Racen lijkt me niks, met z'n 50en op een startgrid. Ik zou helemaal gek worden en iedereen rammenquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
ja wie niet
Dies gayquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:
206 CC is ook leuk
waarom naar Fryslan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:56 schreef Steve-O2 het volgende:
al wil je rallyrijden koop een barrel en ga naar friesland
Heel friesland ziet er uit als een rallyparcoursquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom naar Fryslan?
Centrum van Amsterdam ook, leuk al die bewegende obstakelsquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:58 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
Heel friesland ziet er uit als een rallyparcours
Koeien/turken what's the differencequote:Op donderdag 24 juni 2004 15:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Centrum van Amsterdam ook, leuk al die bewegende obstakels![]()
Anders worden ze moequote:Op donderdag 24 juni 2004 15:00 schreef Steve-O2 het volgende:
oja de politie werkt niet in het weekend en door de weeks maar tot 1800 uur .
Turken stinken meer ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:02 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
Koeien/turken what's the difference
Turken gaan nog wel, ik heb meer een hekel aan Marokanenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:02 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
Koeien/turken what's the difference
* Alfisti heeft een hekel aan 155 1.8 rijders die niet door rijdenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Turken gaan nog wel, ik heb meer een hekel aan Marokanen
Geen ideequote:Op donderdag 24 juni 2004 15:05 schreef Fugie het volgende:
pfff kmoet heel me stuur eraf halen om te zorgen dat ik mijn wijzerplaten kan vervangen. Klopt het dat ik me stuur er gewoon kan aftrekken ? Volgens mij moet ik toch eerst dat ding losdraaien van me as... ?
wanneer zat je achter me danquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* BoJo heeft een hekel aan 155 1.8 rijders die niet door rijden
in het middden van het stuur zit meestal een kunstofkapje, die eraf pieren en dan kun je het stuur losschroevenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:05 schreef Fugie het volgende:
pfff kmoet heel me stuur eraf halen om te zorgen dat ik mijn wijzerplaten kan vervangen. Klopt het dat ik me stuur er gewoon kan aftrekken ? Volgens mij moet ik toch eerst dat ding losdraaien van me as... ?
klopt, mijn toeterquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in het middden van het stuur zit meestal een kunstofkapje, die eraf pieren en dan kun je het stuur losschroeven
duurt nooit lang, ga er wel rechts voorbijquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
wanneer zat je achter me dan
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
klopt, mijn toeterdie ligt eraf en dan moet ik die grote moer eraf ramme en dan het stuur eraf peren ?
Moest werken en was gaar van Playboy Night 2004quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
duurt nooit lang, ga er wel rechts voorbij
Waar was je trouwens van het weekend? had je ook wel in Zandvoort verwacht.
okie ga ik dat ff proberenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
Vet Relaaaaaaxt toch![]()
Smoes geaccepteerd!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Moest werken en was gaar van Playboy Night 2004
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Smoes geaccepteerd!
Straks ff een berg interieurdelen halen voor de 155 trouwens, heb alle plastic interieurdelen in het zwart gekocht i.p.v. dat lichte wat er nu inzit.
adiosquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
ja mensen, ik ga pleitos! werken!!
gaat ook niet passen ben ik bang, is te breed....quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:50 schreef BazzoS het volgende:
bahco niet?
of ring/steek 20 natuurlijk, dat werkt fijner dan een bahco vind ikquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Dan ga je even naar de gamma,karwei,praxis en haal je een bahco ?
oja inderdaad, die wel aardig breed. Pijpsleutel, dopsleutel of ring/steek is dan beterquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaat ook niet passen ben ik bang, is te breed....
gewoon naar de eerste de beste garage en een sleutel lenen, desnoods tegen wat borg
Jawel maar een bahco kan je voor meer dingen gebruikenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
of ring/steek 20 natuurlijk, dat werkt fijner dan een bahco vind ik
hoezoquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat 1 dom gedoe die vorige SC
Gelukkig heb je het lang volgehoudenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat 1 dom gedoe die vorige SC
gelukkig had ik me voorgenomen 1 tijdje niet te komen..
met al die domme kloon's enzo.. niet gelezen???quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoezo
Je hebt uiteindelijk gewoon een hamer gepaktquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:25 schreef Fugie het volgende:
* BoJo heeft een stukkie plastic met heel veel draadjes en wijzerplaatjes voor zich ligge
oooooooow ik dacht dat je het nog over het sluiten van de toyota slowchat had.....quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
met al die domme kloon's enzo.. niet gelezen???
nee kon mijn kapjes eraf krijgen zonder stuur eraf te halen, was een half uur bezig daarna om mijn snelheidskabel los te maken, magoed. Nu ff snijden en plakkenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je hebt uiteindelijk gewoon een hamer gepakt![]()
nee sluiten van de Toyota SC was terecht.. ok al deed et erg veel pijn e.d.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oooooooow ik dacht dat je het nog over het sluiten van de toyota slowchat had.....
maar de kloons zijn al doorgegeven dus dat komt ook goed
waarom?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..blabla..]
gelukkig had ik me voorgenomen 1 tijdje niet te komen..
foto'squote:Op donderdag 24 juni 2004 16:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee kon mijn kapjes eraf krijgen zonder stuur eraf te halen, was een half uur bezig daarna om mijn snelheidskabel los te maken, magoed. Nu ff snijden en plakken
totdat je op je bakkus gaatquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Hoi ben ik weer
Met 50km/h op skates jagen is veeeeeeeeeetttttt Reeeeeeellllaaaaaaaaxxxxxx
compleet motorpak, speciale skates, en er reed een motor mee, om ons terug te trekken (de weg was ruim 3km lang).quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
totdat je op je bakkus gaat
en had je een kilometertellertje bij je dan? of gegokt? of ging je even hard als auto's binnen de kom?
terug trekken? je ging die weg gewoon nog een paar keer?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
compleet motorpak, speciale skates, en er reed een motor mee, om ons terug te trekken (de weg was ruim 3km lang).
Ja, de wind stond voor 90% goed, we konden dus maar 1 kant op, ik ben 6 keer geweest. En en anderen ook allemaal zoiets (maar 1 paar skates en 1 vlieger). 1 gozer had t lef om tot 65km/h te gaanquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
terug trekken? je ging die weg gewoon nog een paar keer?
en dat motorpak is geen overbodige luxe nee
whahah ja je zou maar vol op zo'n auto knappen waar je die weg mee hebt afgezetquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, de wind stond voor 90% goed, we konden dus maar 1 kant op, ik ben 6 keer geweest. En en anderen ook allemaal zoiets (maar 1 paar skates en 1 vlieger). 1 gozer had t lef om tot 65km/h te gaan![]()
![]()
hij kon nouwelijks meer stoppen
![]()
![]()
Nou het ging zo, ik stond aan die kant en had de achterklep open, en reed voor hem uit, hij pleurde met een noodgang bij me naar binnen (ik reed 45km/h)quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
whahah ja je zou maar vol op zo'n auto knappen waar je die weg mee hebt afgezet
whaha slim gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou het ging zo, ik stond aan die kant en had de achterklep open, en reed voor hem uit, hij pleurde met een noodgang bij me naar binnen (ik reed 45km/h)
De vlieger bleef netjes achter de dakdragers haken. Daar hadden we iets opgemaakt waar je de vlieger mooi aan kon hangen zodat je die niet eerst helemaal moest ophalen.
ja? waar heb jij dat gelezen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
whaha slim gedaan
en oja, olav mol is zijn rijbewijs kwijt, 205 kmh gereden
Was op SBS 6 gisteravond in show nieuws.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja? waar heb jij dat gelezen?
Ziet er wel geinig uitquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:50 schreef Fugie het volgende:
[afbeelding]
Pff klote stickersWas ik ook maar ff mee bezig gelukkig
Helaas is het bij me kilometertellertje niet helemaal goed gegaan, het werkte niet allemala mee
![]()
Na het eten ff inbouwen, en alles weer ff testen
Het Grote Ban Meld Topic Deel 17quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oooooooow ik dacht dat je het nog over het sluiten van de toyota slowchat had.....
maar de kloons zijn al doorgegeven dus dat komt ook goed
Daarom draaid tiesto soms alleen maar eigenwerkquote:Ben je DJ en treed je op tijdens een Dance-Event ? Dan is het volgende van belang om te weten !
De organisator heeft met Buma een overeenkomst gesloten waarmee hij tegen betaling het recht heeft gekregen muziek openbaar te maken.
Het geïncasseerde geld wil Buma graag verdelen over de auteurs/componisten van de op het evenement gebruikte muziek.
Hiervoor heeft Buma opgaven nodig van de gebruikte muziek.
Als DJ speel je een belangrijke rol in het verzamelen van deze informatie!
Want, jij weet als geen ander welke muziek tijdens het optreden is gebruikt.
Zeker wanneer je zelf muziek schrijft en draait, loont het de moeite Buma te voorzien van een opgave van het gebruikte repertoire.
Aan de hand van de opgaven kan Buma de gelden uitkeren aan de auteurs/componisten van het gebruikte repertoire, waaronder wellicht jezelf.
*meldtquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:46 schreef LWaS het volgende:
Zo...waar zijn de klonen nou?
ik ben een kloonquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
ik doe niet aan klonen
Gebandquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:46 schreef LWaS het volgende:
Zo...waar zijn de klonen nou?
Ik wel, maar er zat er vandaag geen één van mij tussen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
ik doe niet aan klonen
Nope... eentje... Kijk maar in het banmeldtopic...quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:07 schreef LWaS het volgende:
Allemaal geband?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:09 schreef LWaS het volgende:
zielepieterij van degene die het aangekaart heeft.
Als jij dat bent, dan valt me dat heel erg van je tegenquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
ik doe niet aan klonen
whehe was dat jou kloon of zo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:30 schreef LWaS het volgende:
ach, topic killen, kloon killen...what's the diff?
ligt aan je eigen instellingenquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Page 3? 2 zul je bedoelen!
't zijn geen beugeltjes maar gewone Grolschjes... smaken ook heeeeerlijkquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:07 schreef BazzoS het volgende:
ja doe mij ook maar n beugeltje
is't nu nog bezigquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:20 schreef BazzoS het volgende:
Beckham schiet over
dat is wel heel erg optimistischquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
yep... nederland wordt eerste
Maar goed, ik ga ff mijn boeken pakken en ff kijken wat ik morgen voor het tentamen had moeten doen
ciao
Not the issue. Het blijft gewoon zielepieterig...FOK! wordt zo iig wel minder leukquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
whehe was dat jou kloon of zo?
Yes ik ben dus op de goeie weg om je weg te pestenquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
Not the issue. Het blijft gewoon zielepieterig...FOK! wordt zo iig wel minder leuk
maar goed, gebeurd is gebeurd, ik vond het iig wel een leuk geintjequote:Op donderdag 24 juni 2004 23:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
Not the issue. Het blijft gewoon zielepieterig...FOK! wordt zo iig wel minder leuk
In nog geen 100 jaar dat dat jou lukt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Yes ik ben dus op de goeie weg om je weg te pesten
tja, sommige mensen kunnen een grapje nie waarderen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:56 schreef SozzaB het volgende:
[..]
maar goed, gebeurd is gebeurd, ik vond het iig wel een leuk geintje
Hmmmm ik ben nog net te druk om me zelf aan jou te gaan weiden om je weg te pesten. Sorryquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
In nog geen 100 jaar dat dat jou lukt.
hmm naja ik dit grapje dus wel, maar ok, ik ga naar mn bed toe, truzzel iedereenquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
tja, sommige mensen kunnen een grapje nie waarderen.
LOLquote:Op donderdag 24 juni 2004 23:58 schreef LWaS het volgende:
kijk maar uit dat die kloon niet wordt gebanned
ik heb geen kloon ik pest je maar. En ik heb werkelijk GEEN idee waar het over gaat whehehe.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:58 schreef LWaS het volgende:
kijk maar uit dat die kloon niet wordt gebanned
heb jij aan mijn zus gezeten?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen kloon ik pest je maar. En ik heb werkelijk GEEN idee waar het over gaat whehehe.
Zo dus jij bent het broertje van pluisje?
Dan heb ik haar wel eens een handje gegeven
Ja en 3 kusjes gegeven hahahhahaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
heb jij aan mijn zus gezeten?!
leg es snel uitquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en 3 kusjes gegeven hahahhaha
En dit is geen geintje ik meen het serieus!
ging jij nie slapen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:04 schreef BazzoS het volgende:
weer zo'n toevallig dingetje
Ja nou het was van hoi ik ben pluisje. Dus ik zo van ja ik ben ook_gek. Gho zegt ze leuk. Ja zeg ik leuk he. Maar ik ken jou nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:05 schreef LWaS het volgende:
[..]
leg es snel uit
wazig verhaal, ik snap je nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja nou het was van hoi ik ben pluisje. Dus ik zo van ja ik ben ook_gek. Gho zegt ze leuk. Ja zeg ik leuk he. Maar ik ken jou nietJa nou ik zit veel in het eiland was het dacht ik dat ze zei. Dus ik zeg oh kom ik nooit. En op een gegeven moment ging ze weg en toen was het een handje geven en 3 kusjes. Ze was als ik me niet vergeet met Vork
neuh, daar is wel meer voor nodigquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
geprikkeld
Dat was dik 2 jaar geleden tijdens parkpop in den haag. Ik ben voor gesteld aan haar door Breuls en Miss_bleu. Wij bleven op de rest wachten en je zus ging naar kane met Vork.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:07 schreef LWaS het volgende:
met vork? welke meet dan
Moet je ongesteld wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:12 schreef LWaS het volgende:
Ik zeur niet, ik geef aan wat me dwars zit
Dat komt omdat hij je nog nooit in het echt heeft mee gemaakt. Ik zou daar niet bang voor zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:23 schreef ook_gek het volgende:
je bent bang he dat je zus mij leuk vind.
Nee, omdat ik haar msn alleen maar geef aan mensen met (goede) stylquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:27 schreef ook_gek het volgende:
TSSSS waarom mag ik je vriendin haar MSN niet dan. Je bent gewoon bang dat ze mij wil ipv jou
kut he onzeker zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, omdat ik haar msn alleen maar geef aan mensen met (goede) styl
Geen idee, heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut he onzeker zijn![]()
die toen niet. Die van PTA welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef Steve-O2 het volgende:
is dat nou leuk een meeting
kom maar op danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, omdat ik haar msn alleen maar geef aan mensen met (goede) styl
tijd voor een nieuwe?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die toen niet. Die van PTA wel
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waarum?
mij ook.. zoals elk weekend
Kamperenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat ga je daar doen??
Vooral lachenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hoe maak je lol?
maar noem dan eens iets wat je gaat doen, waar ga je om lachen dan? Om Timmetjetjietiehtuehthuh?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vooral lachen![]()
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar noem dan eens iets wat je gaat doen, waar ga je om lachen dan? Om Timmetjetjietiehtuehthuh?
Thanksquote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
aha..
veel plezier dan..
huh?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik sta trouwens bij het Alkmaar Crazy Opel Racing Team..
Nee. maar je staat dus ook op Automaxx?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
je kent het Crazy Opel Team toch wel?
je bent wel lievquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. maar je staat dus ook op Automaxx?Of maak je nu een grapje?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je bent wel lievhoor
![]()
Ik zou eerst wel gaan, maar automaxx en de tigraclub dat werkt nie echt samen met Automaxx SE, dus heb ik maar gezegd dak er nie benquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er gaat ook helemaal niemand van fok! erheen hè.. tsjonge jonge.
Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik zou eerst wel gaan, maar automaxx en de tigraclub dat werkt nie echt samen met Automaxx SE, dus heb ik maar gezegd dak er nie ben
ik nie snap ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik zou eerst wel gaan, maar automaxx en de tigraclub dat werkt nie echt samen met Automaxx SE, dus heb ik maar gezegd dak er nie ben
oiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:38 schreef BoJo het volgende:
goeiemorgen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi
hoe was et gistEr?
ik kon het niet vinden.. had wel mijn 9mm bij me en zat achterop de motor.. helaas..![]()
die Tigra club hoorde heel lang niets van automaxx ivm standplaatsen...en ik had er nie zo zin in verderquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik nie snap ?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat kan
dan ga ik me maar aansluiten bij de Crazy Reno Express Tuning Club Team Racing Heiloo..
om er bij te horen he..
Vroeger vond ik dat leuk....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bingo??? WTF je bent 13.. dan verwacht ik niet 1,2,3 dat je ouders al tegen de 80 lopen..
p.s. hoe kan je moeder je nou mee nemen naar de bingo??
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Onder vroeger versta ik dus een jaar of 5
Lees editquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een kaarsje in de vorm van een gebakje...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
BINGOOOOO
wat heb ik gewonnen?
zeker leukquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
een kaarsje in de vorm van een gebakje...
leuk hè?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
een kaarsje in de vorm van een gebakje...
leuk hè?
zeker weten jongahquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:50 schreef LWaS het volgende:
* Tommy_Kuklinski ziet GotenSSJ gewoon gezellig meebingo-en
slechte smoesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:Nee hoor valt reuze mee ik heb wel zo'n boekje maar dat is meer voor me ma die 2 boekjes niet bij kan houden
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:Nee hoor valt reuze mee ik heb wel zo'n boekje maar dat is meer voor me ma die 2 boekjes niet bij kan houden
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]dus je moeder loopt echt tegen de 80 aan
hou maar op.. je maakt het alleen erger![]()
p.s.
dit was een geintje en moet niet als serieus opgevat worden
ruilen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef Fugie het volgende:
Hola hola kindercola voor Gotenssj![]()
Heel de week vrij en lekker op school op vrijdagNog ff snel een presentatie maken en dan weer naar huis!
ik lust wel een kinderbiertje danquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef Fugie het volgende:
Hola hola kindercola voor Gotenssj![]()
Heel de week vrij en lekker op school op vrijdagNog ff snel een presentatie maken en dan weer naar huis!
Hé jongens..... doe's lief! hij heeft ook over 5 jaar 'n rijbewijs... zal hij ooit in een benzineauto rijden?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik lust wel een kinderbiertje dan
en voor gotenssj ook.. hij mag immers voor de voetbal al tot laat opblijven
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:52 schreef GotenSSJ het volgende:Nee hoor valt reuze mee ik heb wel zo'n boekje maar dat is meer voor me ma die 2 boekjes niet bij kan houden
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:04 schreef MutZ het volgende:
Xtreem, sterkte... Je gaat het wel halen...
Eergisteren...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]ik hoop het... maar echt veel vertrouwen: nee....
wanneer mag/moet jij herkansen?
en..??????????????????????????????quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Eergisteren...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:06 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem is weg
TF is er eigenlijk al meer duidelijkheid over je vader? Het zou kunnen dat ik dat gemist heb.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:09 schreef ThaFreak het volgende:
succes Xtreem
eigenlijk zijn ze nog niets verder....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
TF is er eigenlijk al meer duidelijkheid over je vader? Het zou kunnen dat ik dat gemist heb.
Het is wel te hopenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hé jongens..... doe's lief! hij heeft ook over 5 jaar 'n rijbewijs... zal hij ooit in een benzineauto rijden?![]()
had ik toch niks gemist..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eigenlijk zijn ze nog niets verder....
ze hebben een vlekje op het ruggemerg gevonden op de mri-scan wat van alles kon zijn.....daar hebben ze nu vocht weggehaald en een nieuwe mri-scan van de nek en hoofd.....
nu is het drie weken wachten totdat de specialist terug is van vakantieom meer te weten
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Suc6 Xtreem
En ja ik mag laat opblijven voor voetbal
En ja ik vind bingo GE-WEL-DIG
En ja me ma is net in de 80
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:57 schreef Xtreem het volgende:
* BoJo is zenuwachtig.... laatste kans voor dit tentamen...
oh, en bojo: BEL GVD! ik wil een lift
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:01 schreef BoJo het volgende:
Helaas ging m'n rit voor vandaag met die bmw 5 niet door![]()
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb nog geen uitslag... Ik zou echt niet weten hoe ik hem gemaakt heb...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en..??????????????????????????????
Ik hoef geen roest op t dak van de autoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:02 schreef BazzoS het volgende:
een beetje roest meer of minder maakt toch niet meer uit
Das flink balen TF...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eigenlijk zijn ze nog niets verder....
ze hebben een vlekje op het ruggemerg gevonden op de mri-scan wat van alles kon zijn.....daar hebben ze nu vocht weggehaald en een nieuwe mri-scan van de nek en hoofd.....
nu is het drie weken wachten totdat de specialist terug is van vakantieom meer te weten
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:02 schreef BazzoS het volgende:
een beetje roest meer of minder maakt toch niet meer uit
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:47 schreef JaWi het volgende:
Nederland komt in de finale Tsjechië tegen.
Dit keer winnen we, net als in 1988.
In de poule verloren van Sovjet-Unie.
In de finale winnen.
De Sovjet-Unie heeft nu alleen Tsjechië.
En net als in 1988 schakelen we in de halve finale het organiserende land uit, Portugal in dit geval.
Het duurt 16 jaar om een elftal te verversen. Duitsland won in 1980 en in 1996, Frankrijk won in 1984 en in 2000. Nederland won in 1988 en in ....
De cirkel is rond.
Amen.
Beetje meer of minder... What't the difference??quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef geen roest op t dak van de auto
die is op zich best logischquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
zit er dat nog niet dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef geen roest op t dak van de auto
dat ik geen lek dak wil hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Beetje meer of minder... What't the difference??
Tis te hopen van nietquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:11 schreef BazzoS het volgende:
als DICK dan niet zo idioot gaat wisselen
Nu zit er geen roest meer aan de autoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zit er dat nog niet dan?
zit die opel al te dicht bij zn eind?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat ik geen lek dak wil hebbenwe krijgen nu ws toch geen nieuwe auto meer, omdat hij te dicht bij z'n einde zit
ook niet aan de achterwisserdingetje?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu zit er geen roest meer aan de auto![]()
![]()
of het lukt of niet.. die text is GE-WEL-DIGquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
doe je bestquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Is er een auto met 207 in de naam dan ?
Dan maak ik hem wel.
I'm with stupidquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik niet
ik zeg, doe je bestquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vraag of er 1 is
Ikke niet...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:14 schreef BazzoS het volgende:
207, wie maakt em?
In september is die 4 jaar oud en dan mogen we hem uitzwaaien.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zit die opel al te dicht bij zn eind?![]()
hoe oud is dat ding?
Okequote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:24 schreef BazzoS het volgende:
goed, ik maak er wel 1
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In september is die 4 jaar oud en dan mogen we hem uitzwaaien.
En ook bij de achterruitewisser roest die niet meer, nee. Ik heb liever trouwens dat ze het subframe toen goed gelast hebben(er zat zoveel roest dat er gelast moest worden voor de 1e apk
)
Maar ik ga pleitte, regen of niet, ik heb geen zin om stil te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |