abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19857228
wat is dat voor iets belachelijks! totaal vreemden die plotseling om een peuk komen vragen!

je staat op de trein/metro te wachten, komt er zo'n met nepgoud behangen idioot aan vraagt: "ey vriend! heb je tabacca voor me?" ten eerste ben ik je vriend niet, ten tweede ben ik niet sinterklaas & ten derde; je ziet er belachelijk uit (fubu is nooit mode geweest hè)

het is blijkbaar normaal om een peuk te vragen aan wildvreemden, want het overkomt me bijna elke dag. dat betekend dus dat ik anderhalf pak per maand weggeef aan mensen die ik totaal niet ken!

je vraagt toch ook niet om een kauwgompje als je iemand kauwgom ziet kauwen? of om een mars als iemand een mars eet?

daarom heb ik nu de oplossing; sinds gister ben ik de gelukkige eigenaar van 30 age-coins, van die dingen waar je sigaretten mee kunt trekken uit de automaat (www.agecoin.nl). als er nu iemand om een peuk komt vragen geef ik hem zo'n muntje. kan die ze zelf uit de automaat trekken.

(die muntjes zijn toch gratis)

zondag 13 juni 2004 @ 15:45:59 #2
83921 poepert
lamme anus
pi_19857308
goedzo
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
  zondag 13 juni 2004 @ 15:47:44 #3
46998 Duder
strolling along
pi_19857347
maar heb je hem nou een sigaret gegeven, of wat heb je tegen hem gezegd?
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_19857377
dat van die age coin wist ik nog niet.
leuk bedacht, nu gaan jongeren onder de 18 (of was het nou 16?) lekker zwarte handel beginnen met die muntjes
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_19857424
stoppen met roken, dan heb je dat probleem niet
pi_19857463
quote:
op zondag 13 juni 2004 15:49 schreef dr_gonzo het volgende:
dat van die age coin wist ik nog niet.
leuk bedacht, nu gaan jongeren onder de 18 (of was het nou 16?) lekker zwarte handel beginnen met die muntjes
het is 16, maar die muntjes kun je gewoon gratis bij de bar krijgen dus vraag je er een paar en geef je die andere aan iemand die jonger is dan 16...
pi_19857525
maar wat zeur je nou? je hoeft ze toch geen sigaret te geven als ze er om vragen? je kan ook gewoon nee zeggen hoor.
  zondag 13 juni 2004 @ 16:01:58 #8
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_19857614
dit is hier in amsterdam ook al jaren zo, meestal zeggen ze het voor ze je overvallen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_19857639
quote:
op zondag 13 juni 2004 15:57 schreef sassa het volgende:
maar wat zeur je nou? je hoeft ze toch geen sigaret te geven als ze er om vragen? je kan ook gewoon nee zeggen hoor.
dat zegt iedereen, maar dat kan dus niet
pi_19857651
denk dat t probleem bij jou ligt. je kan gewoon geen nee zeggen. das heel normaal hoor (nee zeggen). weet je hoe lekker dat voelt? "mag ik een sigaret?" nee! (haha ik heb lekker wel een sigaret, neemt een hijs en blaast die richting die gene) mmmmhhhh!! lekker!

voel die macht! voel t dan!
  zondag 13 juni 2004 @ 16:06:54 #11
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_19857712
haha, als iemand dat aan mij zou vragen zou ik hem heel scheef en vragend aankijken en vragen wat ie nou bedoelt en dan zegtie waarschijnlijk dat hij een sigaret wil en dan kom ik niet meer bij omdat ie met tabacca een sigaret bedoelt
pi_19857776
quote:
op zondag 13 juni 2004 16:03 schreef jopido het volgende:

[..]

dat zegt iedereen, maar dat kan dus niet
dat kan heel goed hoor. niks mis met nee zeggen.
pi_19857780
is idd heel naar als onbekende mensen een sigaret aan je vragen . het zijn vaak dezelfde soort figuren. stelletje parasieten

ik ben een arme student dus geef zeker niet aan onbekende een sigaret
  zondag 13 juni 2004 @ 16:11:42 #14
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19857809
mja, ik snap wel wat je bedoelt, ik vind het soms ook wel irritant eigenlijk. vooral als je ergens staat in een club en er komt iemand aan met een breezer-flesje (waar ie net dus 6 euro voor betaald heeft!) die vraagt of je een paar peuken voor hem hebt ("ja, ook voor m'n vriend daarzo"). nee dus! je koopt gvd zelf maar een pakje.

aan de andere kant heb ik ook weleens peuken gevraagd bij de trein o.i.d. als de mijne op waren en ik er erg veel trek in had. en ik kreeg er dan ook gewoon een. in zulke gevallen geef ik ook altijd een peuk, vind dat wel iets wat rokers onder elkaar moeten kunnen regelen.

slotconclusie: als het niet gewoon gevraagd wordt uit luiheid of vrekkigheid heb ik er geen problemen mee....
pi_19857823
wat nóg ergerlijker is als mensen met centjes aan komen "ik wil er wel voor betalen hoor"

je hebt godverdomme winkels waar je ze per 20 kunt kopen kneus!
pi_19857858
"nee, ben net gestopt, maar heb je misschien een nicotinepleistah voor me?"
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_19857867
quote:
op zondag 13 juni 2004 15:52 schreef baracuda het volgende:
stoppen met roken, dan heb je dat probleem niet
opkankeren jij! ik word strontziek van mensen zoals jij hier! het is altijd hetzelfde liedje als het over roken gaat.

iig... ik had pas ook weer zo'n kerel. wij waren met een groepje en enkele van dat groepje kende weer mensen van een andere groepje. iemand van dat groepje zo: "he man, geef is een peuk". ik: "nee zijn op". discussie afgelopen
  zondag 13 juni 2004 @ 16:14:40 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19857874
quote:
op zondag 13 juni 2004 16:12 schreef jopido het volgende:
wat nóg ergerlijker is als mensen met centjes aan komen "ik wil er wel voor betalen hoor"

je hebt godverdomme winkels waar je ze per 20 kunt kopen kneus!
tja, daar sta je op dat moment waarschijnlijk niet naast he. dan heb je er ook niet zoveel aan...
pi_19857916
quote:
op zondag 13 juni 2004 16:11 schreef hephaistos. het volgende:
mja, ik snap wel wat je bedoelt, ik vind het soms ook wel irritant eigenlijk. vooral als je ergens staat in een club en er komt iemand aan met een breezer-flesje (waar ie net dus 6 euro voor betaald heeft!) die vraagt of je een paar peuken voor hem hebt ("ja, ook voor m'n vriend daarzo"). nee dus! je koopt gvd zelf maar een pakje.

aan de andere kant heb ik ook weleens peuken gevraagd bij de trein o.i.d. als de mijne op waren en ik er erg veel trek in had. en ik kreeg er dan ook gewoon een. in zulke gevallen geef ik ook altijd een peuk, vind dat wel iets wat rokers onder elkaar moeten kunnen regelen.

slotconclusie: als het niet gewoon gevraagd wordt uit luiheid of vrekkigheid heb ik er geen problemen mee....
het is inderdaad helemaal het aller-irritantste als mensen in een club of discotheek om peuken gaan vragen! daar geef ik ze dan ook nooit, maar vervolgens gaan ze je aan staan kijken of jíj de kneus bent. dan word ik altijd boos en zeg gewoon "je moet niet zielig doen, je kan ze gewoon hier kopen & als je er geen geld voor hebt dan moet je maar stoppen met roken"

ik heb nog nooit een peuk gevraagd aan iemand die ik niet ken, net wat ik zeg: je vraagt toch ook niet om een mars als iemand een mars staat te eten, omdat je toevallig op dat moment ongelooflijke trek hebt in mars!
pi_19857939
quote:
op zondag 13 juni 2004 16:11 schreef hephaistos. het volgende:

iid. dat doe ik ook wel is. pas hadden we tabak nodig voor jointje en wij hadden geen peuken. als je het gewoon vriendelijk vraagt aan mensen is dat haast nooit een probleem, dan geef ik ook wel. maar sowieso op school... als je dan een pakje heb deel je gewoon ongeveer de helft uit!
pi_19858006
ik heb daarvoor tegenwoordig een vaporiseer applicatie bij me. kan ik ze vaporiseren als ze me zoiets vragen. en als dat niet genoeg is ga ik ze templeteren!
pi_19858148
quote:
op zondag 13 juni 2004 15:36 schreef jopido het volgende:
het is blijkbaar normaal om een peuk te vragen aan wildvreemden, want het overkomt me bijna elke dag. dat betekend dus dat ik anderhalf pak per maand weggeef aan mensen die ik totaal niet ken!
goh, wat gul
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 13 juni 2004 @ 16:39:01 #23
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_19858497
quote:
op zondag 13 juni 2004 16:14 schreef thomas b. het volgende:

[..]

opkankeren jij! ik word strontziek van mensen zoals jij hier! het is altijd hetzelfde liedje als het over roken gaat.

iig... ik had pas ook weer zo'n kerel. wij waren met een groepje en enkele van dat groepje kende weer mensen van een andere groepje. iemand van dat groepje zo: "he man, geef is een peuk". ik: "nee zijn op". discussie afgelopen
als er iemand bij mij sigaretten komt bietsen die ik totaal niet ken of wat dan ook, ga ik geen excuus zitten bedenken waarom ik niet wil geven. die grappen zoals "nee ze zijn op" slaat toch nergens op, daarmee geef je dus aan dat je wel zou geven als je sigaretten zou hebben.

zeg gewoon "geef mij eens een hele goede reden waarom ik jou een sigaret zou geven". het merendeel zal dan weglopen, een ander klein gedeelte zou zeggen "walla jeweettog, paas mij die sigaretta weetje".
pi_19859099
quote:
op zondag 13 juni 2004 16:39 schreef sm0kez het volgende:

[..]

als er iemand bij mij sigaretten komt bietsen die ik totaal niet ken of wat dan ook, ga ik geen excuus zitten bedenken waarom ik niet wil geven. die grappen zoals "nee ze zijn op" slaat toch nergens op, daarmee geef je dus aan dat je wel zou geven als je sigaretten zou hebben.

zeg gewoon "geef mij eens een hele goede reden waarom ik jou een sigaret zou geven". het merendeel zal dan weglopen, een ander klein gedeelte zou zeggen "walla jeweettog, paas mij die sigaretta weetje".
hehe jah is zo... maar laat em maar lekker in de illusie. maakt me niks uit.
  zondag 13 juni 2004 @ 17:24:59 #25
27390 FLipKick
Confused!?
pi_19859700
shit, wat ben jij egoistisch zeg...
kan je niet 1 peukie missen....

damn, echt belachelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')