je komt in aanmerking voor huursubsidie als je een eigen voordeur hebt(en huisnummer dus) en volledig in je eigen behoefte voorziet, dat je dus een badkamer en keuken hebt.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:11 schreef mark_dabomb het volgende:
Weten jullie hoe het zit met huursubsidie? Heb een optie op een kamer met eigen ingang en eigen keuken? Hoe is dit geregeld met subsidie?
Ik wil dat systeem ook welquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:09 schreef L-mo het volgende:
[..]
je komt in aanmerking voor huursubsidie als je een eigen voordeur hebt(en huisnummer dus) en volledig in je eigen behoefte voorziet, dat je dus een badkamer en keuken hebt.
*ik is zo blij met z'n badkamer en keuken*
Owja, ik ga denk ik ff een Intelligent Systeem ga maken wat het tentamen wel voor mij maakt,,,
ik heb donderdag de sleutel alquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:12 schreef wx het volgende:
[..]
Wanneer ga jij verhuizen? Ikke over precies 7 daagjes![]()
Ik heb trouwens een leuk systeem bedacht voor de K opdracht, maar ja wel een beetje te laat.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:45 schreef wx het volgende:
[..]
Ik wil dat systeem ook wel![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik heb donderdag de sleutel almaar ik weet echt nog niet wanneer ik precies over ga verhuizen etc. Even kijken hoe druk ik het heb met de hertentamens, en daarna vakantie..
vanavond wordt het trouwens 4-1! Ik voel het (alweer!)
Ik vind onze telefoonselector toch ook best wel een beetje tofquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een leuk systeem bedacht voor de K opdracht, maar ja wel een beetje te laat.
En het is nog supersimpel ook.
Wie kent de kevin bacon game?
Kevin Bacon Game
Nou, dat zou supermakkelijk zijn, en je lost alle raadseltjes op als je database maar groot genoeg is.
Hoezo onze, weet je nog wie het verzonnen had?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:51 schreef wx het volgende:
[..]
Ik vind onze telefoonselector toch ook best wel een beetje tof![]()
Die zit ook in onzequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoezo onze, weet je nog wie het verzonnen had?
love joe -moi-quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik heb donderdag de sleutel almaar ik weet echt nog niet wanneer ik precies over ga verhuizen etc. Even kijken hoe druk ik het heb met de hertentamens, en daarna vakantie..
vanavond wordt het trouwens 4-1! Ik voel het (alweer!)
achja je moet iets hebben om trots op te zijn hequote:Op zondag 27 juni 2004 01:29 schreef Lexie het volgende:
Woei, wat een 1337 postcount heb ik.
Aantal posts: 13372 (gemiddeld 16 per dag)
ja ik ben er dan ook wel denk ik.quote:Op zondag 27 juni 2004 01:11 schreef Lexie het volgende:
Woensdag wordt het 2-0 voor Nederland. Voor vanavond had ik 2-2 voorspeld, met Makaay in de tweede verlenging. ik zat er op zich niet ver naast. Voor de finale kom ik zondag naar Nijmegen
.
Ik niet, venlo stedje!quote:Op zondag 27 juni 2004 11:02 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja ik ben er dan ook wel denk ik.
Ik kom ook want ben toch al tot zaterdag in Nijmegenquote:Op zondag 27 juni 2004 11:02 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja ik ben er dan ook wel denk ik.
oppervlakte = lengte x breedte tochquote:Op zondag 27 juni 2004 13:34 schreef mark_dabomb het volgende:
Woensdag kijken bij misschien wel mijn toekomstige kamerZOu wel stoer zijn als ik gelijk bij de eerste al beet heb
Ff afwachten, ik weet namelijk bijna alles van die kamer, behalve de oppervlakte...het mevrouwtje wist niet wat de oppervlakte was....maar het was een ruime kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |