abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:17:22 #26
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_20182573
Ik ben trots op het volkslied omdat ik een Nederlander ben!!!! Ik brul het mee met me hand op me hart en met tranen in me ogen, vol passie....zoals het hoort HUP HOLLAND

(prachtig tegen Letland hoe je het hele stadio hoorde meezingen, wel buiten de maat, maar toch)

Het Nederlandse vokslied gaat tenminste niet over bloederige veldslagen en overwinningen, dat is volgens mij ook uniek!
Accept you're dead and start living
  vrijdag 25 juni 2004 @ 16:35:02 #27
17698 nappel
raar menneke..
pi_20183087
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 16:17 schreef bramos-elvis het volgende:
Ik ben trots op het volkslied omdat ik een Nederlander ben!!!! Ik brul het mee met me hand op me hart en met tranen in me ogen, vol passie....zoals het hoort HUP HOLLAND

(prachtig tegen Letland hoe je het hele stadio hoorde meezingen, wel buiten de maat, maar toch)

Het Nederlandse vokslied gaat tenminste niet over bloederige veldslagen en overwinningen, dat is volgens mij ook uniek!
[zeikmode]
Nee, wij brachten het in praktijk en hoefden er niet over te zingen..
[/zeikmode]
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20345213
[wijsneusmode]
Als je de eerste letters van de coupletten achter elkaar zet krijg je trouwens "Willen van Nassau"
(in bovenstaand voorbeeld wordt het trouwens willen van nazzav (maar in oud nederlandsch klopt het wel
[/wijsneusmode]

(oke dit wist iedereen natuurlijk al maar ik zeg het toch maar effe )
٩๏̯͡๏)۶
pi_20345400
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 20:07 schreef Compile het volgende:

[..]

Ik schaam me dood voor dit volkslied hier. Bah, vooral dat stukje "van duitse bloed"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')