Het Idromeer? Veel geweest. Zelfs getrouwd daarquote:Zelf ga ik naar een meer dat in de buurt ligt van het Gardameer!
als je van stappen enzo houdt moet je niet daar wezen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:42 schreef vanOekelen het volgende:
Met 18 man naar Follonica!
ey cool. ligt niet zo ver van torbole waar ik vorig jaar zat. erg mooie omgeving daarquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:50 schreef DoctorB het volgende:
zeilen in Riva del Garda
Nee niet dat meer!quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het Idromeer? Veel geweest. Zelfs getrouwd daar
Ik kom net terug uit Italië; mijn schoonouders hebben een huis gekocht aan het Gardameer, in Tignale. Top daar.
als je wel van stappen houdt en van zon, zee en strand, waar moet je dan wel wezen??quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:02 schreef halleekes het volgende:
[..]
als je van stappen enzo houdt moet je niet daar wezen.
Zit je in ieder geval in een goed gedeelte van het eilandquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:17 schreef Hyperdude het volgende:
Porto Cervo op Sardinië
Dat weet ik.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:00 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zit je in ieder geval in een goed gedeelte van het eiland
(allemaal rijke lui)
Hele goede keus, Sienna is absoluut een van de allermooiste steden die ik ooit gezien heb. Florence is ook erg mooi, veel toeristen alleen maar zeker de moeite waard.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:37 schreef Ventje83 het volgende:
Wij gaan naar Toscane; siena en florence
Iedere dag flink naaien met je vriend jaa!quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:56 schreef So_Addictive het volgende:
Wij (ik, mijn vriend en vrienden) vertrekken 30 juli voor 2 weken naar italie.
De eerste week zijn we in Toscane, 20 km ten westen van Firenze, we blijven daar in een een kasteel (Castello montegufoni in montespertoli)
vanaf daar willen we elke dag uitstapjes maken. (als iemand tips heeft...!)
Na een week rijden we naar het Gardameer, naar Sirmione.. blijven we daar op een Camping.
Heb er gruwelijk veel zin in!![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Iedere dag flink naaien met je vriend jaa!
Welke camping?quote:Op zondag 27 juni 2004 16:45 schreef Plato1980 het volgende:
Naar de Dolomieten in Zuid-Tirol.
Ik mis dé Davidquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:13 schreef Vampz het volgende:
ben ook net terug, was echt super. We zijn in Toscane geweest en ook een dag in Firenze. Ik zal zo ff wat foto's er van uploaden, echt strak daar
edit: hierzo: http://www.xs4all.nl/~muellers/firenze/
en laat ff weten wat je er van vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |