Ik hoop dat de politie de dader snel te pakken krijgtquote:
AMSTERDAM - Het Auschwitzmonument in het Wertheimpark in Amsterdam is donderdag voor de vierde maal vernield. Een van de glazen platen van "Nooit meer Auschwitz" van schrijver en kunstenaar Jan Wolkers is beschadigd. De politie gaat uit van een vernieling uit "baldadigheid".
Het monument bestaat uit zes glasplaten. Het stadsdeel Centrum bekijkt nog of het aangifte zal doen. In 1999 werd een van de glazen platen van het monument volledig vernield. De dader of daders zijn nooit gepakt.
Hoe kom je daarbijquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze met die glasplaten gevoetbald?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
de politie heeft daarvoor geen tijdquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:15 schreef freud het volgende:
Als het al zo vaak is gebeurt, waarom dan niet even een camera ophangen? En tja, al pakken ze de daders, heeft er iemand dan de illusie dat ze echt gestraft zullen worden?
En dus is het zoeken naar de daders uberhaupt zonde van het geld. Geeft weer een mooi signaal af naar de crimineeltjes. Het is echt te triest voor woorden...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:16 schreef Meki het volgende:
de politie heeft daarvoor geen tijd
Mankracht is maar beperkt inzetbaar natuurlijk. Nu moeten we kiezen tussen het aanhouden van de Heinzterroristen of deze vandalen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:21 schreef freud het volgende:
En dus is het zoeken naar de daders uberhaupt zonde van het geld. Geeft weer een mooi signaal af naar de crimineeltjes. Het is echt te triest voor woorden...
Was iedere keuze maar zo simpelquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:23 schreef robh het volgende:
Nu moeten we kiezen tussen het aanhouden van de Heinzterroristen of deze vandalen.
Misschien is het aanpakken van de lage capaciteit een beter idee? Die ketchupdozen kan je binnen een dag afgehandeld hebben. Er waren genoeg getuigen, dus waarom zoveel werk eraan? Dito met alle strafbare feiten die glashelder zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:23 schreef robh het volgende:
Mankracht is maar beperkt inzetbaar natuurlijk. Nu moeten we kiezen tussen het aanhouden van de Heinzterroristen of deze vandalen.
de politie heeft geen tijd omdat ze druk bezig zijn met Boetes uitgeven aan mensen die Bijna Niks verkeer doenquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien is het aanpakken van de lage capaciteit een beter idee? Die ketchupdozen kan je binnen een dag afgehandeld hebben. Er waren genoeg getuigen, dus waarom zoveel werk eraan? Dito met alle strafbare feiten die glashelder zijn.
Een van de glasplaten is beschadigd. Dus niet totaal kapot ofzo. Dat voorkom je ook niet met onbreekbaar glas.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:39 schreef Castor het volgende:
Vervangen door onbreekbaar glas? Camera's plaatsen?
We hebben het nu over respect ed. maar ik kan de keren op 1 hand niet meer tellen dat ik op zondag op een begraafplaats kwam alwaar er op grafstenen volgekwakte condooms lagenquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:32 schreef nietzman het volgende:
Was het weer een Gothic?
Necrofielen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
We hebben het nu over respect ed. maar ik kan de keren op 1 hand niet meer tellen dat ik op zondag op een begraafplaats kwam alwaar er op grafstenen volgekwakte condooms lagen
Als zo iemand zich doodrijdt kan ik daar alleen maar blijer van worden!quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:32 schreef nietzman het volgende:
Was het weer een Gothic?
Dat is echt respectloos (en ranzig)!quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
We hebben het nu over respect ed. maar ik kan de keren op 1 hand niet meer tellen dat ik op zondag op een begraafplaats kwam alwaar er op grafstenen volgekwakte condooms lagen
Die tyfuslijers weten niet eens waar dat monument voor staat.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik hoop dat de politie de dader snel te pakken krijgt![]()
Dat zou belachelijk zijn . Ze moeten met hun klauwen er gewoon vanaf blijvenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Eigenlijk is het tijd om het dan maar 24/7 te gaan beschermen met wat Melketiers ofzo.
Belachelijk maar wel realistisch vrees ik zo.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:39 schreef Chadi het volgende:
Dat zou belachelijk zijn . Ze moeten met hun klauwen er gewoon vanaf blijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |