Ja eigenlijk heeft ze het gewoon uitgelokt he...als ze nou niets meer had gezegd was Ludo gewoon weggelopen.......quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:13 schreef BVO het volgende:
Ik kan trouwens geen genoeg krijgen van die van Ludo & Bowien.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:29 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heeft ze het gewoon uitgelokt he...als ze nou niets meer had gezegd was Ludo gewoon weggelopen.......
Ik denk ook iedere keer, zeg nou niets meer....maar het eindigt toch altijd hetzelfde![]()
Is eigenlijk stom dat je dat denkt ik heb dat ook dat ik denk ludo help haar nou... En elke keer valt ze naar beneden.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:29 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heeft ze het gewoon uitgelokt he...als ze nou niets meer had gezegd was Ludo gewoon weggelopen.......
Ik denk ook iedere keer, zeg nou niets meer....maar het eindigt toch altijd hetzelfde![]()
Jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Is eigenlijk stom dat je dat denkt ik heb dat ook dat ik denk ludo help haar nou... En elke keer valt ze naar beneden.
Ik zat toen ook nog op de basisschoolquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:55 schreef Shir het volgende:
Ik heb de single van Ademnood, maar ja toen zat ik nog op de basisschool, dan mag het...![]()
Nostalgie? Of gewoon een beetje emotioneel?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Na de dood van Guusje heb ik ook weer een paar Linda, Roos en Jessica nummers gedownload..
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:29 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Die hebben wij hier ook nogquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:39 schreef Riann het volgende:
Ik heb hier nog een cd liggen van gtster schijnt er nog 1tje te zijn
bij mij staan er deze liedjes op
1 Ademnood - jessica harmsen linda dekker en roos de jager
2 Ik ga voor goud - Jessica harmsen
3 Kom bij mij - remco terhorst
4 Utopia - silvia merx en janine elschot
5 1 dag alleen - linda dekker
6 Valerie - Laura alberts
7 Alles (wat ik ben) - Stan nijholt
8 Zolang ik dromen kan - Roos de jager
9 Nooit alleen - arthur peters
10 een minuut nog voor een leven lang - Suzanne balk
11 hoeveel woorden - linda dekker en remco terhorst
12 Gtst tune
hij komt uit 1995
Allebei.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:53 schreef Shir het volgende:
Nostalgie? Of gewoon een beetje emotioneel?
Mooiquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
4 Cliffhangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |