abonnement Unibet Coolblue
pi_20161653
the box heeft alleen van dat kutgeluid, bij jullie ook?
pi_20161665
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 21:01 schreef skiczukie het volgende:
the box heeft alleen van dat kutgeluid, bij jullie ook?
Das omdat het live is... :')
  donderdag 24 juni 2004 @ 21:35:17 #28
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_20162495
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:37 schreef Sylvana het volgende:
ik hoop ook niet dat the box nou commercieler wordt, ik vind het juist leuk dat er op the box wel alternatieve muziek gedraaid wordt ( I love on the roxx) en hoop echt dat dat zo blijft
Inderdaad, On the Roxx moet blijven, kom steeds meer metal clips tegen tussen al het rock geweld, gaat de goeie kant uit

TMF v.s. MTV, ja dan is MTV toch stukken beter. Veel meer aparte programma's, meer specials, minder eentonig en minder troep in beeld met ongelooflijk kansloze sms'ers.
quote:
Verplicht één van de drie zenders van de kabel af. Minstens. Doe MTV maar, want die zendt de helft van de dag Amerikaanse onzin uit, zoals flauwe candid camera programma's, mannen die een slang pesten, mannen die een bus volgooien met modder en nog meer van dat soort troep.
Nou en, beter dan de hele dag hiphop/R&B/pop/trance etc. te moeten aanhoren met weinig afwisseling. Het is altijd hetzelfde, alleen de hits, hoezo pluriform aanbod. TMF is de zender waar clips het meest per dag en week herhaald worden, gaap, dus die mag er van mij af.

Waarom valt MTV2 (met alleen alternatieve genres?) trouwens niet te ontvangen in Nederland via kabel?

[ Bericht 8% gewijzigd door Yokozuna op 24-06-2004 21:43:44 ]
pi_20162632
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 21:01 schreef skiczukie het volgende:
the box heeft alleen van dat kutgeluid, bij jullie ook?
Ja net of ze de treble helemaal omlaag gedraaid hebben, alles klinkt dof.
pi_20164564
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:41 schreef MrFl0ppY het volgende:
zolang ze maar een beetje die altarnatieve muziek, oude muziek etc blijven draaien vind ik het goed.. ik zie de live versies van "i was made for loving you" en "paint it black" altijd nog graag.. btr als de hele dag boris
idd en ze zouden ook MTV 2 op de kabel moeten gooien

[ Bericht 5% gewijzigd door Metal_Massacre op 24-06-2004 22:51:32 ]
  donderdag 24 juni 2004 @ 23:27:46 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_20166243
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef ranja het volgende:
The Box niet commercieel .... eh.... ze draaien alleen clips die jij via telefoon of sms doorgeeft, tegen ruime betaling.... kan het commercieler?
Ik denk dat ze meer bedoelde dat ze ook wel eens muziek uitzenden die een andere markt aanspreken. Zoals de alternatieve markt.
Er zijn hartstikke veel mensen die alternatieve clips (zoals die van Iron Maiden die echt heel vaak bij On The Roxx langskomen. Gelukkig ) willen zien. Alleen MTV en TMF heeft daar blijkbaar geen markt voor (of je moet dat uurtje op MTV maandagnacht serieus nemen).
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:28 schreef dVTB het volgende:
Hallo Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa)... - Zullen we hier maar eens een stokje voor steken?

Verplicht één van de drie zenders van de kabel af. Minstens. Doe MTV maar, want die zendt de helft van de dag Amerikaanse onzin uit, zoals flauwe candid camera programma's, mannen die een slang pesten, mannen die een bus volgooien met modder en nog meer van dat soort troep.
Ga weg man. Op MTV hebben ze af en toe nog wel wat leuks te zien. Bij TMF moeten we het doen met de hele dag lang dezelfde clipjes en dan ook nog eens die vervelende Silvie Meis en Jeroen Post
En dan ook nog eens die treurige smsdingetjes de hele dag onder in het beeld...

Hoewel ik het wel jammer vind dat de "M" uit MTV steeds meer verdwijnt.
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 21:39 schreef Anduril_21 het volgende:

[..]

Ja net of ze de treble helemaal omlaag gedraaid hebben, alles klinkt dof.
The Box heeft toch "Mono" geluid. In tegenstelling tot de andere muziekzenders die allemaal Stereo geluid hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 juni 2004 @ 23:48:36 #32
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_20194179
Over slecht geluid gesproken, heb je wel eens de gemiddelde Punk'd of Cribs uitzending gehoord? Dat is pas slecht geluid! Het lijkt wel of ze het in een hele lage kwaliteit aangeleverd krijgen bij MTV NL.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  zaterdag 26 juni 2004 @ 01:18:34 #33
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_20196082
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:00 schreef Onderbroek het volgende:
Wij hebben hier UPC Digital, zitten paar goeie muziekzenders bij zoals '3voor12' en 'VH1' (oid)...daar doe ik het mee
VH1 is erg goed ja (is trouwens ook van MTV... vandaar dat de Behind The Music docs (zeer goede!) ook wel eens langskomen op MTV... VH1 is hier helaas van de kabel af omdat ie niet meer gratis uit de lucht te plukken is (campus kabel )
Wel slecht... we hebben hier 5 muziekzenders (TMF, MTV, Viva, Viva+ en The Box) en dat is nu dus allemaal van 't zelfde concern...)
pi_20196424
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:25 schreef Twisted_TpaU het volgende:


