ok, ik zet hem wel online, en ik ga hem uiteraard zelf ook onder handen nemenquote:Gepost door Blub in het vorige topic:
hmmmzzz klinkt leuk,
Bazzos als jij hem online kan zetten kunnen andere (waaronder ik) ook dat busje onder handen nemen
en met het model zelf!?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:49 schreef BazzoS het volgende:
nie veelde foto heeft een te slechte kwaliteit ben ik bang
tnx.. blijf gewoon mijn stijl houden.. kijken of die belgen daar op willen stemmen he..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:08 schreef BazzoS het volgende:
Hij's erg mooi![]()
Ziet er goed uit Ulti, ik doe zelf mee aan de TB wedstrijd, dus ik zet mijn auto hier nog niet neerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Ultimora het volgende:
Voor de TB wedstrijd. weet niet of het mag maar dat boeit me verder niet zo
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:47 schreef pacandor_ het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me af of jullie hier wat mee kunnen
ik weet ook niet in welke hoek jij je origineel hebt zitten.. dus kan je of even die posten, of ff op nicknamevanfok at gmail.com mij toevoegen op MSN?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:43 schreef Sjoewe het volgende:
ok ik zit met een probleempje, ik ben bezig met een nieuwe 'photoshopproject' auto (maand aan een auto frotten , tot ik m helemaal super vind) maar nu is de hoek verrot en krijg ik maar geen goeie donor gevonden
ik zoek een mooie wing achter op, maar ik kan er dus echt geen vinden.
[afbeelding]
heeft er iemand iets in z'n archief?
sieuwe [at] wtf-mate [punt] com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |