quote:Geen speculaties meer, Rockstar Games heeft haar deuren geopend… voor de PU want wij waren in ’t grootste geheim uitgenodigd voor een exclusief kijkje naar GTA San Andreas!
San Andreas is geen stad… het is een staat. Een fictieve staat aan de westkust van een fictief Amerika. Een staat bestaande uit drie steden, Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Fransisco) en Las Ventura (Las Vegas) voorzien van een snufje Nevada maar ook een stuk ‘country side’, iets dat in nog geen andere GTA game is gestopt. Hiermee is San Andreas meteen een stuk groter dan GTA Vice City. Vijf keer groter dan Vice City, zo vertelde Dan Houser mij.
Er zit ook een berg in San Andreas; het ziet er niet alleen tof uit maar biedt ook extra gameplay-mogelijkheden, denk bijvoorbeeld aan een autoachtervolging bergop of bergaf. Maar ook los van de missies is het tof om bijvoorbeeld met je quad bike de berg op te scheuren terwijl de muziek door je boxen schettert.JAREN NEGENTIG
San Andreas is dus een staat en PU mocht als enige in de Benelux een kijkje nemen in Los Santos, een fictief L.A.
“What you are about to see is a only a part of ten to fifteen procent of the entire game”, Aldus Dan Houser (één van de creatieve breinen achter de serie) en hij loog niet. Ik kreeg een map onder ogen van San Andreas en alleen de rechterhoek onderin (Los Santos) was ingekleurd, het overgrote nog in te vullen deel, was grijs.
GTA San Andreas speelt zich af begin jaren negentig, een uitermate belangrijke periode voor met name zwart Amerika. Maar ook op het gebied van muziek was dit een levendige periode en die speelt natuurlijk weer een belangrijke rol want, het zal bekend zijn; de kracht van GTA zit ‘m niet in één enkel aspect, maar het is de hele verpakking. Van de posters tot de televisiespotjes, van het logo tot de gebruiksaanwijzing; alles draagt bij aan het geloof dat die wereld in je console echt bestaat.
Het is die beleving die de serie zo speciaal maakt. Beleving die er ook is bij het team achter GTA San Andreas. Dan Houser: “they live for this.”VERBETERINGEN
Er is veel verbeterd in Grand Theft Auto San Andreas in vergelijking met de vorige delen. Zo schuift dit PS2 spel meet polygonen over het scherm, weet het een gedetailleerdere speelwereld voor te schotelen en is het vooral méér wat de klok slaat; meer mensen op straat, meer auto’s op de wegen etc.
Een van de meest verassende veranderingen in het GTA universum is echter niet het verhoogde detail van de graphics of het vergroten van het blikveld of het inbrengen van nieuwe wapens, auto’s of motoragenten. Nee, voor mij was dat toch het feit dat je jouw karakter kunt ontwikkelen. Hoe het precies allemaal gaat werken, is nog een beetje gissen. Wel kunnen we je het één en ander melden naar aanleiding van Dan Houser en het daadwerkelijk zien van de gameplay in GTA San Andreas (GTA SA).ETEN
In GTA SA heeft de hoofdpersoon eten nodig. De grap is echter; je bent wat je eet. Dus veel fast food resulteert in het alsmaar dikker worden van je personage. Niet eten betekent dat je vermagert.
Dit alles heeft niet alleen gevolgen voor je uiterlijk of de reacties van de omgeving (je zult na worden geroepen door omstanders, ‘Fat Bastard’) maar het zal vooral op gameplay gebied de nodige gevolgen hebben. Zo zul je als dikzak snelheid verliezen waardoor sommige missies in het spel onmogelijk worden. Wat je dan moet doen is met je overgewicht omgaan zoals je dat ook in het echte leven zou doen. Dus ga je naar de sportschool om daar aan de gewichten te hangen. Hier zal je vet verbranden en omzetten in spieren. Op deze manier word je dus sneller en sterker.
Een andere manier van karakterontwikkeling is te vinden in het gegeven dat je beter wordt op bepaalde gebieden. Zo kun je door het oefenen van bijvoorbeeld schieten, jezelf verbeteren, Hoe dit gaat werken, is nog niet helemaal helder maar het heeft duidelijk iets weg van een RPG.
Er zijn heel veel verschillende gebieden waarin je jezelf kunt specialiseren. Wat dacht je van, inbreken, mensen beroven of zelfs zwemmen (voor het eerst mogelijk in een GTA game).
Persoonlijk vond ik die ontwikkeling van je karakter een van de interessantste veranderingen in de GTA wereld. Er zijn weliswaar verder genoeg extra’s in San Andreas gestopt die richten zich voornamelijk op uiterlijkheden of extra’s in de vorm van de BMX-fiets op politie op motoren.”GO SIT IN FRONT
Oké, ik kan nu verder de pagina’s volschrijven met details over de game maar die zwerven momenteel ook rond op internet en zijn te lezen in enkele buitenlandse tijdschriften. Ik denk dan ook dat jullie het leuker vinden als ik omschrijf wat ik daadwerkelijk gezien heb tijdens mijn eerste echte kennismaking met de nieuwe GTA.
“Go sit in front,” zegt Dan Houser me en wijst met de zwartlederen bank aan die voor een plasma televisie staat.
Om in de ‘mood’ te komen werd eerst een compilatiefilm getoond. Beelden uit films zoals ‘Menice II Society’, ‘Boyz N the Hood’, ‘Casino’ en wat beelden van TV shows zoals, ‘Cops’ en ‘Worlds Wildest Police Chases’ en veel sfeerbeelden van East Los Angeles. Dit om mij een idee te geven van waar San Andreas naar toe wil, wat algehele ‘vibe’ betreft.
Wat ik daarna te zien kreeg overtrof mijn stoutste verwachtingen. Doormiddel van een viertal missies liet men mij de nieuw spelelementen in vogelvlucht zien.BMX
Zo zag ik als eerste een BMX-fiets in actie. Het besturen van de fiets werkt hetzelfde als de motor of scooter die we kennen uit Vice City. Wil je echter harder fietsen dan zul je de X-knop herhaaldelijk in moeten drukken. Je gaat dan op de pedalen staan om zo meer snelheid te genereren. Het geheel ziet er allemaal zeer vloeiend uit en het moet gezegd worden; je hebt echt het idee dat je aan het fietsen bent. Tijdens het ritje door de straten van Los Santos viel meteen de hoeveelheid details op. Kleinigheden als roestplekken op auto’s, bakstenen muurtjes (waarbij de stenen te tellen zijn), maar ook de hoeveelheid mensen en auto’s om nog maar te zwijgen van de drawdistence (een duur woord voor hoe ver je kunt kijken in een game) die echt imposant was.RYDER
In mijn tweede missie maak ik kennis met een van de vrienden van CJ (da’s dus de gast die je speelt), Ryder genaamd. Deze Eazy E look-a-like, heeft het voorzien op een lokale pizzatent die geen respect heeft voor de Orange Grove Families (de bende van CJ).
In het getoonde tussenfilmpje (dat geheel volgens de GTA traditie in-game is) maakte ik meteen kennis met de dialogen die, hoewel nog niet definitied, perfect in het stadsbeeld passen. Er is dus veel ‘slang’ te horen en Dan Houser vertrouwde mij toe dat de stemmen daadwerkelijk een Los Angeles accent zullen hebben. Het is dus niet zo dat je in L.A. iemand met een New York’s accent tegen zult komen, tenzij dit binnen de verhaallijn past.
Tijdens de rit in een oude pick-up naast de pizzatent vallen wederom de details op. Naast de roestplekken zien we reflecties in de spiegels en koplampen. Het draagt bij aan de algehele sfeer die men met namen San Andreas neerzet.
Bovendien zijn de radiozenders weer van de partij. Wat ze allemaal uitzenden aan muziek is nog koffiedik kijken. Hoewel we ervan uit kunnen gaan dat naast de jaren 90 rapmuziek ook andere belangrijke stromingen voorbij zullen komen (country?).KAPPER
Voordat CJ de pizzatent binnengaat, besluit het team mij een ander nieuwtje uit San Andreas te tonen, namelijk de kapper. In GTA SA is het mogelijk om jezelf een nieuwe coupe aan te meten. Het laat ook meteen zien dat er binnen een missie ruimte is om zaken te doen die los van de missie staan, waardoor het verhaal, de missies en vrije tijd nog meer met elkaat verweven zijn. Als CJ de kapperszaak binnenstapt, zien we zijn reflectie in de spiegel terwijl hij gaat zitten. De kapper laat dan diverse coupes zien, ieder met een ander prijskaartje.
Na de kapper lopen we de pizzatent binnen… opnieuw details all over the place. De vloer glimt en weerspiegelt alles in realtime. Dit bezoekje aan het Italiaanse eethuis stelt Rockstar meteen in staat mij een voorproefje van het eten te geven. De bediende laat zien wat we allemaal kunnen bestellen. Van een simpele Cola met pizza slice tot the ‘full rack’, een hele pizza met alles erop en eraan.
We besluiten af te rekenen. Zoals gezegd heeft eten een uitwerking op je gesteldheid, dus te veel vet is niet goed voor je. Zit er toch nog een wijze les in een GTA game.DRIVE-BY
We maken een sprongetje in het verhaal en ontmoeten enkele oude bekenden (je vriend Smoke en je broer Sweet).
Met deze missie wil Rockstar North mij een nieuw spelelement laten zien, de zogenaamde ‘Drive-By’. Ryder en vrienden vinden dat er wraak genomen moet worden. Ze besluiten een buurt van een rivaliserende bende binnen te vallen. CJ neemt plaats achter het stuur terwijl ook z’n vrienden, gewapend en wel, in de auto gaan zitten.
Eenmaal op de plek van bestemming aangekomen zien we diverse groepjes van de rivaliserende bendes. CJ rijdt langzaam op het doel af en de vrienden gaan buiten de auto hangen terwijl ze hun schietijzers helemaal legen op de onfortuinlijke dudes.
Wat opvalt bij deze Drive By is dat ieder karakter zich individueel beweegt. Ze hebben ieder een doel en richten zich daarop. Ook tijdens het keren van de wagens zullen de karakters op een hele andere (logische) manier uit de auto hangen.SCRIPTED EVENTS
Met een nog grotere sprong in de game wil het GTA SA team mij de zogenaamde scripted events en het nieuwe richtsysteem tonen.
Een ontmoeting met enkele gangmembers loopt helemaal uit de hand doordat iemand van een rivaliderende bende de politie heeft ingelicht. Op ’t moment dat je broer (Sweet) het motel binnengaat, besluit de politie top een inval.
Bewapend met een geweer stormt CJ het hotel in. Eenmaal binnen zie je dat politiemensen van alle kanten op je afstormen. Deze missie laat duidelijk het nieuwe richtsysteem zien. Het speelt veel mee als een third-person shooter dan als GTA III of Vice City; het doet denken aan de controles uit Manhunt.
Uiteindelijk vind je Sweet en ontsnap je via het dak, op de hielen gezeten door helikopters (compleet met politiemensen die via touwen op het dak landen).
Eenmaal beneden word je opgepikt door je vrienden, ditmaal neem je niet het rijden voor je rekening maar vervul je de rol van boordschutter. Gewapend met een AK 47 moet je de vele politiewagens en motoren tot schroot omtoveren.
De auto volgt een vaststaande route en veel van die dingen die gebeuren zijn scripted. Zo zie ik dat één van de politiemensen wordt aangereden en op de motorkap belandt, versuft. We rijden een steeg in en zien de man bijkomen. We proberen hem neer te schieten maar het geweer zit vast en reageert niet.
In de verte komt een helikopter op ons af. Eerst vliegt hij normaal maar later gaat hij schuin hangen waardoor zijn rotorbladen als een soort snijmachine fungeren. De agent op de motorkap wordt langzaam wakker terwijl we achter hem rotorbladen schuttingen zien verbrijzelen.
De agent staat inmiddels, maar de rotorbladen komen in rap tempo dichterbij tot we niets meer zien dan bloed.
De laatste scène is die van de auto die we door de billboard heen zien vliegen en een tankwagen op de lager gelegen snelweg ramt. Een explosie is het gevolg, waarna de camera terugkeert naar het billboard, alwaar ons viertal zonder kleerscheuren staat.
Het beeld wordt zwart.
“What’ do you think dude?”, vraagt Dan Houser me. “I thought it was great,” stamel ik.ZOVEEL MEER
Ik zou de hele PU wel vol kunnen kalken met info over de nieuwe Grand Theft Auto maar dat kan ik jullie niet aandoen. Ik heb de coverview al van vier naar zes pagina’s moeten tillen omdat ik zoveel informatie heb gekregen tijdens mijn geheime E3 afspraak, maar meer pagina’s zou echt te gek worden.
Toch is er nog veel meer te vertellen over deze game. Rockstar heeft zoveel nieuwe zaken in GTA SA gestopt dat het werkelijk te veel is om op te noemen, laat staan om te beschrijven.DOUBLE LAYERED DVD
Zo zullen er geen laadtijden meer zijn (alleen wanneer je huizen binnengaat) omdat alles van een double layered DVD wordt gestreamed.
De engine waar GTA op loopt is vernieuwd waardoor het er niet alleen beter uitziet maar er ook nieuwe spelelementen toepasbaar zijn.
Lampen bijvoorbeeld werpen in realtime licht waardoor schaduwen ontstaan, en het is dus mogelijk om daarin te schuilen (Manhunt stijl). Verder moet je het beseffen dat hetgeen ik gezien heb, slechts een deel is van de game. Zo zal iedere stad zijn eigen vibe hebben en zul je op vele diverse locaties komen (woestijn, ‘country site’).
De animatie is verbeterd waardoor er bijvoorbeeld verschillende manieren zijn om een auto te stelen.
Kortom, er is zoveel meer dan wat ik hier op papier heb kunnen zetten, toch hoop ik dat ik jullie een beetje idee heb kunnen geven van wat je kunt verwachten.
En dat Grand Theft Auto San Andreas een game is om in de gaten te houden, had je natuulijk sowieso al begrepen.
Bron: Power Unlimited - Juli 2004 - Nummer 07
quote:CARL JOHNSON
Het verhaal draait om hoofdpersoon Carl Johnson (iedereen noemt 'm CJ). Hij woonde de afgelopen vijf jaar in Libert City omdat, zo gaan de geruchten, hij uit Los Santos wilde ontsnappen. De werkelijke reden is dat hij niet om kon gaan met de dood van zijn tien jaar oude broertje.
De reden waarom hij terugkomt naar Los Santos is de moord op zijn moeder. Na zijn terugkomst liet hij dat zijn familie er slecht aan toe is en uit elkaar dreigt te vallen en dat zijn jeugdvrienden in de goot dreigen te belanden.
Ondanks dat CJ niet naar zijn oude leven wil terugkeren, zorgt het lot ervoor dat dit wel gebeurt. De politie beschuldigt CJ van moord en hij werd gedwongen een reis door San Andreas te ondernemen om zijn familie te redden en weer controle te krijgen over de straten van San Andreas.
Bron: Power Unlimited - Juli 2004 - Nr 07 - bladzijde 12 (kader)
This Topic Is Created And Designed By : BMWM3quote:INTERVIEW MET DAN HOUSERVlak voordat ik een verduisterde kamer met mijn snufferd voor een plasma televisie werd geplaatst, had ik een gesprek met Dan Houser, één van de creatieve breinen achter de GTA-serie. De man spreekt met zoveel passie over zijn 'kindje' dat je niet anders kan dan luisteren naar wat hij te zeggen heeft. Toch stelde ik 'm wat vragen.
PU: Je spreekt met zoveel passie over de game, is het hele team zo gedreven?
"ja. Als ik naar Schotland ga om tijd door te brengen met het hoofdteam, als ik met ze ga eten of wat drinken is het enige waar ze over praten het spel..
Je voelt gewoon de energie van het team. De mensen jutten elkaar op om dat extra stapje te doen, in dezelfde richting. Dit komt natuurlijk door het feil dat het allemaal vrienden zijn die aan de game werken maar ook omdat ze allemaal Brits zijn en Amerika vanuit hetzelfde Britse perspectief bekijken. Dat zie je aan alles af in de game."
PU: Waar komt die passie vandaan?
"Ik denk dat we gewoon eenzame zielige mensen zijn. Nee, ik zou het eigenlijk niet weten. Je hecht waarde aan datgene wat je doet. We zijn gedreven om dingen te doen die nog nooit iemand heeft gedaan en om iets te creëren op interactief gebied wat interessanter is dan op non-interactief vlak.
Dat is iets waar het hele team hard mee bezig is. Ze willen juist van dat kleine deel, of het nu het verhaal of de karakters of dat kleine stukje van de kaart is, het beste van het beste maken zodat ze niemand anders in de steek laten. Iedereen voelt zich even belangrijk in het team waardoor het uiteindelijke product zal aanvoelen als een geheel, terwijl iedereen met een klein onderdeel bezig is geweest."
PU: Je sprak over de karakteropbouw, maar nog meer over het feit dat je dingen kunt doen en ook dingen kunt laten. Ooit gedacht aan morele keuzes?
"Er zit natuurlijk een moraal in de missies maar buiten de missies... ja en nee eigenlijk, als je goede dingen wilt doen kun je de goede gast uithangen en andersom. Het zijn je eigen keuzes. Het is niet zozeer moreel of immoreel, het is gewoon zo dat je kunt doen wat je wilt doen."
PU: Iedereen schreeuwt oom een GTA online?
"San Andreas is niet online. We zouden daarvoor te veel moeten opgeven. Aan GTA werken scriptschrijvers die het verhaal opbouwen, we hebben allerlei scenario's die het verhaal voortstuwen. Dat kun je niet in online games verwerken omdat mensen dat probleem niet op kunnen lossen.
We denken er wel over na, maar kunnen die dingen die we in een game willen stoppen, gewoon beter in singleplayer kwijt. Ik zeg niet dat online games niet leuk zijn maar online spellen zijn nog niet klaar voor de soort immersive gameplay die GTA je op dit moment in singleplayer biedt.
Als we een GTA game online zouden gooien dan zou dat zoveel van het publiek vragen wat betreft dialogen en het uizoeken van de karakters. Ik vind de pick up and play eigenschap van de GTA serie op dit moment een stuk leuker."
PU: Wat doe de concurrentie verkeerd? Als je kijkt naar soortgelijke spellen dan zoen ze nu zo'n beetje wat GTA III deed.
"Ik denk dat ze fundamentele fouten maken in de manier waarop ze de techniesche gegevens van de consoles gebruiken. Hierdoor lijken die games zich af te spelen in speelgoed steden. Ze begrijpen het niet, of ze hebben de juiste mensen niet op de juiste plek zitten.
Nogmaals, wij kunnen GTA alleen zo maken omdat we een heel getalenteerd team achter de schermen hebben werken. Als ze me nu een zak geld zouden geven om een team bij elkaar te zoeken dat drie keer zo groot is als het oorspronkelijke team dan zou het voor mij niet werken, omdat ik dan bepaalde mensen van mijn team er niet bij heb zitten.
Kijk, we maken geen bedrijfssoftware, je kunt geen technicus inhuren en ervan uitgaan dat je hetzelfde resultaat haalt met dezelfde mensen. Aan GTA SA werken mensen die geven om het spel en datgene wat ze doen. Ze hebben al jaren over de zaken nagedacht die ze graag in het spel zouden willen verwerken en dat zie je nu ook terug.
Ik denk dat ze (de concurrentie -red) op dit moment niet eens dingen doen die wij in GTA III hebben gedaan, laat staan de dingen die we op dit moment doen."
PU: Waar wil je naar toe met de GTA serie?
"We zijn nog niet echt bezig met een vervolg. Momenteel is het van belang dat iedereen gefocust is op datgene wat ze moeten doen. Ik denk dat het afmaken van San Andreas en een welverdiende vakantie een stuk belangrijker is dan een nieuwe game.
Als we in wat rustiger vaarwater komen dan kunnen we even nadenken over wat we in de toekomst gaan doen, op welk platform dan ook. Maar op dit moment werken we aan San Andreas alsof het 't laatste is dat wat ooit maken."
Bron: Power Unlimited - Juli 2004 - Nr 07 - Bladzijde 15 (kader)
Las vegas moet omgedraaid wordenquote:Las Vegas = Las Venturra
Los Santos = Los Angeles
San Fierro = San Francisco
Idd. Dat maakt het volgens mij echt super straksquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:50 schreef Baris het volgende:
Ik vind het vooral leuk dat er een vleugje rpg in het spel zit. Hoe meer je vecht, hoe beter je in het vechten wordt. Deze game wordt naast Halo 2 helemaal de bomb.
En hopenlijk niet weer de Simsquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:27 schreef Georges het volgende:
Ik denk dat het de game wordt van de afgelopen en misschien wel de komende jaren.
O die was ik bijna vergeten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:21 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
En hopenlijk niet weer de Sims
Of je blijft gewoon aardig. Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:44 schreef Hollandia2 het volgende:
@ jercovski van vorig topic (deel III)
loser, als je het ff wat verder had gelezen had je gezien dat het een reactie was op iemand
quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:50 schreef Baris het volgende:
Ik vind het vooral leuk dat er een vleugje rpg in het spel zit. Hoe meer je vecht, hoe beter je in het vechten wordt. Deze game wordt naast boven Halo 2 helemaal de bomb.
Juist, en hoe meer je (slecht) eet hoe dikker en langzamer je wordt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
Ik eet gewoon een flinke hamburger en als ik mager begin te worden eet ik weer een flinkequote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:17 schreef Czech het volgende:
[..]
Juist, en hoe meer je (slecht) eet hoe dikker en langzamer je wordt.
Bedankt voor je complimentquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:19 schreef bugeye het volgende:
Geweldige OP BMWM3
hopelijk net zo geweldig als je gaat afrijden
sorry voor die herinnering
Nee, naast Halo 2. Wat ben namelijk een Halo fan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:12 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
Dat was volgens mij een grafisch bugje van het motornodelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:53 schreef menesis het volgende:
Heb die PU gekocht. Wat me opviel op één van die screens (die van 2 motoragenten) is dat er afval in de vorm van 2 verwrongen blikjes op straat ligtweer eens wat anders dan die kranten en palmbladeren
die kranten in gta 3 daar stond op op de voorpagina: Elvis returned as zombiequote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:53 schreef menesis het volgende:
Heb die PU gekocht. Wat me opviel op één van die screens (die van 2 motoragenten) is dat er afval in de vorm van 2 verwrongen blikjes op straat ligtweer eens wat anders dan die kranten en palmbladeren
Dat snap ik nou ook nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:07 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
die kranten in gta 3 daar stond op op de voorpagina: Elvis returned as zombie
![]()
Er zijn nogal wilde theorïen over de al dan niet dood van elvis, van ruimtewezens tot overheidscomplotten. Dit speelt daar gewoon op in.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:17 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat snap ik nou ook niet
Wat bedoelen ze dan eigenlijk mee?
Hij is wel leuk bedacht. Maar niet altijd hetzelfde op een krantquote:Op zondag 27 juni 2004 17:28 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
yep die krant ja![]()
En als je geld hebt kun je er weinig mee, waar doe je het eigenlijk voor ....quote:Op maandag 28 juni 2004 00:18 schreef Hollandia2 het volgende:
niet echt realistisch nee
Ik hoop echt dat sa een stuk realistischer wordt bv:
Niet continu te hoeven carjacken (meer autos op straat geparkeeerd)
Auto's moeten niet telkens 'verdwijnen' zodat je weer moet gaan carjacken
Ook vind ik de beloning voor missie niet overeenkomen, ben je een miljonair en dan krijg je 1000$ bv.
Idd, Ik wil het eik niet maar KAN gewoon niet wachten, koop ik later wel een nieuwe PC en GTA SAquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:23 schreef danos het volgende:
geweldig, ik denk dat ik maar een PS2 ga kopen rond die tijd alleen voor dit spel
ook hulde voor de geniale OP
Bijv huizen en estates kopen?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:20 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
En als je geld hebt kun je er weinig mee, waar doe je het eigenlijk voor ....
(tvp)
heb je ook de ijsfabriek, drukkerij en hoerentent (lees: striptease-bar) ?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:41 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Bijv huizen en estates kopen?
Ik heb nu alleen wat reguliere missies gedaan en taxi zooi en met de Hunter
tot level 12 vigilante missies gedaan en zo en heb ong 370,000 en heb alle huisjes en taxi, autogarage en bijna de filmploeg.
eten dus, in t nieuwe spelquote:Op maandag 28 juni 2004 00:20 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
En als je geld hebt kun je er weinig mee, waar doe je het eigenlijk voor ....
(tvp)
true truequote:Op maandag 28 juni 2004 01:06 schreef miereneuker het volgende:
je hoeft die missies niet te doen als je ze de beloning niet waard vind
Ik ga m zeker wel meteen kopen, maar ik ga dr extreem voorzichtig mee doen!quote:Op maandag 28 juni 2004 00:54 schreef Hollandia2 het volgende:
ja de missies zijn wel supercool uiteraard, maar je waagt je 'leven' voor 1000$ terwijl je multimiljonair bent en de bruutste wagens van de stad bezit.......
en over gta sa (ps2) kopen, ik wacht iig totdat ie afgesprijst is ga m zeker niet voor 68 euro kopen
deed ik met vc ook en die deed t opeens nie meer![]()
We hebben tot nu toe toch altijd een andere hoofdpersoon gehad?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:08 schreef livEliveD het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat we een andere hoofdpersoon hebben? Ik moet er persoonlijk nog ff aan wennen maar dat is wss vrees dat de sfeer van het spel niet uit de verf komt.
Mooie stuk in de PU trouwens(en thnx voor mooie OP BMW)
Volgens geruchten Mei 2005quote:Op maandag 28 juni 2004 11:25 schreef Hare het volgende:
heeft een van jullie enig idee hoe lang we nog zullen moeten wachten op de pc game?
Ze doen dat omdat de PC games meer dan 50% worden gekopieerd. Ipv kopen in de winkels. En omdat Rockstar een contract heeft getekend samen met de PS2/Sony hebben zij natuurlijk voorrang. Dankzij Sony mag Rockstar de licenties van alle muziek gebruiken!quote:Op maandag 28 juni 2004 11:31 schreef livEliveD het volgende:
Zou dat omzetten naar een ander systeem echt zolang duren? Aan de andere kant is het een trend dat deadines uitlopen in de game business
Ik heb geloof ik een black-out. Wie speelde je ook alweer in gta? In vice city was het Tommy Vercetti toch?![]()
Het is niet het omzetten wat zolang duurt, dat zijn gewoon de afspraken die gemaakt zijn met Sony. En in Vice City was je idd Tommy Vercetti, de eerste gta hoofdpersoon met echt een eigen naam en identiteit. Nu wordt het dus CJ.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:31 schreef livEliveD het volgende:
Zou dat omzetten naar een ander systeem echt zolang duren? Aan de andere kant is het een trend dat deadines uitlopen in de game business
Ik heb geloof ik een black-out. Wie speelde je ook alweer in gta? In vice city was het Tommy Vercetti toch?![]()
tsja, ik denk dat er hier op een andere huidskleur gedoeld wordt. voor zover die in de eerdere delen te zien was met de camera boven je ventjequote:Op maandag 28 juni 2004 10:28 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe toch altijd een andere hoofdpersoon gehad?
Inderdaad, de hiphop cultuur spreekt mij totaal niet aan, maar als ik lees wat we verder allemaal kunnen verwachten slik ik zelfs een beetje 50 cent voor deze game.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:49 schreef miereneuker het volgende:
[..]
tsja, ik denk dat er hier op een andere huidskleur gedoeld wordt. voor zover die in de eerdere delen te zien was met de camera boven je ventje
en wat ik er van vindt? helemaal niets! boeit mij dat nou als het spel maar goed is![]()
iddquote:Op maandag 28 juni 2004 10:28 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe toch altijd een andere hoofdpersoon gehad?
het verhaal speelt zich toch af in the early 90's toen was 50 cent waarschijnlijjk alleen nog maar aan het 'gangbangen'. PLZ laat 50cent uit de game, liever eazy-e ofzo.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Inderdaad, de hiphop cultuur spreekt mij totaal niet aan, maar als ik lees wat we verder allemaal kunnen verwachten slik ik zelfs een beetje 50 cent voor deze game.
Ik ookquote:Op maandag 28 juni 2004 14:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik kijk er naar uit :::Y
nee, ik bedoel de huisjes, geen missie estates.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:43 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
heb je ook de ijsfabriek, drukkerij en hoerentent (lees: striptease-bar) ?
maar op een gegeven moment heb je meer geld dan je uitgeeft, met al die dingen die je hebt gekocht verdien je weer geld waar je uiteindlijk niks mee kunt ....
Maar die huisjes kosten je de kop ook nietquote:Op maandag 28 juni 2004 18:26 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
nee, ik bedoel de huisjes, geen missie estates.
Ach boeie, er zullen vast weer meerder radiozenders zijn dus gewoon wegdraaien die hiphop zooi.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Inderdaad, de hiphop cultuur spreekt mij totaal niet aan, maar als ik lees wat we verder allemaal kunnen verwachten slik ik zelfs een beetje 50 cent voor deze game.
quote:Op maandag 28 juni 2004 18:49 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Ach boeie, er zullen vast weer meerder radiozenders zijn dus gewoon wegdraaien die hiphop zooi.![]()
Toch staat 50 cent hoog op de lijst met waarschijnlijke stemmen in het spel, maar iig niet de hoofdrol.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:53 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
het verhaal speelt zich toch af in the early 90's toen was 50 cent waarschijnlijjk alleen nog maar aan het 'gangbangen'. PLZ laat 50cent uit de game, liever eazy-e ofzo.
ik hoop op een walkman erbij .... irritant net lekkere muziek ... gaat je bak naar de tief oid ... grrrr ...quote:Op maandag 28 juni 2004 18:51 schreef Dwaashaas het volgende:inderdaad, zolang ze dan die MP3 speler er maar in laten vind ik het best, lekkere punk herrie aan en karren door die straten !
Dat vond ik het leuke aan GTA3; die mafia missies op het Portland (1e eiland). Das gewoon sfeer! Daarna vond ik het al wat minder worden.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:51 schreef Georges het volgende:
Van mij hadden ze er best nog wel een maffia epic van mogen maken, maar dan nog weer een stuk groter.
Dan zouden ze daarnaast er voor kunnen kiezen om voor andere gangs ook ontzettende lange verhaallijnen te schrijven. Wordt het spel misschien weer te groot.
Die rapcultuur spreekt me niet echt aan. We zullen zien.
De Apachequote:Op maandag 28 juni 2004 19:53 schreef menesis het volgende:
Bij vice city was er niet zoveel méér te vinden op het tweede eiland ...
1 nr vind ik wel ok. Maar de rest is zoals jij zegt :quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:40 schreef Hollandia2 het volgende:
50 cent zuigt
Waarom dan niet Vice City of GTA III kopen? Ze kosten nu ¤30quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:30 schreef Hare het volgende:
Ik ga GTA3 toch nog maar eens downloaden, nooit uitgespeeld. Bij de laatste missie heb ik het laten zitten.
En aangezien ik toch nog een jaar moet wachten op Sna Andreas....
Volgens mij bedoel je GTA3 kopen...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:30 schreef Hare het volgende:
Ik ga GTA3 toch nog maar eens downloaden, nooit uitgespeeld. Bij de laatste missie heb ik het laten zitten.
En aangezien ik toch nog een jaar moet wachten op Sna Andreas....
Ohja, das waar ook. Stomquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je GTA3 kopen...
En waardoor komt dat dan? Omdat je jezelf in een ander persoon kan inleven?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:11 schreef Hare het volgende:
Zijn er hier trouwens meer lui die net als ik niet zo erg weg zijn van het spelen van games, maar helemaal wild worden van GTA?
Echt het enige spel dat ik ook echt wil uitspelen, alles wil van hebben gedaan, uren en uren in wil steken.
Andere spellen kijk ik ff en dan is het wel gedaan met de pret.
Okok. Sorry!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook. Stom![]()
En vice city heb ik alHoef ik dus niet meer te kopen
Kheb geen idee, denk dat het ten dele komt door het feit dat je niet al te veel hoeft na te denken bij dit spel. Gewoon beetje scheuren, beetje missies uitvoeren, beetje kloten. Bij andere spellen kom ik altijd wel eens vast te zitten en dan is voor mij de lol al snel over. Ik wil niet te veel hoeven nadenken bij games. Daarom zijn racegames ook wel weggelegd voor mij. Midnight Club II was fantastisch (ook alle vrijheid om te racen hoe je wilde in een stad)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
En waardoor komt dat dan? Omdat je jezelf in een ander persoon kan inleven?
Met de meeste spellen heb ik het ook wel snel gehad (soms), maar met spellen waarin je kan 'groeien' in je bestaan als hoofdpersoon ben ik altijd veel langer bezig (omdat ik gewoon de beste wil zijn). RPG's ed genieten dus meestal ook mijn voorkeur.
Ik wordt trouwens ook een beetje gek van die oma-snelheden op de snelwegen (bij alle gta's). Het zou wel wat leuker zijn als iedereen gewoon 120 rijdt ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:20 schreef miereneuker het volgende:
boven alles hoop ik dat ze in san andreas eindelijk een manier vinden om de mensen een echte bestemming te geven, dat er files staan in de spitsuren, dat er om half 1 's middags opeens overal gestresste kantoorlui naar buiten komen lopen en dat die ene gave auto die je achterna zit niet weg is als je even achter je kijkt of die agent je nog volgt....
Hehe; waarschijnlijk dachten ze bij Rockstar dat het niemand zou lukken om die Dodo te vliegenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:45 schreef coz het volgende:
......{zoals in gta3 eerst die daken dichtmaken en dan pas dat soort spul} )
ik had de fout ook nooit gemerkt, en dat hoeren oppikken heb ik wel gemerkt, dus op zich hadden ze hun prioriteiten goedquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:34 schreef menesis het volgende:
[..]
Hehe; waarschijnlijk dachten ze bij Rockstar dat het niemand zou lukken om die Dodo te vliegen
Ik heb dat niet, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Ik speel games vooral voor de ontspanning, niet omdat ik in een competitie met anderen de hoogste score wil halen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:11 schreef Hare het volgende:
Zijn er hier trouwens meer lui die net als ik niet zo erg weg zijn van het spelen van games, maar helemaal wild worden van GTA?
Echt het enige spel dat ik ook echt wil uitspelen, alles wil van hebben gedaan, uren en uren in wil steken.
Andere spellen kijk ik ff en dan is het wel gedaan met de pret.
Ik denk dat er een heeeeeeeeele grooooote haai aankomt als je te ver uit de kust zwemt. Bij jak1 en ratchet en clank gebeurd dat ook... Of CJ wordt gewoon te moe (stamina meter)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:36 schreef sexylexy het volgende:
wordt de tijd dat je kan zwemmen gelimiteerd?
