Hij wil ze niet ongerust maken/als patiënt behandeld wordenquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar waarom verzwijgt Harmsen het nou?. Van z'n tumor.
Wat is het toch ook een ongelofelijk lieve man he?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef toiletseatgirl het volgende:
Hij wil ze niet ongerust maken/als patiënt behandeld worden
Ik bedoelde te zeggen dat ik het gevoel kreeg dat ze gewoon het einde van de aflevering van morgen, de zomercliff dus, nu al vast hebben laten zien.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iedereen zit aan t einde van het jaar weer helemaal in de problemen.. Zoals ieder jaar
Is dat echt zo??quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:25 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
En hield ze opeens van roti en kouseband en american football
Ik denk dat de cliffhanger met Nina is. In ieder geval, die verhaallijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:53 schreef DaMart het volgende:
Ik bedoelde te zeggen dat ik het gevoel kreeg dat ze gewoon het einde van de aflevering van morgen, de zomercliff dus, nu al vast hebben laten zien.
Nee dat is echt zo gegaan toen leek gtst net zoopquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat echt zo??
Of is dat een grapje...kdenk het trouwens wel..maar ik zag _bigmac_ reageren...
Haha...quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:05 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ja Jessica werd half Arthur toen ze z'n hart had.
Dat wil ik eigenlijk ook wetenquote:Maar dat Harmsen ook iemand heeft vermoord?!![]()
Niet te geloven hoe snel je die dingen eigenlijk weer vergeet.
Hoe is hij aan de straf daarvoor ontkomen?
Verzin jij eens wat danquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Arme Harmsen![]()
Ik vond het maar een vaag idee van Laura trouwens, om iedereen te verzamelen in Scala. Konden ze nou echt niet iets beters bedenken om die personages in Scala te krijgen?
Je kan idd zien dat ze er zelf ook een heeftquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Aflevering was weer super!Yasmin vindt ik altijd zo leuk met kleine kinderen.Vorige week met Lucas was ook al zo leuk.Filmpjes zijn fantastisch!Wij willen meer!
http://www.soapmail.nlquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:16 schreef Kimmster het volgende:
Mag ik een samenvattinkje ?
Heb het niet kunnen zien vanavond.
benjamin is het hart van de gemeenschapquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nouja, het huwelijk van Charlie en Nick was wel een betere aanleiding geweest.. niet dat mensen erg enthousiast zullen zijn als ze horen dat Charlie en Nick getrouwd zijn, maar dat vind ik logischer dan gezellig met z'n allen op Benjamin inpraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |