abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2004 @ 02:51:46 #1
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_20144164
het zal sommigen nog hoog zitten, de wissel van robben in de wedstrijd tegen tjechië.
maar toch vindt ik het verlies tegen de tjechen niet alleen maar advocaat's schuld, maar ook van de spelers en de scheidsrechter...

hij heeft met de wedstrijd tegen letland aangetoond dat zijn team weldegenlijk een team is, en hij luistert ook nog eens naar het legioen, door robben nu dus niet te wisselen.

je kunt het draaien of buigen hoe je wilt, een ding is zeker, we gaan naar de kwartfinale's met dick advocaat..

dus hier wil ik hem even bedankt, ondanks alle negatieve publiciteit, zijn er ook nog mensen die voor dick zijn, ook al vond ik, de wissel van robben, ook geen goede zet, het is hem vergeven, en ik bedank hem en de spelers voor deze geweldige prestatie!
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  donderdag 24 juni 2004 @ 02:59:21 #2
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_20144223
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  donderdag 24 juni 2004 @ 03:28:30 #3
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_20144324
Kijk, Robben speelde deze wedstrijd weer goed, zette veel druk. Hij was fit genoeg om de hele wedstrijd te spelen. Misschien had hij deze wedstrijd niet of slechts weinig kunnen spelen als hij er niet uit was gehaald. Dus _misschien_ had Advocaat al die tijd toch gelijk
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  donderdag 24 juni 2004 @ 03:30:58 #4
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_20144337
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 03:28 schreef SillyWalks het volgende:
Kijk, Robben speelde deze wedstrijd weer goed, zette veel druk. Hij was fit genoeg om de hele wedstrijd te spelen. Misschien had hij deze wedstrijd niet of slechts weinig kunnen spelen als hij er niet uit was gehaald. Dus _misschien_ had Advocaat al die tijd toch gelijk
Wat is jou mening over deze post?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_20144345
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 03:28 schreef SillyWalks het volgende:
Kijk, Robben speelde deze wedstrijd weer goed, zette veel druk. Hij was fit genoeg om de hele wedstrijd te spelen. Misschien had hij deze wedstrijd niet of slechts weinig kunnen spelen als hij er niet uit was gehaald. Dus _misschien_ had Advocaat al die tijd toch gelijk
Alsjeblieft zeg, wat een onzin.

Robben had tegen Duitsland ook al moeten spelen, tegen Tsjechië de hele wedsrtijd en dan had hij nu de hele wedstrijd kunnen rusten omdat we al twee overwinningen op zak hadden.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20144371
Het moet NU ophouden dat gedoe over Advocaat!!!
Het is onze coach, en die maak goede, en foute beslissingen..
Als ie een foute wissel maakt valt iedereen over hem heen, en als ie een goede wissel maakt hoor je niemand klagen. Het moet nu stoppen voordat er zo'n idiote hollander hem echt wat aan doet... Door die domme hetze wat de pers tegen hem op zet, komen onze voetballers niet aan spelen toe.
Laten we aub gaan voetballen.....
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_20144374
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 03:46 schreef Gobo het volgende:
en als ie een goede wissel maakt hoor je niemand klagen.
dat is toch prima dan
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 24 juni 2004 @ 03:53:29 #8
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_20144386
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 03:46 schreef Gobo het volgende:
Het is onze coach, en die maak goede, en foute beslissingen..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_20144623
Waar ik kotsmoe van word is dat het gros nu weer onvoorstelbaar positief is en dezelfde groep 2 dagen geleden oranje nog uitkotste. Wat een gelegenheidssupportertjes allemaal. Je bent fan of je bent het niet. Ook bij de media hebben hele gezelschappen geen recht meer om blij te zijn, stelletje negatievelingen. Maar ach, we stammen af van de apen he?
pi_20144625
Bedankt Dick. En nou oprotten. De opstellingen tegen Letland was ook weer om te janken en de wissels die je deed ook.
  donderdag 24 juni 2004 @ 07:50:30 #11
73813 JonDZ
Wie anders?
pi_20144724
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 07:20 schreef BretsiG het volgende:
Waar ik kotsmoe van word is dat het gros nu weer onvoorstelbaar positief is en dezelfde groep 2 dagen geleden oranje nog uitkotste. Wat een gelegenheidssupportertjes allemaal. Je bent fan of je bent het niet. Ook bij de media hebben hele gezelschappen geen recht meer om blij te zijn, stelletje negatievelingen. Maar ach, we stammen af van de apen he?


Valt mij ook op, ik heb het ook al een paar keer gezegd. Eerst allemaal Advocaat dood wensen en nu is het als schaapjes 'Hup Holland!'.
pi_20144747
Dick is nog steeds een slechte coach
pi_20144757
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 07:50 schreef JonDZ het volgende:


Valt mij ook op, ik heb het ook al een paar keer gezegd. Eerst allemaal Advocaat dood wensen en nu is het als schaapjes 'Hup Holland!'.
Hup Holland en wegwezen met Dick spreekt elkaar niet tegen dacht ik
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:00:08 #14
92803 Bela
homo ludens
pi_20144758
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 07:20 schreef sol1tair het volgende:
Bedankt Dick. En nou oprotten. De opstellingen tegen Letland was ook weer om te janken en de wissels die je deed ook.

Ik snap niet waarom bijvoorbeeld Kluivert nog geen speelminuten gegund zijn, die Tsjechische coach bewees dat hij een breed kwalitatieve selectie had. Hoe breed is die van Oranje?
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_20144790
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:00 schreef Bela het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik snap niet waarom bijvoorbeeld Kluivert nog geen speelminuten gegund zijn, die Tsjechische coach bewees dat hij een breed kwalitatieve selectie had. Hoe breed is die van Oranje?
Kluivert en van Nistelrooy samen gaat niet, het is al eerder bewezen. Van Nistelrooy is in vorm, Kluivert ook?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:12:10 #16
59369 8PacK
Alé god, benne ge daar?
pi_20144803
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 07:20 schreef sol1tair het volgende:
Bedankt Dick. En nou oprotten. De opstellingen tegen Letland was ook weer om te janken en de wissels die je deed ook.
De opstelling was juist goed en de wissels deed hij om van Nistelrooy te sparen en om de niet goed spelende van der Mayde te wisselen. Dus nou moet je echt je mond houden want dat gezeik over Advocaat is nu echt onterecht.

En oja ik heb geen enekele keer gezegd dat Dick niet meer welkom was en dat hij dom enzo was. Ik vond hem in het begin van het tournooi ook geen goede coach maar ik ging dat tenminste niet van alle daken afroepen. Hij koos gewoon de verkeerde opstelling en heeft nu blijkbaar de juiste gedaan.
Dusse hij zegt zo van je hiehohahondekots....
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:18:17 #17
92803 Bela
homo ludens
pi_20144834
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Kluivert en van Nistelrooy samen gaat niet, het is al eerder bewezen. Van Nistelrooy is in vorm, Kluivert ook?
Makaay is ook in vorm dus voor een kwartiertje kunnen Kluivert best wat speelminuten worden gegund. Gisteren was daar bijvoorbeeld een uitstekend moment voor.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_20144837
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:12 schreef 8PacK het volgende:

De opstelling was juist goed en de wissels deed hij om van Nistelrooy te sparen en om de niet goed spelende van der Mayde te wisselen. Dus nou moet je echt je mond houden want dat gezeik over Advocaat is nu echt onterecht.
Lul op man, die opstelling was WEER om te huilen. Tegen de letten met vijf man achter spelen ... .
Om het even kort samen te vatten:
Stam (Geen enkele actie naar voren gemaakt)
Cocu (Durfde te zeggen dat ze goed speelde)
Seedorf (speelde op 10 terwijl ie rechtshalf stond)
v.d. Meyde (Jesus ... wat een kut voorzet)
Advocaat (De slechtste bondcoach ooit)
Van Hanegem (Dat gelul over het er niet mee eens zijn)
pi_20144852
Stam is het beste van oranje..

Seedor
v.d. Meyde en Cocu kunnen me gestolen worden.


Bij volgende wedstrijd moeten gewoon makaay / nistelrooi / stam(speelt toch altijd:P)
sneijder en robben spelen
dan win je
pi_20144922
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:23 schreef dyzrz het volgende:
Stam is het beste van oranje..

Seedor
v.d. Meyde en Cocu kunnen me gestolen worden.


Bij volgende wedstrijd moeten gewoon makaay / nistelrooi / stam(speelt toch altijd:P)
sneijder en robben spelen
dan win je
Pcies, Sneijder moet erin ... meer evenwicht en aanvallende impuls op het middenveld. Maar Dick zal er ongetwijfeld weer anders over denken. Als Dick maar niet vergeet dat we verder zijn dankzij het slechte spel van de Duitsers.
  donderdag 24 juni 2004 @ 08:35:26 #21
70795 GiSH
waiting for sun
pi_20144933
Makaay had gewoon gewisseld moeten worden na de 1e helft
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_20144963
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:19 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Lul op man, die opstelling was WEER om te huilen. Tegen de letten met vijf man achter spelen ... .
Om het even kort samen te vatten:
Stam (Geen enkele actie naar voren gemaakt)
Cocu (Durfde te zeggen dat ze goed speelde)
Seedorf (speelde op 10 terwijl ie rechtshalf stond)
v.d. Meyde (Jesus ... wat een kut voorzet)
Advocaat (De slechtste bondcoach ooit)
Van Hanegem (Dat gelul over het er niet mee eens zijn)
zozo jij hebt een universitaire studie klagen afgerond?
nl speelde goed met dick punt uit...
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_20144981
Dick is typisch een coach die of verkeerd start in een wedstrijd en dat moet corrigeren of goed begint en dan verkeerd corrigeerd. Dank zij blessures, schorsingen en spelers zonder ritme op de bank bleef er eigenlijk weinig keuze voor hem over en ging het dus ook naar behoren alhoewel ik de opstelling tegen de Tsjechen toch de beste tot nu toe vind.

robben - van Nistelrooy - van der Meyden dan maar bij gebrek aan betere rechtsvoor
Cocu - Davids - Seedorf- Sneijder
v. Bronckhorst - Stam - Heitinga
vd Sar
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_20145148
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:39 schreef pur33 het volgende:

[..]

zozo jij hebt een universitaire studie klagen afgerond?
nl speelde goed met dick punt uit...
Ik kijk gewoon verder dan 1 wedstrijd ... je hebt echt een oranje bril voor je neus als je vindt dat NL gisteren goed speelde. Blij zijn met de plaatsing OK, maar goed gespeelt ... echt niet.
pi_20145156
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:42 schreef Deetch het volgende:
robben - van Nistelrooy - van der Meyden dan maar bij gebrek aan betere rechtsvoor
Cocu - Davids - Seedorf- Sneijder
v. Bronckhorst - Stam - Heitinga
vd Sar
overmars rechts voor en iemand in de plaats voor seedorf want die speelde een belabberde wedstrijd
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')