Staat in de openingspostquote:Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef Gravit het volgende:
Wanneer komt ie uit voor ps 2?
Geen idee; maar ik weet wel dat de humor zowiezo steeds minder lijkt te worden. In GTA1 en 2 had je tenminste nog van die supervage stemmen "KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILFRENZIE!" Die miste ik wel meteen in GTA3... En ook de missionbriefings uit GTA1 zijn gewoon veeeeeeeel lachwekkender!!! Anders moet je nu FF gta1 starten om te begrijpen wat ik bedoelquote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef Shake het volgende:
Ik krijg het idee dat san andreas een stuk serieuzer wordt, maw ik hoop dat de GTA humor erin blijft. Ik bedoel, dat je in VC de psycho travestiet die lovefist stalkt om moet brengen enzo, of gewoon in een deuk liggen om de radio. Heeft iemand hier een idee van?
Kan je die inscannen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
In Playstation2 magazine van deze maand staan er een 10tal pagina's GTA-SA info.
ja, 'k zal ze inscannen, maar 'k heb niet zoveel webruimte meer over om ze allemaal online te zetten. Ik wil ze eventueel wel mailen, 'k geef wel een sein als ze ingescand zijn (waarschijnlijk pas vrijdag).quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:09 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Kan je die inscannen?
Ik speelde afgelopen week GTAVC na een hele tijd weer ns op de PC en ik vond de PC besturing weer ruk... Het is dus net waar je aan went (oftewel ik denk dat je die PS2 besturing nog wel onder de knie krijgtquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:57 schreef Steve-O het volgende:
hoe ruk ik die besturing ook vind ik ga met de herfst een ps2 halen
Denk niet jacken, maar ik denk dat je er wel in kunt net als gta3 bij de metro/trein...quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:49 schreef Chris_Redfield het volgende:
Mmmmmm.....met de beroemde Cabelcars!(zou je die ook kunnen jacken?)
grotere versie:quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:36 schreef Chris_Redfield het volgende:
Het hoesje is bekend!
http://gamer.nl/nieuws/22679
[afbeelding]
Mooi plaatje, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:03 schreef DeRCT14 het volgende:
nieuwe screen: [afbeelding]
quote:gta1
... www.imageshack.usquote:webruimte meer over om ze allemaal online te zetten.
www.gta-sanandreas.comquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:08 schreef Georges het volgende:
[..]
Mooi plaatje, waar heb je die vandaan?
hoop het wel, vond dat ook zo'n fijne optie op de motor met vice cityquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:49 schreef menesis het volgende:
Cool die screen! Nu zie je ook die modder op die car zitten! Die gaat er toch weer vanaf als je naar een Pay 'N Spray gaat?
edit: heej die 2 gasten hebben hun uzi's trouwens naar voren gericht! Misschien dat je nu ook op auto's die voor je rijden kunt (laten) schieten!?
Als je zelf teveel fastfood eet, dan wordt je uigelachen op straat en door andere gang members.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:08 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik wist het pas toen ik las over rampages met de motor maar is idd wel cool als het ook vanuit de motor kan. kan je trouwens ook tattoos laten zetten? enne, die tokkie (BIG) zal wel teveel fastfood hebben gegeten dan, hoop dat je daardoor ook een missie kan verliezen omdat je een dikke kogelvanger meeneemt maar dat die niet snel genoeg is en vanwege filmshit je dood bent voordat holle bolle gijs er is en zo. Dat je dus moet kijken WIE je meeneemt.
In grote lijnen de verhaallijn, en een deel van de nieuwe functies die er gaan zijn. (zoals dat je eruit gaat zien afhankelijk van hoe je leeft, je kan zwemmen enz...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:24 schreef Georges het volgende:
Als ik het artikel zo lees en de screens zie dan is er nog niet veel nieuws, of wel?
eazy-equote:Op donderdag 8 juli 2004 09:03 schreef DeRCT14 het volgende:
nieuwe screen: [afbeelding]
volgensmij stonden/staan op poepzooi.com 2 linkjes naar gta 1 downloadsquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:48 schreef coz het volgende:
off topic
[..]
hint abandoneware ... legaal ...gratis...downloaden...
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 21:54 schreef StarGazer het volgende:
Ben ik blij dat ik pas net Vice City heb, ben ik tenminste nog wel FF zoet voordat San Andreas uit komt
oe en 22 oktober duurt al zo lang!quote:Op woensdag 14 juli 2004 05:41 schreef blup het volgende:
Ik wacht wel tot 't op de pc uitkomt.. Ik ga er niet speciaal een kut ps2 voor kopen..
[offtopic]Ligt er ook een beetje aan wat voor TV je hebt! Grote tv is uiteraard veeeel chiller dan een kleintje. En 100hz is altijd handig bij spelletjes. (ik zie het verschil)[/offtopic]quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:57 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik zit te twijvelen, PF een PS2 kopen met SA of doorsparen en een computer upgrade kopen en dus ook wachten met SA voor de PC.
Zover ik weet hebben ze dat in geen enkele gta achterwege gelaten, denk maar aan Sunshine Auto's in Vice City en in Liberty City bij de Docks in Portland en export/import garage in Shoreside Vale. Dus dat zullen ze echt niet in SA weglatenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:21 schreef Chris_Redfield het volgende:
- Een heler waar je je gestolen auto heen kan brengen voor geld. (de orginele eerste GTA had ook zoiets)
Dat zit er nu ook al in, je kan de politie zelfs helpen door degene die ze achtervolgen neer te slaan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:21 schreef Chris_Redfield het volgende:
......Politie die andere mensen achtervolgen.......
Klopt, dan krijg je de Good Citizens Bonus, Maar ik denk dat ie Carchases bedoelt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat zit er nu ook al in, je kan de politie zelfs helpen door degene die ze achtervolgen neer te slaan.
ja dat politie andere auto's achtervolgt. (met een stuk of 5-6 auto's.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:11 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Klopt, dan krijg je de Good Citizens Bonus, Maar ik denk dat ie Carchases bedoelt.
Ja maar in Vice en Liberty city moet je speciaal dat ene model aanbrengen, ik wil gewoon elke auto die ik jat kunnen aanbrengen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:34 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben ze dat in geen enkele gta achterwege gelaten, denk maar aan Sunshine Auto's in Vice City en in Liberty City bij de Docks in Portland en export/import garage in Shoreside Vale. Dus dat zullen ze echt niet in SA weglaten
quote:"Felix 2004 on The Forums has recieved his copy of Play magazine and it contains a number of new screenshots such as pics of the country, a monster truck, atvs, a combine harvester, a big rig with trailer, the mountain, pics of different clothes and apparently the mountain is called "Mount Chilliad". Felix also claims the magazine states the following:
- The sabre is back, an improved rancher, the walton and what looks like a hummer(80*).
- There is a country viliage called Dillamore and one called Angel Pine.
- On the monster truck there is no handbrake, however R1 turns on 4 wheel steering.
- A mission is to drive to a gas station on an ATV and rob it then escape before the police get there.
- There's a hot dog van.
- The longer you hold down R1 before you shoot determines how close you are to a head shot.
- There's a country hide out where you have a female acomplice who is unnamed.
Het is een render techniek vooral gebruikt in landschap dingen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:17 schreef menesis het volgende:
geweldig!! En het duurt één á twee minuten om met de helicopter naar de top van de berg te vliegen! Die berg is echt gigantisch! Hieruit concludeer ik ook dat je dus véél hoger kan vliegen dan bij GTA3 en Vice City! Bij Vice City bijv. kom je net boven het stadion uit met de heli...
Verder las ik nog wat over een 'procedural render technique' om de bomen en plantjes mooi weer te geven. Weet iemand wat dit precies inhoudt? Betekent dit misschien dat de planten ombuigen als je er langsloopt (a la MGS3)?
edit: bij die monstertruck kun je met R1 de 4x4 aandrijving aan en uit zetten! Als je hem aanzet kun je oa scherpere bochten maken... beetje raar eigenlijk... en wat wordt dan de handrem!?
Staat erbij, die monstertruck heeft geen handremquote:edit: bij die monstertruck kun je met R1 de 4x4 aandrijving aan en uit zetten! Als je hem aanzet kun je oa scherpere bochten maken... beetje raar eigenlijk... en wat wordt dan de handrem!?
Net zoiets als de displacement modifier van 3dsmaxquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Het is een render techniek vooral gebruikt in landschap dingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoorde dat ie nu maar 99 euro kostte bij de intertoys. Iemand die dat kan bevestigen?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:30 schreef livEliveD het volgende:
Wow superscreens [afbeelding]
Dat wordt een playstation kopen
En dat was al 7 cd's. Holy crap.quote:There will be three times the amount of licensed music than in Vice City
-- Streets are now much more full, with the feeling of 'emptiness' from Vice City now completely gone. There will be an endless stream of other cars for CJ to steal.quote:New Information
-- While targetting an opponent, the camera will move to just above CJ's right shoulder, giving the player a better view of the action. Holding the target button longer will aim towards the opponent's head.
-- Draw distances are confirmed as being 2x higher than Vice City in the urban areas and 4x higher in the rural areas.
-- Streets are now much more full, with the feeling of 'emptiness' from Vice City now completely gone. There will be an endless stream of other cars for CJ to steal.
-- Two small towns in the rural areas have been named as Angel Pine and Dillamore
-- The legendary mountain has been named as Mount Chiliaid, and is over half a mile tall. Rivers, beaten tracks and cliff top roads criss cross what can be described as the largest object in any Grand Theft Auto game, ever.
-- A female character from a previous game will return, lodging in a forest cabin which CJ will come to use as a hideout.
-- One mission involves Carl and his unnamed female accomplice travelling to Dillamore gas station, attempting to rob the office, but being hampered by the bullet proof glass recently installed by the owner. Instead, Carl and friend steal the fuel tanker which is sitting outside. One twist - the fuel tank trailer isn't connected to the front, so Carl must connect the two. Once an escape has been made, players must take care not to jack-knife the vehicle on the treacherous rural roads, all the while being chased by the owners of the gas station in their cars.
Vehicles
-- Combine Harvesters will be included, and are likely able to be player controlled.
-- Mobile Hot Dog Vans will be present, but as yet no missions involving sales are confirmed.
-- The police helicopter will include a spotlight which can be shot out.
-- Updated versions of the Walton, Voodoo, Sabre, Sanchez, Patriot & Linerunner (with or without trailer) will be present.
-- A 4x4 vehicle (four wheel drive) will be incorporated in the rural areas, allowing players to traverse the bumpy terrain with ease.
-- For the ultimate driver, a monster truck will allow for the crossing of extremely difficult ridges, bumps and even shallow rivers
Idd, ja, wat een geile berichten allemaal zegquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:35 schreef Chris_Redfield het volgende:
En nog wat uitgewerkte nieuwigheden die in SA zitten:
http://www.gtagaming.com/
[..]
-- Streets are now much more full, with the feeling of 'emptiness' from Vice City now completely gone. There will be an endless stream of other cars for CJ to steal.
Dat klinkt echt te gek!
Maria werd aan het eind van GTA3 neergeschoten! Je ziet het niet maar je hoort het wel: Bijdie laatste missie bij die dam red 'die gast' haar eerst en dan begint de aftiteling en daarin hoor je op een gegeven moment dat ze weer gaat zeuren over dat r haar niet goed zit. Vervolgens hoor je klikklik.. KNAL!quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:09 schreef DaFan het volgende:
Wie zou die 'female character' zijn?
Maria?
Owja :$ dat doe je zelfquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:20 schreef menesis het volgende:
[..]
Maria werd aan het eind van GTA3 neergeschoten! Je ziet het niet maar je hoort het wel: Bijdie laatste missie bij die dam red 'die gast' haar eerst en dan begint de aftiteling en daarin hoor je op een gegeven moment dat ze weer gaat zeuren over dat r haar niet goed zit. Vervolgens hoor je klikklik.. KNAL!
Hehe; die zie ik ook graag terugkomen...quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:09 schreef Hollandia2 het volgende:
Candy Suxxx
quote:Salt'n'Pepa - Push it
Vanilla Ice - Ice Ice Baby
Inner Circle - Bad Boys
KLF - 3am Eternal
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Jane's Addiction - Been Caught Stealing
Poison - Every Rose Has It's Thorn
Guns'n'Roses - Sweet Child O' Mine
Smashing Pumpkins - Today
NWA - **** Tha Police / 100 Miles And Runnnin'
Snoop Doggy Dogg - Gin N'Juice / Ain't No Fun
Warren G - Regulate
Fugees - Killing Me Softly
Coolio - Gangsta's Paradise
Public Enemy - Rebel Without A Pause
The Stone Roses - Fools Gold
Happy Mondays - Step On
The Verve - Bitter Sweet Symphony
Radiohead - Creep
Nee die is nog niet bekendquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Release datum al beken d?
JEUJ! geen 50 cent maakt het spel al meteen een STUK leuker.quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:18 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nouja, zou er nog niet te zeker van zijn. Vice City had 10 keer zo veel nummers als het aantal dat nu genoemd wordt, dus ze kunnen nog altijd een 50 cent collectie erin gooienquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:39 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
JEUJ! geen 50 cent maakt het spel al meteen een STUK leuker.
Verder dacht ik al dat NWA erop zou komen, kijk maar naar de eazy-e lookalike op de screens.
maar wat ik niet snap is dat het verhaal zich afspeelt in de early 90's, terwijl 50 cent pas nu een beetje 'hits' begint te scoren. dus ik denk dat ze hem er gewoon uitlaten en das maar beter ookquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, zou er nog niet te zeker van zijn. Vice City had 10 keer zo veel nummers als het aantal dat nu genoemd wordt, dus ze kunnen nog altijd een 50 cent collectie erin gooien
liever niet natuurlijk, hou meer van de classics![]()
Rumours... Niet bevestigd;quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:18 schreef Steve-O het volgende:
[Muzieklijst]
quote:gta-sanandreas.com 16 juli:
I've been sent a few links lately regarding the soundtrack and some apparent confirmed songs which will appear in the game. Before posting rumours I thought it would be good to check up on it with an email to the Rockstar Webmaster and I can confirm that all soundtrack listings currently online are just speculation.
The links I'm talking about are Play France and Computer And Videogames.
The email from the webmaster stated the following:
Hey Psy,
As we have not confirmed any songs that are in the game this must be speculation.
Thanks,
Webmaster@R*.
Nice work.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 07:19 schreef Chris_Redfield het volgende:
Deze blijven wel plakken.
San An speelt in de early 90's, GTA3 in de late '90s.. als je een beetje nadenkt kan je bedenken dat ze dus in San An nog leven..quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:43 schreef menesis het volgende:
hmz, dan blijft er niemand over uit GTA3 (behalve die Columbian Cartel b#tch...)
Uitgesloten.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:47 schreef Rahl het volgende:
volgens mijn broertje kwam ie tegelijk op de PS2 en de XBOX
dat is niet waar neem ik aan?
Dit is mar een klein deel van de playlistquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:39 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
JEUJ! geen 50 cent maakt het spel al meteen een STUK leuker.
Verder dacht ik al dat NWA erop zou komen, kijk maar naar de eazy-e lookalike op de screens.
sterker nog het waren rumoursquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:02 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dit is mar een klein deel van de playlist
ja maar het lijkt me een erg realistische lijstquote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:09 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
sterker nog het waren rumours
Als het mei wordt.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:10 schreef BMWM3 het volgende:
Ziet er telkensuit
Maar mei is nog ver weg
Ja dat is zo. Misschien is het meer dat ik me minder goed kan identificeren met een donker karakter.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:22 schreef BMWM3 het volgende:
Komt wel goed
In VC zag je toch ook door elkaar heen?
Ach er zitten nog meer redenen achter!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:03 schreef HomerJ het volgende:
M$ heeft geld genoeg, waarom bieden ze gewoon niet meer dan Sony
Als het allemaal toch echt eens zo groot zou zijnquote:Op zondag 18 juli 2004 16:48 schreef Chris_Redfield het volgende:
Het is wel een fake map, maar ik vindt het er wel erg cool uit zien:
[afbeelding]
Het zou best kunnen. Bij Serious Sam hebben ze ook trucs gebruikt om zulke grote maps te krijgen. Alleen was de vloer in Serious Sam voornamelijk vlak en waren het grote open vlaktes met weinig scenery. Terwijl hier toch echt scenery in zit. Dus ik denk dat het kleiner gaat worden. De open ruimte zal wel net zo groot worden als de 3 steden bij elkaar. Of je kunt niet door het open veld naar een volgende stad rijden, dwz. je moet verplicht over de wegen en dan truuken ze wat.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Als het allemaal toch echt eens zo groot zou zijn
Heerlijk!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:03 schreef Roi het volgende:
Volgens de mede eigenaar van Rockstar, Dan Houser, zal het 150 uur duren voordat je GTA San Andreas helemaal hebt uitgespeeld. Dit vertelde hij tegenover het Italiaanse PlayStation 2 Magazine. Houser deed deze uitspraak nadat hij het spel in dat tijdsbestek had uitgespeeld.
http://www.bravo.de/sid01(...)an_20Andreas_22.htmlquote:Spieler treffen auf zwölf Kleinstädte, witzige neue Fahrzeuge, Aufgaben und Figuren
meiquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:17 schreef BMWM3 het volgende:
Voor mij mag de zomer afgelopen zijn en dan mei worden
Maar als er dus eentje komt wordt dat dus in mei??quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:54 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
PC versie! (als die komt)
Dus het is al 100% zeker dat deze ook gereleased wordt op de pc?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:33 schreef MrSkyline het volgende:
SA gaat 5x zo groot worden als VC en de xbox versie gaat waarschijnlijk gelijk met de pc versie komen omdat die 2 qua engine bijna hetzelfde zijn (xbox draait op een simpele versie van windows weeten we nog?)
Waarom niet? Met de laatste 2 ging het precies hetzelfde.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Dus het is al 100% zeker dat deze ook gereleased wordt op de pc?
Hij is idd nep: Ik had ergens gelezen dat de ligging van de steden hetzelfde is als in het echt:quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:33 schreef MrSkyline het volgende:
die is nep
los santos: los angeles (los angeles ligt aan zee?)
las venturas: Las vegas (in de woestijn)
san fierro: san fransisco (ligt op de zelfde lijn als LA en ook aan zee)
SA gaat 5x zo groot worden als VC en de xbox versie gaat waarschijnlijk gelijk met de pc versie komen omdat die 2 qua engine bijna hetzelfde zijn (xbox draait op een simpele versie van windows weeten we nog?)
ik weet niet wat van deze info al eerder is gepost, maar ik heb het uit de PU
we kunnen zwemmen
we hebben voedsel nodig, veel fastfood betekend dik en traag personage, gezond eten en trainen in de sportschool = een gezond personage.
ow en laten we met zn allen hopen op westcoast customs om je auto om te laten bouwen zodat je de politie te slim af bent
De laatste 2 delen (GTA III & Vice City) was precies allebei een half jaar later na de release op de PS2quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar als er dus eentje komt wordt dat dus in mei??
Beter!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:50 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
De laatste 2 delen (GTA III & Vice City) was precies allebei een half jaar later na de release op de PS2
Idd en dan de politie achter je aan over het plattelandquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:58 schreef BMWM3 het volgende:
Gaaf man. en zo die mensen overrijden
ik denk het niet, want dat ligt aan de gameengine, de engine is sterk veranderd, dat wel. maar om dit mogelijk te maken moet je dus zo'n ingewikkelde code schrijven, of van iedere mogelijke combo een model maken (maar dat resulteert in een paar milioen modellen, en das wat veel)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:26 schreef menesis het volgende:
Volgens mij past dat ding niet eens op de weg
Hopelijk kun je ook weer autos verkopen in ruil voor goodies(wapen, police bridges) net zoals in gta2. EN het zou mooi zijn als je nu ook echt autos op een vrachtwagen kan laden. (in Vice City 'vielen' ze eraf).
Het is wel het leuke denk ik om ze ook eraf te rijden/ op te rijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:43 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Het blijven toch gewoon 2 objecten, alleen staan ze op elkaar. Je hoeft toch geen combo's te maken daarvoor?
Ja, dat kan toch ook gewoon. Het ene object op het andere. Hij zegt juist dat je daarvoor verschillende modellen moet maken, voor elke combi van objecten een model. Ik zeg juist dat dat niet hoeft, omdat het gewoon 2 objecten blijven, en niet een model v/d twee gecombineerd, waardoor je dus een plaatje voorgeschoteld krijgt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:47 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het is wel het leuke denk ik om ze ook eraf te rijden/ op te rijden
Zelfs Driv3r kan dat, moet GTA dus ook wel lukken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:01 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik denk het niet, want dat ligt aan de gameengine, de engine is sterk veranderd, dat wel. maar om dit mogelijk te maken moet je dus zo'n ingewikkelde code schrijven, of van iedere mogelijke combo een model maken (maar dat resulteert in een paar milioen modellen, en das wat veel)
[evil grin mode] Ach met een wereld die 4-6 keer zo groot is als VC zou van mij zelfs de hoofdrolspeler een zwarte mogen zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:46 schreef dingendoener het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben maar als ik dit alles lees...............
aaaaaaaaahhhhhhhhhhh ik word gek
(alleen jammer dat tommy er niet meer bij zal zijn hij was echt koning)
Ik denk dat het wel meevalt met de ingewikkeldheid daarvan... Als je iets op zon oplegger zou zetten zou je hem gewoon er aan vast kunnen linken. Dan volgt ie m precies. Alleen heb je dan het probleem van wat gebeurd er als ie botst... Vliegt ie er dan af? Blijft ie gelinkt... Maar t moet vrij simpel te doen zijn voor die Rockstar gasten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:01 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik denk het niet, want dat ligt aan de gameengine, de engine is sterk veranderd, dat wel. maar om dit mogelijk te maken moet je dus zo'n ingewikkelde code schrijven, of van iedere mogelijke combo een model maken (maar dat resulteert in een paar milioen modellen, en das wat veel)
Tommy zat alleen in het laatste deel van GTa, dus zo GTA is ie nou ook weer niet. En volgens mij vind Ray Liotta (de stem) een GTA titel meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:55 schreef Georges het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Tommy weer terug zou komen. Dat heb ik al vaker gezegd, maar het zal wel niet.
Tommy is echt GTA.
Dat bedoelde ik niet. Hij is voor mij de personificatie van GTA. Waar het spel om draait.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Tommy zat alleen in het laatste deel van GTa, dus zo GTA is ie nou ook weer niet. En volgens mij vind Ray Liotta (de stem) een GTA titel meer dan genoeg.
jah t kan bij driv3r, maar dat zuigtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:01 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt met de ingewikkeldheid daarvan... Als je iets op zon oplegger zou zetten zou je hem gewoon er aan vast kunnen linken. Dan volgt ie m precies. Alleen heb je dan het probleem van wat gebeurd er als ie botst... Vliegt ie er dan af? Blijft ie gelinkt... Maar t moet vrij simpel te doen zijn voor die Rockstar gasten.
quote:New information:
-- Three franchise restaurants are to be included: Burger Shot, Well Stacked Pizza and Cluckin Bell, a Mr. Whoopee ice cream stand, as well as the Sprunk Soda brand beverage which was in Vice City.
-- A message will pop up onscreen when Carl becomes hungry. Players who ignore this message will see CJ's bodyfat reduce, with the effect of his clothes no longer fitting properly. Skininess won't just have a visual effect either, a thin Carl will be weak, unable to throw powerful punches, lift heavy boxes and will lack stamina, meaning cycling, running and swimming become difficult.
-- Conversely, eating too much will see Carl become fat, with similar effects of loss of stamina, poor fighting abilities (due to slow response times AND CJ becoming a larger object to hit). Interestingly, the walking animation will change, to a penguin style 'waddle' due to CJ's inability to put his hands by his sides while in this state.
Check it out here + negen nieuwe screens::quote:The key thing to note is that skinny doesn't necessarily mean fit. You'll have to manage CJ's development of fat and muscle to have him be in optimal physical condition. Once you understand how the system works, you'll be able to have a custom CJ that you can physically tailor at your whim."
Gamespot - San Andreas "Food Preview"
quote:To keep yourself from looking like Snoop Dogg's sickly cousin, you'll have to seek out places to chow down. We've been hipped to a few of the locales in Los Santos, the LA-inspired city in the state of San Andreas, where CJ will be able to get his food on. As with the previous GTA games, you can expect the food service establishments in San Andreas to mirror real-life locales--but with satirical twists.
To wit, three of the franchise restaurants in the game are Cluckin' Bell, Well Stacked Pizza, and Burger Shot. Cluckin' Bell is the obligatory chicken shack that you'd find in most any civilized town. The Bell's menu is all about chicken, and it features such specialties as the Cluckin' Big Filet Burger and the Cluckin' Huge Double Filet.
[b]Bron:GameSpot.com [Pagina 1] | GameSpot.com [Pagina 2]quote:You'd be hard-pressed to find a game more eagerly anticipated than Grand Theft Auto: San Andreas. From the information on the game that's trickled out so far, it seems that San Andreas will continue to evolve the simple but ultimately revolutionary free-roaming mission-based system that was introduced in GTA III. But Rockstar North is aiming to do more than simply offer the same kind of experience we've played before in the upcoming San Andreas. The game will take a dramatic departure from the previous entries in the series and will borrow liberally from both traditional Japanese dating sims and turn-based strategy games to create a new gameplay hybrid that--OK, no. Rockstar North is savvy enough to know that it can't rest on its laurels, but the team isn't insane either.
San Andreas is being crafted to be an ambitious entry in the franchise, even by Grand Theft Auto's own revolutionary standards. While the core experience will stick close to Rockstar's winning formula of gritty criminal mayhem, San Andreas will also feature a host of new gameplay features that will make the world you'll explore even more interactive. Over the next few months, we'll be taking a look at these new features, and we'll be sharing new information and assets with you as well.
The first feature we'll be looking at is San Andreas' food mechanic, which will require you to keep your virtual alter ego, CJ, in good physical condition by tracking down some choice grub. The basics of the mechanic are simple: When CJ is hungry, a message will appear onscreen alerting you to his need for some chow. If you choose to ignore this missive, his energy level will start to decrease, and a host of other bad things will begin to happen. Superficially, your boy will get skinny and look generally emaciated, resulting in the ill-fitting of his clothes, which is hardly the look you want to have when trying to earn respect on the streets.
As if this wasn't bad enough, you won't just look weak. Your skinny butt will be unable to lift boxes or punch with any kind of force, thus ensuring many a beat-down in hand-to-hand fights. Along the same lines, you can say goodbye to speed and stamina, which will affect your performance as you swim, cycle, or run through the game.
To keep yourself from looking like Snoop Dogg's sickly cousin, you'll have to seek out places to chow down. We've been hipped to a few of the locales in Los Santos, the LA-inspired city in the state of San Andreas, where CJ will be able to get his food on. As with the previous GTA games, you can expect the food service establishments in San Andreas to mirror real-life locales--but with satirical twists.
To wit, three of the franchise restaurants in the game are Cluckin' Bell, Well Stacked Pizza, and Burger Shot. Cluckin' Bell is the obligatory chicken shack that you'd find in most any civilized town. The Bell's menu is all about chicken, and it features such specialties as the Cluckin' Big Filet Burger and the Cluckin' Huge Double Filet. There's also a wings-pieces bucket and a "fowl wrap" burrito. Well Stacked Pizza is a pizzeria whose menu includes such pie variations as The Buster, The D-luxe, and The Double D-luxe. Finally, Burger Shot will offer delicacies such as the Double Barreled Burger, for those craving a regular dose of ground beef.
The restaurants are given an extra touch of realism, and it's a touch that's no doubt unpleasant for some. The employee uniforms for Cluckin' Bell and Burger Shot are of the fantastically demoralizing variety that anyone who's worked in fast food knows and loathes. However, if you're on the go (as any good gangsta should be, since sit-down meals beg for assassination attempts) and you don't want to hit up one of the above establishments, you can always stop by one of the vending carts that you'll find peppered throughout the city. An added bonus is that, based on our screenshot, it appears said carts are manned by moonlighting supermodels--which is never a bad thing.
Now, while it's clear Rockstar wants you to keep CJ fed in the game, just chowing down on anything and everything isn't going to do you any favors either. You obviously don't want CJ getting freakishly skinny and weak, but, at the same time, you don't need his morbidly obese butt rolling down the streets either. Each of the menu items we've mentioned has a specific caloric value that will affect how much CJ's energy and fat levels will increase. Finding the right balance between the two is a must, because eating too much can have some unpleasant results.!
First and foremost, you will become fatter and fatter, resulting in the unpleasant sight of CJ bulging out of his clothes. Your tough saunter will become a waddle, and you won't be able to put your arms by your side. To drive the point home, you'll notice CJ struggling to catch his breath when standing still. If you let CJ reach obese proportions, expect the extra pounds to impact everything he does that involves physical exertion, such as lifting, climbing, swimming, cycling, running, and so on. You'll even find that some actions will be impossible to perform once CJ balloons up enough. His reaction time will be slow when fighting, and his pudgy bod will make a target so big your grandmamma could hit it.
To add insult to injury, expect to see non-player-character reactions to you change depending on your appearance. So plan on being taunted and not having much success with the ladies if you're too tubby. There really is nothing worse than being verbally abused by bandanna-wearing gang members in your own hood. Seriously. Worse still, if your rotund avatar has too much to eat, he'll just throw up, which isn't great either, because the money you spent on food will have gone to waste, and you'll be unable to buy more food for a while.
So what do you do to ensure that you'll be in tip-top shape? Eat properly, and wisely avoid binges. And, when in doubt, work out. While we can't go into too much detail on the game's exercise system just yet, we will say that, like the food mechanic, exercise seems like a simple gameplay addition at first but features a nice bit of depth to it. The benefits to having a healthy, fit CJ are pretty obvious. In peak condition, CJ will be faster and stronger. Additionally, he'll have more stamina and will demonstrate a quicker recovery time.
The key thing to note is that skinny doesn't necessarily mean fit. You'll have to manage CJ's development of fat and muscle to have him be in optimal physical condition. Once you understand how the system works, you'll be able to have a custom CJ that you can physically tailor at your whim. For example, you can have CJ be relatively thin and possess little stamina, but you can also have him exercise and build up his strength to the point that he hits like a tank. The system appears to feature some nice, subtle touches that will affect your experience in the game based on how other characters react to CJ's overall appearance. The potential fat and muscle combinations can make for some very interesting looks for CJ.
While there's no word on how much of San Andreas' food will be Atkins-friendly, the food system seems like it could be an interesting addition to a series already known for quirky but compelling features. The character development and maintenance mechanics we've discussed here are far more complex than in the previous Grand Theft Autos, and they're frankly pretty innovative for the action genre in general. (How many games let you gain and lose weight?) We'll have more on GTA: San Andreas in the weeks to come. Until then, check out nine exclusive screenshots on the game's screen index page.
een spel hoor je te spelen zonder cheats, en dat je hem zelf in vorm moet houden enzo dat lijkt me juist het mooie van het spelquote:Op zondag 25 juli 2004 19:05 schreef Chris_Redfield het volgende:
En toch hoop ik dat er een cheat komt zodat je niet meer hoeft te tenen en dat CJ altijd in vorm blijft.
Eerst maar eens afwachten om de hoeveel tijd je moet eten, en hoe het precies zit met dat overgewicht wat CJ kan krijgen. Ik bedoel dat eet verhaal moet een bijzaak zijn en geen hoofdzaak.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:56 schreef wabbit het volgende:
[..]
een spel hoor je te spelen zonder cheats, en dat je hem zelf in vorm moet houden enzo dat lijkt me juist het mooie van het spel
Lijkt mij helemaal niets. De GTA serie is juist een succes doo de vrijheid die je hebt. Straks kun je ook nog naar de benzinepomp gaan om te tanken.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:56 schreef wabbit het volgende:
[..]
een spel hoor je te spelen zonder cheats, en dat je hem zelf in vorm moet houden enzo dat lijkt me juist het mooie van het spel
zou meer potentie hebben als de xbox zo goed verkocht zou worden als de ps2 ja, aangezien de xbox gewoon een pc in een klein doosje is zal er een aangepaste versie van de pc versie op moeten draaien, en daar beginnen ze aan zodra de ps2 versie af is en mag je nog een jaartje wachten, zo was het met vic ook, en gta 3 kwam zelfs na 2 jaar pas op de box.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:28 schreef Rodie83 het volgende:
Whahaha zullen die lui even balen dat ze exclusieve deal met Sony hebben gesloten
Tis doodzonde, op de xbox heeft een dergelijke game veel meer potentie, al was het maar omdat de xbox veel meer kracht heeft. Welja, we zullen wel zien wat er gebeurd
Zo werkt de games industrie niet; het gaat om verkoopresultaten, niet om technische prestaties.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:41 schreef Rodie83 het volgende:
Ik bedoel potentie als spel opzich
Tis ondertussen met een hoop spellen al wel gebleken dat de xbox versies mooier en sneller lopen. Helemaal voor zo'n ambitieus project zou ik als developer liever kiezen voor de krachtigste machine, speltechnisch gezien
w0000tquote:En zie ik nou dat voorwiel in het GRAS verdwijnen!?!?!?
In 'the sims' kan je niet naar de kapper.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:47 schreef Klonk het volgende:
ik vind het allemaal wel wat veel worden, als ik naar de kapper wil ofzo dan koop ik de sims wel
je bent lui!quote:Op maandag 26 juli 2004 20:47 schreef Klonk het volgende:
ik vind het allemaal wel wat veel worden, als ik naar de kapper wil ofzo dan koop ik de sims wel
bij wijze van sprekequote:Op maandag 26 juli 2004 21:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
In 'the sims' kan je niet naar de kapper.
Dat denk jijquote:Op maandag 26 juli 2004 21:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
In 'the sims' kan je niet naar de kapper.
in "the sims: naar de kapper!" wel!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat denk jij
Cool man, kun je lekker afro kapsel aanmetenquote:Op maandag 26 juli 2004 20:47 schreef Klonk het volgende:
ik vind het allemaal wel wat veel worden, als ik naar de kapper wil ofzo dan koop ik de sims wel
Hehe. Wat ook wel leuk zal zijn is dat je je huis moet stoffen. Dat je dus een vrouw trouwt, als ze maar de rommel opruimtquote:Op maandag 26 juli 2004 21:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
in "the sims: naar de kapper!" wel!
Ik weet het niet.. Is dat nou echt?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:08 schreef Varr het volgende:
[afbeelding]
Ok.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:00 schreef Steve-O het volgende:
had ze al gezien ja
volgens mij kan je die laatste 4 beter als link neerpleuren...
Lijkt me niet, er is niet eens een oceaan te zien.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:17 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Is dat nou echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |