik neem aan dat het veld bij handbal (een stuk) kleiner is. En je hebt minder man (vrouwquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan bij handbal ook wel, maar na 30sec móét er een doelpoging zijn ondernomen.
Is wel zo mooi voor het spelwat bij voetbal weer anders is natuurlijk
Ik denk dat dit heel belangrijk is om in het oog te houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:09 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
En zo heeft elke sport zijn tactische uitgangspunten.
Tuurlijk, want hoewel handbal van voetbal is afgeleid, kun je het tegenwoordig echt niet meer met elkaar vergelijken!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:12 schreef Teng het volgende:
[..]
Ik denk dat dit heel belangrijk is om in het oog te houden.![]()
Ja.....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pssst, ik vind basketbal ook een sport van niks. Om te doen iig...
Schiet me ineens te binnen: dan heb je voor korfbal per team 2 kleedkamers nodig?
Damn..
Ja, dat heb je.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Pssst, ik vind basketbal ook een sport van niks. Om te doen iig...
Schiet me ineens te binnen: dan heb je voor korfbal per team 2 kleedkamers nodig?
Damn..
Dat ze daar nou niet op gaan bezuinigen in Den Haagquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:13 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ja.....
Per club dus 4 kleedkamers.....
1 voor heren thuis en 1 voor dames thuis
1 voor heren gasten en 1 voor dames gasten
Bij ons heb je schoonmaak diensten hoor, elk team. (A en hoger.) Moet in het veldseizoen de kleedkamers schoonmaken, bij voorkeur op vrijdag. (1 team per week.)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ze daar nou niet op gaan bezuinigen in Den Haag
Hoe is dat bij handbal dan ??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ze daar nou niet op gaan bezuinigen in Den Haag
Bij ons ook !quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij ons heb je schoonmaak diensten hoor, elk team. (A en hoger.) Moet in het veldseizoen de kleedkamers schoonmaken, bij voorkeur op vrijdag. (1 team per week.)
Meestal komt dat ook precies uit met weken/teams.
was een garpjequote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:18 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Hoe is dat bij handbal dan ??
Je hebt toch ook vrouwen en mannen teams ???
Of zijn er nooit wedstrijden gelijktijdig ???
In Lelystad hebben ze heel lang 2 velden gehad..... waar en een jongensteam op veld 1 speelde en een meisjesteam op veld 2..... staan die dan bij elkaar in 1 kleedkamer ???
Ik snapte dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was een garpje
Bij ons in de sporthal hebben we meerdere kleedkamers, linksaf zitten de heren, rechtsaf de dames. Een veld, dus de wedstrijden zijn na elkaar
vaak in oplopende volgorde: eerst de jongste teams, dan de senioren, dan het tweede, dan het eerste. Wij zijn maar een klein clubje, maar bijvoorbeeld SVBO heeft van Welpjes tot en met Recreanten geloof ik, al weet ik dacht echt niet zeker.
heb ook wel eens gehad dat we bij een ander team dat voor of na ons speelde in de kleedkamer moesten, maar daar heb je nooit last van: ze zijn of aan het spelen, of wij zijn aan het spelen.
Veldhandbal is er niet veel meer. Wij hebben het hele seizoen in de zaal, en als afsluiting een handbaltoernooi op het gras (zijn dit jaar kampioen van de poule gewordenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:23 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik snapte dat het een grapje was.
Maar spelen jullie alleen nog maar handbal in de zaal dan ?
Ik dacht dat jullie in de lente ook op het veld speelde.....
Hebben ze in lelystad heel lang gedaan in ieder geval. Nu weet ik het niet, ik kom niet zo vaak meer bij de handbalvelden.![]()
Die overstap heb ik dus gemistquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Veldhandbal is er niet veel meer. Wij hebben het hele seizoen in de zaal, en als afsluiting een handbaltoernooi op het gras (zijn dit jaar kampioen van de poule geworden)
Tenminste, da's bij ons in het noorden zoWat de rest van Nederland doet weet ik niet
Gelukkig zijn er ook mensen die wel verstand van sport hebben.......quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:29 schreef EL_REY het volgende:
korfbal = lekkere vrouwen in korte rokjes.
korfbal = stumpers van gozers die in de rust lopen te rukken op bovenstaande dames.
Hier is alles mee gezegd!
slotje!
ik kaasfondue op zondag altijd!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die wel verstand van sport hebben.......
EL_REY heeft er in ieder geval weinig kaas van gegeten (behalve de kaas van het kaasplankje alsie voor de buis studio sport ligt te kijken)
Even een aanvulling, de wedstrijden in de zaal beginnen meestal in het 1e/2e weekend van november. (Bij mij iig. )quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:27 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Die overstap heb ik dus gemist.
Korfbal is nog wel steeds:
van sept tm okt op het veld
van okt t/m mrt in de zaal
van mrt t/m jun op het veld
Zaalkorfbal is veel sneller qua spel omdat het veld dan compacter is
Non-argument. Onderbouwing?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:29 schreef EL_REY het volgende:
korfbal = lekkere vrouwen in korte rokjes.
korfbal = stumpers van gozers die in de rust lopen te rukken op bovenstaande dames.
Hier is alles mee gezegd!
slotje!
Dus t/m oktober speel je op het veld....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Even een aanvulling, de wedstrijden in de zaal beginnen meestal in het 1e/2e weekend van november. (Bij mij iig. )
Shut the f*ck upquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:38 schreef foksuk1981 het volgende:
STFU.???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |