abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20143067
Als ik erg gespannen ben dan krijg ik pijn in m'n handen en voeten. Het lijkt wel alsof alle spanning zich daar ophoopt, en dan gaat het echt om een paar specifieke punten, bijv. net onder de bal van m'n voet en in het zachte stukje tussen duim en wijsvinger. Hoe gestresster ik ben, hoe pijnlijker het wordt, en op een gegeven moment verspreidt het dan ook naar m'n schenen. Heeft iemand daar ervaring mee of enige ideeen om er vanaf te komen? En dan niet zorgen dat de spanning minder wordt, want dat gaat niet zo snel. Het enige wat wel helpt is om het heeeeeeeeeel lichtjes een beetje te masseren, maar dat werkt maar kort, bovendien heb ik daar altijd een hand voor nodig, en dan gaat die hand weer meer zeer doen. Een voetenbadje of zo werkt niet, en als ik op die punten druk is dat toch hoogst onaangenaam. Het is niet dusdanig pijnlijk dat ik er iets voor in moet nemen of er speciaal voor naar de dokter zou gaan, maar lekker is anders. Dus, iemand?
Sanity is (not) statistical
pi_20143141
probeer is 5 minuten ofzo op een koude vloer met je blote voeten te lopen bijvoorbeeld in de badkamer ofzo op de tegels... al weet ik niet of het voor je handen ook helpt ..
pi_20143188
Nee, van kou wordt het erger. Werd het nu ook maar minder van warmte =D

Heb trouwens ook nog zo'n punt in mn wenkbrauwen, maar daar ben ik wel aan gewend agz ik last heb van spanningshoofdpijn. Daar heb ik gelukkig wel een oplossing voor, dus da's niet zo erg.
pi_20143670
wij hebben in 't centrum zo'n idioot zitten die aan traditionele chinese geneeskunde doet, en dit lijkt me net wat voor hem!

dijkstraat, lichtenvoorde, achterhoek, gelderland, nederland, europa, aarde.
pi_20144082
Idd, probeer eens wat Chinese medicijnen!

Ik had ook flink wat last van mijn pols. Nu smeer ik er elke avond wat tijgerbalsem op, was even later over...
Vergeet niet tegelijk een beetje te masseren en alleen met de ader mee te wrijven, succes!
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_20144915
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 02:39 schreef El_Nino het volgende:
Idd, probeer eens wat Chinese medicijnen!

Ik had ook flink wat last van mijn pols. Nu smeer ik er elke avond wat tijgerbalsem op, was even later over...
Vergeet niet tegelijk een beetje te masseren en alleen met de ader mee te wrijven, succes!
Had jij niet gewoon (zonder dat je wist dat het zo heette) last van het Carpale tunnel syndroom
pi_20153657
erikkll: dankje hoor, maar da's te ver fietsen vanaf hier =D

Tijgerbalsem maakt toch alleen warm?
pi_20155594
Tis toch niet gebruikelijk dat je zo'n onaangenaam gevoel in je handen en voeten krijgt.
Spieren kunnen zich flink aanspannen bij stress, maar je weet nooit zeker of dat het is.
Een retourtje dokter kan heus geen kwaad hoor!
Je kunt wel vanalles doen en erop smeren, maar lijkt het je niet handiger een oorzaak te weten/vinden?
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20170743
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 08:32 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Had jij niet gewoon (zonder dat je wist dat het zo heette) last van het Carpale tunnel syndroom
Dat zou idd best kunnen, de beschrijving matcht de klacht precies...
Vooral dat van het wakker worden in de nacht of wakker worden met een tintelende hand/arm!

Nu doe ik er al ongeveer een weekje elke avond wat tijgerbalsem op, plus flink inwrijven.
'S ochtends voel ik het nog wel, maar ik wordt niet meer wakker met een pijnlijke hand. Nadat ik een uurtje wakker ben is de klacht trouwens ook weer helemaal weg...

Vergeet ik de tijgerbalsem 's avonds dan wordt ik wel weer wakker met een pijnlijke hand, hoewel dit stukken minder is dan voordat ik ermee begon. tijgerbalsem zorgt er idd voor dat het warm wordt maar ook dat de pezen en spieren iets flexibeler worden. Oude Chinese wijsheid, ach, baat het niet, dan schaat het niet...
黑 ¦ Links tot en met...
pi_20170814
Ik gebruik trouwens de gewone witte versie, voldoet voor mij...

Voor jouw klacht is het misschien idd toch beter om de dokter even te bezoeken, het blijft namelijk een vreemd verschijnsel...
黑 ¦ Links tot en met...
pi_20173939
Dit spul doet wonderen met je

Ik zou gewoon een langs de huisarts heen gaan.
pi_20230681
Moah, de huisarts ziet me komen. Ik ben een keer behandeld voor psychische problemen en als ik voor iets lichamelijks ga word ik al ondervraagd hoe het thuis gaat, hoe het op school gaat, of het wel goed gaat, of er niets aan de hand is en of alles thuis wel goed gaat (ja, echt tig keer hetzelfde). Dan zal ik nu gaan voor iets waarvan ik 99% zeker weet dat het stress is. De klachten nemen toe met stress, alleen ik heb nog geen betere oplossing gevonden dan gaan slapen. En da's 's avonds niet zo erg hoor, maar je kan niet altijd overal maar gaan slapen :-D

Ik had gehoopt op een single masseur die eens langs wil komen, maar helaas ;-P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')