Nee, zo krijg je niet een objectieve review, dan krijg je een review van iemand die geen/weinig ervaring heeft met dat soort spellen en geen vergelijkingen kan trekken met dergelijke spellen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, niet.Zo krijg je iig een objectieve review...
Dat is inderdaad 1 van de betere bladen op de nederlandstalige markt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:54 schreef Bensel het volgende:
het belgische blad PcGameplay heeft al meermaals late reviews gemaakt, vanwege deze praktijken.. En ik moet zeggen, al de punten die zij noemen, vindt ik zelf ook.. De scores komen erg in de buurt van wat ik er voor zou geven. En bovendien is de humor nog altijd geweldig
Een complete fanboy een review laten schrijven werkt ook niet echt..quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:43 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Nee, zo krijg je niet een objectieve review, dan krijg je een review van iemand die geen/weinig ervaring heeft met dat soort spellen en geen vergelijkingen kan trekken met dergelijke spellen.
Een Fifa-reviewer laat je geen Master of Orion 3 recenseren,dat gaat nooit goed.
BMH ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:21 schreef Retuobak het volgende:
Gewoon iemand die wel regelmatig games van het genre speelt, maar niet iemand die compleet fan is. Dus bijv. Notorious Roy niks laten schrijven over Nintendo zaken
quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:21 schreef Retuobak het volgende:
Gewoon iemand die wel regelmatig games van het genre speelt, maar niet iemand die compleet fan is. Dus bijv. Notorious Roy niks laten schrijven over Nintendo zaken
Enige waar ik gamespot van ken is dat ze heel erg anti-xbox zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:26 schreef joogdepoog het volgende:
ik heb het idee dat gamespot een van de betere sites is, missgien omdat het allemaal erg flashy is, maar ook omdat ze cijfers geve waar ik het mee eensch ben....
staat gamespot bekend om zijn kwaliteit of berucht ergens voor ofzo?
Mja dan wordt het moeilijk idd. Dan zou je eventueel kunnen overwegen een Nintendo fanboy de game te laten reviewenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 06:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees mijn Kirby Airride review eens... Dat was een apart geval, fans van Nintendo/Kirby vinden het over het algemeen best leuk, maar anderen waarschijnlijk helemaal niet. Hoe moet je zo'n game dan reviewen?
Dan wordt het misschien tijd voor duo reviews, hetzelfde spel door 2 mensen laten reviewen een gamecuber en een xbox'er bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:21 schreef Retuobak het volgende:
Als lexie en ik in de crew zouden komen, dan zou je zoiets in de toekomst wel eens kunnen gaan zienquote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:48 schreef Retuobak het volgende:
Gaat veel werk worden dan lijkt me, maar opzich geen slecht idee.
Nee, maar wel iemand die er verstand van heeft een review laten schrijven, dat werkt welquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een complete fanboy een review laten schrijven werkt ook niet echt..
Als je als tijdschrift een redactie hebt met een eigen kantoor, dan kan dat. Dan zet je dat spel op een computer/console en laat je iedereen er een dagje achter zitten alvorens samen een review te schrijven. Met een site als deze is dat onmogelijk, omdat de reviewers verspreid over het land wonen. Wanneer iedereen dan de spellen moet gaan doorsturen, haal je nooit de deadline. Niet iedereen kan overdag naar een postkantoor, dus je bent al snel een week kwijt voor het spel bij de volgende is. Dan moet je nog eens tegelijkertijd online zijn om te overleggen over de review...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:10 schreef nlboy het volgende:
Daarom down ik eerst de spellen eerst zodat ik hem zelf kan testen en er aan gaan snuffelen. Als ik het spel echt VET! vind dan koop ik het spel gewoon.
Ik heb ook een abbo op het Duitse gameblad Gamestar, omdat bij dat blad meestal door minimaal 2 mensen word getest en dus krijg je ook een eerlijke score.
Als het bijvoorbeeld echt een spel is waar iedereen op zat te wachten, dan test bijna iedereen dat spel en geeft ook z'n eigen mening. En dat zouden de meeste tijdschriften/sites ook moeten doen.
Ik ben complete-user van Gamespot (amerikaanse natuurlijk) en ik weet niet welke gamespot jij bedoelt, maar als ik een webzine kan noemen waar mij nog nooit platform-flame-issues zijn opgevallen dan is het gamespot wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 06:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Enige waar ik gamespot van ken is dat ze heel erg anti-xbox zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |