30cm, ik heb ook een 15cm lange blacklight maar daar ben ik de connector van kwijt, die zat eigenlijk in m'n printer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:10 schreef woeeiiii het volgende:
hoe lang zijn die neons?
Ik woon zelf in hoofddorp, maar als je dicht bij het station woont wil ik op zich wel langs komen, moet daar volgende week toch naartoe.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:46 schreef FOKke-H het volgende:
klinkt cool, woon zelf in denhaag? waar jij? Zit alleen met probleem dat ik nieuwe rabopas heb en het internetbankieren dus niet meer werkt. Moet ik opnieuw aanvragen, dus als je beetje in de buurt woont zou dat wel handy zijn
Sorry, dit vind ik te weinig, 8,50 euro incl. dan komt ie jou kant opquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:12 schreef Hari-Bo het volgende:
PCI koeler 6 euro incl
Sorry ik had je bod niet gezien. 8 euro is goedquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:49 schreef Hari-Bo het volgende:
En mijn bod?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:29 schreef Prowl het volgende:
Afzetter, dat schaakspel kost 3,50 bij de Wibra
7,50 ink voor de PCI koeler
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:37 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Als dat zo is moet de bieder maar even beslissen wat hij doet.
en er is al een bod van 8 euro op die pci koeler![]()
Voor iets meer hebben we een deal, het verzenden van Harry potter kost 5,50 omdat dit nogal een grote doos is. voor 5 euro meer stuur ik ze allebei opquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:31 schreef bigshadow het volgende:
Monty Python and the Holy Grail (2disc) 10 euro incl. en we hebben een deal
-edit- icm de harry potter 27, 50 incl.
ik voorlopig offline, morgen lees ik je reactie wel.
sorry, ik heb me vergist ook, deze harry potter is reeds in haar bezit. Ik zie dat er net overboden is op monty python dus dan houd het voorlopig even opquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:25 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Voor iets meer hebben we een deal, het verzenden van Harry potter kost 5,50 omdat dit nogal een grote doos is. voor 5 euro meer stuur ik ze allebei op
Ik heb je gemaildquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:03 schreef Rio het volgende:
bij interesse mail: mailrio [AT] gmail.com
Helaasquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:30 schreef bigshadow het volgende:
[..]
sorry, ik heb me vergist ook, deze harry potter is reeds in haar bezit. Ik zie dat er net overboden is op monty python dus dan houd het voorlopig even op
iig bedankt voor de reactie en het wachten!
Heb je nog interesse?quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:49 schreef Hari-Bo het volgende:
En mijn bod?
Prowl, je mag de koeler overnemen hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:20 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik moet beter LE-ZEN!
![]()
Maarja, dan heb ik het 2e bod mocht het niet doorgaan
Het geld moet als het goed is nu op je rekening staanquote:Op maandag 28 juni 2004 10:02 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Ik stuur je wel even een mailtje
Ik bied 21 euro incl. voor alle vier.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Neon verlichting (CCFL) voor in de computer of als je handig bent als decoratie
2x Blauw
2x Groen
inclusief connectoren.
5 euro excl per stuk alle 4 voor 17,50incl.
Sorry deze is al verkocht, ik zal even een lijst maken met wat weg is omdat er niet meer te editten valt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:29 schreef Maud_Dib het volgende:
Monty Python and the Holy Grail (2disc) 10 euro
Het geld staat op de rekening en de dvd's is vanmorgen op de post gegaanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:12 schreef MaNDaRK_ het volgende:
[..]
Het geld moet als het goed is nu op je rekening staan
Had je mijn geld al ontvangenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:38 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Sorry deze is al verkocht, ik zal even een lijst maken met wat weg is omdat er niet meer te editten valt.
de Koeler en de ccfl's zijn er nog.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:20 schreef AirRaid het volgende:
Een koeler om in een pci slot te stoppen en zo je kast extra te koelen (blaast omhoog)
Vraagprijs 10 euro incl.
2x Blauw
2x Groen
inclusief connectoren.
zijn deze nog te koop????
zoja dan heb ik interesse
moet nu effe weg , kweet niet hoe laat ik terug ben.
jammer dat transformers dvd al weg is
warom zie ik de leuke topics altijd te laat
Deze zijn er nog van overquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:08 schreef Djodo het volgende:
Batman Forever 5euro
Falling Down 5 euro
The Mummy (2disc regio 2,4 NL Subs) 7,50 euro
The Mummy Returns (2disc) 7,50 euro
Ghost in the Shell 10 euro
Blade II (2disc UK) 7,50
Smallville (Pilot en nog een aflevering) 5 euro
Harry Potter en de Steen der Wijzen Limited Edtion (Gesealde dvd, snitch, 2cd soundtrack met extra's, Harry Potter briefpapier met enveloppen en een pak
quote:Even een edit zodat alles weer up to date is:
Dus te koop:
Een koeler om in een pci slot te stoppen en zo je kast extra te koelen (blaast omhoog)
Vraagprijs 10 euro incl.
[afbeelding]
Een standaard buro microfoontje
Vraagprijs 2 euro excl.
[afbeelding]
2 Tombraider CCG decks
1geseald, 1 geopend allebei compleet (into the caves quest deck, Trapped in the tombes quest deck).
Vraagprijs 8 euro incl.
[afbeelding]
Glazen schaakspel: het blad is glas maar de stukken zijn plastic. Alleen geopend voor de foto.
5 euro excl.
[afbeelding]
2x Blauw
2x Groen
inclusief connectoren.
[afbeelding]
Dvd's: (exclusief verzenden)
Batman Forever 5euro
Falling Down 5 euro
Blade II (2disc UK) 7,50
Harry Potter en de Steen der Wijzen Limited Edtion (Gesealde dvd, snitch, 2cd soundtrack met extra's, Harry Potter briefpapier met enveloppen en een pakje kaarten)
20 euro
[afbeelding]
Eventuele giften worden natuurlijk ook geaccepteerd om mij toch wel een fijne vakantie te bezorgen.
Kijk eens een post boven jequote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:40 schreef MaNDaRK_ het volgende:
[..]
Had je mijn geld al ontvangen
dan wil ik deze graag van je over nemenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:42 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
de Koeler en de ccfl's zijn er nog.
quote:dan wil ik deze graag van je over nemen
Wat zijn jullie biedingen? dan kan ik aan de hand daarvan zien wat het voordeligst is qua verzenden.quote:Heb je mijn bod al gezien? ¤ 21,- voor de 4 CCFL's?
Ik wacht nog even de reacties af van de andere 2 geinteresserdenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:51 schreef beastie_boy het volgende:
bij deze 21 excl geboden voor de ccfl's,
kan morgen betalen
de dvd is nederlands ondertiteldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:55 schreef ivetje het volgende:
die harry potter dvd wil ik wel hebben...ben alleen wat huiverig voor het geld storten en dan opsturen. Voor 17 euro wil ik hem hebben btw
Is ie nederlands ondertiteld btw?
Nee, niet bepaaldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:02 schreef beastie_boy het volgende:
neem aan van niet (Kerkrade)
Ik ga maar eens over die andere heen, ik kan ze nu nog op komen halen 22.00 uur uiterlijk, ik woon naast Hoofddorp, dus ff een centraal punt afspreken!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef Mr.Saboteur het volgende:
2x Blauw
2x Groen
inclusief connectoren.
[afbeelding]
Ik lees net je mailtjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:27 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ik ga maar eens over die andere heen, ik kan ze nu nog op komen halen 22.00 uur uiterlijk, ik woon naast Hoofddorp, dus ff een centraal punt afspreken!!
23 euro incl!! (waarom zet je eigenlijk incl en excl prijzen neer?)
Ja, dan kan ik ook!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:35 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Ik lees net je mailtje, om heel eerlijk te zijn wil ik nog even wachten om te zien wat de anderen doen. We kunnen anders eventueel ook morgen iets afspreken
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef AirRaid het volgende:
ik bied 35 euro voor de koeler en de ccfl's
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:39 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij bent niet aardig weet je dat![]()
nou zeg, wees eens aardigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:39 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij bent niet aardig weet je dat![]()
ik wil niet te hoog gaan, want ik kan ze zelf voor 6 euro de stuk krijgen! Vandaarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:45 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
nou zeg, wees eens aardig![]()
Je kunt er altijd nog overheen![]()
en dan kom je dus hier maar effe de prijs opkrikkenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:03 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
ik wil niet te hoog gaan, want ik kan ze zelf voor 6 euro de stuk krijgen! Vandaar
en jij zou dat wel willen he!!![]()
![]()
Nee, ik heb met een 1 euro over die andere heen gegaan die 22 euro bood (boodt?)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
en dan kom je dus hier maar effe de prijs opkrikken![]()
mag ik dat aan het publiek vragenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:14 schreef Webcrowler het volgende:
Ben je nou nederlander of niet![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef AirRaid het volgende:
ik bied 35 euro voor de koeler en de ccfl's
als je mijn bod accepterd zou ik die blacklight erbij mogen hebben???quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:12 schreef Mr.Saboteur het volgende:
30cm, ik heb ook een 15cm lange blacklight maar daar ben ik de connector van kwijt, die zat eigenlijk in m'n printer.
Ik ga je steeds minder aardig vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
[..]
als je mijn bod accepterd zou ik die blacklight erbij mogen hebben???
mijn buddies die ICT doen vinden er vast wel een oplossing voor (hoop ik)
Misschien dat AirRaid alleen de groene wilt?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:41 schreef Unity het volgende:
Ik bied € 25,- incl. voor de 2 blauwe CCFL's...
liever alle 4quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:21 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Misschien dat AirRaid alleen de groene wilt?
dat begrijp ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:40 schreef AirRaid het volgende:
[..]
liever alle 4
Dit is de oude Kartonnen snap-casequote:Op woensdag 30 juni 2004 11:55 schreef yohan.nl het volgende:
Is Falling Down er nog?
Is dat een plastic keepcase of een kartonnen snap-case?
psssssstquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:20 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Er was al een bod van 8 euro incl, maar daar hoor ik niks meer van.
Mocht AirRaid afhaken dan zijn de ccfl's voor unity en de koeler voor jou
mmh, een beetje late crosspostquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:17 schreef AirRaid het volgende:
40 pleuro voor de koeler en de ccfl's
Ivetje wilde deze ook al, er was een probleempje en heb nog niks van haar gehoord.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:28 schreef LordLynx het volgende:
Ik wil die Harry Potter box wel, had hem bij de Music Store besteld maar die mailen net dattie uitverkocht is
Mail me maar.
Helaas, je komt niet boven AirRaid uit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil die koeler
8,50 incl?
Sorry, hij blijft er nog steeds boven hangenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:23 schreef Unity het volgende:
¤ 31,- voor de ccfl's...![]()
(Als ik 32,- ga bieden kan ik ze net zo goed in de winkel kopen, dus AirRaid, als je overbied, ik weet waar je huis woont!)
ik heb net het geld overgemaakt naar jequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:41 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Ivetje wilde deze ook al, er was een probleempje en heb nog niks van haar gehoord.
dat wacht ik even af.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Op dit moment is er nog over:
Vraagprijs 2 euro excl.
[afbeelding]
2 Tombraider CCG decks
1geseald, 1 geopend allebei compleet (into the caves quest deck, Trapped in the tombes quest deck).
Vraagprijs 5 euro excl.
[afbeelding]
Glazen schaakspel: het blad is glas maar de stukken zijn plastic. Alleen geopend voor de foto.
5 euro excl.
[afbeelding]
Batman Forever 5euro
Falling Down 5 euro
Blade II (2disc UK) 7,50
Eventuele giften worden natuurlijk ook geaccepteerd om mij toch wel een fijne vakantie te bezorgen.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
ik heb net het geld overgemaakt naar je
hopelijk is alles goed gegaan, ik moest nl een p voor je rekeningnummer zetten, maar toen kwamen er automatisch ook 2 nullen voorIk heb het maar verzonden, laat me ff weten of je het hebt aangehad. Anders kan ik mijn geld nog terughalen
mwoh valt wel mee, meestal staat het de volgende dag er wel opquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:18 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, het doet geloof ik een paar dagen voordat het overgemaakt is, zeker met het weekend ertussen
Ik geloof dat zij het via de rabobank verstuurt, dan duurt het wel een paar dagen,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:50 schreef AirRaid het volgende:
[..]
mwoh valt wel mee, meestal staat het de volgende dag er wel op
rabobank ja dan kun je nog lang wachten op je geld jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:31 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij het via de rabobank verstuurt, dan duurt het wel een paar dagen,
ah oke,quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:31 schreef Mr.Saboteur het volgende:
ik zag vanmorgen dat jou geld overgeschreven was maar toen was het postkantoor al dicht. Ik zal je pakketje maandag versturen, excuses.
ze zijn al aan mij verkocht, maar heb nog nix ontvangenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:41 schreef beastie_boy het volgende:
zijn de ccfl'etjes nou verkocht? zo nee, voor hoeveel zijn ze nog te verkrijgen?
Dan zullen ze hoop ik vanmiddag aankomenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:04 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ze zijn al aan mij verkocht, maar heb nog nix ontvangen
om met de woorden van Gunther (MTV Liebt Gunther) te spreken: Scheisse!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:04 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ze zijn al aan mij verkocht, maar heb nog nix ontvangen
enige wat postbode voor me had waren rekeningenquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:03 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Dan zullen ze hoop ik vanmiddag aankomen. Mocht je morgen nog niks ontvangen hebben moet je het even laten weten.
maar vandaag had ie het pakjequote:Op woensdag 7 juli 2004 17:48 schreef AirRaid het volgende:
[..]
enige wat postbode voor me had waren rekeningen
quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:16 schreef AirRaid het volgende:
[..]
maar vandaag had ie het pakje
7-7-04quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:23 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
![]()
Vreemd dat het even wat langer duurde![]()
Zomaar uit interesse, wat voor datum stond er op de zegel?
koop toch eens niet zoveel dvd'squote:Op donderdag 8 juli 2004 20:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Mag je laten zitten, net nieuw gekocht bij de frs voor 9 euro..
Oke, Helaasquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Mag je laten zitten, net nieuw gekocht bij de frs voor 9 euro..
Ik neem aan van welquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:04 schreef ivetje het volgende:
ik heb ook nog geen pakje gehad...misschien vandaag
PicServer probleempje, ik hoop dat het verholpen wordt. als je ergens de foto van wilt zien kan ik die wel doormailen naar je.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:14 schreef Kindred_Spirits het volgende:
je pix doen t niet meer
ben vandaag niet thuis dus weet het morgen pas, maar zal wel goedkomen hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:24 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel![]()
dat blaadje moet ik hier wel hebben liggen, die zal ik even voor je opzoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:19 schreef ivetje het volgende:
de post is geweest en geen pakje...heb je niet toevallig het nummer van het pakje? dan kan je hem traceren nl...
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:52 schreef ivetje het volgende:
laat maarhij kwam vandaag toch binnen maar met speciale post en niet met gewone meneer de postbode
Ben benieuwd, want morgen zie ik hem pas.... *schieuwnierig is*
haha, nou je kan natuurlijk altijd nog het verkeerde opgestuurd hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:19 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Ah, gelukkig
Anders zou je schuwheid voor het verzenden toch nog terecht zijn
quote:wat heb je allemaal nog?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Dit is een "help mij deze zomer op vakantie" topic.
Dus te koop:
Vraagprijs 2 euro excl.
[afbeelding]
2 Tombraider CCG decks
Vraagprijs 8 euro incl.
[afbeelding]
5 euro excl.
[afbeelding]
Batman Forever 5euro
Falling Down 5 euro
Blade II (2disc UK) 7,50
Medion 9700
incl: 4x 1800mAh batterijen + oplader
USB datakabel
camerahoesje
32mb compactflash kaartje
handleiding uiteraard
Technische specificaties:
- 4.1 megapixels Sony CCD-sensor, max. resolutie 2272 X 1704 pixels
- Aspherical lens
- Bestandsformaten: o.a. JPG
- 3x optische zoom, overeenkomend met 34-102 mm in 35 mm camera’s
- 2x digitale zoom
- 3 verschillende beeldformaten (instelbaar)
- 3 verschillende beeldkwaliteiten (instelbaar)
- Autofocus van 81 cm tot oneindig
- Macrofunctie voor extreme close-ups vanaf 20 cm
- Zelfontspanner
- Ingebouwde flitser met 5 instelmogelijkheden, o.a. “rode ogen-effect”
- Automatische belichting
- Belichtingscorrectie
120 euro (inclusief verzenden en bieden mag gerust)
of te ruil tegen iets moois
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |