Ik moet hem nog kijken, baal er wel van dat Disney altijd tig trailers voor de films propt. Doe dan een extra menu met "also available"quote:Op zondag 4 juli 2004 09:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
Freaky Fridayonverwacht toch een hele leuk film
Superquote:Op zondag 4 juli 2004 09:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
Freaky Fridayonverwacht toch een hele leuk film
Bij DVD Soon. Maar o.a. Amazon en DVD Pacific hebben em ook.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:05 schreef Spina1 het volgende:
[..]
Waar gekocht?
Dat is zo\'n film die stiekum heel erg tof is.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:39 schreef Joppe het volgende:
[afbeelding]
De documentaires op de tweede dvd zijn ook erg interessant. Een zeer mooie editie, zeker voor het kleine bedrag dat je ervoor neer moet leggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:46 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet precies hoe het werkt bij dvdsoon, maar het duurt daar meestal keilang voordat je dvd verzonden is. Is ie eenmaal onderweg heb je hem binnen een dag of 3 a 5.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik heb pas Schindler's List Gift Set bij DVDSoon besteld. Alleen staat deze film "on order" met een tijd van 3-5 dagen er onder. Dit is echter al twee weken zo. Weet iemand misschien hoe dit bij DVDSoon werkt? Kan ik snel verwachten dat ie binnenkomt en verzonden wordt of wordt dit een lang verhaal?
zo soon is t dus nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het werkt bij dvdsoon, maar het duurt daar meestal keilang voordat je dvd verzonden is. Is ie eenmaal onderweg heb je hem binnen een dag of 3 a 5.
Waar heb je die vandaan? Ziet er zeer goed uit!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:58 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren:
Underworld Supremacy Edition
[afbeelding]
Vandaag op de deurmat:
Donnie Darko Tin Box
[afbeelding]![]()
![]()
Underworld heb ik bij de FRS gehaald, Donnie Darko heb ik hier vandaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:19 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ziet er zeer goed uit!
Hoe dat dan? Wat staat er dan bij je besteloverzicht bij amazon.de, welke bedrag is daar gerekend? Want dat is natuurlijk ook van je cc af getrokken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Underworld heb ik bij de FRS gehaald, Donnie Darko heb ik hier vandaan.
Let op: bij die Donnie Darko staat dat de prijs 19,99 is, maar toen hij bij werd afgeleverd kostte ie maar 12,99!!! toppier![]()
![]()
www.cd-wow.net --> 4,99 euroquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:33 schreef Retarded het volgende:
Iemand nog een goedkoop adresje voor Robbie Williams Live at Knebworth??
euhm weet ik niet moet ik ff kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Wat staat er dan bij je besteloverzicht bij amazon.de, welke bedrag is daar gerekend? Want dat is natuurlijk ook van je cc af getrokken.
Hmmm, strange. Wel kut, nu moet ik nog een maandje wachten dus. Voor 13 euro wil ik hem wel nl, voor meer niet echtquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
euhm weet ik niet moet ik ff kijken
*gaat ff kijken*
er staat dat ik de laatste zes maanden niets besteld heb
heb de CC rekening nog niet binnen, dus zal t tegen die tijd vanzelf wel zien zeker, hoeveel hij kostte
Is dat 1 seizoen 7 DVD'squote:Op donderdag 8 juli 2004 13:29 schreef Dizer het volgende:
Ik had zin om aan een nieuw dvd serie te beginnen...Dus dan maar X-Files! Mijn een na favoriete serie en ik heb er gewoon te veel van gemist de afgelopen jaren door dat gekut van Yorin en Net5 en weet ik veel. Bij deze vandaag gekocht:
[afbeelding]
Yepquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Is dat 1 seizoen 7 DVD's
he he... nou ben je eindelijk een echte man gewordenquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:51 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
8 dagen geleden besteld in Hong Kong, zaterdag despatched ofzo... vandaag op de mat
dat klopt, bij het ontvangen van de dvd ontwaarde ik later bij het naar de wc gaan de eerste haartjes op mijn zak...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
he he... nou ben je eindelijk een echte man geworden
kijk dat is een goeie zaak!quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat klopt, bij het ontvangen van de dvd ontwaarde ik later bij het naar de wc gaan de eerste haartjes op mijn zak...
die angry kid moet ik ook hebben... de verpakking ubergeil van dat ding man!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]
Ennnnnn....
[afbeelding].
Fuck itquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een beetje gay hé?
And rightfully so!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:00 schreef Hare het volgende:
Fuck it
Die Scarface box valt helemaal in het niet bij deze, echt waar (en ik kan het weten, heb ze beide hier), maar deze is echt gewoon zooo afgewerkt, zo stijlvol, zo luxe.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
And rightfully so!!!
Ik zou hem zeker aanschaffen als ik de film goed zou vinden, hetzelfde trouwens met SCARFACE
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |