Ik moet juist vet bij komen dus laat dan maar.....wat voor creatine heb je?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:28 schreef D-MIXXX het volgende:
zekerz... daar wordt het voornamelijk ook voor gebruikt.. om de vetverbranding te stimuleren.
Als je belang hebt bij andere supps, moet je het even melden... heb ook nog paar potjes creatine over...
Hewb je misschien een link of foto van die creatine monohydraat?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:39 schreef D-MIXXX het volgende:
Creatine Caps (capsules) en Creatine Monohydraat (poeder)
Heb ook nog Tribulus en ZMA liggen.
En hoeveel betaal jij ervoor (of zou je er voor moeten betlaen?)quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:31 schreef dafjedaf het volgende:
-story-
Gratis gekregen?? Grapje zeker... ik heb dit niet gratis gekregen... met harde euro's betaald...quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Niet duur voor iets dat je gratis gekregen hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hewb je misschien een link of foto van die creatine monohydraat?
Hoeveel gaat dat whey kosten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:36 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb ook nog creatine in capsule vorm liggen, maar potjes.
At last, nog 1 emmer whey van 2kg
[afbeelding]
30 euroquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel gaat dat whey kosten?
http://www.dutchbodybuild(...)5&highlight=Carnitinquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:33 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Gratis gekregen?? Grapje zeker... ik heb dit niet gratis gekregen... met harde euro's betaald...
Waar staat dat ik het gratis heb gekregen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
http://www.dutchbodybuild(...)5&highlight=Carnitin
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:28 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het gratis heb gekregen?
Of wil je beweren dat je dat spul in ruil voor geld hebt gekregen, terwijl je geen idee had wat het precies was?quote:Maar ik krijg een kilo van dat spul (capsules). Wist alleen niet waarvoor ze zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |