Ik zal er is naar kijken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:48 schreef Panzertje het volgende:
Waarom gebruik je geen nieuwsgroepen en een goed leech programma?
Ziet er goed uit , ik ga die ook wel ff proberenquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:48 schreef Ablaze het volgende:
AresLite, misschien?
www.newsleecher.com vind ik erg fijn werken. De gegevens voor je nieuwsgroep servers vind je bij je provider.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:49 schreef Mogiin het volgende:
[..]
Ik zal er is naar kijken.
had de versie 0.42, maar kan die niet meer vinden....kan nu via download.com alleen nog maar 0.43 krijgen en die komt niet door mijn firewall/virusscanner heenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:00 schreef slindenau het volgende:
Emule als je wat geduld hebt en je pc 24/7 aan laat staan, je vind er erg veel op.
http://emule-project.comquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had de versie 0.42, maar kan die niet meer vinden....kan nu via download.com alleen nog maar 0.43 krijgen en die komt niet door mijn firewall/virusscanner heen
ga het vanavond ofzo ff thuis proberenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
http://emule-project.com
en vervolgens eff de poortern open zetten (kijk in de help onder routers/firewall..
en je virusscanner zou geen prob mogen opleveren...
Ik bewaar altijd mn installers, ik heb versie 0.30 nog liggenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had de versie 0.42, maar kan die niet meer vinden....kan nu via download.com alleen nog maar 0.43 krijgen en die komt niet door mijn firewall/virusscanner heen
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:15 schreef yootje het volgende:
DC++ voor films
BitTorrent voor software/games
Soulseek voor muziek
of wekenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:39 schreef maartena het volgende:
Bij illegale software/muziek/films is geduld meestal een schone zaak. Zet het gewoon in de queue van e-Mule, en een paar dagen later komt het wel binnen.
Voor mijn gevoel is er op IRC niet zoveel te vinden als op de meeste p2p netwerken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:29 schreef SandaX het volgende:
Probeer anders irc eens, tis wel geen P2P maar wel stukken sneller en vrijwel alles is te vinden. klik voor uitleg ff kijken onder de tab "guides", het is erg wennen in het begin maar als je eenmaal gewend bent wil je niet meer anders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |