abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20163272
Ik heb hier 3 potten L-Carnitin staan. Er zitten in 1 pot 60 tabbleten van 1200 mg. In de winkel kosten '3 potten voor slechts 67,20 euro' als aanbieding. Ze zijn ongeopend. Doe weg omdat ik ze niet meer nodig heb.

Info:

L-carnitine geeft je meer energie
Eén van de "geheime" ingrediënten in een professioneel mengsel is een hoge dosering L-carnitine. Deze stof lijkt op een vitamine en komt in kleine hoeveelheden voor in vlees, vis en zuivel. Het lichaam kan ook waar nodig kleine hoeveelheden aanmaken. Het is toegestaan door het IOC, en toch bieden hoge doseringen van L-carnitine een sporter aanzienlijk meer uithoudingsvermogen. Een duursporter die L-carnitine doelbewust gebruikt, heeft zonder twijfel een voorsprong op een atleet die L-carnitine niet kent.

Kort gezegt: L-Carnitin zet vet om in energie.

Startprijs? Euhm...20 euro exl

Foto:

pi_20177030
belangstelling is hoog zo te zien
pi_20229698
Bump ^^
pi_20230346
Kan je het ook voor fitnes/bodybuilding gebruiken?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_20231589
zekerz... daar wordt het voornamelijk ook voor gebruikt.. om de vetverbranding te stimuleren.
Als je belang hebt bij andere supps, moet je het even melden... heb ook nog paar potjes creatine over...
pi_20231772
quote:
Op zondag 27 juni 2004 18:28 schreef D-MIXXX het volgende:
zekerz... daar wordt het voornamelijk ook voor gebruikt.. om de vetverbranding te stimuleren.
Als je belang hebt bij andere supps, moet je het even melden... heb ook nog paar potjes creatine over...
Ik moet juist vet bij komen dus laat dan maar.....wat voor creatine heb je?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_20231833
Creatine Caps (capsules) en Creatine Monohydraat (poeder)

Heb ook nog Tribulus en ZMA liggen.
pi_20298726
Bump it up.
pi_20299308
quote:
Op zondag 27 juni 2004 18:39 schreef D-MIXXX het volgende:
Creatine Caps (capsules) en Creatine Monohydraat (poeder)

Heb ook nog Tribulus en ZMA liggen.
Hewb je misschien een link of foto van die creatine monohydraat?
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:31:39 #10
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_20300511
Levocarnitine lijkt helemaal niet op een vitamine maar op een aminozuur: het zorgt er voor dat vet kan worden verbrand en helpt tegen verzuring van je spieren. Of het echt zo goed helpt als je gewoon gezond bent weet ik niet (ik heb een ziekte waardoor ik die stof veel te weinig heb), ik weet wel dat er belachelijke prijzen voor worden gevraagd dus als iemand dit een tijdje wil proberen is het misschien wel een idee. Carnitine heeft bij mij heel snel effect, het is dus niet zo dat je het eerst een hele tijd moet innemem zoals vitamines. Ik hoop dat TS het niet vervelend vind dat ik ff wat uitleg post maar misschien helpt het bij de verkoop. Ik heb verder zelf natuurlijk geen interesse in dat spul, want ik heb hier een hele kast vol staan met pure tabletten (ik slik 11 gram per dag) die ik gewoon gratis via mn verzekering krijg. Het spul heeft verder geen bijwerkingen, tenminste in de variant die ik slik staat er geen enkele bijwerking in de bijsluiter, en er bestaat geen overdosering (wat je teveel neemt zul je misschien gewoon uitplassen ofzo?). Het wordt vooral door bodybuilders gebruikt, om meer spierdefiniering te krijgen en langer door te kunnen gaan zonder verzuring. In amerika is het een algemeen verkocht voedingspreparaat. Succes met de verkoop TS!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_20300880
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:31 schreef dafjedaf het volgende:
-story-
En hoeveel betaal jij ervoor (of zou je er voor moeten betlaen?)
pi_20301088
Is het een soort energizer?
ZOals ephedra ofzo?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_20301115
Gebruik zelf ephedra Jag soms
als het zoiets is heb ik belangstelling..
moet dus wel een goede energizer zijn
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_20301270
Niet duur voor iets dat je gratis gekregen hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20302001
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 11:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Niet duur voor iets dat je gratis gekregen hebt.
Gratis gekregen?? Grapje zeker... ik heb dit niet gratis gekregen... met harde euro's betaald...
pi_20302096
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Hewb je misschien een link of foto van die creatine monohydraat?

Heb ook nog creatine in capsule vorm liggen, maar paar potjes.

At last, nog 1 emmer whey van 2kg

[ Bericht 0% gewijzigd door D-MIXXX op 30-06-2004 11:44:02 ]
pi_20302233
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 11:36 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

[afbeelding]

Heb ook nog creatine in capsule vorm liggen, maar potjes.

At last, nog 1 emmer whey van 2kg
[afbeelding]
Hoeveel gaat dat whey kosten?
pi_20302315
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 10:31 schreef dafjedaf het volgende:
...
Bedankt voor uitleg
pi_20302338
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 11:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Hoeveel gaat dat whey kosten?
30 euro

Ik verwacht de vragen al:

Waarom doe je L-Carnitin weg?

Zit nu rond 6% vet, moet niet lager worden.

waarom doe je whey weg?

Hou niet van choco

waarom doe je creatine weg?

Heb er teveel van.
pi_20303229
Dus als ik het goed begrijp en je gaat fitnessen met carnitin zorgt dit er voor dat er meer vet word verbrand, en dat het vet in energie om word gezet?
pi_20303435
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 11:33 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Gratis gekregen?? Grapje zeker... ik heb dit niet gratis gekregen... met harde euro's betaald...
http://www.dutchbodybuild(...)5&highlight=Carnitin

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20303629
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 12:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

http://www.dutchbodybuild(...)5&highlight=Carnitin

Waar staat dat ik het gratis heb gekregen?
pi_20304250
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 12:28 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Waar staat dat ik het gratis heb gekregen?
quote:
Maar ik krijg een kilo van dat spul (capsules). Wist alleen niet waarvoor ze zijn.
Of wil je beweren dat je dat spul in ruil voor geld hebt gekregen, terwijl je geen idee had wat het precies was?
pi_20304726
Yup. Was trouwens geen kilo. Ik zocht vetverbranders, maar preciese werking enzo wist ik niet. Vandaar daar de vraag.
pi_20314555
Even gekeken. In potje creatine zitten 75 capsules.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')