commerciel is natuurlijk altijd wel nodig om te overleven, en die sms balk in the box is niet zo vervelend maar als ze de ox gaan verbouwen tot hoe mtv en tmf zijn ( qua programa's etc) dan hoeft het voor mij niet....
Ik denk het niet. Bij de box gaat het nog altijd om clips aanvragen, dus de mensen kijken ook om die reden naar The Box. Het zou wel een hele dom zet zijn om er een soort MTV of TMF te maken. Dan komt nog bij dat The Box ook wat alternative clips heeft (voornamelijk dance en rock wat bijna niet op MTV en TMF wordt uitgezonden). Als ze die weghalen zullen er klachten komen en de kijkcijfers dalen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_20199557
TMF is altijd al fout commerciele troep geweest vanaf het begin, een hoog FRS-gehalte. Nu is het probleem met the Box dat het aanbod van clips veranderd en zo ook het publiek door die overname. Ik vind het juist tof van de Box dat aan wordt gegeven wanneer je moet kijken (on the rox) en wanneer niet (urban shit).
  zaterdag 26 juni 2004 @ 11:32:41 #37
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_20199794
Eigenlijk is op MTV alleen Clip Classics leuk.
pi_20202901
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:43 schreef Tallz het volgende:
Huh ze draaien wat je wil man gewoon ff bellen!
Maar de lijst bestaat toch uit 1000 mogelijkheden maximaal (000 t/m 999)? Dus wie stelt die lijst dan weer samen? Wie bepaald welk oud nummer er bijv. inkomt? Is er ook een soort tipparade dan?
pi_20203788
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 14:06 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Maar de lijst bestaat toch uit 1000 mogelijkheden maximaal (000 t/m 999)? Dus wie stelt die lijst dan weer samen? Wie bepaald welk oud nummer er bijv. inkomt? Is er ook een soort tipparade dan?
Dat klopt maar wat je dan nog kunt doen is hier ff je nummer melden.
-
-
pi_20203902
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:28 schreef dVTB het volgende:
Verplicht één van de drie zenders van de kabel af. Minstens. Doe MTV maar, want die zendt de helft van de dag Amerikaanse onzin uit, zoals flauwe candid camera programma's, mannen die een slang pesten, mannen die een bus volgooien met modder en nog meer van dat soort troep.
Dat is nou het enige wat ik kijk bij MTV.

Viva la Bam
Dirty Sanchez
Wildboyz
Movie Awards
etc.
etc.

Geweldige programma´s.
Gewoon verstand op nul, en genieten.
pi_20204100
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 14:53 schreef pimpin het volgende:

Viva la Bam
Dirty Sanchez
Wildboyz
Movie Awards
etc.
etc.

Geweldige programma´s.
Gewoon verstand op nul, en genieten.
Voor sommige mensen is dat een minder grote stap dan voor anderen
pi_20206143
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 14:53 schreef pimpin het volgende:

[..]

Dat is nou het enige wat ik kijk bij MTV.

Viva la Bam
Dirty Sanchez
Wildboyz
Movie Awards
etc.
etc.

Geweldige programma´s.
Gewoon verstand op nul, en genieten.
Fijn dat je dat leuk vindt hoor.. maar die grote M die in het logo staat van MTV die staat toch echt voor muziek. Ik kijk naar een muziekzender om Muziek te zien. Al die andere programma's gooien ze maar op Veronica ofzo.

MTV zendt doorgaans net wat betere muziek uit dan TMF, maar hoe vaak zie ik niet op beide zenders tegelijkertijd dezelfde clip... Bovendien word ik doodmoe van al die urban shit, waarmee je zowel op TMF als MTV wordt doodgeknuppeld. Het liefst zou ik de MTV van zo'n 10-12 jaar geleden terug hebben, maar aangezien ik dat niet zie gebeuren mag het MTV-concern van mij wel wat kanalen inleveren: minstens één.
pi_20206200
van mij mogen ze de box wel zo laten
  zaterdag 26 juni 2004 @ 16:41:58 #44
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_20206255
Ik hoop dat er nu wat wordt gedaan aan het brakke geluid van The Box. Tis echt belachelijk hoe slecht het klinkt in vergelijking met TMF en MTV. Ze zetten er zelf nog een gigantische eindcompressie overheen (alsof dat nodig is met popmuziek), maar uiteindelijke volume draaien ze dan een stuk terug, waardoor vrijwel alles z'n punch verliest. Op MTV of TMF kan ik nog wel 'es genieten van een vette beat, maar op The Box klinkt alles zo plat als een dubbeltje.
pi_20207699
TMF moet terug naar hoe het vroeger was. Alle sms-balken moeten weg. En The Box moet zo blijven als ie is
People live to learn things, and I learn to live...
pi_20293372
Ik zou het jammer vinden als The Box commercieler zou worden. Op The Box draaien ze tenminste ook echte, wat oudere nummers... vaak nog live ook. November Rain, Paradise City en Nothing Else Mathers heb ik nog nooit op een andere muziekzender gehoord...
De nieuwe muziekwebsite --> Edim.nl
  woensdag 30 juni 2004 @ 09:56:43 #47
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_20299829
Alle sms-blaken er uit slopen en gewoon dat scherm leeg laten!!
Overigens mogen ze dan gelijk wat aan het geluid van die zender doen..
pi_20300252
Die Box Classics zijn gaaf
pi_20307464
comercieel kut land
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:46:17 #50
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_20307699
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:43 schreef Tallz het volgende:
Huh ze draaien wat je wil man gewoon ff bellen!
Ja, zolang het in hun bestand zit.

Nu MTV het heeft overgenomen is de kans er dus best dat er alleen nog die shit aan te vragen zal zijn die op TMF en MTV ook al de hele dag gedraaid wordt.

De box is (was?) juist nog leuk omdat er ook minder bekende (alternatieve) clips aan te vragen zijn.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')