quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef pekel het volgende:
Jullie kunnen je niet eens plaatsen..
Jullie dachten het EK weer maar es te winnenquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef pekel het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Jullie dachten het EK weer maar es te winnen![]()
Leer eerst eens Nederlands alsjeblieft.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Jammer voor jou die hij jou niet wil.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:57 schreef Alcatraz het volgende:
Robben is een slet!
Hahahahaha, die belgen ook altijd. Wat blijft het toch een schattig volkje.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:06 schreef Little_Meanie het volgende:
relleuuuh
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Hahahahaha, die belgen ook altijd. Wat blijft het toch een schattig volkje.![]()
EK's zijn dan ook voor mietjes.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef pekel het volgende:
Zoals Doc treffend zei in: Wie is er nog meer blij dat de Belgen niet op EK spelen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
quote:Ik ben liever arrogant en dat ik af en toe op m'n bek ga, maar vervolgens weer trots op sta om minstens even arrogant te zijn, dan laf en zonder enig lef door het leven te gaan, en er altijd van uit te gaan dat je toch wel zal falen in het hoogste te bereiken.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:58 schreef Barca het volgende:
Ik ben geen Hollander maar een Nederlander.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef pekel het volgende:
Nee hoor, met deze storm blijf ik lekker binnen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:55 schreef Little_Meanie het volgende:
Jullie Hollanders gaan zo zwaar op jullie bek vanavond![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:16 schreef Hephaistos. het volgende:
De enige echte Nederlanders zijn HollandersDe rest lift maar een beetje mee op ons succes...
De meeste ongelukken gebeuren in huis.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor, met deze storm blijf ik lekker binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |