Mja die cavias die ik een paar jaar geleden had die zat continu aan dat ding te lurken geloof ikquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:58 schreef splendor het volgende:
ik heb 2 cavias gehad, en nu heb ik er weer 2.. en de cavias die ik nu heb leerde pas drinken na hun 2e jaar ofzo en eigenlijk drinken ze nog nauwelijks, heel soms maar, terwijl die 2 andere die ik eerst had echt een flesje per 2 dagen naar binnen gooide.
als je bang bent dat ze niet genoeg vocht binnenkrijgen moet je de andijvie of witlof nat maken voor je het ze geeft.
Ik heb het wel eens opgezocht en het ene boekje raad wel een drinkensflesje of bakje aan en het andere boekje zegt dat niet het nodig is omdat ze toch wel vocht binnenkrijgen. De meningen zijn verdeelt dus
Antibiotica werkt tegen (bepaalde) bacterieen, niet tegen virussen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:22 schreef hanomag het volgende:
als ie al schurft heeft moet je linea recta naar de dierenarts gaan, die geeft een injectie met antibiotica, het is een virusachtig dingetje. Wel met de hele meute(vooral eventuele hokgenoten), kost een euro of 8 per cavia, na 2 weken herhaalinjectie(zelfde kosten). kom je met meerdere beestjes krijg je vaak wel kwantumkorting
heb je er als het goed is nooit weer last van. cavia's die je bij de dierenwinkel koopt hebben 99% kans dat ze het hebben.
spray is onzin(advies dierenwinkel??, die willen alleen maar verkopen), alleen antibiotica helpt. doordat het de afweer van de cavia verzwakt kunnen ze aan een longontsteking dood gaan en dat zou jammer zijn.
ik ken ook cavia's die koffie drinken of wijn. mariakaakjes gaan er ook wel in of croissants(die van mij iig wel)quote:Op zondag 27 juni 2004 20:25 schreef idiotforaliving het volgende:
cafia's drinken leffe![]()
Cavia's zijn net prullenbakjesquote:Op zondag 27 juni 2004 20:42 schreef hanomag het volgende:
[..]
ik ken ook cavia's die koffie drinken of wijn. mariakaakjes gaan er ook wel in of croissants(die van mij iig wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |