abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20127844
Naar aanleiding van dit topic:

"Ey vriend, heb je tabacca voor me?"

Gister was er dus weer een 'vriend' die een sigaret vroeg toen ik een pakje aan het trekken was bij een automaat. Ik zeg nee (pakje zit nog dicht, kom op zeg!) en loop weg, het treinstation op. Een paar minuten later komt hij het station op lopen met 3 vrienden achter hem aan (ook al van die FUBU-klootzakjes, je zou er bíjna racistisch van worden). Ik sta braaf bij de rookpaal van mijn nieuwe peuken te genieten. Die jongen wordt kwaad (net zei je dat je je pakje nog niet ging open maken) en gaat beetje raar doen. Ik zeg dat als hij zó graag een peuk wil dat hij er wel één kan krijgen.

In de trein ben ik beroofd van mijn nieuwe pakje peuken & bedreigd door 4 klootzakjes. Ik zat alleen met 4 jongens van buitenlandse afkomst in de trein die mijn pakje peuken aan het oproken waren; het was een late stoptrein... niet echt prettig of gezellig dus

[ Bericht 1% gewijzigd door 123hopsaflops op 23-06-2004 17:12:08 (racistisch) ]
pi_20128057
Damn das wel grof iid
Ik had zo ook een keer in Skateland waar we lekker aan het skateboarden waren. We hadden zo een beetje ruzie met een paar sukkels op inlineskates. Ze gingen problemen maken enzo. iig... tien minuten daarna steek ik zo een peuk op en toen kwam die aan hor. "Ehh geef me is een peuk" "Jah tyf jij is lekker op". Even later zaten we wat te eten. Komt er zo'n kereltje naar me toe die niks met die andere te maken heeft en vraagt me om een peuk op een nette manier. Ik had gezien dat die andere kerel ook toe zat te kijken dus ik geef dat ventje zo een peuk "alsjeblieft ". Vond het gezicht van die kerel wel grappig
pi_20128113
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:12 schreef Thomas B. het volgende:
Damn das wel grof iid
Ik had zo ook een keer in Skateland waar we lekker aan het skateboarden waren. We hadden zo een beetje ruzie met een paar sukkels op inlineskates. Ze gingen problemen maken enzo. iig... tien minuten daarna steek ik zo een peuk op en toen kwam die aan hor. "Ehh geef me is een peuk" "Jah tyf jij is lekker op". Even later zaten we wat te eten. Komt er zo'n kereltje naar me toe die niks met die andere te maken heeft en vraagt me om een peuk op een nette manier. Ik had gezien dat die andere kerel ook toe zat te kijken dus ik geef dat ventje zo een peuk "alsjeblieft ". Vond het gezicht van die kerel wel grappig
sommige mensen denken recht te hebben op jouw peuken, omdat ze het zelf blijkbaar niet kunnen betalen ofzo
pi_20129389
vuur kunnen ze nog wel krijgen, maar sigaretten moet ze maar lekker zelf kopen !!

stelletje aso's
Gentlemen, My Lady... you'll always remember this as the day that you almost caught.. Captain.. Jack.. Sparrow
pi_20129683
Ik zie het nu zo van dit topic aangezien dat andere topic nog gewoon open is. Omdat dubbele topics niet zijn toegestaan gaat deze dicht.

Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')