ssssshhhhitt, zal je zien, straks is het zo!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dapper hoor Hartje!!! Je lijkt op een oud-collega van me
Ik denk het niet... ben jij M.N.N. uit V.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:03 schreef hartje het volgende:
[..]
ssssshhhhitt, zal je zien, straks is het zo!![]()
pfffft, 'k heb geen zusquote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet... ben jij M.N.N. uit V.??? En heeft je zusje als initialen C.K.N. ???
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:06 schreef hartje het volgende:
[..]
pfffft, 'k heb geen zus
Niet dat je van mij niet mag of zo, maar je kunt em ook verwijderen en de geinteresseerden een mailtje met je foto sturen. Misschien vindt je dat minder engquote:ik heb helemaal de riebels as ik m'n eigen hoofd zo op het www zie staan.
snel kijken want over een uur gaat ie er af!
k ben d'r helemaal zenuwachtig van, zo met de billen bloot
had ik ook al gedacht, maar dan moet iemand anders weer z'n identiteit opgeven omdat ik dan het email-adres nodig heb.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet dat je van mij niet mag of zo, maar je kunt em ook verwijderen en de geinteresseerden een mailtje met je foto sturen. Misschien vindt je dat minder eng??
Het bovenste regel in het zwart is toch de cyclusdag (16e) en de onderste regel in blauw is toch de datum (21 juni)???? Zou precies kloppen met je NOD m.i.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:00 schreef hartje het volgende:
ik heb cyclus dag 21 dus de 16de maar ff genoteerd als mogelijke
ja, klopt; blauw is de datum. we hebben toen wel geklust. maar ja, mijn temp ging daarna weer ff naar beneden. & als je evt zwanger bent moet ie toch hoog blijven? dus daar reken ik maar weer niet op, kan het altjd meevallen.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:19 schreef Merisse het volgende:
[..]
Het bovenste regel in het zwart is toch de cyclusdag (16e) en de onderste regel in blauw is toch de datum (21 juni)???? Zou precies kloppen met je NOD m.i.
Hartje, je bent eigenlijk helemaal niet zo anders als ik gedacht had; kort haar, leuk om te zien, lachebekje.![]()
![]()
Enne het gaat wel met mij hoor. Steeds meer ups en minder downs al moet ik wel uitkijken met hoeveel hooi ik op mijn vork neem.
Ja hoor, pies of keek. Ze hoefden gelukkig maar 1 buisje. De volgende keer moet ik op cyclus dag 21 (rond 26 juli) weer bloedprikken en dan zullen ze wel veel meer moeten hebben.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:Viel het bloedprikken je een beetje mee?
Oh sjeee sorry maar zover reikt mijn kennis niet helaas.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:24 schreef hartje het volgende:
ja, klopt; blauw is de datum. we hebben toen wel geklust. maar ja, mijn temp ging daarna weer ff naar beneden. & als je evt zwanger bent moet ie toch hoog blijven?
Het gaat wel weer goed tussen ons hoor. Hij doet ook echt zijn best om lief te zijn voor me en dat waardeer ik ook echt.quote:en hoe gaat het met jacob, kan je alweer een beetje redelijk praten met hem?
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:44 schreef Merisse het volgende:
Hele rare vraag trouwens, heb jij een beetje een hese stem? Ik dacht dat zomaar toen ik je foto zag![]()
Leuk nieuw icoontje trouwens!
k snap hem: mijn daling was 0,05 graad boven de laatste laagstequote:Op maandag 28 juni 2004 14:55 schreef Renegate het volgende:
Hartje je temp kan een daling hebben hoor.. als het maar niet onder je laatste laagse komt..(brr lekker duidelijk weer:S)
Toevallig heeft een kennis van me een dip gehad vlak voor ze ongi zou moeten worden helemaal in de stress maar wel mooi 6 weken zwanger ;-)
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 juni 2004 14:36 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ja hoor, pies of keek. Ze hoefden gelukkig maar 1 buisje. De volgende keer moet ik op cyclus dag 21 (rond 26 juli) weer bloedprikken en dan zullen ze wel veel meer moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |