ja eik wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Je had toch echt voor de R1 moeten gaan hoor
ach als er Army of Darkness had ingezeten had ik hem ook gekochtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen zaterdag al gekocht, nu pas gepost hier![]()
Boogie Nights
[afbeelding]
En vanmorgen bezorgt:
Roman Holiday Limited Gift Set (20.000)
[afbeelding]
En AntiChrist: je kan zeggen wat je wilt, ik ben er lekker blij mee
HELL YEAH!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zolang er maar [afbeelding] in zit he?
![]()
Kan er mee door. Gewoon een 1 DVD release, weinig extra's. Maar hij kostte dan ook geen kontquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]ieder z`n ding he
Veel plezier ermeeis t n beetje waardige release?
een heel erg mooie release vind ik zelfquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:26 schreef Shogo het volgende:
Vanochtend lag deze in de bus:
[afbeelding]
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
een heel erg mooie release vind ik zelf
I know maar deze zat bij de 3-voor-33 actie en mn vriendinnetje wou em hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de 2 disc is mooier
weet ik tochquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je moet het ook niet zo serieus nemen allemaal
ow okquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kan er mee door. Gewoon een 1 DVD release, weinig extra's. Maar hij kostte dan ook geen kont.
het is nog steeds een topic voor gekochte dvd's he pik!! niet crap die je download.... overgiens is er ook al een WS-versie vanquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
Nieuw in de collectie
[afbeelding]
ter vervanging van mijn vreselijke nederlandse uitgave. wat een mooi beeld heeft deze...
[afbeelding]
Die onderste is wel een fullscreen versie dus die moet maar even vervangen wordena ls de DVD officieel uit is
Hey Cube is netjes gekochtquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:57 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is nog steeds een topic voor gekochte dvd's he pik!! niet crap die je download.... overgiens is er ook al een WS-versie van
moet je ff het ean nummer checkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:52 schreef Dizer het volgende:
Klick Klick
wat zijn dat??
Dat Spike, Gunn en Willow dvd's?? Vaaaag.....
Als je dus naar bol.com gaat en dan zoek je op dvd naar "buffy"...
Zie je in het begin van de dvd's resultaten over willow, spike en gunn....
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:03 schreef Lamon het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk vind ik de prijzen van al die gift sets te gek voor woorden, maar deze kon ik na lang twijfelen toch niet laten gaan..
Thx, maar DVD profiler vindt niks. Heb ook hier en daar gezicht maar niks.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je ff het ean nummer checken
bv in dvd profiler
Hoe is die amelie box? Beetje mooi?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:53 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Eerste nog niet binnen, maar wel binnen een week.
.
Had je niet liever deze gehad?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
ach ik heb videodrome nog nooit gezien en aangezien ik nog een zooi cd bonnen had.... als ik hem leuk vind koop ik die criterion wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:14 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Had je niet liever deze gehad?
[afbeelding]
You're in for a treat!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:55 schreef AntiChrist het volgende:
ach ik heb videodrome nog nooit gezien
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:43 schreef the.big.ticket het volgende:
Bij mij zijn vandaag de Schindler's List boxset en de American WEdding boxset bezorgd. Schindler's list godzijdank onbeschadigd. Wat een prachtige uitgave is dat zeg.
Kopieën tellen echt niet mee voor dit topic...het gaat hier alleen om originele dvd's.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
en een 1 op 1 kopie van deze:
Het gaat om je nieuwste "aanwinst"quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Kopieën tellen echt niet mee voor dit topic...het gaat hier alleen om originele dvd's.
ja van orginele dvd'squote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het gaat om je nieuwste "aanwinst"![]()
Het zijn ook altijd dezelfden héquote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het gaat om je nieuwste "aanwinst"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |