Gecombineerd verbruik.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef wjschreuder het volgende:
Volgens autoweek is het verbruik anders 1 op 14 ...
(7 liter per 100 km = 1 op 14 )
Als ik zeg, ik rij er 1 op 18 mee, zeg jij zekker ook dat dit niet klopt.quote:verbruik binnen b.k. 10.4 l/100km
verbruik buiten b.k. 5.5 l/100km
verbruik gecombineerd 7,3 l/100km
Ok, laatste keer!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:19 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
maar "het" verbruik van een auto wordt altijd gegeven als gecombineerd gebruik...
staat genoteerd. laat je even weten wat het wordt?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:52 schreef beastie_boy het volgende:
hierbij een bod van 900 euro onder voorbehoud (daarmee bedoel ik: als mijn vriendin hem wil)
Bedrag zal ik aan mijn collega navragen, maar geen idee of hij alles nog weet, hopelijk heeft ie nog wat bonnetjes. Dit geld tevens voor de garantie, bij veel bedrijven krijg je normaal garantie, kan echter verschillen op garantie op het onderdeel tot volledige garantie (ook bijvoorbeeld uren). Ook periode verschilt, probeer ik zsm even op terug te komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:47 schreef off_topic het volgende:
compleet off_topic (maar zie ook mijn nick) maar hoeveel kostte de reparatie aan de onderdelen die vermeld zijn, zoals koppakking e.d.? En heb je op deze onderdelen nog garantie als er iets mis gaat?
Dat moet ik met mijn collega over hebben (hij was vandaag vrij, en morgen ook). hij zal binnenkort iig gekeurd worden. (Je mag een keuring volgens mij maar enkele weken laten verlopen, anders mag ie niet meer de openbare weg op.)quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:20 schreef Banzi het volgende:
We komen nu al richting eind augustus... Wordt de auto geleverd met nieuwe apk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |