hmmmquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Over het algemeen is het niet zo dat een dame een heer verdedigt en vice versa. (Uitzonderingen daargelaten.)
Of gewoon helemaal niet. (Oh, the irony indeed.)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:50 schreef Knut het volgende:
Ik heb jaren aan korfbal gedaan. Ben gestopt wegens een (ironisch) voetbalknie.
De mensen die korfbal een mietjessport vinden hebben het gewoon nooit op enigzins hoger niveau dan schoolkorfbal gedaan
Waarom? Omdat je er zo debiel uitziet terwijl je het doet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vinden mensen, en dan vooral voetbalsupporters, korfbal een minderwaardige sport? En waarom vinden ze daarmee ook de mensen die het spelen óf huppelkutjes, óf minderwaardige homo's.
Korfbal is net zo goed een sport als alle anderen, simple as that.
Ik heb korfbal gespeeld en woon in een gat dat Gennep heet..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat het een imago probleem is naar buiten toe...
Korfbal wordt gezien als een "elite" sport, voor de rijke kneusjes...
Niet voor de kinderen van de lokale boer...
En waarom zie je er dan debiel uit? Uitleg svp.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:51 schreef rashudo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je er zo debiel uitziet terwijl je het doet.
sorry, maar als jij vind dat korfbal een elitesport is (als hockey en tennis) is er echt iets goed mis bij jou. Korfbal is juist populair in kleine boerendorpjesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat het een imago probleem is naar buiten toe...
Korfbal wordt gezien als een "elite" sport, voor de rijke kneusjes...
Niet voor de kinderen van de lokale boer...
6-jes zijn uit de tijd.....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:54 schreef Le-xxx-ie het volgende:
Draai je dan netjes wel je 6-jes ?!?!
En dat is hardquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:52 schreef foksuk1981 het volgende:
- Korfbal is een sport waarbij geen lichamelijk contact mag zijn. Toch kan je keihard verdedigen, omdat er in verdedigde positie er niet geschoten mag worden.
basketbal vind ik ook niksquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:57 schreef daReaper het volgende:
Liever basketbal. Dan mag je tenminste nog gooien als er zo'n idioot met zn handen voor je gaat staan zwaaien
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:54 schreef Le-xxx-ie het volgende:
Draai je dan netjes wel je 6-jes ?!?!
het is inderdaad niet veel minder idioot dan voetbalquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vinden mensen, en dan vooral voetbalsupporters, korfbal een minderwaardige sport? En waarom vinden ze daarmee ook de mensen die het spelen óf huppelkutjes, óf minderwaardige homo's.
Ik voetbal ook liever dan dat ik basketbal, maar als ik moest kiezen tussen basketbal en korfbal, dan wist ik het welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
basketbal vind ik ook niks
Laat mij maar liever gewoon 's hard op doel rammen
Precies die dingen die bij voetbal de blessures veroorzaken en de agressiviteit opwekken. Erg blij dat dat bij Volleybal inderdaad niet voor komt...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:58 schreef Etcetera het volgende:
En dat is hard
Ik zat meer te denken aan iemand klemmen, afblokken... gewoon hard aanpakken - met gebruik van je hele lichaam in principe.
Precies... Waarom zou je anders gaan sporten?quote:Dat het keihard verdedigen is in jouw opzicht, is eerder heel vermoeiend dan heel hard lijkt me
Je mag in principe niet je tegenstander aanraken. Echter kan er bij een actie onder de korf nog aardig wat fysiek geweld aan te pas komen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat is hard
Ik zat meer te denken aan iemand klemmen, afblokken... gewoon hard aanpakken - met gebruik van je hele lichaam in principe.
Dat het keihard verdedigen is in jouw opzicht, is eerder heel vermoeiend dan heel hard lijkt me
Ik voetbal niet. ik basketbal niet. Ik volleybal niet. IK HANDBALquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:02 schreef Croga het volgende:
[..]
Precies die dingen die bij voetbal de blessures veroorzaken en de agressiviteit opwekken. Erg blij dat dat bij Volleybal inderdaad niet voor komt...
[..]
Precies... Waarom zou je anders gaan sporten?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:02 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik voetbal ook liever dan dat ik basketbal, maar als ik moest kiezen tussen basketbal en korfbal, dan wist ik het wel
(hoi)
dan is het een kutsport....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waanidee nummer 1 bij korfbal, gemengd douchen.
allemaal kakkers die op korfbal zittenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |