Dûhh!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:37 schreef Timmah het volgende:
Alsjeblieft... Iemand... Vertel me dat niet iedereen weer voetbal gaat kijken...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:37 schreef Timmah het volgende:
Alsjeblieft... Iemand... Vertel me dat niet iedereen weer voetbal gaat kijken...
Mooi is datquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:38 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Dûhh!.
Hup Holland, hup!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mooi is dat
Waar?!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
Rellen!!!
Braga, Estadio Municipal!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waar?!
* alvast cola en popcorn klaarzet *
Ohw.. laat maar dan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:42 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Braga, Estadio Municipal!.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ohw.. laat maar dan.
tv op kanaal Nederland twee zetten, kun je het ook zien en meemakenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ohw.. laat maar dan.
* Gerdo in stamkroeg kijken gaat*quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:45 schreef WAik het volgende:
[..]
tv op kanaal Nederland twee zetten, kun je het ook zien en meemaken
* Gerdo gaat in 'eigen' kroeg zitten met alleen maar vrienden plus beamer![]()
![]()
![]()
No thanks..quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:45 schreef WAik het volgende:
[..]
tv op kanaal Nederland twee zetten, kun je het ook zien en meemaken
*troosten!*quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:47 schreef Gerdo het volgende:
[..]
* WAik in stamkroeg kijken gaat*
...en mocht het misgaan dan is er altijd nog een leuke vrouw om me te troosten!.
Lotgenoot..quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:47 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga ook niet kijken hoor
wa aa aa a a ttt!!!!???quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:47 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga ook niet kijken hoor
Weet je hoe leuk dat is, getroost worden?!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:47 schreef WAik het volgende:
[..]
*troosten!*![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:37 schreef Timmah het volgende:
omdat ik suf, dom en traag benquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:49 schreef Weemz het volgende:
>> Waarom linkt "De derde meet" Nog steeds naar de tweede??
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:48 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk dat is, getroost worden?!.
En als ze gewoon doorgaan zijn we blij en gaan we ook kussen enzow!.
Een vrouw die voetbal met me gaat kijken is eigenlijk nog veel opzienbarender!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:52 schreef WAik het volgende:
[..]had ik nou ook maar een (voetballiefhebbend) vriendje
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*sugt*
nee hoorquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:53 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Een vrouw die voetbal met me gaat kijken is eigenlijk nog veel opzienbarender!!
Is dat ook meteen de reden waarom we nu in topic 953,5 zitten ipv 954?quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:51 schreef WAik het volgende:
[..]
omdat ik suf, dom en traag ben
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dat ook meteen de reden waarom we nu in topic 953,5 zitten ipv 954?.
Hoe dan ook, ik ga me omkleden! Hoiiii!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:55 schreef WAik het volgende:
[..]
nee hoor![]()
ken er meer
[edit]ken eik minder homo's die voetballiefhebber zijn[/edit]
*aai*quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*sugt*
quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga voetbal kijken
[edit]zucht, vergeet continue de helft van wat ik wil opschrijvenquote:En ik heb inmiddels 4 bedrijven achter me aan huppelen die me willen werven
later!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:55 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga me omkleden! Hoiiii!.
Nou, ik accepteer alleen iets wat beter is dan dat ik nu heb.. logisch?quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:57 schreef WAik het volgende:
[..]hulde! b'vo! etc!
![]()
eindelijk een medevoetbalkijker van homo-aard
[..]
[edit]zucht, vergeet continue de helft van wat ik wil opschrijven[/edit]
feli vlarp! nog een beetje een uitdagende baan dan? of hetzelfde als wat je nu doet?
wel dus in de ictbranche?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik accepteer alleen iets wat beter is dan dat ik nu heb.. logisch?
Misschien wel, misschien niet... ik zal wel zienquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:09 schreef WAik het volgende:
[..]
wel dus in de ictbranche?![]()
Gelukkig ben je niet naar beneden gevallen vanaf de tribunequote:Op woensdag 23 juni 2004 20:24 schreef Timmah het volgende:
* zucht *
Was het maar eergisteren....
[afbeelding]
Als ik mijn ogen dichtdoe sta ik weer in de Arena...
Jammer genoeg heb ik em wel zien liggen..quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet naar beneden gevallen vanaf de tribune
Dat gaat een beetje moeilijk als je vooraan staatquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet naar beneden gevallen vanaf de tribune
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik em wel zien liggen..
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
@Beaver: QaF al gezien?
* open doet *quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:47 schreef wizarddragon het volgende:
*ding dong*
Ohw... ok ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
1-0! [afbeelding]
Hoiquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:16 schreef Waxxer het volgende:
Naaaaaaauuuuwwww wat een avond
Maargoed
Hai
Hiquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:22 schreef Idril-2 het volgende:hoi
*zucht*
voor voetbal vlucht
quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:51 schreef Jerruh het volgende:
yeahyeahyeah karten is cool!1!!!
ja hoor... de leraar wilde ons geen aanvulling laten doen, maar omdat we er recht op hebben gaan we het doen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
eeeeyy man Jerruh kerel hey!!
Kon je even al je opgekropte agressie van de laatste dagen kwijtGeeft wel een adrenalinekick he?
![]()
zeg zit jij stiekm hier ofzo???????quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:19 schreef Timmah het volgende:
Ik werd nogal geschreeuwd beneden.. iets met het voetbal?
Ja.. Heel stiekem enzo ..quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
zeg zit jij stiekm hier ofzo???????![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:![]()
Nah, kom dan een Martinietje drinken!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja.. Heel stiekem enzo ..![]()
*online kom*quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:37 schreef Timmah het volgende:
* wacht op die stroom mensen die online komen om gezellig mee te praten *
Met dit weer ga ik de deur niet meer uit... sorryquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, kom dan een Martinietje drinken!![]()
Het feit dat ik geen voetbal heb gekeken betekent niet dat ik niet meedans!quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:45 schreef beaverhausen het volgende:
*dansje doe met Vlarp en Waxje*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*stil*quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:48 schreef Vlarp het volgende:
Nederland, O Nederland
Jij bent de kampioen,
Wij houden van Oranje,
Van zijn daden en zijn doen.
*Timmah mute*quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
* Het Oranjeniveau van het topic een standje of 3 lager zet *
aaaaawwwquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:48 schreef Vlarp het volgende:
Nederland, O Nederland
Jij bent de kampioen,
Wij houden van Oranje,
Van zijn daden en zijn doen.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*Timmah mute*
*nog een dansje doe*quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:54 schreef Weemz het volgende:
En het mooiste is nog: Duitslang ligt d'r uit!![]()
![]()
![]()
![]()
Welke dakkapel.. we hebben niet eens een dakraamquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
aaaaawww![]()
![]()
Ik zie je het zo zingen uit je dakkapelletje
Met een groep kijken is leuk ja. Dan ga je vanzelf meer meeleven met de wedstrijd. Ik heb ook lekker beneden gezeten en zitten gillen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Dit is de 2e x dat ik een voetbalwedstrijd helemaal uitzit. Eerste keer was afgelopen zaterdag omdat we met de familie een weekend in Duitsland zaten en dat allemaal voetbalfreaks zijn, en toen merkte ik dat met een hele groep kijken best leuk en zelfs spannend was. En net met pupje gekeken... het gaat een beetje meer leven nuVond het wel leuk! al zou ik er nog steeds niet voor thuisblijven, maar goed
Anyways: [afbeelding]
Ik heb wel mijn eigen dakraamquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welke dakkapel.. we hebben niet eens een dakraam
Ik denk dat Waxje je aanzag voor Timmah die nog steeds op mute staatquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig zelf de afstandsbediening kunnen bemachtigenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat Waxje je aanzag voor Timmah die nog steeds op mute staat
Ja er komt weer geluid uit het dakraampjequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig zelf de afstandsbediening kunnen bemachtigen![]()
Die staat zeker ook nog op mijn lijstje...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Net een leuke anime film gezien, erg emotioneel, een lekkere feel-good movie... of eigenlijk ook weer niet zo feel-good...
maar de moeite waard dat wel... beter dan die zielloze crap die Disney eens per jaar draait...
http://www.animefringe.com/magazine/2003/10/feature/04/index.php3
Nou dan rende je gauw naar buiten in de tuin en deed je hetquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mama keek wel raar ja.. maar met dit weer kom ik niet vrijwillig buitenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan rende je gauw naar buiten in de tuin en deed je het![]()
En mamma zo
naar buiten kijkend
hij is echt zoooooooo zielig die film, maar tegelijkertijd zooooooooooo opgewekt. Het is grappiger dan Grave of the Butterflies (crap ik moest echt janken bij die film) maar er zitten ook een paar mooie emotionele momenten in, vooral de ondertoon van de hele film.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die staat zeker ook nog op mijn lijstje...
Firefliesquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Grave of the Butterflies
quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:33 schreef Weemz het volgende:
Oke, ik heb de link naar het Meeting-Topic veranderd, net als 300 in 301. Wie zet dit ff op 't net (in plaats van 't oude tekstbestandje)?
(Ik heb nu dus op mijn compie het "goede" tekstbestandje staan, zij het niet dat de H nog steeds hetzelfde is...)
quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om het te vieren! Maar dan met nieuwe mensen om mij heen!
Komen jullie? Gewoon ff flink doorfietsen
Hahahahaha oh sorry ik had er in deze reactie, of ik bedoel die reactie, helemaal niet aan gedachtquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mama keek wel raar ja.. maar met dit weer kom ik niet vrijwillig buiten
Ik heb wind-tegenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:21 schreef Waxxer het volgende:
trustenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen!!
Fireflies butterflies, tomatoe, tom-ah-toe, blew, knew, it's all the same....quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Fireflies
Ik zal binnenkort eens op jacht gaan naar deze ..Waarschijnlijk "koop" ik em
Tuuuurlijk Waxjequote:Op woensdag 23 juni 2004 23:21 schreef Waxxer het volgende:
Nog steeds of alweer?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wind-tegen
Ik had het ook verdomd moeilijk bij de film hoor...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Fireflies butterflies, tomatoe, tom-ah-toe, blew, knew, it's all the same....
Maar Grave of the FIREflies is echt een waanzinnig emotionele film, de enige oorlogsfilm die mij echt kan raken, waar ik echt wel een traantje bij heb moeten laten. Anne Frank is zo droog als beschuit, maar Grave of the fireflies en ik jank heel wat af.
Spirited Away heeft dat niet...Grave of the FireFlies ook niet? Castle of Cagliostro ook niet... Dus het valt wel mee volgens mij .quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
ghibli doet het niet meer voor mij... telkens die "red de natuur"-boodschap door m'n strot geramd is niet leuk meer. Mononoke was de druppel
Jij ook welterustenquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef Weemz het volgende:
Zo en nu ga ik lekker slapen
Grave is echt zo'n zielige film waar je op het einde kunt zeggen "wat leven we toch in een verneukte kutwereld!"quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
Spirited Away heeft dat niet...Grave of the FireFlies ook niet? Castle of Cagliostro ook niet... Dus het valt wel mee volgens mij .Al is het wel zo dat er in elke film een duidelijke moraal zit.
Ik neem dat dat op mij moet slaan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:35 schreef Waxxer het volgende:
Och jaaaaa meneer Bief moet natuurlijk weer heuvel op
Nee maar het is idd niet echt het weer dat je zegt, joh, hey, we gaan naar ZwolleNaja, ik zzzit aall aan mijn zzzerde glazz marzini duzz zja....
Trusten meneer Weemzquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef Weemz het volgende:
Zo en nu ga ik lekker slapen
*Ruitje tikt*quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:11 schreef wizarddragon het volgende:
Zow...club gay gesloten... truste
Ik heb ook nog wel dorst.quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*Ruitje tikt*
zo, mag ik nog een biertje?
Nu gesloten..punt....quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:43 schreef wizarddragon het volgende:
Okay club gay gesloten....nachthomobar tijdelijk geopend.
lolquote:Op donderdag 24 juni 2004 07:20 schreef ysklontje2000 het volgende:
*Iedereen* een extreem goede morgen wenst*
*Yeah right!
Ik zal voor je duimen. Je hebt nu al te lang op een opleiding gezeten die je niet boeit.quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:20 schreef Cybart het volgende:
moguh
Tsjechie
Nederland
Robben
Advocaat
gisteren wel leuk met de pa, stiefmoeder, zus, zwager, petekind en nichtje van Bas gegourmet en voetbal gekeken... was wel lachen
en voor dat dit dagdeel voorbij is weet ik of ik geslaagd ben voor mijn opleiding
dadelijk afstudeerpresentatie.....
fingers crossed!
ghe ghe, true true....werd gisteren op mijn stage al gebeld of ik vandaag op tweede intake kon komen voor mijn volgende opleiding... maar dat haal ik dus nietquote:Op donderdag 24 juni 2004 07:22 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen. Je hebt nu al te lang op een opleiding gezeten die je niet boeit.
Nou ja, een andere keer dan maar. Ik neem aan dat ze het niet als onwil zien.quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ghe ghe, true true....werd gisteren op mijn stage al gebeld of ik vandaag op tweede intake kon komen voor mijn volgende opleiding... maar dat haal ik dus niet
jij ook succes vandaag met het uithangen van semi-werkende deel van Nederland
quote:Op donderdag 24 juni 2004 07:20 schreef Cybart het volgende:
en voor dat dit dagdeel voorbij is weet ik of ik geslaagd ben voor mijn opleiding
dadelijk afstudeerpresentatie.....
fingers crossed!
haha dank jequote:Op donderdag 24 juni 2004 12:16 schreef Jerruh het volgende:
*bart feliciteert met een enorme knuffel!!!!!!!!!!!!!!!*
goed man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo mogen we het zien haha! enne dat wordt wel ff rondje geven de volgende keer!!!!
ik ben verkoudenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha dank je
ja volgende keer een rondje van mij
it's party time!
*zakdoek aangeef*quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben verkouden.
nu heb je op zich best wel tijd om me te verzorgen enzoquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
*zakdoek aangeef*
*vapurin aangeef*
*jer in bed stop*
vanaf nu mag ik uitslapenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu heb je op zich best wel tijd om me te verzorgen enzo!
I didn't do it!quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben verkouden.
JIJ!!!!! jij, jij, jij!!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I didn't do it!
Ik kon het in 5 minuten, je moet ff het trucje doorhebben. 't is stiekem bestwel makkelijk. *google start*quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Wie kan me ff in 5 uur leren hoe ik met stokjes moet eten?
Ik ga vanavond uit eten bij de Blauwe Lotus....
ik ben professioneel japans/chinees eter, dus kommaaropquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Wie kan me ff in 5 uur leren hoe ik met stokjes moet eten?
Ik ga vanavond uit eten bij de Blauwe Lotus....
dankje ik ben kei trots...quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd Cybart!
Sodeju, en nog met een 7.8 ook nogDa's nog nie zo zuunig ok nie!
Uuuhm.. juist jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik kon het in 5 minuten, je moet ff het trucje doorhebben. 't is stiekem bestwel makkelijk. *google start*
-edit: [afbeelding]
rijst moet je niet oppakken met je stokjes, maar je moet het kommetje onder je mond houden en dan naar binnen lepelenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuhm.. juist ja
Kan ik geen chaperonne charteren hiero?
Ik heb het 1x gedaan bij de Oriental Greenhouse (japans) maar dat ging redelijk bij het vlees, alleen de rijst was een crime!!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
JIJ!!!!! jij, jij, jij!!!!!
argh!!!!
jij hebt me besmet met dat nutteloze gedoe! argh!!!
you virtual contaminater.
Waxxer!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Heeeeyyy allemaal!!
Hoe gaat'ie verder met jullie??
Oehh lekker is dat he als je iets hebt afgerond!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:26 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waxxer!!!
Met mij goed hoor, ben nu bezig met afronden van mn bachelor eindwerkstuk. ben alleen brak van gisteravond dus echt snel gaat het niet
En met jou?
wat heeft ie dan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
Gefeliciteerd Bart!!!![]()
![]()
een gebroken been, en daar klappen we voor!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:09 schreef Mushie2k2 het volgende:
[..]
wat heeft ie dan?
WHAHAHAHAH lolquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een gebroken been, en daar klappen we voor!!!
ofwel: scroll terug
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:07 schreef error het volgende:
tvp
waarom zou u deze posts terug willen vinden?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
tvp
was dit ook een verkapte tvp?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
waarom zou u deze posts terug willen vinden?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
was dit ook een verkapte tvp?
Om een hele grote boom gewikkeld.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:58 schreef XMN8R het volgende:
waarom zou u deze posts terug willen vinden?
Dit is PTA niet!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:05 schreef Waxxer het volgende:
Trein Voor Personen zullen we dan maar zeggen ofzo
en het grote voordeel daarvan is...?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:06 schreef DennisMoore het volgende:
Om een hele grote boom gewikkeld.
Dat ie heel veel schaduw geeft wanneer de zon te fel schijnt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:10 schreef XMN8R het volgende:
en het grote voordeel daarvan is...?
Ik zie een patroon!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Er is trouwens ALTIJD wat als ik de auto leen.
1e keer: parkeerbon
2e keer: geflitst
3e keer: lampje stuk
4e keer: voorruit ingeslagen
5e keer: ruitensproeier stuk
6e keer: lampje stuk
whow!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
Dat ie heel veel schaduw geeft wanneer de zon te fel schijnt.
En dat je er erg dikke planken van kunt zagen.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zie een patroon!!!!
nog twee keer iets spannends en het lampje gaat weer stuk!![]()
10e keer: kras in de lakquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:20 schreef Waxxer het volgende:
7e keer: radio gejat
8e keer: auto uitgebrand
9e keer: lampje stuk?
arme vogeltjesquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:21 schreef Jerruh het volgende:
als we nou snel posten, heb je niks meer aan tvp's.
die vangen we wel op in een door de overheid gesubsidieerde vogelenopvangtehuisquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
arme vogeltjes![]()
tijdelijk schopje naar V&A tot de deal gesloten is?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:26 schreef error het volgende:
[spam]
Wax, ik heb nog een auto te koop en alle lampjes doen het!
[/spam]
lijkt me toch niet zo gezellig voor die vogeltjes als DM's tvp-boomquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:27 schreef Jerruh het volgende:
die vangen we wel op in een door de overheid gesubsidieerde vogelenopvangtehuis.
tvp is vast een verkapte afkorting voor: tijdelijke vogel doderquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
lijkt me toch niet zo gezellig voor die vogeltjes als DM's tvp-boom
poder?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:38 schreef Jerruh het volgende:
tvp is vast een verkapte afkorting voor: tijdelijke vogel doder.
tvp boomquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
lijkt me toch niet zo gezellig voor die vogeltjes als DM's tvp-boom
owjaquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
poder?
ow, ik dacht Twijg Voor Paradijsvogels... (en Papegaaiduikers, en Porceleinhoentjes)quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:38 schreef Jerruh het volgende:
tvp is vast een verkapte afkorting voor: tijdelijke vogel doder.
pooiervogels!quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow, ik dacht Twijg Voor Paradijsvogels... (en Papegaaiduikers, en Porceleinhoentjes)
*Readers Digest Groot Vogelboek opensla*quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:45 schreef Jerruh het volgende:
pooiervogels!.
bijvoorbeeld, of de slavin-k en de kwebbelinus coitus (ook wel klaarkomende kwekkebek)quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*Readers Digest Groot Vogelboek opensla*
pooiervogels?
familie van de slet-mees? of de roodgebekte snollebol?
die ken ik dan weer niet.. wel de bukeend! en de chat-slet-merel niet te vergeten! :')quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:50 schreef Jerruh het volgende:
bijvoorbeeld, of de slavin-k en de kwebbelinus coitus (ook wel klaarkomende kwekkebek)
wat een ellende.
quote:Show- en muziekprogramma 16:00 – 01:00 uur
Op de Oude Markt wordt een spectaculair muziek- en showprogramma georganiseerd. We durven rustig te stellen dat dit voor de Roze Zaterdag uniek is, zowel qua duur van het programma als van de optredende artiesten!
Artiesten die zullen optreden (in alfabetische volgorde): Band of Glory - Big Black & Beautiful - Buse (Mad'House) - DJ G-Spott - Dutch Cher - Soulvation - Willeke Alberti. Verder worden meerdere dancepodia opgesteld voor de geweldige en opzwepende danceacts.
das een zoogdier, geen vogelquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:58 schreef beaverhausen het volgende:
En de Haagse achterinparkeergans niet te vergeten!
uiteraard! maar die vind je niet in Limburgquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:58 schreef beaverhausen het volgende:
En de Haagse achterinparkeergans niet te vergeten!
Nee, van de wipkipquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*Readers Digest Groot Vogelboek opensla*
pooiervogels?
familie van de zuid-Amsterdamse slet-mees? of de roodgebekte snollebol?
poteto potatoquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
das een zoogdier, geen vogel.
Dinxperdingense adhd-vinkquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, van de wipkip
en dat is waarschijnlijk weer familie van de grofgebekte pijpmus?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:00 schreef Waxxer het volgende:
Nee, van de wipkip
Ja en van de bruingesnavelde rimvink!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en dat is waarschijnlijk weer familie van de grofgebekte pijpmus?![]()
en toen zei je: tja ik ben heaumeau. en toen de garagemeneer zo van: hmm dat maakt veel duidelijk!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben trouwens weer 6 euro 27 lichterZe deden gelukkig niet moeilijk. Ik ben een keer in D'lo om hetzelfde naar de garage geweest en daar werd ik helemaal afgeblaft dat ik het zelf niet kon
dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:03 schreef Waxxer het volgende:
Ja en van de bruingesnavelde rimvink!![]()
Nou, ik ben altijd bang dat ik verkeerde draadjes losmaak enz dus ik laat zelfs de ruitensproeiervloeistof door de garage (of het hulpje bij een tankstation) bijvullenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en toen zei je: tja ik ben heaumeau. en toen de garagemeneer zo van: hmm dat maakt veel duidelijk!
en toen heeft ie het gerepareerd?.
Dus die man dacht niet "daar heb je zo'n zuid-zwollsche breedgesnavelde trekmus"?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben altijd bang dat ik verkeerde draadjes losmaak enz dus ik laat zelfs de ruitensproeiervloeistof door de garage (of het hulpje bij een tankstation) bijvullen
Maar het is een bekende, dus dan denk ik, dan doe je vriendelijk, maar ik kwam daar dus en ik vraag doodgewoon of er ff een nieuw koplampje in kan --> "KUNNEEJ DAT ZELF NIET?? TSJONGE JONGE JONGE...." en mopperend hielp hij mij, waardoor ik daar weer zosta. Hij kan weer geen stukjes schrijven, denk ik dan maar
Geen idee of hij het weet van mij, zo enooorrrm straal ik het toch niet uit, al helemaal niet onder ogen van zo'n boer
ik heb dat ook al es bij de anwb gehad, midden in de nacht, de lampen deden het niet, en hij emteen: KOOP DAN LAMPJES EN ZET ZE ERIN EN REPAREER HET DAN? man ik heb toch niev oor niks een abbo op de anwb enzo. besides: als hij aan mij vraagt of ik zijn huis wil ontwerpen, ga ik toch ook nie roepen: KOOP TOCH JE MATERIALEN EN BOUW JE EIGEN HUIS?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben altijd bang dat ik verkeerde draadjes losmaak enz dus ik laat zelfs de ruitensproeiervloeistof door de garage (of het hulpje bij een tankstation) bijvullen
Maar het is een bekende, dus dan denk ik, dan doe je vriendelijk, maar ik kwam daar dus en ik vraag doodgewoon of er ff een nieuw koplampje in kan --> "KUNNEEJ DAT ZELF NIET?? TSJONGE JONGE JONGE...." en mopperend hielp hij mij, waardoor ik daar weer zosta. Hij kan weer geen stukjes schrijven, denk ik dan maar
Geen idee of hij het weet van mij, zo enooorrrm straal ik het toch niet uit, al helemaal niet onder ogen van zo'n boer
Nee ik dacht eerder "die scheefgebekte befduif vindt zijn werk niet meer zo leuk"quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus die man dacht niet "daar heb je zo'n zuid-zwollsche breedgesnavelde trekmus"?
Mja stom is dat, dan voel je je zoooo lullig en idd: als je hem tegenkomt en hij wil dat je zijn huis ontwerpt, dan stuur je hem maar door naar de Gammaquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb dat ook al es bij de anwb gehad, midden in de nacht, de lampen deden het niet, en hij emteen: KOOP DAN LAMPJES EN ZET ZE ERIN EN REPAREER HET DAN? man ik heb toch niev oor niks een abbo op de anwb enzo. besides: als hij aan mij vraagt of ik zijn huis wil ontwerpen, ga ik toch ook nie roepen: KOOP TOCH JE MATERIALEN EN BOUW JE EIGEN HUIS?.
Maar die denkt natuurlijk "laat ik maar niks zeggen, meewerken en aardig doen, want je zal nét zien dat ik binnenkort voor een inwendig onderzoek naar de dokter moet."quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja stom is dat, dan voel je je zoooo lullig en idd: als je hem tegenkomt en hij wil dat je zijn huis ontwerpt, dan stuur je hem maar door naar de GammaBen jij wel tegen hem in gegaan? Ik ben dan weer te schijterig, maar ik denk dat het toen meer een kwestie was dat ik door hem werd overdonderd. Ik dacht echt dat ik een doodnormale vraag stelde. Bij de autodealer van mijn ouders ben ik bijv wel weer perfect geholpen met de ruitensproeiervloeistof. Ik ben dan altijd bang dat ik het spul bij de motorolie gooi
tja, ik zeg er iets van hoor, anders had ik daar nu nog gestaan hahahaquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja stom is dat, dan voel je je zoooo lullig en idd: als je hem tegenkomt en hij wil dat je zijn huis ontwerpt, dan stuur je hem maar door naar de GammaBen jij wel tegen hem in gegaan? Ik ben dan weer te schijterig, maar ik denk dat het toen meer een kwestie was dat ik door hem werd overdonderd. Ik dacht echt dat ik een doodnormale vraag stelde. Bij de autodealer van mijn ouders ben ik bijv wel weer perfect geholpen met de ruitensproeiervloeistof. Ik ben dan altijd bang dat ik het spul bij de motorolie gooi
Ow, d'r is er ook eentje wakkerquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:24 schreef WAik het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OLE OLE OLE OLE OLE OLE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we zijn door!
en ben nog steeds brak van al dat losgebarsten feest erna![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:24 schreef WAik het volgende:
<knip>
[..]
ok, ik ben dus homo maar in dit geval sta ik aan de andere kant van dit verhaalquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja, ga jij de boel nog effe zitten quotenquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:25 schreef beaverhausen het volgende:
Ow, d'r is er ook eentje wakker
<knip>
woei! en hoe!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, d'r is er ook eentje wakker
tot later!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ja, ga jij de boel nog effe zitten quoten![]()
magoegenoeg gepimpelmeesd voor vandaag, tot ooit
Mijn ouwelui kopen de wagens in een andere plaatsquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maar die denkt natuurlijk "laat ik maar niks zeggen, meewerken en aardig doen, want je zal nét zien dat ik binnenkort voor een inwendig onderzoek naar de dokter moet."
Aaawww hahaha ik zie het al voor me, die gele wagen die wegrijdt en jij staat daar in het donker langs de snelweg met de BMW 530 van je pa te koekeloeren in miezerig weerquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, ik zeg er iets van hoor, anders had ik daar nu nog gestaan hahaha
Hahaha herkenbaarquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:28 schreef WAik het volgende:
[..]
ok, ik ben dus homo maar in dit geval sta ik aan de andere kant van dit verhaal
heb jarenlang bij full service tankstation gewerkt, en dan leer je het wel
vooral als je eerst antivries bij de mengsmering doet ipv olie, zitten mensen je verbaasd aan te kijken waarom hun brommerzut opeens blauw is![]()
Mooi! Wij zijn benieuwdquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:59 schreef DennisMoore het volgende:
Schijnt nogal groots van opzet te zijn trouwens, zaterdag in Enschede.
[..]
blij dat ik dan uit mijn woonplaats weg benquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:11 schreef error het volgende:
[..]
Mooi! Wij zijn benieuwd
Zou ik ook zijn als ik in Venlo woonde....quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:17 schreef WAik het volgende:
[..]
blij dat ik dan uit mijn woonplaats weg ben
dat vond ik zelf niet zo erg, die oude mensjes gaven je onmeunig ranzig hoge fooienquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaaralleen heb ik nooit iets verkeerds gemengd
Ik heb jarenlang in het weekend bij een duits tankstation gewerkt, en dan kwam het voor dat er een klant kwam "Haben Sie ach Zundkarzen?" (met umlaut op u en a). Wist ik veel wat het was, dus moesten ze dat uitleggen
maar dat zijn dus bougies. En Kanister kon ik ook nooit onthouden (jerrycan).
En altijd als het topdrukte was, waggelde er wel een oud mensje binnen dat graag wilde dat ik haar banden oppompte![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:23 schreef error het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik in Venlo woonde....
copy paste?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:30 schreef Jerruh het volgende:
IK HEB M GEMAILD!!!!!!!
ehm neequote:Op donderdag 24 juni 2004 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
copy paste?
"onbekend iemand van bouwkunde"quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm nee.
ik heb als aanspreeknaam gebruikt: hey onbekend iemand van bouwkunde enzo
woohoo!!! what would mysterious guy say?quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm nee.
ik heb als aanspreeknaam gebruikt: hey onbekend iemand van bouwkunde enzo
ik zit nu al nerveus voor me uit te kijken, omdat het een genant mailtje was, maa rja, boeie, ik ben toch al de malloot van bouwkunde.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wromnie?
"Hoi, neuken?"quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:39 schreef Jerruh het volgende:
ik zit nu al nerveus voor me uit te kijken, omdat het een genant mailtje was, maa rja, boeie, ik ben toch al de malloot van bouwkunde.
nog net nie :pquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Hoi, neuken?"
*ril*quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:48 schreef DennisMoore het volgende:
Je had moeten eindigen met "Groetjes en x'jes, Jerre".
quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:48 schreef DennisMoore het volgende:
de pompoms zijn geemancipeerd DMquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:48 schreef DennisMoore het volgende:
Zwem ze...nat, gespierd...oopsquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:25 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo, deze jongen gaat weer zwemmen vanavond
t t t t tquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zwem ze...nat, gespierd...oops![]()
Die titel staat er toch al een tijdje hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:04 schreef blublub het volgende:
wat een kuttopictitel
jah, maar ik was er dan dus ook een tijdje niet hequote:Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die titel staat er toch al een tijdje hoor!
Meid, wat laat je je weer fucken zeg. Gevoelig puntje zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:42 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, maar ik was er dan dus ook een tijdje niet he![]()
Waar was je dan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:42 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, maar ik was er dan dus ook een tijdje niet he![]()
als ik me laat fucken is dat meestal wel op een gevoelig puntje jahquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Meid, wat laat je je weer fucken zeg. Gevoelig puntje zeker?
ik werd aangerand door menig ho en he man in een kroeg, omdat we hebben GEWONNEN!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:44 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waar was je dan?
Mooizo!quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:47 schreef blublub het volgende:
[..]
als ik me laat fucken is dat meestal wel op een gevoelig puntje jah![]()
![]()
valt best mee toch? wie komt het nou allemaal te weten... ?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:04 schreef blublub het volgende:
wat een kuttopictitel
ik weet wel hoe t moet hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Mooizo!
daar gaat het niet omquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:49 schreef WAik het volgende:
[..]
valt best mee toch? wie komt het nou allemaal te weten... ?![]()
Was het lekker?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:47 schreef blublub het volgende:
[..]
ik werd aangerand door menig ho en he man in een kroeg, omdat we hebben GEWONNEN!!!![]()
![]()
![]()
hou je niet meer van me?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:51 schreef blublub het volgende:
[..]
daar gaat het niet om
en:
you bet ya!quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Was het lekker?
hield jij van me dan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:53 schreef WAik het volgende:
[..]
hou je niet meer van me?![]()
![]()
![]()
ja!quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:55 schreef blublub het volgende:
[..]
hield jij van me dan?![]()
ohw okquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:55 schreef WAik het volgende:
[..]
ja!![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ook!quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:54 schreef blublub het volgende:
[..]
en ook nog door menig he en ho gekust bij mooie doelpunten![]()
Ik wil ook slagen!quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:01 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ik betwijfel dat ie met de hoeveelheid alcohol achter zijn kiezen dit topic nog leest. Maar evengoed...Gefeliciteerd CB!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:57 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw ok
dan hou ik misschien nog wel een beetje van je, zolang je maar niet meer van die gekke leugens in de TT zet
maar dat geloof ik ook nietquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:06 schreef WAik het volgende:
[..]![]()
maar d'r stond gerdow loves blublub, niet andersom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |