Zo gaat het ook als halfgod sneijder dit EK gaat schitteren, alle Rotterdammers zullen hysterisch zijn naam scanderen... dat zul je altijd zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Mulder, Rob Rensenbrink, John Bosman, Arie Haan, Piet de Boer.
Man wat juichden ze voor de Nederlanders. Alleen als het de huichelaars uitkomt.
De duitsers begrijpen onze haat jegens hen ook nog niet helemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:50 schreef APK het volgende:
Volgens mij is dat iets van de laatste 10 jaar.
In '86 stond volgens mij heel Nederland achter de Belgen.
Bleek in de jaren daarna opeens dat ze het prachtig vonden als wij verloren.
Of stonden ze allemaal op de Groote Markt feest te vieren na een gelijk spelletje tegen Nederland alsof ze wereldkampioen waren geworden.
Duitsers zijn dom.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:58 schreef kamagurka het volgende:
De duitsers begrijpen onze haat jegens hen ook nog niet helemaal![]()
Een keiharde afstraffing! Ik hoop dat het plafond er hier weer af gaat tegen die tijdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:02 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat ze flink op hun muil gaan met die 11 van Bommels.
Sneijder: een door de media gehypte speler...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 01:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zo gaat het ook als halfgod sneijder dit EK gaat schitteren, alle Rotterdammers zullen hysterisch zijn naam scanderen... dat zul je altijd zien.
Inderdaad een goeie gozer. Na zijn schorsing zagen we nog een paar wedstrijdjes een zéér getergde Kluivert. Mede dankzij die Staelensquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:50 schreef Cart_man het volgende:
Staelens, goeie gozer...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:26 schreef ultra het volgende:
[..]
Inderdaad een goeie gozer. Na zijn schorsing zagen we nog een paar wedstrijdjes een zéér getergde Kluivert. Mede dankzij die Staelens
bij ons was het tijdens het wk 98 feestquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:50 schreef APK het volgende:
Volgens mij is dat iets van de laatste 10 jaar.
In '86 stond volgens mij heel Nederland achter de Belgen.
Bleek in de jaren daarna opeens dat ze het prachtig vonden als wij verloren.
Of stonden ze allemaal op de Groote Markt feest te vieren na een gelijk spelletje tegen Nederland alsof ze wereldkampioen waren geworden.
Belg...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:03 schreef whispers het volgende:
En als je dan toch kritiek wil geven, begin dan maar met de spelfout uit de titel van de topic te verbeteren. (-> Wie zijn er nog blij)
Wij is (pun intended) alleszins blij dat Nederland aan het EK deelneemt. Hopelijk volgen er een heleboel penalties...
???????quote:Op maandag 10 mei 2004 20:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Eens. Maar mijn lichtelijke vorm van anti-België gevoel komt vooral door hunzelf. Ik weet dat zij Nederland zien als Nederlanders de Duitsers.
Jullie weigeren vaak zelfs in je eigen land Frans te spreken, terwijl het toch een van de oficiele talen is.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef BramK het volgende:
ze denken dat de plaats waar ze op reis zijn van hen is. Vele NL'ers zullen bvb in Frankrijk zelfs niet proberen Frans te spreken ...en dat heb ik al genoeg gezien, ze beginnen gewoon in het nederlands te lullen, alsof zo'n fransman dat moet verstaan. ik weet ook wel dat niet iedereen zo is maar toch ...
Wij hebben tenminste een eigen taal. België (Vlaanderen) is grondgebied wat bij Nederland heeft gehoord. Het stelt geen drol voor. Mensen zien het als de kleine (mindere) versie van het orignineel.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef BramK het volgende:
Dat er vele Belgen (Vlamingen) tegen NL zijn, hebben die Nl'ers enkel aan zichzelf te danken. Bestaat er een arroganter volk dan die hollanders? Ze hadden het het WK al gewonnen op voorhand, maar als puntje bij paaltje kwam gingen ze er zelfs niet heen !
Op reis wordt dit genoeg duidelijk die arrogantie (alhoewel ik ook al symphatieke NL'ers heb ontmoet op reis hoor) , ze denken dat de plaats waar ze op reis zijn van hen is. Vele NL'ers zullen bvb in Frankrijk zelfs niet proberen Frans te spreken ...en dat heb ik al genoeg gezien, ze beginnen gewoon in het nederlands te lullen, alsof zo'n fransman dat moet verstaan. ik weet ook wel dat niet iedereen zo is maar toch ...
En dan over het voetbal : ondanks dat wij nog geen finale op een wk speelden (van jullie toch ook alweer geleden van 78) waren er wij op de laatste 6 Wk's wel telkens bij en dit telkens met ons te moeten kwalificeren, en zo zijn wij het enige land ter wereld die dit konden. Toch niet mis voor zo'n kleine natie denk ik?En let maar op, id toekomst zul je nog horen van dit Belgisch elftal !
En dat we onszelf in een underdogrol zien heeft enkel te maken met verschil in mentaliteit ...
Ik zou het eerder een grammaticale fout dan een spelfout noemen (en wel eentje die ik veel vaker maak volgens mijquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:03 schreef whispers het volgende:
En als je dan toch kritiek wil geven, begin dan maar met de spelfout uit de titel van de topic te verbeteren. (-> Wie zijn er nog blij)
Wij is (pun intended) alleszins blij dat Nederland aan het EK deelneemt. Hopelijk volgen er een heleboel penalties...
waarom krijg ik nu het gevoel dat dit verzandt in een België-afzeik-topic?quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een eigen taal. België (Vlaanderen) is grondgebied wat bij Nederland heeft gehoord. Het stelt geen drol voor. Mensen zien het als de kleine (mindere) versie van het orignineel.
Dat je aan een WK meedoet is leuk, maar ik zou niet weten of België in die 6 keer wel eens iets gepresteerd heeft. Halve fnales en kwartfinales zijn posities waar wij nauwelijks meer waarde aan hechten, en terecht.
En dan nog, sreken de Fransen dan zo goed Nederlands als ze hier zijn? Nee, ze spreken amper Engels. Althans, men spreekt het wel, maar toch ook niet. Dat is chauvinistisch. België is een gefrustreerd landje zonder eigen identiteit. Tegenwoordig eet men overal patat, en voetballen andere landen nog altjd beter.
Ben ik even blij dat ik hier woon.
Ja. Wat dacht je van de Fransen? Maar goed, liever arrogant dan een minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef BramK het volgende:
Dat er vele Belgen (Vlamingen) tegen NL zijn, hebben die Nl'ers enkel aan zichzelf te danken. Bestaat er een arroganter volk dan die hollanders?
Klopt. Jullie zijn te laf om eens de fier ergens voor te staan, met name op voetbalgebied.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:28 schreef BramK het volgende:
En dat we onszelf in een underdogrol zien heeft enkel te maken met verschil in mentaliteit ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |