klopt, er is dan ook geen aardbeving verwacht.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:06 schreef Sonja27 het volgende:
Schiphol: bewolkt regen gehad, onweer, waait flink... maar nog geen schokkende dingen.
Dit is toch al een ouder plaatje?quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:07 schreef Oom_Agent het volgende:
In het westen onstaat weer een nieuw buienlijntje
[afbeelding]
Shit. Er is een bliksem ingeslagen nu. (uit het niets)quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:09 schreef Num het volgende:
Zernike, Groningen. Het begint te donderen. Steeds harder ook. Denk dat ik de bus richting centrum maar eens ga pakken.
Hier ook, donker en het gaat hard waaien!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:11 schreef Num het volgende:
Zernike, Groningen. Stortbui.
In Hellevoetsluis is het vrij rustig. Op enkele donder na.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef Butra het volgende:
Lig ik hier in Spijkenisse rustig op de bank tv te kijken, en te denken dat het allemaal wel mee viel qua weer. Kijk ik uit het keukenraam, ligt de hele straat vol met afgebroken takken.
Waar??quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Shit. Er is een bliksem ingeslagen nu. (uit het niets)![]()
Hellevoetsluis. 100 meter verderop een felle flits.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:13 schreef Dinus het volgende:
[..]
Waar??
Je harddisk werkt anders nogquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Shit. Er is een bliksem ingeslagen nu. (uit het niets)![]()
Als de boel maar wel een beetje heel blijft.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:15 schreef Steijn het volgende:
Laat die storm maar komen.
Gelukkig welquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je harddisk werkt anders nog
Hier tegenover is alles nog 100%!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wie heeft trouwens zijn vlaggetjes van het huis gehaald? Ik vrees hier voor de vlaggetjes van de buren
(en ik vrees voor de niet-zo-sterke-boom die vlak voor mijn raam staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |