abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20144200
Tegen Letland is gebleken dat Frank de Boer nog steeds aanvoerder is als hij speelt.

Ik vind dat raar en een slechte zaak. Een aanvoerder moet eigenlijk altijd spelen, iig zo vaak mogelijk.
Cocu moet nu zijn aanvoerdersband afstaan omdat Bouma geblesseerd is, imo ondermijnt dit zijn leiderschap.
Cocu had ook tegen de Letten aanvoerder moeten zijn.
Wat vinden jullie?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 24 juni 2004 @ 02:58:23 #2
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_20144214
wat boeit het nou, volgens mij maakt het tegenwoordig weinig meer uit
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_20144228
Cocu is bagger. FdB heeft meer macht op het veld als het ware, dat kan nodig zijn als het even niet goed loopt. Hij is de verlengstok van Advocaat op het veld. Daarom moet hij aanvoerder zijn.
pi_20144247
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 02:58 schreef Kindred_Spirits het volgende:
wat boeit het nou
Toch belangrijk wie als eerste die cup omhoog mag hijsen, nietwaar
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20144253
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 03:03 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Toch belangrijk wie als eerste die cup omhoog mag hijsen, nietwaar
dan zeg ik, maak Robben aanvoerder
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20144261
Toch niet zo onbegrijpelijke gedachte misschien. Cocu is altijd al reserve aanvoerder geweest als Frank de Boer speelt, maar schuift de taak van hoofdaanvoerder toch liever af aan iemand anders. En aan wie kan je het dan beter afschuiven dan aan Frank de Boer die al 300 jaar aanvoerder is?
pi_20144695
Ik vnd Frank e Boer anders een betere aanvoerder dan cocu hoor, heeft mer controle op het veld, en ik moet zelfs zeggen dat ik Frank de Boer gister erg goed vond spelen.
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2004 @ 07:45:26 #8
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20144704
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 02:56 schreef FritsVanEgters het volgende:

Cocu had ook tegen de Letten aanvoerder moeten zijn.
Wat vinden jullie?
mee eens
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_20145080
Cocu is geen aanvoerder, dan kun je volgens mij nog beter Davids kiezen ware het niet dat hij te veel ruzie zal maken met de scheidsrechters en wij elke 3e wedstrijd zonder Davids zouden moeten spelen. Mischien Seedorf, maar dat schijnt meer een teamleider buiten het veld te zijn (gezeligheidheid en saamhorigheid creeren)
Ik vond Frank de Boer idd niet slecht spelen, na afloop zag je hem in het stadion rondkijken alsof het zijn laatste wedtrijd was, dat vond ik wel een mooi beeld. Hij lijkt er echt nog wel lol in te hebben dus het is hem gegund, onze capitan.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')