abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2004 @ 14:00:40 #176
86274 hartje
still waiting...
pi_20250079
ik heb cyclus dag 21 dus de 16de maar ff genoteerd als mogelijke
bedankt voor de hulp!
als ik hem helemaal compleet heb (incl volgende ongi) dan post ik hem nog wel een keer.

nou, merisse is ook present (wel balen zeg volgende week pas)
hier komt ie, maar wel op voorwaarde dat merisse ff eerlijk zegt hoe het nu met d'r is want volgens mij draai je er een beetje omheen? ik hoop zo dat je je al wat beter voelt. ff dikke knuff van mij & dan hier m'n foto:

ff goed kijken want vanavond knikker ik hem er weer af hoor!
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 14:01:59 #177
43556 miss_dynastie
pi_20250110
Dapper hoor Hartje !!! Je lijkt op een oud-collega van me
pi_20250124
Leuk Hartje,
Toch gelijk een open,eerlijk en mooi gezicht..
Helemaal geweldig...
  maandag 28 juni 2004 @ 14:03:01 #179
86274 hartje
still waiting...
pi_20250144
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dapper hoor Hartje !!! Je lijkt op een oud-collega van me
ssssshhhhitt, zal je zien, straks is het zo!
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 14:04:18 #180
43556 miss_dynastie
pi_20250188
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:03 schreef hartje het volgende:

[..]

ssssshhhhitt, zal je zien, straks is het zo!
Ik denk het niet... ben jij M.N.N. uit V. ??? En heeft je zusje als initialen C.K.N. ???
  maandag 28 juni 2004 @ 14:06:17 #181
86274 hartje
still waiting...
pi_20250240
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk het niet... ben jij M.N.N. uit V. ??? En heeft je zusje als initialen C.K.N. ???
pfffft, 'k heb geen zus
ik heb helemaal de riebels as ik m'n eigen hoofd zo op het www zie staan.
snel kijken want over een uur gaat ie er af!

k ben d'r helemaal zenuwachtig van, zo met de billen bloot
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 14:07:29 #182
43556 miss_dynastie
pi_20250273
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:06 schreef hartje het volgende:

[..]

pfffft, 'k heb geen zus

quote:
ik heb helemaal de riebels as ik m'n eigen hoofd zo op het www zie staan.
snel kijken want over een uur gaat ie er af!

k ben d'r helemaal zenuwachtig van, zo met de billen bloot
Niet dat je van mij niet mag of zo, maar je kunt em ook verwijderen en de geinteresseerden een mailtje met je foto sturen. Misschien vindt je dat minder eng ??
pi_20250534
Slaapmeisje heel erg veel sterkte met je poezebeest Wij hebben er nu nog 4, vorig jaar is mijn allerliefste poezebeest overleden, ik heb er nu nog heel veel verdriet van. Dus ik weet een beetje wat je doormaakt. Ik zal duimen dat een amputatie afdoende is, met drie pootjes kan een poes prima overweg hoor.
  maandag 28 juni 2004 @ 14:15:40 #184
86274 hartje
still waiting...
pi_20250546
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet dat je van mij niet mag of zo, maar je kunt em ook verwijderen en de geinteresseerden een mailtje met je foto sturen. Misschien vindt je dat minder eng ??
had ik ook al gedacht, maar dan moet iemand anders weer z'n identiteit opgeven omdat ik dan het email-adres nodig heb.
en het is wel zo eerlijk, jullie hebben ook allemaal een foto'tje geplaatst. vond het wel zo leuk om ook even te laten zien hoe ik in rl eruit zie.

maarre merisse heb jij hem ook gezien? want dan gooi ik hem er weer ff af & geinteresseerden kunnen zich dan wel weer melden, dan zet ik hem er wel weer even op.
god, ik vind het eng
pi_20250589
Martineke, tuurlijk vind je het spannend en eng... Ik heb over 1,5 week mijn volgende echo (dan ben ik 12 weken spannend) en ik vind het nu ook mega eng. Vooral omdat ik bijna niet meer misselijk en moe ben, niet dat dat nou zo lekker is om steeds misselijk te zijn maar dan had ik in ieder geval het gevoel dat het goed zat, nu ga ik daar steeds meer aan twijfelen
  maandag 28 juni 2004 @ 14:19:02 #186
1087 Merisse
broddeltante
pi_20250642
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:00 schreef hartje het volgende:
ik heb cyclus dag 21 dus de 16de maar ff genoteerd als mogelijke
Het bovenste regel in het zwart is toch de cyclusdag (16e) en de onderste regel in blauw is toch de datum (21 juni)???? Zou precies kloppen met je NOD m.i.

Hartje, je bent eigenlijk helemaal niet zo anders als ik gedacht had; kort haar, leuk om te zien, lachebekje.
Enne het gaat wel met mij hoor. Steeds meer ups en minder downs al moet ik wel uitkijken met hoeveel hooi ik op mijn vork neem.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 28 juni 2004 @ 14:24:32 #187
86274 hartje
still waiting...
pi_20250799
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:19 schreef Merisse het volgende:

[..]

Het bovenste regel in het zwart is toch de cyclusdag (16e) en de onderste regel in blauw is toch de datum (21 juni)???? Zou precies kloppen met je NOD m.i.

Hartje, je bent eigenlijk helemaal niet zo anders als ik gedacht had; kort haar, leuk om te zien, lachebekje.
Enne het gaat wel met mij hoor. Steeds meer ups en minder downs al moet ik wel uitkijken met hoeveel hooi ik op mijn vork neem.
ja, klopt; blauw is de datum. we hebben toen wel geklust. maar ja, mijn temp ging daarna weer ff naar beneden. & als je evt zwanger bent moet ie toch hoog blijven? dus daar reken ik maar weer niet op, kan het altjd meevallen.
gelukkig gaat het beter met je zeg! logisch dat je nog downs hebt. die idd maar rustig aan. en hoe gaat het met jacob, kan je alweer een beetje redelijk praten met hem?
  maandag 28 juni 2004 @ 14:36:37 #188
1087 Merisse
broddeltante
pi_20251131
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Viel het bloedprikken je een beetje mee?
Ja hoor, pies of keek. Ze hoefden gelukkig maar 1 buisje. De volgende keer moet ik op cyclus dag 21 (rond 26 juli) weer bloedprikken en dan zullen ze wel veel meer moeten hebben.
  maandag 28 juni 2004 @ 14:44:29 #189
1087 Merisse
broddeltante
pi_20251326
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:24 schreef hartje het volgende:
ja, klopt; blauw is de datum. we hebben toen wel geklust. maar ja, mijn temp ging daarna weer ff naar beneden. & als je evt zwanger bent moet ie toch hoog blijven?
Oh sjeee sorry maar zover reikt mijn kennis niet helaas.
quote:
en hoe gaat het met jacob, kan je alweer een beetje redelijk praten met hem?
Het gaat wel weer goed tussen ons hoor. Hij doet ook echt zijn best om lief te zijn voor me en dat waardeer ik ook echt.

Hele rare vraag trouwens, heb jij een beetje een hese stem? Ik dacht dat zomaar toen ik je foto zag
Leuk nieuw icoontje trouwens!
  maandag 28 juni 2004 @ 14:45:35 #190
86274 hartje
still waiting...
pi_20251350
het schiet al een beetje op hè merisse.
nog 1 cyclus niet kvk
& het chromosomen onderzoek hoefde je niet af te wachtten toch?
  maandag 28 juni 2004 @ 14:49:29 #191
86274 hartje
still waiting...
pi_20251440
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:44 schreef Merisse het volgende:
Hele rare vraag trouwens, heb jij een beetje een hese stem? Ik dacht dat zomaar toen ik je foto zag
Leuk nieuw icoontje trouwens!
ik heb een hoog piep-stemmetje. ben net een kind aan de telefoon!
zou ik wel willen" zo'n zwoele hese stem

& jullie hadden ook allemaal zo'n leuk nieuw icoon'tje, dus bij gebrek aan werk lust heb ik maar ff wat nieuws gezocht.

god, ik kan me écht niet aan m'n werk zetten. zal ik zo ff een middag-tukje doen & dan vanavond ff paar uurtjes werken.
d'r komt nu toch niks uit m'n handen.
  maandag 28 juni 2004 @ 14:51:38 #192
86274 hartje
still waiting...
pi_20251498
o ja, heel fijn dat het met jou & jacob ook weer goed gaat
pi_20251607
Hartje je temp kan een daling hebben hoor.. als het maar niet onder je laatste laagse komt..(brr lekker duidelijk weer:S)

Toevallig heeft een kennis van me een dip gehad vlak voor ze ongi zou moeten worden helemaal in de stress maar wel mooi 6 weken zwanger ;-)
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  maandag 28 juni 2004 @ 15:00:12 #194
86274 hartje
still waiting...
pi_20251715
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:55 schreef Renegate het volgende:
Hartje je temp kan een daling hebben hoor.. als het maar niet onder je laatste laagse komt..(brr lekker duidelijk weer:S)

Toevallig heeft een kennis van me een dip gehad vlak voor ze ongi zou moeten worden helemaal in de stress maar wel mooi 6 weken zwanger ;-)
k snap hem: mijn daling was 0,05 graad boven de laatste laagste
ben wel zo moe als een hond & nergens zin in. had ik vorige keer ook, maar zal nu wel door de werkstress van de afgelopen week komen.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 15:00:57 #195
43556 miss_dynastie
pi_20251730
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:36 schreef Merisse het volgende:

[..]

Ja hoor, pies of keek. Ze hoefden gelukkig maar 1 buisje. De volgende keer moet ik op cyclus dag 21 (rond 26 juli) weer bloedprikken en dan zullen ze wel veel meer moeten hebben.
Gelukkig maar
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 15:47:06 #196
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_20252743
[offtopic]
Lieve meiden, ontzettend bedankt voor jullie troostende woorden. Als ik eraan denk hoe het met onze lieve kater Pluk (van de Petteflat) af moet lopen dan barst ik weer bijna in huilen uit. We hebben hem samen met zijn broer geadopteerd van een vriend van ons en ze zijn nu alweer 6 jaar bij ons in huis. Pluk is zo'n ontzettend lekkere vrijkous en altijd heel luid aanwezig bij ons thuis. Als we thuiskomen dan staat hij mauwend klaar voor zijn knuffels.

Nu hij ziek is verstopt hij zich in huis en hoor of zie je hem niet. Wel pak ik hem af en toe op en zet hem voor zijn etensbakjes neer en dan eet hij wel wat. Je merkt gewoon aan hem dat hij veel pijn heeft. Amputeren schijnt een optie te zijn, maar het is wel een van zijn voorpoten. Ik weet dus niet of dat wel te doen is voor een kat en dan maar te hopen of het niet verder is uitgezaaid. Nu ga ik er natuurlijk helemaal van uit dat het kanker is en geen ontsteking. Laten we toch maar op het laatste hopen want mijn lieve kindje mag nog niet van ons worden weggenomen
[/offtopic]

Nog even ontopic: afgezien van mijn mentale dip voel ik me lichamelijk eigenlijk redelijk goed. Als ik ervan uitga dat ik 20/06 mijn eisprong heb gehad, dan kan ik dus vanaf 3 juli ongesteld worden. Ik heb 9 juli NOD dus even ruim genomen omdat het vorige maand allemaal zo uitliep. Nog iets meer dan een week geduld en dan weet ik meer.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_20252884
slaapmeisje, ik heb begrepen dat dieren zich best goed zonder (voor- of achter-) poot kunnen redden...ik vind het echt heel erg naar voor je en ik duim voor je
pi_20253083
Lief Slaapmeisje, ik hoop gewoon dat het goed afloopt.
Kan me goed voorstellen hoe jij je voelt...

Dikke knuffel
pi_20254666
Hartje, jammer dat ik je foto heb gemist! Wil je hem er weer opzetten of eventueel mailen?

Slaapmeisje, ik hoop dat het goed afloopt, een huisdier verliezen is gewoon k*t!

Ok, ik ga dus dat bruine als ongi rekenen. Moet ik dan van mijn lange cyclus uitgaan ? Die was 46 dagen. Dan heb ik 16 juli eisprong en 30 juli nod. Of moet ik dan van een 'normale cyclus' uitgaan van 28 dagen. Dan heb ik vandaag mijn eisprong en 12 juli nod. AAAAAARG!!! Ik snap er echt niks van!!!
Wat denken jullie? Help!
  maandag 28 juni 2004 @ 17:50:10 #200
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20256251
ow sorry slaapmeisje, sorrrrrryyyyyyyy!!!!!!
k lees al een tijdje mee maar heb niet echt het idee dat ikhier erg welkom ben, staat soms een beetje geheim taal in laak maar zeggen...

k ben sinds een maand weer aan de pil daarvoor niet.
maar ok zal er wel aan liggen k weet t niet.
had gehoopt wat wijzer te worden enzo...

slaapmeisje: heel veel sterkte met de beslissing.
en sorry als ik je nu pijn heb gedaan door die opmerking dacht echt dat je je-weet-wel-was...echt sorry....
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')