ik weet niet of je via Windows Media Player of Real Palyer kijkt maar in beide gevallen kun je de grootte van het scherm zelf bepalenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 02:32 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
never mind, ik zit al te kijken...
als ik full screen doe hapert het vreselijk! kut videokaart!
dan maar een kleine screen.. 4-1...
El Duquequote:El Duque will be recalled from the minor leagues and starts for Mike Mussina, who was scratched. After winning eight consecutive starts, Mussina has had trouble in his last two, dropping both decisions.
de starting pitching van de Yankeees rammelt het hele seizoen al dus maar weer een probeersel van Torrequote:Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef mitt het volgende:
El Duque
Hoezo verrassend, hij heeft bij de Athletics gespeeld, we raised himquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:38 schreef mitt het volgende:
Tejada wint verrassend de Home Run Derby
en de AL wint van de NL, lijkt me vrij logischClemens had een leuke inning
abonnement wordt stilzwijgend verlengt heb ik al eens op het MLB-forum gelezenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:11 schreef Butra het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb vandaag een maandje MLB TV gekocht voor $14,95. Stopt dit na 30 dagen, of wordt het elke maand automatisch verlengd? Ik kan er in de voorwaarden eigenlijk weinig over terugvinden.
Ik wil gewoon alleen deze maand kijken, vandaar.
ligt er aan waar je wat en wat je besteld, Kleding, DVD's, Boeken?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:13 schreef Terreros85 het volgende:
@ Spank
Weet jij hoeveel de verzendkosten uit de VS zijn ?
Goede zet die van de Soxsquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:34 schreef SpankSpankeronie het volgende:
idd A-Rod is een domme lul,je mag van de 25M dollar man toch wel iets meer klasse verwachten
en Sturtze had zich nooit met dat gevecht moeten bemoeien want die gooit vervogens geen bal meer goed en zijn vervanger Padilla bakt er ook geen ruk van
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Tribe gaat zo door naar de play offs
King A-Rod en Varitek mogen beide 4 wedstrijden op het strafbankje plaatsnemenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:28 schreef mitt het volgende:
goede actie van de Soxs, pion Varitek opofferen voor koningin A-Rod
ik kijk groot beeld altijd van een afstandje,dan heb je er niet zoveel last vanquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:56 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
* SpankSpankeronie Kijkt nu MLB.tv![]()
ook leuke deals net voor het einde van de tradingdeadlinequote:ik weet niet of je via Windows Media Player of Real Palyer kijkt maar in beide gevallen kun je de grootte van het scherm zelf bepalen
bij Real Player rechtermuisknop in het schermpje klikken en kiezen voor play in realplayer
bij Windows Media Player rechtermuisknop in het schermpje klikken vervolgens kiezen voor eigenschappen en daar de locatie kopieren,vervolgens open je Windows Media Player en ga je via bestand naar URL open en plak daar de locatiecode en kijken maar
open eerst een wedstrijd in Real Player en kies voor play in realplayer
verander vervolgens de player bij preferences in Windows
open dan in Windows een wedstrijd en zet die in je eigen Windows player via de plak constructie en open vervolgens nog een wedstrijd in de Windows player en je kunt 3 wedstrijden tegelijk bekijken
daar denken sommigen anders over: http://sports.espn.go.com/mlb/columns/story?id=1850844quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:
alleen snap ik niet dat Tampa Bay Zambrano voor zo weinig weggeven aan de Mets
Yankee debuut voor Esteban Loaiza vs Rich Hardenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:32 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Morgen lekker Oakland - NYY op C+, kijkt wat relaxter dan achter de PC via MLB TV
Dodgers zijn op dit moment top in de NL en de Marlins wonnen afgelopen seizoen de World series dus das zeker een aanrader om heen te gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:59 schreef BrauN het volgende:
16 en 17 augustus spelen de L.A. Dodgers thuis tegen de Marlins.
Giants met Barry Bonds,ook zeker gaan kijken als het je lukt om daar kaarten te krijgenquote:31 augustus en 1 september spelen de Giants trouwens tegen de Rockies, tijdens mijn verblijf in San Francisco, daar kan ik dus in principe ook naartoe gaan.
Na wat overleg hebben we besloten dat het de Giants worden... San Francisco dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:25 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
Dodgers zijn op dit moment top in de NL en de Marlins wonnen afgelopen seizoen de World series dus das zeker een aanrader om heen te gaan
en ze hebben afgelopen week ook nog ff onderling 6 spelers geruild
[..]
Giants met Barry Bonds,ook zeker gaan kijken als het je lukt om daar kaarten te krijgen
kaarten voor de Dodgers dat moet niet zo'n probleem zijn,in SF zal dat wel iets anders liggen maar ook daar heb je rond het stadion van die scalpers die je wel een kaartje willen verkopen
linkjes naar de bevindingen van de ESPN ballparktour 2003 met ook info over kaartverkoop
San Francisco
L.A.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:02 schreef SpankSpankeronie het volgende:
hey mitt
je grote vriend groundbal Maddux behoort sinds gisteren ook tot de 300 Win club
en de Indians gaan ook lekker,nu 2e in de AL central
met een goeie eindspint van de Tribe moeten ze deTwins nog wel kunnen achterhalen
wanneer zijn die Divisions ingedeeld eigenlijk?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:29 schreef SpankSpankeronie het volgende:
er is 1 groot verschil
in de AL spelen ze sinds 1973 met een Designated Hitter,de pitcher hoeft hier niet te slaan dat doet de DH en als de pitcher op de heuvel staat zit de DH op de bank,meestal is speler met de rotste knieen de DH
en in de NL moet de pitcher wel slaan en is die ook meestal een makkelijke nul
Ik verwacht eerder dat hij in een gesticht zit. Die goser spoorde absoluut niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:11 schreef SpankSpankeronie het volgende:
wat is er met de voormalig closer van de Indians ?
quote:Junior Done For Year
It's happened yet again. Ken Griffey Jr. is out for the rest of the season after it was determined that he tore his right hamstring last week. Griffey will undergo surgery on Monday.
Wat dacht je dan van de NL East?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:52 schreef mitt het volgende:
Het lijkt me dat de ploegen in de AL East balen dat ze daar zitten, met die stinkende Yanks altijd voor hun..
hetzelfde geldt eigenlijk voor AL West, slechts 4 ploegen, maar verschrikkelijk sterk
Tsja, toch jammer dat Wickman het maar 1 inning volhoudt. Je zou denken dat-ie na 6 ballen nog wel een inning in zijn arm heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:26 schreef SpankSpankeronie het volgende:
waren de Indians toch bijna koploper in de AL Central
maarja de bullpen moest het weer zo nodig verneuken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:56 schreef Jeroenus het volgende:
. Het hele publiek staan en strekken en toen kwam er een karaoke nummer op het scherm ofzo en het hele publiek weer meezingen. Echt geweldig.
Uiteindelijk kreeg hij toch billenkoek van Chipperquote:Op donderdag 26 augustus 2004 02:03 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Op dit moment staat er een Rookie aardig de Braves slagploeg in toom te houden.
4de inning, al 7 K's, maar wel met 1-2 achterstaan.
P. Francis, lefty pitcher
[afbeelding]
Chipper is hot Indians are notquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:28 schreef SpankSpankeronie het volgende:
billekoek van chipper "larry" jones,kan het erger?
altijd leuk zo'n rondhoppende squirrel tijdens een honkbalwedstrijd
[afbeelding]
ik kijk via MLB-TV zie MLB.COMquote:Op woensdag 1 september 2004 20:41 schreef scollon het volgende:
Jullie kijken allemaal wedstrijden live?? Hoe kan dat en wat kost het want ik vind het ook wel heel erg tof maar bij studiosport zenden ze niks uit en Canal+ heb ik helaas niet
quote:De moeder van de Venezolaanse honkballer Ugueth Urbina is woensdag ontvoerd door vier gewapende mannen, zo heeft de politie in Caracas bekengemaakt. De ontvoerders hebben nog geen contact opgenomen met Urbina, maar de dertigjarige werper van de Detroit Tigers is inmiddels naar zijn geboorteland vertrokken.
is snap al niet hoe jij aan 9-9 komtquote:Op woensdag 15 september 2004 11:37 schreef Almighty het volgende:
Clemens heeft alweer 17 wins voor dit seizoen. Ben benieuwd of ie weer even retired en dan weer terugkomt. Klasse pitcher.
Hey Spank snap jij hem? 9-9 en dan ga ik nog door, telt dan wie er die dag ervoor voorstaat ofzo?
ik zie het nu ookquote:Op woensdag 15 september 2004 14:35 schreef Almighty het volgende:
hehe die coin flip was leuk geweest![]()
Er staat bij mij 9-9 op de uitslag van vorige week. Kijk maar bij schedule & results. Misschien ligt het wel aan mij. Ik had wel een lager ERA.
volop genietenquote:Op donderdag 16 september 2004 00:36 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
en dat team van mitt zit echt wel in een season ending slump
Maart is pre-season met de cactus en de grapefruit leaguequote:Op zaterdag 18 september 2004 22:43 schreef Jeroenus het volgende:
Spelen ze in de MLB in april/mei nog iets van wedstrijden of pre-season-achtige dingen?
Ik ga hopelijk in die periode een week ofzo naar Boston naar een kennis en als het kan wil ik graag weer een wedstrijdje pakken (liefst tegen Yankees).
Die cactus en grapefruit league, zijn daar denk je makkelijk kaartjes voor te bemachtigen of is het super populair?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:26 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
Maart is pre-season met de cactus en de grapefruit league
begin April start de MLB met het echte werk
And againquote:Op maandag 20 september 2004 19:34 schreef mitt het volgende:
en Texas en Anaheim schakelen elkaar uit in strijd op de PO plaats![]()
das allemaal wel leuk en aardig en ook zeker onverwacht dit seizoen maar overleven ze dit keer weer eens een rondje in de play offs of zijn de Division Series weer het eindpunt voor Cox en coquote:Op zondag 26 september 2004 00:10 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Braves voor de 13de achtereenvolgende keer kampioen in hun divisie![]()
Braves hebben de laagste ERA tegen in de national leaguequote:Op woensdag 29 september 2004 14:24 schreef Almighty het volgende:
De laatste tijd spelen ze niet super en missen de dominantie van pitchers als Maddux, Glavine en Smoltz zoals ze een paar jaar geleden waren.
400 miljoen???quote:Op donderdag 30 september 2004 09:55 schreef Eilanden het volgende:
In het vierde seizoen zal de club bezit nemen van een nieuw stadion ter waarde van 400 miljoen dollar dat langs de Anacostia River, niet ver van het Capitol, gebouwd zal worden.
nee,maar die diamond moet ook ergens betaald van wordenquote:Op donderdag 30 september 2004 12:22 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
400 miljoen???![]()
Krijgen ze gouden stoeltjes ofzo?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:43 schreef SpankSpankeronie het volgende:
wat een anti-climax in LA
alleen maar baggerteams door naar de play-offs in de NL
quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:45 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
ik hoop dat de Bo Sox eindelijk eens de World Series winnen, maar ik denk dat de vloek van Babe nog niet uitgewerkt is
Dit is wat ik hoop en heel stiekem ook denk, al ben ik toch wel bang voor die Sokkenquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:18 schreef SpankSpankeronie het volgende:
ik gok op Angels vs Yankees
en Astros vs Cardinals
Waarvan 82 keer gestart op 3de honk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:26 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Figgins die stond toch eest CF
ja ik hoor het al 6 verschillende posities in 1 jaar
en 8-0
De Yankees zijn eigenlijk net Duitsers, je hebt pas van ze gewonnen als ze in het vliegtuig naar huis zittenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 05:22 schreef Plastic_Power het volgende:
Twins winnen! 2-0, met uitstekend pitchwerk van Santana en een foutloze defense.
![]()
ik hoop toch echt dat je er 100% naast zitquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:12 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Voorspelling voor vanavond:
Red Sox winnen, en sweepen de Angels.
Twins winnen van Yankees.
Ik hoop stiekem alleen dat Twins verliest en Yankees door gaan tegen de Red Sox.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:31 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
ik hoop toch echt dat je er 100% naast zit
Babe Ruthquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:27 schreef Terreros85 het volgende:
Go Sox, ik heb bij die grand slam echt serieus zitten denken dat Babe Ruth in het stadion zat
''dit team wordt geen kampioen in 100 jaar''
Wat hij zegt...quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:29 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Vieze vuile kut Yankees!!![]()
With John Olerud making recent headlines as the newest member of the New York Yankees, the rather esoteric subject of players wearing helmets in the field grabs hold of my slim-witted attention. Of all the current major leaguers, Olerud is the only one who wears a batting helmet at his position in the field, excluding those ever-endangered members of the catching fraternity. Olerud’s choice of headgear stems from a near tragic incident he endured during his college years; while attending Washington State University in 1989, Olerud suffered a brain hemorrhage and an aneurysm during a morning workout. Though he recovered, doctors advised him to wear a protective batting helmet while playing first base or pitching (he was a two-position player in college), in order to protect against line drives and collisions with baserunners that might result in contact with the skull.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Waarom draagt die Olerud trouwens een helm als hij in het veld staat
Ik had liever een 5de wedstrijd gezienquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:50 schreef SpankSpankeronie het volgende:
comeback victory #64 voor de Yankees![]()
en iedereen zat toch te wachten op een ALCS Red Sox vs Yankees
dus wat lopen jullie nou te huilen ???
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:56 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
man man ik word gek van dat kut gebuffer.
En haal die kut Ortiz is eens van de heuvel af
quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:45 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
wat een frustraties weer
tis maar een spelletje
waarin de Astros zeer waarschijnlijk nets iets beter in zijn
quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:19 schreef SpankSpankeronie het volgende:
onze kaptein ook weer blij
5-5
is dit weer zo'n gevalletje Clemens iets te vroeg van de heuvel gehaald???
Smoltzquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:39 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Smoltzie![]()
dat was wel ff zweten voor de Braves in de 9e inning
maar krijgen we toch nog een game 5
Oh joy!quote:Op maandag 11 oktober 2004 03:19 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Omdat het seizoen bijna voorbij is en ik de world series op Canal Plus kan volgen..
hartstilstand, gevalletje overdosis?quote:LOS ANGELES -- Ken Caminiti, the 1996 National League Most Valuable Player while playing for the San Diego Padres, died Sunday. He was 41.
weer een typisch voorbeeld van drugs are bad for your healthquote:Op maandag 11 oktober 2004 11:05 schreef mitt het volgende:
[..]
hartstilstand, gevalletje overdosis?
Ronald Boot = Ronald van Damquote:Op maandag 11 oktober 2004 03:24 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh joy!
Met commentaar van Ronald Boot die 600 keer gaat vertellen, als de Yankees in de world series staan, dat Derek Jeter een verhouding heeft gehad met Mariah Carey![]()
Alles liever dan de Yankees...quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:25 schreef Almighty het volgende:
Ik denk toch dat de Cardinals gaan winnen, maar je weet maar nooit...
International Postseason Package: Only $14.95 for the 2004 Major League Baseball postseasonquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:52 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Spank : Ik betaal per maand, de world series duren tot November, dus zal ook November in rekening worden gebracht....dat is geld verspilling...dus wil ik m'n abbo zo snel mogelijk opzeggen..
quote:we are officaly pedros daddys
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:20 schreef SpankSpankeronie het volgende:
vannacht maar es ff kijken of de Yankees Pedro's daddy zijn
ik ving ergens iets op van Pedro naar de Yankees voor 4 jaar en 60Mquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:33 schreef Terreros85 het volgende:
is er al iets bekend over goeie free-agents etc. Trade-rumours. Spank, weet jij er meer van
Ik denk dat Pedro liever een paar Yankees raakt gooit dan dat hij naar de Yankees zal gaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:11 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
ik ving ergens iets op van Pedro naar de Yankees voor 4 jaar en 60M
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:11 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
ik ving ergens iets op van Pedro naar de Yankees voor 4 jaar en 60M
damn er wordt morgen regen verwacht in Boston
das gunstig voor die brakke enkel van Schilling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |